WE bez driad ??
Moderator: Gremlin
WE bez driad ??
Witam, niedawno wiedziony chęcią odpoczęcia od złych i okrutnych CHD postanowiłem zacząć grać armią diametralnie od nich różną. Wybór padł na WE. Jako że mam same stare modele i nie podchodzi mi moda na granie hordami driad, mam pytanie, czy da sie skutecznie grać WE bez nich?? Planuję wystawianie z duchów lasu tylko treemana(max 1:)no i wildów ale tez minimalnie. Zastanawiam sie nad eternalami, no i moimi ulubieńcami - waywatcherami- proszę o pomoc
są dobre owszem, jednak ja też za nimi nie przepedam, jednak wydaje mi się, że warto mieć ten jeden oddział na mniejsze punkty i dwa na większe . To tyle co nic... a ethernali rónież bym wypróbował, na duze punkty z dwoma treemanami
Ja używam ze 2 odziałki. 3 to na 2000+ lub gdy naprawdę nie mam co z punktami zrobić. Hordy driad to obecnie w moim odczuciu przeżytek. No, ale niektórzy tak grają. Ja uważam, że lepsze kombinacje można złożyć bez nich.
Jeśli nie driady to co ?
- w core oczywiście Glade Guardzi, ale też 2-3 oddziały, bo co za dużo to niezdrowo
- eternali nie testowałem, ale należy pamiętać, by w pełni z nich skorzystać, to potrzeba tam wrzucić nobla jakiegoś, no i mieć lorda, aby raczej tego specjala nie zajmowali
- Waye są konkretni i polecam
- Wildy i Tancerze nie potrzebują rekomendacji
Reszta to kwestia gustu
Jeśli nie driady to co ?
- w core oczywiście Glade Guardzi, ale też 2-3 oddziały, bo co za dużo to niezdrowo
- eternali nie testowałem, ale należy pamiętać, by w pełni z nich skorzystać, to potrzeba tam wrzucić nobla jakiegoś, no i mieć lorda, aby raczej tego specjala nie zajmowali
- Waye są konkretni i polecam
- Wildy i Tancerze nie potrzebują rekomendacji
Reszta to kwestia gustu
Tylko ze GR są w Core Units a WR w special a temat dotyczyl alternatywy dla DriadJednakże porównując ich na sucho nie ma wątpliwości kto jest lepszy. Poza tym jakie majązastosowanie GR - łuki, tak?? No to dość drogo jak za 24 pkt.
Druga sprawa- Dark Riders kosztuja 24 pkt takze i sa nagminnie stosowani, a maja "jedynie" lepszego o jeden save i reaper crossbow
Nie maja natomiast longbow 30" i nie maja zdolnosci brak kar za strzelanie po ruchu....dlaczego do diaska nie wykorzystac tego diabelnie szybkiego odzialu- za slaby? Mamy dobre czary wspomagajce ktore nieco zwieksza jego przezywalnosc/efektywnosc- mysle tu o regenrce popychaczce i etheral. Nawet czar dajacy fear moze sie okazac strzalem w dziesiatke jesli wpadna w obsluge dzial krasnoludzkich
Cóż... przekonaliście mnie (przynajmniej połowicznie ) bo osobiście nie widziałem dotąd GR jak typowych łuczników na koniach Przy takim założeniu to faktycznie niezły wybór, wszak mobilne łuki to marzenie każdego generała
Zapomniało się dodać, że ci nagminnie używani DR, to występują w opcji bez kuszy za jedyne 18 pkt./model, co daje koszt 5ki rzędu 90 pkt. GRy nie mają takiej opcji.
Napewno na plus jest to, że mogą dać flee. Ale tym strzelaniem ich to bym się tak nie ekscytował.
Napewno na plus jest to, że mogą dać flee. Ale tym strzelaniem ich to bym się tak nie ekscytował.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Roznie bywa z tym czy biora bez kusz czy z nimi.....ja bym powiedzial pol na pol...osobiscie jak starczy mi pkt to zawsze wciskam kusze..Zapomniało się dodać, że ci nagminnie używani DR, to występują w opcji bez kuszy za jedyne 18 pkt./model, co daje koszt 5ki rzędu 90 pkt. GRy nie mają takiej opcji.
Napewno na plus jest to, że mogą dać flee. Ale tym strzelaniem ich to bym się tak nie ekscytował.
pewnie ze nie ma co sie ekscytowac ich strzelaniem, bo zwykle wystepuja w 5, a to za malo zeby cos ustrzelily...jednak brak kar za ruch powoduje ze beda walic na 3+ i tym samym moga probowac eleminowac wrogie fasty, ewentualnie sciagnac paru wojakow w piechocie potrzebnych do otrzymania rank bonus
zapomnialem o tym ze dają flee...co u WE raczej rzadkosc, chyba jeszcze tylko warhawki i orzelek nadawaly by sie do wciagania w tego typu pulapki
Osobiście jestem zwolennikiem GR. Są lekką jazdą, mają długie łuki i włócznie. Także mogą się ruszyć strzelić i jeszcze ewentualnie odeprzeć atak walcząc z dwóch rzędów. WR też są nieźli, ale gdybym miał wybierać między tymi dwoma jednostkami to wybrałbym GR.
Piszesz jakbyś nie miał pojęcia o czym. Wadą WR jest to, że nie mogą dać flee. Tylko tyle. 2 punkty drożsi od GR, a 100 razy lepsi w walce, obronie itp. Nie wiem jak ty, ale ja bym na GR nie przyjął nic, nawet wilków VC czy piesków chaosu. Jakie 2 szeregi ?? Skąd ten pomysł ??Qbas pisze:Osobiście jestem zwolennikiem GR. Są lekką jazdą, mają długie łuki i włócznie. Także mogą się ruszyć strzelić i jeszcze ewentualnie odeprzeć atak walcząc z dwóch rzędów. WR też są nieźli, ale gdybym miał wybierać między tymi dwoma jednostkami to wybrałbym GR.
- włócznia na modelu konnym daje tylko +1 S w szarży
- fast cavalry nie dostaje bonusów za szeregi jak inne oddziały
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Jesteś Plewa jak w randze Żartuję oczywiścieQbas pisze:Jestem nooobem wiec sie nie wymądrzam. Ale mnie kumpel uczył, że z włóczniami to się wali z dwóch rzędów.
P.S. Gram od jakiegoś miecha wiec mnie nie wyśmiejcie: Co to jest flee??
Ale:
1. Przeczytaj wpierw RB - napewno kolega, który uczył ma go
2. Jak przeczytasz, to jego popytaj o to czego nie rozumiesz.
3. Jak to zrobisz to wtedy możesz zadawać pytania.
Uważam, że jak zrealizujesz choć punkt nr 1 to poznasz na zadane tu pytanie odpowiedź.
Co do szeregów, to z dwóch lub czasem więcej przy użyciu włóczni (spear) może bić tylko piechota. Dla modelu konnego działa jak napisałem.
P.S. Grasz miesiąc i nie wiesz co to flee ?? Polski odpowiednik tego słowa = ucieczka
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild