Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Jak już pisałem zamienił bym Pistoliersów na Outridersów.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Może i Outridersi są lepsi ale Pistolierzy są dla mnie nietykalni ze względu na klimat . Po za tym reszta ok czy coś jeszcze byś zmienił?
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
Wiesz ,modele maja super ,ja bym zrobił tak ,że modele Pistoliersów robiły by za Outridersów. Gdybym ich wystawiał to właśnie bym tak robił ,żeby było estetycznie
Poza tym to rozpiska jest OK ,według mnie bardzo dobrze złożyłeś BSB ,sam identycznie go składam zazwyczaj.
Możesz ewentualnie dać Inżynierowi lekką zbroję ,kosztuje tylko 1 pkt ,a może (mała szansa) go uratuje.
Poza tym to rozpiska jest OK ,według mnie bardzo dobrze złożyłeś BSB ,sam identycznie go składam zazwyczaj.
Możesz ewentualnie dać Inżynierowi lekką zbroję ,kosztuje tylko 1 pkt ,a może (mała szansa) go uratuje.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
No tak ale Pistolierzy mogą się ruszyć i strzelić a Outridersi już nie. Już dałem mu ten Light Armour ale w sumie wątpię żeby mu to coś pomogło w razie walki. Dałem też Crown of Command Arch Lectorowi bo i tak nie miałem co zrobić z tymi punktami.
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
A nie lepiej zamiast AL dać małego maga lvl2 ze scrollem i jeszcze WP z tarczą i ha? Zdecydowanie poprawia się antymagia (i magia też), a tracisz tylko 1 ld
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Chciałbym tak zrobić ale pamiętajcie że mam tylko 250 pts na bohaterów więc musiałbym zrezygnować i z inżyniera i z BSB. Chyba że dałbym maga na 4 za arch lectora a za inżyniera warrior priesta ale wtedy z kolei ucierpiałby Hellblaster.
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
fakt, zapomniałem o tymYourself pisze:Chciałbym tak zrobić ale pamiętajcie że mam tylko 250 pts na bohaterów
W takim wypadku chyba lepiej zostawić tak jak jest lub ew. zamienić AL na maga lvl3 ze scrollem
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Pograłem na turnieju. Rozpa całkiem całkiem działa.
Hellblaster z inżynierem - godlike!
Pistoliersi - jak to zazwyczaj bywało - fajna zabawka, swoimi salwami prawie nic nie robią (zwykle trafiają na 5+ lub 6+). Outriderzy są zdecydowanie lepsi.
Hellblaster z inżynierem - godlike!
Pistoliersi - jak to zazwyczaj bywało - fajna zabawka, swoimi salwami prawie nic nie robią (zwykle trafiają na 5+ lub 6+). Outriderzy są zdecydowanie lepsi.
No to wolę zostawić tak jak jest .Macias pisze: W takim wypadku chyba lepiej zostawić tak jak jest lub ew. zamienić AL na maga lvl3 ze scrollem
matilizaki napisał:
Na brete
wybiegac biegaczem do przodu i wbijac sie od tyłu w kawalerie jak sie wyjdzie z tyłu
wyrzuć CoC i Lucstone a daj Dawstone -absolutnie podstawowy przedmiot. Ja już koniecznie chcesz fast to Outriders. Mają 5 strzałów więcej. Z ruchu przed bitwą podsuwasz się o cal i już w pierwszej turze nawet jak zaczynasz wypłacasz 15 strzałów na +5 (trafiasz 5) i ranisz . Doświadczenie jednak uczy ,że przy większej ilości strzałów statystyka się lubi zaburzyć. Ja raz z 25 kuszniów z DE z multipla trafiłem 27 strzałów:)...Przewaga Outriderów jest spora tyle ,że trzeba nimi grać inaczej niż Pistolierami:)....
Moja taktyka outriderami - ruch na 1" lub więcej (jeżeli jest jeszcze dogodniejsza pozycja).
Salwy zwykle nie trwają więcej niż 2 tury. Potem mieszają wrogowi jak na fasta przystało. Za swą cenę nie nadają się na jednostkę śmieciową, ale przejechać w walce wręcz po innym śmieciu, czy maszynie potrafią. (Birona z Light robi cuda - 5 outriderów zamiast 10 ataków ma 20 i ASF, w większości przypadków także przerzuty na trafienie)
Salwy zwykle nie trwają więcej niż 2 tury. Potem mieszają wrogowi jak na fasta przystało. Za swą cenę nie nadają się na jednostkę śmieciową, ale przejechać w walce wręcz po innym śmieciu, czy maszynie potrafią. (Birona z Light robi cuda - 5 outriderów zamiast 10 ataków ma 20 i ASF, w większości przypadków także przerzuty na trafienie)
Pamiętaj: Zawsze szklanka pełna do połowy, anie pustaKordelas pisze:Nie zniechęciliśmy do Pistolierów ,tylko przekonaliśmy do OutriderówYourself pisze:Zniechęciliście mnie ostatecznie do pistolierów
Pistoliersi nie są źli... raczej nadają się do rozwalania śmieci - tylko tyle potrafi 10 strzałów na 5+,6+. No i ote kilka punkcików są tańsi.
Ouriderzy są bardziej uniwersalni i na prawdę nieźle prują ze swoich 15 strzałów.
Moja armia na 1000 + epsilon pkt. Gram mniej więcej tym co mam, mag do halabardników, ksiądz idzie do demigrfów, lub do inner circli jeżeli miałby byś ostrzeliwany
1 Battle Wizard @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
1 Warrior Priest of Sigmar @ 132.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Warhorse
Armour of Meteoric Iron [50.0]
30 Halberdiers @ 210.0 Pts
FCG
8 Knights of the Inner Circle @ 220.0 Pts
Standard; Musician;
3 Demigryph Knights @ 219.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
Models in Army: 43
Total Army Cost: 1001.0
1 Battle Wizard @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
1 Warrior Priest of Sigmar @ 132.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Warhorse
Armour of Meteoric Iron [50.0]
30 Halberdiers @ 210.0 Pts
FCG
8 Knights of the Inner Circle @ 220.0 Pts
Standard; Musician;
3 Demigryph Knights @ 219.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
Models in Army: 43
Total Army Cost: 1001.0
Magowi dałbym scrolla, demigryfom banner przerzutu ld, księdza zmienił (dwurak, barding, heavy armour, dragonhelm, great weapon, dawnstone 122 pkt i jest wytrzymalszy od tego co masz teraz, jeśli dać mu zwykłą broń to jeszcze tarczę się dołoży i będzie 1+ save z przerzutem).
Pkt najlepiej wziąć chyba zmniejszając ilość halabardników lub wywalając jednego rycerzyka (i wtedy przy okazji awansować jednego na czempiona/dokupić jakiś tani magiczny banner).
Pkt najlepiej wziąć chyba zmniejszając ilość halabardników lub wywalając jednego rycerzyka (i wtedy przy okazji awansować jednego na czempiona/dokupić jakiś tani magiczny banner).
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.