Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Andrzej »

Grywalny może i jest, ale na pewno słabszy niż był.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

No tak to ze nie da się go już zwarzywić jest tańszy trzeba go trafiać ( i pare innych rzeczy) napewno jest słabsze od 10 T
Andrzej weź się ogarnij :?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

I nawet go nie ominiesz bo ma random MV :? i jeszcze zionie

Mam przykre doświadczenie z Tankiem, na Haji trafiłem 2 razy na Emp i za każdym razem Tank rozjeżdżał mi cały kloc (trochę pecha, trochę farta przeciwnika i wyszło jak wyszło) w klubie tak samo :(

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

I ma 3d6 ruchu zamiast pewnych 15, co było niesamowicie istotne i groźne. W tej edycji chyba nic nie mogło zaszarżować idealnie na 15/12/9/6/3 cale. O wiele mniejsza losowość i większa stabilność. A co do ziania, to jest ono takie sobie, bo żeby go użyć trzeba wydać 3 pkt pary, więc zostaje mu tylko d6 ruchu.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

3d6 ruchu?
5d6 raczej, w pierwszych turach tworzy strefę śmierci w ~20" od tanka

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Proponuje poczytać zasady przed napisaniem głupiego postu.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Widzę, że na Śląsku brakuje poważnego imperialisty. :mrgreen:
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

To prawda, jest u nas tylko jeden gracz imperium. Sugerujesz, że HE mają teraz pod górkę z imp? :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Andrzej pisze:Sugerujesz, że HE mają teraz pod górkę z imp? :)
Nie Endrju. Sugeruję, że nie doceniasz czołgu. :wink:
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

No wiadomo, ze jak dasz sbie zaszarżować zdrowym czołgiem w WL, to może być kiepsko. Ale jeśli to Ty szarżujesz, a dodatkowo czołg ma już parę wbitych ran, co nie jest takie ciężkie do osiągnięcia, to taki czołg jest mielony w 2 tury CC. Ale to już kwestia skilla obu graczy. Choć czołg jest cholernie łatwo zablokować, szarża orłem blokuje go na 2 tury CC
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Andrzej pisze:Proponuje poczytać zasady przed napisaniem głupiego postu.
For each Steam Point you chose to expend the Steam Tank's Random Movement increases by D6". (For example. if you expend 2 Steam Points in the Steam Engine, the Steam Tank has a Random Movement of 2d6".)

If the Steam Tank charges an enemy unit, it will inflict an additional D3 Impact Hits for each Steam Point expended in the Steam Engine that turn.(For example, if 3Steam Points are expended in the Steam Engine, the Steam Tank inflicts D6+3D3 Impact Hits!)
Pozdrawiam.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

You can expend steam points through steam engine, steam gun and steam cannon. Maksimum 3 of these steam points may be used of each of these devices.
Według Twojej teori ST mógłby ziać z siłą 7.

Pozdrawiam.


<spojrz na podpis Siweusza :D >
Ostatnio zmieniony 7 cze 2012, o 14:04 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Andrzej pisze:No wiadomo, ze jak dasz sbie zaszarżować zdrowym czołgiem w WL, to może być kiepsko. Ale jeśli to Ty szarżujesz, a dodatkowo czołg ma już parę wbitych ran, co nie jest takie ciężkie do osiągnięcia, to taki czołg jest mielony w 2 tury CC. Ale to już kwestia skilla obu graczy. Choć czołg jest cholernie łatwo zablokować, szarża orłem blokuje go na 2 tury CC
Endrju a przypadkiem jakoś Szymon z Eltharionem nie grają u Was Empajerem?
No i pozwalają Ci zastawiać czołg orłem?
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Tylko lamerzy zastawiają czołg orłem, prawdziwi prosi szarżują w niego <like a bos 8) >

Owszem, grają. Ale liczę tylko Szymona, Eltharion zbyt częst zmienia armie, żeby można go nazwać ogarniętym graczem imerium. Może za pół roku się wyrobi :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Panowie 24 WL nie daje rady tankowi który ma 8W ;). Wiem bo wjebałem się tankiem na 7SP w 24WL i ich zmiotłem z powierzchni ;).
Tank jest *******;). Wcześniej też uważałem że tank jest lipny ale sie przekonałem do niego ;).
HE teraz mają lajtowo z EMP.(Jako że gram HE i EMP) Poświęcą jednych WL(22) tank potraci kilka W a potem z magi go dobiją.
Andrzej@ Orły jak nie mają gdzie sie skitrać do giną od 3 canonnów. Więc blokowanie odpada ;).A jak chcesz żeby tank ci więcej popylał wrzucasz mu Birone i po problemie ;).
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Szymon, wiesz że istnieją emotki inne niż :wink: ?

Wiadomo, że jak tank się wdupi to może być ciężko. Ale najpierw musi się zaszarżować, co nie zawsze wychodzi. Wypadki chodzą po czołgach, zawsze ma szanse na misfire, jak dostanie 3W to ma 50% szans, że coś mu się stanie niezależnie od wygenerowanych SP. No i prawie zawsze da się jakoś skitrać orły i wylecieć nimi przed ST.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Rabsp pisze:
Andrzej pisze:Proponuje poczytać zasady przed napisaniem głupiego postu.
For each Steam Point you chose to expend the Steam Tank's Random Movement increases by D6". (For example. if you expend 2 Steam Points in the Steam Engine, the Steam Tank has a Random Movement of 2d6".)

If the Steam Tank charges an enemy unit, it will inflict an additional D3 Impact Hits for each Steam Point expended in the Steam Engine that turn.(For example, if 3Steam Points are expended in the Steam Engine, the Steam Tank inflicts D6+3D3 Impact Hits!)
Pozdrawiam.
ST moze uży c max 3 St na jedną z rzeczy które robi. jestem pewnien że gdzies to jest napisane ;)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Andrzej pisze:Szymon, wiesz że istnieją emotki inne niż :wink: ?
Jasne :D :) ;P
Fakt że uważasz mnie za jedynego imperialistę na Śląsku mnie dziwi xD
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

-Qc- pisze:
Rabsp pisze:
Andrzej pisze:Proponuje poczytać zasady przed napisaniem głupiego postu.
For each Steam Point you chose to expend the Steam Tank's Random Movement increases by D6". (For example. if you expend 2 Steam Points in the Steam Engine, the Steam Tank has a Random Movement of 2d6".)

If the Steam Tank charges an enemy unit, it will inflict an additional D3 Impact Hits for each Steam Point expended in the Steam Engine that turn.(For example, if 3Steam Points are expended in the Steam Engine, the Steam Tank inflicts D6+3D3 Impact Hits!)
Pozdrawiam.
ST moze uży c max 3 St na jedną z rzeczy które robi. jestem pewnien że gdzies to jest napisane ;)
ok
sugerowałem się tym co robił gracz imperialny grający przeciwko mnie ostatnim razem, wesoło latał 5d6...

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Brawo Szymon ! =D>
Zostałeś jedynym imperialistą na Śląsku wg . Andrzeja
Wyeliminowałeś nawet Zdzisia który gra ta armia od kiedy pamięta nie mając nawet dobrej rozpy <facepalm>
Teorie Andrzeja... ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Zablokowany