Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne
Witam panowie oto moja rozpa na 1800p myślę ze jest całkiem ciekawa choć czekam na wsze opinie i pomysły.
Warrior Priest of Sigmar 144p
Great Weapon;
Icon of Magnus
Armour of Meteoric Iron
Battle Wizard 150p (ew. wywalam stsffa i power stona i daj scrolla)
Ring of Volans
Wizard's Staff
Power Stone
Battle Wizard 150p
Doomfire Ring
Power Stone
Great Cannon 100p
Great Cannon 100p
Steam Tank 300p
Swordsmen 25 321p
z CG całym
Detachment - Halberdiers 10
Detachment - Handgunners 12
Flagellant Warbands 210p
czempion
Knights of the Inner Circle 10 325p
War Banner CG cały
1800p
cp 6
dp 5
proszę o opinie
Warrior Priest of Sigmar 144p
Great Weapon;
Icon of Magnus
Armour of Meteoric Iron
Battle Wizard 150p (ew. wywalam stsffa i power stona i daj scrolla)
Ring of Volans
Wizard's Staff
Power Stone
Battle Wizard 150p
Doomfire Ring
Power Stone
Great Cannon 100p
Great Cannon 100p
Steam Tank 300p
Swordsmen 25 321p
z CG całym
Detachment - Halberdiers 10
Detachment - Handgunners 12
Flagellant Warbands 210p
czempion
Knights of the Inner Circle 10 325p
War Banner CG cały
1800p
cp 6
dp 5
proszę o opinie
Ostatnio zmieniony 12 lip 2007, o 20:52 przez PAWLAK, łącznie zmieniany 1 raz.
To kilka moich uwag:
-Na pewno zamien 2 PS na 2 DS. Masz 6PD i 2 boundy, a na te pkt to i tak sporo, za to obrony magicznej bardzo brakuje.
-Osobiscie wole handguny jako osobny regiment ale to kwestia gustu, wiec jesli Ci sie sprawdzaja w detce to zostaw jak jest.
-Pewnie zaraz zostane skrytykowany ale imho czolg na takie pkt to duza przesada i ma male szanse sie zwrocic. Wolalbym za niego kolejny klocek Swordow albo ze 2 fasty.
-Ilu jest KO?? Bo ich sie oplaca brac albo w liczbie 5-6 albo conajmniej 12
-Na pewno zamien 2 PS na 2 DS. Masz 6PD i 2 boundy, a na te pkt to i tak sporo, za to obrony magicznej bardzo brakuje.
-Osobiscie wole handguny jako osobny regiment ale to kwestia gustu, wiec jesli Ci sie sprawdzaja w detce to zostaw jak jest.
-Pewnie zaraz zostane skrytykowany ale imho czolg na takie pkt to duza przesada i ma male szanse sie zwrocic. Wolalbym za niego kolejny klocek Swordow albo ze 2 fasty.
-Ilu jest KO?? Bo ich sie oplaca brac albo w liczbie 5-6 albo conajmniej 12
Czołg na te pkt bardziej sie zwraca niz na duze bo jest mniej rzeczy go uszkadzajacych...;O
"Nie chcem ale muszem" dam (tam gdzie umiesciłem notke) 1ds a w drugim to niestarczy na scroal po 30p ring i 20 PSWych pisze:To kilka moich uwag:
-Na pewno zamien 2 PS na 2 DS. Masz 6PD i 2 boundy, a na te pkt to i tak sporo, za to obrony magicznej bardzo brakuje.
właśnie mam zamiar wytestowaćWych pisze:Osobiscie wole handguny jako osobny regiment ale to kwestia gustu, wiec jesli Ci sie sprawdzaja w detce to zostaw jak jest.
patrzymy niżej (choć bez tanak tez dobry bajer (ostatnio dałem wyrzutnie rakiet bo fix zdobyłem i nie ubiło nic ale śmieszna gra)Wych pisze:Pewnie zaraz zostane skrytykowany ale imho czolg na takie pkt to duza przesada i ma male szanse sie zwrocic. Wolalbym za niego kolejny klocek Swordow albo ze 2 fasty.
tu racja ale nie wiem czy punty upcham może z czempionka w Flagellantach zrezygnuje i kilku handgunners'ów wtedy jest ich 7 i starczy na 2 konnych (po 6 w szeregu??)Wych pisze:Ilu jest KO?? Bo ich sie oplaca brac albo w liczbie 5-6 albo conajmniej 12
Rzymek pisze:Czołg na te pkt bardziej sie zwraca niz na duze bo jest mniej rzeczy go uszkadzajacych...;O
"To jest jedna racja nasza racja i święta racja"
Dzieki za porady
Zagrałem rozpą po zmianie 7 handganów 12 kawalerii i mag ze scrolem oraz ring'iem grałem z wood elves sprawdziła sie magia (choć mag zginął z łuczników) tank piechota i priest cannony 7 Handgunners i flagellanci tez tylko co do kawy nie jestem pewien (zbiła GR potem wbiła się w WD a 2nd ich oddział wbił mi się od boku odbiły się i ten co doszedł uciekł z combat'u ale ten drugi dobijał mi konną aż nie doszedł tam treemen wtedy uciekłem )
wygrałem 16-4 WE został tylko mag
wygrałem 16-4 WE został tylko mag
po długich przemyśleniach nad rozpiską na 2000 pts., tak aby nie był to standard (czyli altanka i 2 czołgi), wyszło mi coś takiego:
General 80
griffon (200), van horstman (30), white cloak (35), enchanted shield (15),
sword of might (15), full plate armour (12) - 387
Captain 50
Pegasus (50), Armour of met. Iron (25), great weapon (4) - 129
Battle wizard 65
2x Dispel Scroll (50) - 115
Battle wizard 65
Dispel Scroll (25) - 90
Steam Tank 300, 2x Great Cannon 200,
Pistoliers x5 (muzyk, outrider, rep. pistol) - 114, lub 5x outrider - 113
K.O. Inner Circle x6 (command, War Banner) - 221
K.O. x5 (muzyk) - 123
Crossbowman x10 (muzyk) - muzyk
Swordsman x25 (muzyk, st. Bearer, Banner of Valour) - 195,
Det. Free Company x8 - 40
Total:1998 (lub 1997)
Opinie??
General 80
griffon (200), van horstman (30), white cloak (35), enchanted shield (15),
sword of might (15), full plate armour (12) - 387
Captain 50
Pegasus (50), Armour of met. Iron (25), great weapon (4) - 129
Battle wizard 65
2x Dispel Scroll (50) - 115
Battle wizard 65
Dispel Scroll (25) - 90
Steam Tank 300, 2x Great Cannon 200,
Pistoliers x5 (muzyk, outrider, rep. pistol) - 114, lub 5x outrider - 113
K.O. Inner Circle x6 (command, War Banner) - 221
K.O. x5 (muzyk) - 123
Crossbowman x10 (muzyk) - muzyk
Swordsman x25 (muzyk, st. Bearer, Banner of Valour) - 195,
Det. Free Company x8 - 40
Total:1998 (lub 1997)
Opinie??
Plew ......
Jedynie co mnie boli to czołg i gryf (jeżeli dobrze zagrasz) reszta raczej nie
Na 2K styknie jeden caddy
Edit:
Ja bym wywalił tego maga z jednym skrolem i dał capitana na koniu bez mag. przedmiotów (kosztuje 78 pkt. ,a daje większego powera Inner Circlom ) .
Jedynie co mnie boli to czołg i gryf (jeżeli dobrze zagrasz) reszta raczej nie
Na 2K styknie jeden caddy
Edit:
Ja bym wywalił tego maga z jednym skrolem i dał capitana na koniu bez mag. przedmiotów (kosztuje 78 pkt. ,a daje większego powera Inner Circlom ) .
1666 Pts - Empire Army
1 Captain@ 128 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Rod of Command [50]
1 Warhorse @ [0] Pts
General
1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Handgunners @ 80 Pts
Empire Handgun
6 Knightly Orders @ 178 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
6 Warhorse @ [0] Pts
9 Knightly Orders @ 272 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
9 Warhorse @ [0] Pts
10 Knightly Orders @ 290 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
The Steel Standard [20]
1 Preceptor @ [16] Pts
10 Warhorse @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1663
1 Captain@ 128 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Rod of Command [50]
1 Warhorse @ [0] Pts
General
1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Handgunners @ 80 Pts
Empire Handgun
6 Knightly Orders @ 178 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
6 Warhorse @ [0] Pts
9 Knightly Orders @ 272 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
9 Warhorse @ [0] Pts
10 Knightly Orders @ 290 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Warhorse
The Steel Standard [20]
1 Preceptor @ [16] Pts
10 Warhorse @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1663
Okej to teraz kolejna porcja moich watpliwosci Niedawno nabylem lorda na gryfie i powaznie zastanawiam sie nad jego uzytecznoscia w armii. Armie mam budowana glownie na state troops (3*25 swordow + detachmenty free company, z maszyn tylko 2 armatki albo armatka +mortar, 2*5 outridersow, 2*5-6 KO z FCG.) i mam problem z doborem herosow.
Ogolnie opcje sa 3
1)General na gryfie (slomka, Sv1+, Ws 4+ albo Ws 4+ + laures of victory + lanca albo sv 1+. wsv 4+, lanca, doomfire oing), BsB (na koniu z imperial banner, albo na piechote ze slomka i Sv 1+). 2 magow 2 lvl (2 DS + doomfire ringalbo 4 DS).
Plusy - jest terrorysta, jest generalski Ld na 9, bsb raczej w wersji konnej, daje jednak spory bonus armii, magia przyzwoita.
Minusy- gryf jest jednak mieciutki, koszt gryfa = jeden oddzial KO mniej, slaba ochrona magiczna (2 DS to mimo wszystko nie tak duzo), sama magia tez moglaby byc mocniejsza. Generalski Ld ograniczony z powodu przewagi mobilnosc gienka nad reszta armii.
2)General na koniku (lanca, wsv 4+, laury), bsb (jak w wersji nr 1), dwoch magow (jak w wersji nr 1).
Plusy - Ld na 9, general daje bonusy calej armii co w polaczeniu z imperial banner moze byc calkiem sympatyczne i jest przede wszystkim tani. Magia bez rewelacji, ale nie najgorsza.
Minusy - z gienka daloby sie wyciagnac duuuuzo wiecej, z magii podobniez
3) Archmag (hexstaff, ds albo doomfire rong +2 DS), mag 2 lvl (2 ds), bsb (w tym wypadku chyba jednak w wersji pieszej), captain (jako general) - wsv 4+, lanca, kon itp
Plusy - magia sporo silniejsza, co moze byc bardzo przydatne w armii piechotnej
Minusy - Ld tylko 8 a to jednak daje mocno w dupe, 2 W gienka, strasznie duzo punktow w magach, ktorych nie jest az tak trudno zdjac.
Powiedzcie ktora opcje wy byscie wybrali, z jakim kombem herosow i przedmiotow i dlaczego. [/b]
Ogolnie opcje sa 3
1)General na gryfie (slomka, Sv1+, Ws 4+ albo Ws 4+ + laures of victory + lanca albo sv 1+. wsv 4+, lanca, doomfire oing), BsB (na koniu z imperial banner, albo na piechote ze slomka i Sv 1+). 2 magow 2 lvl (2 DS + doomfire ringalbo 4 DS).
Plusy - jest terrorysta, jest generalski Ld na 9, bsb raczej w wersji konnej, daje jednak spory bonus armii, magia przyzwoita.
Minusy- gryf jest jednak mieciutki, koszt gryfa = jeden oddzial KO mniej, slaba ochrona magiczna (2 DS to mimo wszystko nie tak duzo), sama magia tez moglaby byc mocniejsza. Generalski Ld ograniczony z powodu przewagi mobilnosc gienka nad reszta armii.
2)General na koniku (lanca, wsv 4+, laury), bsb (jak w wersji nr 1), dwoch magow (jak w wersji nr 1).
Plusy - Ld na 9, general daje bonusy calej armii co w polaczeniu z imperial banner moze byc calkiem sympatyczne i jest przede wszystkim tani. Magia bez rewelacji, ale nie najgorsza.
Minusy - z gienka daloby sie wyciagnac duuuuzo wiecej, z magii podobniez
3) Archmag (hexstaff, ds albo doomfire rong +2 DS), mag 2 lvl (2 ds), bsb (w tym wypadku chyba jednak w wersji pieszej), captain (jako general) - wsv 4+, lanca, kon itp
Plusy - magia sporo silniejsza, co moze byc bardzo przydatne w armii piechotnej
Minusy - Ld tylko 8 a to jednak daje mocno w dupe, 2 W gienka, strasznie duzo punktow w magach, ktorych nie jest az tak trudno zdjac.
Powiedzcie ktora opcje wy byscie wybrali, z jakim kombem herosow i przedmiotow i dlaczego. [/b]
cóż można poradzić, empire generał na gryfie jest cienki w porównaniu z tym co można osiągnąć na arcylektorze, ale ma jeden niezaprzeczalny plus - manewrowość i magiczny banner na piechotę (ja daję często greatswordów i odporność na panikę), możesz go dokooptować do walki gdzie chcesz a te jego 7 A z S5 to jednak porządne wsparcie takich inner cyrków czy piechoty, polecam jego niż konika lub inny skład typu Grand Misio, bo może się zdarzyć że kawa poleci gdzieś za daleko i liderka ci ucieknie od głównych oddziałów
Wymyśliłem ostatnio coś takiego proszę o ocenę i poradę.
heroers:
Warrior Priest of Sigmar 154p na koniku z greatem
Armour of Meteoric Iron
Icon of Magnus (mysle czy niedać mu Speculum i enchantet shield)
battle wizard 150p
Power Stone
Doomfire Ring
Battle Wizard 145p
Ring of Volans
Dispel Scroll
z corów:
Flagellant Warbands 20 z Prophet of doom 210p
Swordsmen 20 z ful comand +10 halabardników w decku 195p
Knightly Orders 6 z ful comandem 175p
Handgunners 10 z markiem (hohland) 105p
Specjal:
cannon 2x 200p
Knights of the Inner Circle 11 ful comand war banner
Rar:
Helblaster Volley Gun 110p /Helmstor batery 115p
Mam 5 kostek do dispela+scrola i 6 do magowania +2 bounty(opcjonalnie3) na ture.
Panowie wiec teraz wasza kolej przeczytasz ocen
heroers:
Warrior Priest of Sigmar 154p na koniku z greatem
Armour of Meteoric Iron
Icon of Magnus (mysle czy niedać mu Speculum i enchantet shield)
battle wizard 150p
Power Stone
Doomfire Ring
Battle Wizard 145p
Ring of Volans
Dispel Scroll
z corów:
Flagellant Warbands 20 z Prophet of doom 210p
Swordsmen 20 z ful comand +10 halabardników w decku 195p
Knightly Orders 6 z ful comandem 175p
Handgunners 10 z markiem (hohland) 105p
Specjal:
cannon 2x 200p
Knights of the Inner Circle 11 ful comand war banner
Rar:
Helblaster Volley Gun 110p /Helmstor batery 115p
Mam 5 kostek do dispela+scrola i 6 do magowania +2 bounty(opcjonalnie3) na ture.
Panowie wiec teraz wasza kolej przeczytasz ocen
-Icon nie ejst chyba warty swoich puntkow. Lepiej po prostu sv 1+ i dwurak
- zamiast pierdzionka volansa lepiej drugi DS. Bo masz kiepska oslone magiczna.
-handguny wogole do mnie nie przemawiaja w tej edycji. osobiscie wolalbym uciac jeszcze gdezie kilka pkt i wystawic dodatkowy klocek swordow albo flagow.
-Okrutnie duzy ten oddzial KO. Wiem ze niektorzy to sobie chwala, ale ja jakos nie potrafilbym tym sterowac. Wolalbym 2*6 zwyklych z CG.
- Do katiuszki od niedawna sam sie przekonuje i moze byc fajna choc w ofensywnej armii moze ci narobic duzo szkody
- zamiast pierdzionka volansa lepiej drugi DS. Bo masz kiepska oslone magiczna.
-handguny wogole do mnie nie przemawiaja w tej edycji. osobiscie wolalbym uciac jeszcze gdezie kilka pkt i wystawic dodatkowy klocek swordow albo flagow.
-Okrutnie duzy ten oddzial KO. Wiem ze niektorzy to sobie chwala, ale ja jakos nie potrafilbym tym sterowac. Wolalbym 2*6 zwyklych z CG.
- Do katiuszki od niedawna sam sie przekonuje i moze byc fajna choc w ofensywnej armii moze ci narobic duzo szkody
Ja z kolei używałem Helstorm RB kilka ostatnich razy i za każdym razem była dość skuteczna. W dodatku ani razu nie wypadł mi hit przy sprawdzaniu ile zboczyła, więc przy rozsądnych rzutach jest jeszcze lepsza.
Oczywiście mogę się mylić;)