Slot rare
Moderator: #helion#
Slot rare
Zastanawiam sie, co wystawiacie w slocie rare. Dotychczas wrzucalem tam helke, ale po wyjsciu nowego imperium raczej przestane - przy trafianiu na bs3 skutecznosc mocno spada, chyba juz wole zwyklych handgunnersow. Flagellanci przy warrior priescie sa w corze, ST slabo wypada w crash testach - czyzby jedyne rozsadne jednostki byly jako DoW?
ST slabo wypada ? To jest masakra co to teraz bedzie - taki turniej na 1200 punktow , a Imperium wyskakuje z czolgiem - jak go teraz zdjac ? Mi osobiscie podoba sie bardzo wyrzutnia rakiet - na armie hordowe jest masakryczna
Klopa, cannon, ew. dobicie bolcami.a Imperium wyskakuje z czolgiem - jak go teraz zdjac ?
Taki kozak jestes , bo grasz kraisami i oprocz innego imperium jest to armia , ktora najlatwiej rozwala czolg... Jak jest dobry gracz to nie wystawi czolgu na strzealnie ze wszystkiego , a ze swoich cannonow z 2 maszyny Ci zdejmie... Mozliwosc brania czolgu na mniej niz 2k uwzam za chore !!!
Super. Opowiedz teraz, jak to zrobisz:TomCio pisze:Klopa, cannon, ew. dobicie bolcami.
- lizakami
- bestiami
- wood elfami
hm?
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
No tym to niewiem, ale też tym niegram i niemam zamiaru grać .
A tak to zostają bolce w niektórych rasach.
A tak to zostają bolce w niektórych rasach.
- Waldek-Mat
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 21
- Lokalizacja: Lubin
Do tej pory w rare wystawiałem Hellblastera teraz chyba zarzucę jego wystawianie. U mnie w klubie armii skirmishowych jest mało - w sumie tylko we i beasty. Więc trzeba to przemyśleć, zobaczę jak się sprawdzać będą flagellanci, jeśli dobrze to może warto będzie rozważyć wystawienie drugiego oddziału w slotach rare.
U mnie wchodzi gigant zamiast ST. Na <2000pkt to gigus, na >2000ptk gigus i helka. ST chyba odchodzi do lamusa.
No i na 1000pkt kazda armia ma cos co ST moze zdjac. WE maja drzewca, bestie np. khorngorow z dwurakami, orki giganty i bolce, lizaki biegacza i kroxigory z dwurakami, TK klope i giganta, hmmm czy ktos jeszcze narzeka ze nie mialby czym zdjac ST ?
No i na 1000pkt kazda armia ma cos co ST moze zdjac. WE maja drzewca, bestie np. khorngorow z dwurakami, orki giganty i bolce, lizaki biegacza i kroxigory z dwurakami, TK klope i giganta, hmmm czy ktos jeszcze narzeka ze nie mialby czym zdjac ST ?
Osobiście uważam że życie z aktualnym ST jest przerypane. Generalnie unieruchomić go skutecznie może byle co. Nawet przy pełnej ilości ran szansa że czołg będzie stał w miejscu jest pokaźna. Wcześniej deklarując 5 Steam pointów rzucałem kości lekką ręką - teraz 6 zawsze może wypaść.
Jak za 300 pkt, to trochę zbyt dużo. Niestety Imperium nie dostało potężnego kopa w stylu dwarfików. Flagusie - owszem - skuteczniejsi, ale to pewnie wina tego iż zalegały na sklepowych półkach. Wielki ból - white wolfy idą do lamusa, pistoliersi całą edycję postoją w szafce, mortar - tak jak poprzednio. Rary w nowych impach są niestety przykre. War altar szału aż takiego nie robi. No ale jest i dobra strona - tańsza piechota. Zauważyliście że huntsmeni są w oddziałach min. 10
Jak za 300 pkt, to trochę zbyt dużo. Niestety Imperium nie dostało potężnego kopa w stylu dwarfików. Flagusie - owszem - skuteczniejsi, ale to pewnie wina tego iż zalegały na sklepowych półkach. Wielki ból - white wolfy idą do lamusa, pistoliersi całą edycję postoją w szafce, mortar - tak jak poprzednio. Rary w nowych impach są niestety przykre. War altar szału aż takiego nie robi. No ale jest i dobra strona - tańsza piechota. Zauważyliście że huntsmeni są w oddziałach min. 10
Zależy u kogo. U mnie byli prawie w każdej bitwie. Ja nie grałem na 4 magach, więc ściągnięcie tunelowców, skorpionów czy innego takiego tałatajstwa było niemożliwością bez moich kozaków...Szaman pisze:cala 6sta stali w szafce ;Psquiq pisze:pistoliersi całą edycję postoją w szafce
- Waldek-Mat
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 21
- Lokalizacja: Lubin
Pistoliersów również w 6 ed. prawie zawsze wystawiałem, czasem nawet 2 oddziały, obecnie najpierw spróbuję jak się spiszą Outridersi, a potem się zobaczy.
Pistolierzy są bardzo fajni zwłaszcza gdy dostali nowe modele. W 6 edycji używałem ich często teraz będe robił to częściej bo mam więcej ich modeli.
Co do tematu głównego:
Grałem Steam Tankiem już dwa razy i za każdym razem nie spełnił moich oczekiwań niby 1/6 to mało gdy ma swoje 10 woundów ale dlaczego wtedy zazwyczaj rzucam 6? I wtedy zaczynają się schody czy rezygnować z kilku punktów pary, a może zaryzykować. I wtedy woundy schodzą jeden po drugim. Aż stanie się warzywem.
Hellblaster też jest teraz mocno osłabiony niby 3xArty z S5 ale później trafiać na BS3? Dokupić inżyniera za 65 dla samego BS4? Dlaczego my (gracze Imperium) mamy trafiać gdy salki, ratlingi, leadbelchery, organki nie muszą. Czekam na sprostowanie tych zasad. Albo eraty dla tych armii albo powrót starej helgi.
Co do Hellstorm Rocket Battery to jeszcze jej nie próbowałem ale może być ciekawa, z tego co zauważyłem w armybooku to jeszcze nie mają do niej zrobionej nawet obsługi. na zdjęciu dwóch obsługantów było od cannona a jeden od hellblastera.
Więc pozostaje do wyboru DoW.
Z lisy DoW interesujący wydaje się gigant, oraz kilka jednostek ogrów a mianowicie: Irongutci oraz Maneaterzy (zwłaszcza ten model z kotwicą - pasuje do armii Imperium)
Co do tematu głównego:
Grałem Steam Tankiem już dwa razy i za każdym razem nie spełnił moich oczekiwań niby 1/6 to mało gdy ma swoje 10 woundów ale dlaczego wtedy zazwyczaj rzucam 6? I wtedy zaczynają się schody czy rezygnować z kilku punktów pary, a może zaryzykować. I wtedy woundy schodzą jeden po drugim. Aż stanie się warzywem.
Hellblaster też jest teraz mocno osłabiony niby 3xArty z S5 ale później trafiać na BS3? Dokupić inżyniera za 65 dla samego BS4? Dlaczego my (gracze Imperium) mamy trafiać gdy salki, ratlingi, leadbelchery, organki nie muszą. Czekam na sprostowanie tych zasad. Albo eraty dla tych armii albo powrót starej helgi.
Co do Hellstorm Rocket Battery to jeszcze jej nie próbowałem ale może być ciekawa, z tego co zauważyłem w armybooku to jeszcze nie mają do niej zrobionej nawet obsługi. na zdjęciu dwóch obsługantów było od cannona a jeden od hellblastera.
Więc pozostaje do wyboru DoW.
Z lisy DoW interesujący wydaje się gigant, oraz kilka jednostek ogrów a mianowicie: Irongutci oraz Maneaterzy (zwłaszcza ten model z kotwicą - pasuje do armii Imperium)
- Waldek-Mat
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 21
- Lokalizacja: Lubin
Leadbelcherzy akurat muszą rzucać na BS
I coś czuje że nowe salki też będąWaldek-Mat pisze:Leadbelcherzy akurat muszą rzucać na BS
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
Tez tak niestety czuje , ale one maja bsa 4 , wiec az takie tragedii nie ma ( choc daelki + ruch bedzie prawie zawsze , wiec na 5tki beda trafiac) , w zamian mam nadzieje , ze zrobia zamiast s3 -1AS . s4 -2AS...