Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
ja kupuję w http://www.magnesy.eu/
tam masz przystępną stronę do przeglądania oferty. Są wszystkie ceny itp.
Do tej pory używałem kwadratowych 5x5x2 magnesów ale one są trochę za duże. Przerzucam się na trochę mniejsze
tam masz przystępną stronę do przeglądania oferty. Są wszystkie ceny itp.
Do tej pory używałem kwadratowych 5x5x2 magnesów ale one są trochę za duże. Przerzucam się na trochę mniejsze
Z tej samej strony - polecam okrągłe: 2mm grubości i 3mm szerokości.
W przypadku konnicy wystarczy je przykleić superglue i jest idealnie. Co do piechoty, to zwykle przyda się odrobina greenstuffu.
W przypadku konnicy wystarczy je przykleić superglue i jest idealnie. Co do piechoty, to zwykle przyda się odrobina greenstuffu.
Ciekawy pomysł
A trzyma to mocno? Często zdarza się, że coś się odklei?
A trzyma to mocno? Często zdarza się, że coś się odklei?
Właśnie ani razu mi się na razie nie odkleiło (w przeciwieństwie do tych przyklejonych na kropelkę)
Bo jak zrobisz z pistoletu i wciśniesz w ten miękki klej magnesik, to ta warstwa kleju go tak z brzegów lekko "opatula" i magnes się nie wyślizgnie.
Tylko trzeba uważać, żeby za dużo kleju nie nawalić bo potem wystaje i trzeba go obcinać. Albo krzywo stoi figurka
Bo jak zrobisz z pistoletu i wciśniesz w ten miękki klej magnesik, to ta warstwa kleju go tak z brzegów lekko "opatula" i magnes się nie wyślizgnie.
Tylko trzeba uważać, żeby za dużo kleju nie nawalić bo potem wystaje i trzeba go obcinać. Albo krzywo stoi figurka
jak to jest kiedy jednostka ma Always Strikes First i Great Weapon? Obie te zasady się niwelują i wali się według inicjatywy?
A czy ten bonus (gdy się ma ASf i dużą inicjatywę = przerzut Hitów) pozostaje nawet przy dużej broni czy też się już nie liczy?
A czy ten bonus (gdy się ma ASf i dużą inicjatywę = przerzut Hitów) pozostaje nawet przy dużej broni czy też się już nie liczy?
No właśnie chodziło mi o elfy.
czyli jeszcze raz bo nie wiem czy dobrze rozumiem
*biją zawsze jako pierwsi nawet dużą bronią
*mają przerzuty (przy wyższej inicjatywie)
Z lekka przesadzona ekipa jeśli tak
Ale właśnie się zastanawiam nad drugą armią i podobają mi się HE
A wiadomo coś o nowym Armybooku do HE? Są już jakieś daty?
czyli jeszcze raz bo nie wiem czy dobrze rozumiem
*biją zawsze jako pierwsi nawet dużą bronią
*mają przerzuty (przy wyższej inicjatywie)
Z lekka przesadzona ekipa jeśli tak
Ale właśnie się zastanawiam nad drugą armią i podobają mi się HE
A wiadomo coś o nowym Armybooku do HE? Są już jakieś daty?
A i sprawa z innej beczki (dosłownie i w przenośni)
Czy jeżeli rzuca się To Hit dla Hellblaster Volley Gun to wlicza się wszystkie modyfikatory tzn. za daleki zasięg, za multiple shot i inne?
Bo jeżeli się wlicza to to badziewie jest jakieś. Siła 5 nawet tu nic nie zmienia na lepsze.
Czy jeżeli rzuca się To Hit dla Hellblaster Volley Gun to wlicza się wszystkie modyfikatory tzn. za daleki zasięg, za multiple shot i inne?
Bo jeżeli się wlicza to to badziewie jest jakieś. Siła 5 nawet tu nic nie zmienia na lepsze.
Nie wiadomo kiedy armybook dla HE, a rozumiesz dobrze, mają ASF niezależnie od używanej broni i przerzut trafienia w przypadku wyższej inicjatywy.Lethorin pisze:No właśnie chodziło mi o elfy.
czyli jeszcze raz bo nie wiem czy dobrze rozumiem
*biją zawsze jako pierwsi nawet dużą bronią
*mają przerzuty (przy wyższej inicjatywie)
Z lekka przesadzona ekipa jeśli tak
Ale właśnie się zastanawiam nad drugą armią i podobają mi się HE
A wiadomo coś o nowym Armybooku do HE? Są już jakieś daty?
Masz modyfikatory za daleki zasięg, ale za multiple shot nie masz. Inne obowiązują normalnie. Poza tym hellblaster wymiata, wrzuć tam inżyniera to zobaczysz jak sprząta, i praktycznie nie ma szans na wybuch.Lethorin pisze:A i sprawa z innej beczki (dosłownie i w przenośni)
Czy jeżeli rzuca się To Hit dla Hellblaster Volley Gun to wlicza się wszystkie modyfikatory tzn. za daleki zasięg, za multiple shot i inne?
Bo jeżeli się wlicza to to badziewie jest jakieś. Siła 5 nawet tu nic nie zmienia na lepsze.
Czy jest jakiś limit modlitw rzucanych przez warrior priesta/arch lectora czy ogranicza nas tylko liczba power dice-ów ?I czy w takim razie priest może mieć miscasta?
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
Jedyne ograniczenie to to, że nie można rzucić jednej modlitwy dwa razy.Yourself pisze:Czy jest jakiś limit modlitw rzucanych przez warrior priesta/arch lectora czy ogranicza nas tylko liczba power dice-ów ?I czy w takim razie priest może mieć miscasta?
Priest może mieć ifkę (jak rzuci dwie '6'), w takim wypadku modlitwy nie można rozpraszać, priest do końca fazy magii nie może rzucać czarów (modlitw i chyba też bound spelli), ale nie rzuca na tabelę miscasta.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Wujek google nie odpowiedział?
Zależy co chcesz osiągąć:
Reikland - biel
Reiksguard - biel i czerwień (tutaj należy uważać, bo takie same barwy ma Talabheim)
Zależy co chcesz osiągąć:
Reikland - biel
Reiksguard - biel i czerwień (tutaj należy uważać, bo takie same barwy ma Talabheim)
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia