ale mam to w nosie

Moderator: #helion#
Z tego co kojarzę z postów innych,Jak najlepiej go ustawić i czy w ogóle się sprawdza?
Tak, ale jak zauważyłeś zdałeś warda (5+ to nie taki cud), więc nic nie zrobili.Wendigo pisze:Naprawdę nikt go nie wystawia? Mój kolega wystawił raz dwóch w detkach łuczników i gdyby nie mój cudem zdany WS to bym się pożegnał z lordem za 550 pkt.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Próbowałem i jakos nikt od niego nie uciekał, kończyło się na "na pewno i tak nie rzuci kb"Kordelas pisze:Jest tani ,zawsze można go stosować jako efekt psychologiczny do straszenia (nie żartuję)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
Dobrze,że nie tylko ja mam taką wizjęJochnyWalker pisze: Widze że mamy podobne gusta
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Myślałem o 3x15+ duży mag shadow i death. +2x hellblastery tank i działoBlaesus pisze: Outriders - to polecam wielce. Możliwe, że tylko raz, czy dwa razy wystrzelą na całą grę, ale salwa jest przyjemna w skutkach. Resztę tur zwykle spędzają na wkurzaniu wroga i dobijaniu śmieci/maszyn
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()