Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Brushlicker »

nie opłaca sie ponoć.

ale mam to w nosie :wink:
Ostatnio zmieniony 5 cze 2012, o 15:48 przez Brushlicker, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Jak najlepiej go ustawić i czy w ogóle się sprawdza?
Z tego co kojarzę z postów innych,

Ma fajne zasady w teorii i na tym się kończy. Zasięg pistoletu to ledwie 12 cali, bohater przeciwnika zapewne siedzi sobie elegancko w jakimś bunkrze itd. Marnie, chociaż można dodać kilka zabawek (nawet wypada, on ma zerowy pancerz). Za te 50-60 punktów masz coś raczej tylko do irytacji (gdy wykorzystasz zasadę dot. wyznaczania ofiary przed bitwą).

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Naprawdę nikt go nie wystawia? Mój kolega wystawił raz dwóch w detkach łuczników i gdyby nie mój cudem zdany WS to bym się pożegnał z lordem za 550 pkt.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Wendigo pisze:Naprawdę nikt go nie wystawia? Mój kolega wystawił raz dwóch w detkach łuczników i gdyby nie mój cudem zdany WS to bym się pożegnał z lordem za 550 pkt.
Tak, ale jak zauważyłeś zdałeś warda (5+ to nie taki cud), więc nic nie zrobili.
Na papierze jest fajny, ale po 3 czy 4 grach gdzie stawiałem dwóch i nic nie zabili zrezygnowałem.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Jest tani ,zawsze można go stosować jako efekt psychologiczny do straszenia (nie żartuję)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Kordelas pisze:Jest tani ,zawsze można go stosować jako efekt psychologiczny do straszenia (nie żartuję)
Próbowałem i jakos nikt od niego nie uciekał, kończyło się na "na pewno i tak nie rzuci kb"
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

:evil: :)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Yourself
Mudżahedin
Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yourself »

Mam sporo pytań, proszę o wyrozumiałość jako że jestem totalnie zielony.
1) Jak wygląda przydatność handgunnerów? Czy to prawda że są całkowicie bezużyteczni?
2)To samo pytanie odnośnie pistoliersów.
Są to niezwykle klimatyczne jednostki i chętnie bym je wystawiał ale nie będę tego robił na siłę jeśli ich użyteczność jest bliska zeru. Tak więc jakie są Wasze doświadczenia z gry tymi oddziałami? To na razie by było na tyle :wink:
matilizaki napisał:
Na brete

wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

1) Tak ,są kompletnie niewystawialni ,wcześniej można było kombinować ze snajperami ,ale teraz ,gdy są po 9 pkt są do niczego.
2) Szczerze to rzadko na nich gram ,ale można nimi całkiem nieżle pokombinowac
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

Kordelas prawdę pisze.

Handgunny są żałosne - mały zasięg i duży koszt, brak pancerza, move or shoot i inne.... Ja będe wystawiać, ale mało- tylko dla klymatu.

Pistolierzy mają mały zasięg i pancerz, na dodatek nie są w stanie zbyt wiele natłuc wroga, ale ew. mogą hasać po polu walki i dobijac śmieci i insze odginaczki :wink:

Widze że mamy podobne gusta :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Klimat ważna rzecz ,bez niego bym w to nie grał :)
Ja bym ewentualnie wystawiał Outriderów (Kirasjerzy) ,według mnie są w porządku ,a zawsze można ich skleić na Pistoliersów i wystawiać jako Outraidersów ,watpię czy ktoś by to potraktował za prox
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Pistolieros - lubię na nich grać. Dałbym dużo za tańszą lekką kawalerią w Imperum (choćby z mieczami). Mają przyjemny ostrzał jak na fast, który i tak raczej sprawdza się przeciw innym śmieciom. Mimo to jest to ciekawe uzupełnienie armii.
Ale to też raczej klimatyczna jednostka.

Outriders - to polecam wielce. Możliwe, że tylko raz, czy dwa razy wystrzelą na całą grę, ale salwa jest przyjemna w skutkach. Resztę tur zwykle spędzają na wkurzaniu wroga i dobijaniu śmieci/maszyn

Yourself
Mudżahedin
Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Yourself »

Hmm to szkoda, miałem wizję renesansowego imperium a brak handgunnersów trochę ją psuje. Odpuszczę ich ale i tak będę wystawiał pistoliersów :mrgreen: . Dzięki wszystkim za odpowiedź już nie długo pojawią się kolejne pytania z mojej strony :wink:
JochnyWalker pisze: Widze że mamy podobne gusta :mrgreen:
Dobrze,że nie tylko ja mam taką wizję :).
matilizaki napisał:
Na brete

wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

kilka handgunów Ci rozpy nie zrujnuje, jak grasz towarzysko , zawsze mogą stac przy artylerii udawać że jej bronią :mrgreen: ale na turnieje to można sobie podarować
Obrazek

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

Nie wiem czy pytanie już było ale czy strzelając do demigryfów bierzemy ich tafa czy tafa jeźdźców ?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Jak w każdej kawaleri bierzemy od jeźdźców, czyli mają T3
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Blaesus pisze: Outriders - to polecam wielce. Możliwe, że tylko raz, czy dwa razy wystrzelą na całą grę, ale salwa jest przyjemna w skutkach. Resztę tur zwykle spędzają na wkurzaniu wroga i dobijaniu śmieci/maszyn
Myślałem o 3x15+ duży mag shadow i death. +2x hellblastery tank i działo ;) gratis wrzucam BSB i 2xinżynierów.reszta jednostek to śmieci jakieś ;)
Tylko że moi by strzelali już od pierwszej tury ;)
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Inżynier może puszczać gołębie i w tej samej turze dawać BS i rerol?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

na 95% nie
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Lethorin
Wałkarz
Posty: 88
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lethorin »

na 100% nie

w zasadzie Master of Ballistics i opisie gołębi wyraźnie napisane

ODPOWIEDZ