Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Pytania i odpowiedzi
nie opłaca sie ponoć.
ale mam to w nosie
ale mam to w nosie
Ostatnio zmieniony 5 cze 2012, o 15:48 przez Brushlicker, łącznie zmieniany 1 raz.
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Z tego co kojarzę z postów innych,Jak najlepiej go ustawić i czy w ogóle się sprawdza?
Ma fajne zasady w teorii i na tym się kończy. Zasięg pistoletu to ledwie 12 cali, bohater przeciwnika zapewne siedzi sobie elegancko w jakimś bunkrze itd. Marnie, chociaż można dodać kilka zabawek (nawet wypada, on ma zerowy pancerz). Za te 50-60 punktów masz coś raczej tylko do irytacji (gdy wykorzystasz zasadę dot. wyznaczania ofiary przed bitwą).
Tak, ale jak zauważyłeś zdałeś warda (5+ to nie taki cud), więc nic nie zrobili.Wendigo pisze:Naprawdę nikt go nie wystawia? Mój kolega wystawił raz dwóch w detkach łuczników i gdyby nie mój cudem zdany WS to bym się pożegnał z lordem za 550 pkt.
Na papierze jest fajny, ale po 3 czy 4 grach gdzie stawiałem dwóch i nic nie zabili zrezygnowałem.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Próbowałem i jakos nikt od niego nie uciekał, kończyło się na "na pewno i tak nie rzuci kb"Kordelas pisze:Jest tani ,zawsze można go stosować jako efekt psychologiczny do straszenia (nie żartuję)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Mam sporo pytań, proszę o wyrozumiałość jako że jestem totalnie zielony.
1) Jak wygląda przydatność handgunnerów? Czy to prawda że są całkowicie bezużyteczni?
2)To samo pytanie odnośnie pistoliersów.
Są to niezwykle klimatyczne jednostki i chętnie bym je wystawiał ale nie będę tego robił na siłę jeśli ich użyteczność jest bliska zeru. Tak więc jakie są Wasze doświadczenia z gry tymi oddziałami? To na razie by było na tyle
1) Jak wygląda przydatność handgunnerów? Czy to prawda że są całkowicie bezużyteczni?
2)To samo pytanie odnośnie pistoliersów.
Są to niezwykle klimatyczne jednostki i chętnie bym je wystawiał ale nie będę tego robił na siłę jeśli ich użyteczność jest bliska zeru. Tak więc jakie są Wasze doświadczenia z gry tymi oddziałami? To na razie by było na tyle
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
1) Tak ,są kompletnie niewystawialni ,wcześniej można było kombinować ze snajperami ,ale teraz ,gdy są po 9 pkt są do niczego.
2) Szczerze to rzadko na nich gram ,ale można nimi całkiem nieżle pokombinowac
2) Szczerze to rzadko na nich gram ,ale można nimi całkiem nieżle pokombinowac
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Kordelas prawdę pisze.
Handgunny są żałosne - mały zasięg i duży koszt, brak pancerza, move or shoot i inne.... Ja będe wystawiać, ale mało- tylko dla klymatu.
Pistolierzy mają mały zasięg i pancerz, na dodatek nie są w stanie zbyt wiele natłuc wroga, ale ew. mogą hasać po polu walki i dobijac śmieci i insze odginaczki
Widze że mamy podobne gusta
Handgunny są żałosne - mały zasięg i duży koszt, brak pancerza, move or shoot i inne.... Ja będe wystawiać, ale mało- tylko dla klymatu.
Pistolierzy mają mały zasięg i pancerz, na dodatek nie są w stanie zbyt wiele natłuc wroga, ale ew. mogą hasać po polu walki i dobijac śmieci i insze odginaczki
Widze że mamy podobne gusta
Klimat ważna rzecz ,bez niego bym w to nie grał
Ja bym ewentualnie wystawiał Outriderów (Kirasjerzy) ,według mnie są w porządku ,a zawsze można ich skleić na Pistoliersów i wystawiać jako Outraidersów ,watpię czy ktoś by to potraktował za prox
Ja bym ewentualnie wystawiał Outriderów (Kirasjerzy) ,według mnie są w porządku ,a zawsze można ich skleić na Pistoliersów i wystawiać jako Outraidersów ,watpię czy ktoś by to potraktował za prox
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Pistolieros - lubię na nich grać. Dałbym dużo za tańszą lekką kawalerią w Imperum (choćby z mieczami). Mają przyjemny ostrzał jak na fast, który i tak raczej sprawdza się przeciw innym śmieciom. Mimo to jest to ciekawe uzupełnienie armii.
Ale to też raczej klimatyczna jednostka.
Outriders - to polecam wielce. Możliwe, że tylko raz, czy dwa razy wystrzelą na całą grę, ale salwa jest przyjemna w skutkach. Resztę tur zwykle spędzają na wkurzaniu wroga i dobijaniu śmieci/maszyn
Ale to też raczej klimatyczna jednostka.
Outriders - to polecam wielce. Możliwe, że tylko raz, czy dwa razy wystrzelą na całą grę, ale salwa jest przyjemna w skutkach. Resztę tur zwykle spędzają na wkurzaniu wroga i dobijaniu śmieci/maszyn
Hmm to szkoda, miałem wizję renesansowego imperium a brak handgunnersów trochę ją psuje. Odpuszczę ich ale i tak będę wystawiał pistoliersów . Dzięki wszystkim za odpowiedź już nie długo pojawią się kolejne pytania z mojej strony
Dobrze,że nie tylko ja mam taką wizję .JochnyWalker pisze: Widze że mamy podobne gusta
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Jak w każdej kawaleri bierzemy od jeźdźców, czyli mają T3
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Myślałem o 3x15+ duży mag shadow i death. +2x hellblastery tank i działo gratis wrzucam BSB i 2xinżynierów.reszta jednostek to śmieci jakieśBlaesus pisze: Outriders - to polecam wielce. Możliwe, że tylko raz, czy dwa razy wystrzelą na całą grę, ale salwa jest przyjemna w skutkach. Resztę tur zwykle spędzają na wkurzaniu wroga i dobijaniu śmieci/maszyn
Tylko że moi by strzelali już od pierwszej tury
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
na 95% nie
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki