PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Moderator: Shino
Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Zakładałem standardowe ułożenie, 3 z przodu
. Tak czy inaczej miałem na myśli prosty przekaz- base contact i nie doszukiwać się nic ponadto 
Naviedzony pisze:1. Base contact to base contact- max 3 typa dostanie po hicie, jeśli zdecydujemy się atakować normalnie.
[/quote]Naviedzony pisze:Nie zgodzę się. King z Destroyerem, zaszarżowany od przodu i tyłu wypłaci automatyczne ataki wszystkim, którzy się do niego dostawią, czyli (w przypadku unitów zwykłej piechoty) 6 modelom.
Cześć, a powiedzcie mi jak to niby działa ? Base contact - to znaczy z tym z kim się styka podstawką. Ci z tyłu nie są zetknięci z podstawką króla.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2012, o 20:03 przez Araghas, łącznie zmieniany 1 raz.
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------
A powiedzcie mi jak najlepiej wystawiać węże [surferów] ? Często grywane są ?
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Cześć, a powiedzcie mi jak to niby działa ? Base contact - to znaczy z tym z kim się styka podstawką. Ci z tyłu nie są zetknięci z podstawką króla.Naviedzony pisze:Nie zgodzę się. King z Destroyerem, zaszarżowany od przodu i tyłu wypłaci automatyczne ataki wszystkim, którzy się do niego dostawią, czyli (w przypadku unitów zwykłej piechoty) 6 modelom.
Miałem na myśli sytuację, kiedy Tomb King zaszarżowany jest z dwóch stron przez dwa oddziały piechoty. Wtedy bije z automatycznego ataku wszystkich tych, którzy się stykają z jego podstawką niezależnie od tego, czy są z przodu, z boku, czy z tyłu.
A!, jeśli 2 oddziały to się zgadzam 
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------
mam pytanko, czy w rydwanie oboje zaloganci maja luk, czy tylko jeden, i jak to sie na euro liszy?
TRUE LEGION KRAKÓWGeneral Baga pisze:oftoooooooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppp (wybaczcie ale obiecałem chłopakom)![]()
co jest, jesli sztrzelam ze stalkerow do machin, bije na inicjatywe zalogi, czy jak?
TRUE LEGION KRAKÓWGeneral Baga pisze:oftoooooooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppp (wybaczcie ale obiecałem chłopakom)![]()
http://nooooooooooooooo.com/
a co ze stam tankiem, to samo?
a co ze stam tankiem, to samo?
TRUE LEGION KRAKÓWGeneral Baga pisze:oftoooooooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppp (wybaczcie ale obiecałem chłopakom)![]()
Czy extra 200pkt z euro liczy się do min core ? To znaczy musimy mieć 600 czy 650pkt w corach?

