Ogólnie to nie działa, tzn. że szybciej trafisz we wszystko dookoła niż w to w co celujesz (a nawet jak trafisz to szału nie robi), zdecydowanie nie polecam.pingu pisze: Bonusik 2: Imperialna Wyrzutnia Rakiet (nawet nie wiem jak to działa i chyba bez ich inżyniera to kiepski wybór)
Na ciężko opancerzoną kawalerię zdecydowanie lepszy jest ten doomdiver, balista to według mnie słaby wybór.pingu pisze: Bonusik 6: Powtarzalna Balista Mrocznych Elfów ( fajna do ciężko opancerzonych konnic itp.)
Zdecydowanie tak, jeśli spodziewasz się dużo kawalerii, s5, no asv świetnie działa, no i bardzo trudno jest tym nie trafić, bardzo dobry wybór jak dla mniepingu pisze: Bonusik 3: Orkowy Doomdiver (Wyrzutnia Goblinów??) ( sprawdziła by się?)
To chyba najlepszy wybór z tych bonusów, podpakowany jest naprawdę ciężki do zabicia (T6, asv 1+, wsv 4+, MR2, lata) i nieźle walczy. Ja bym go brał (albo doomdivera), ale oczywiście zależy to od rozpiski i tego czego się spodziewasz u przeciwników.pingu pisze: Bonusik 4: Czarny Powóz Vampirów - jego zasada eteryczność jest ignorowana, zamiast niej otrzymuje +2 do save. (może nieco pogromu zrobić jak się podrasuje)