O&G 2250 HC

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

O&G 2250 HC

Post autor: Kołata »

Kontynuując eksperymenty z savage orkami i magią night goblińską złożyłem coś na większe punkty. Armia defensywna, odporna na paniki, z mega potencjałem magicznym, kilkoma jednostkami z mocnym jebnięciem, kilkoma przeszkadzajkami i 5 maszynkami.

1 Night Goblin Great Shaman @ 285 Pts
General; Magic Level 4; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]
Staff of Baduumm [40]
Collar of Zorga [5]

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Pipes of Doom [35]

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]

18 Savage Big 'Uns @ 249 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Standard; Musician
20 Savage Boyz @ 210 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Standard; Musician; Boss
26 Night Goblins @ 132 Pts
Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician

2 Snotlings @ 40 Pts
2 Snotlings @ 40 Pts

4 Squig Herd @ 120 Pts
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 70 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Giant @ 205 Pts

Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 140
Total Army Cost: 2249

Na małe pts dało radę. Da radę na duże?

Pozdr!

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Jak to ma byc defens to zamien hopperow na herdy. Hoppersi sa mało defensywni.

Czy da rade? zalezy z czym bedziesz gral.

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

Magom przydałaby się zmiania diety ;)

Lord MC
Wałkarz
Posty: 85
Lokalizacja: dziedzina Chaosu

Post autor: Lord MC »

Nehan pisze:Magom przydałaby się zmiania diety ;)
Czemu? Jest dobrze :D
Jeżeli grałeś już bliźniaczą rozpą to powinno dać radę.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

no nie wiem
jednak przeskok na 2k robi roznice

shaman lord nie rekompensuje smoka np.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Lord MC pisze:
Nehan pisze:Magom przydałaby się zmiania diety ;)
Czemu?
bo moze zaszkodzic na ukad pokamowy -> ;-)

grałem z tym na mniejsze punkty (1700). i dostałem masakre.. te niepanikujące oddzialy sa straszne dla defensów.

ale z drugiej strony.. goblinki ladnie wybuchaja ze swojej magii :D
Obrazek

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

Barrrrdzo mocne... Zastanawiałbym się jedynie nad jakimś BSB zamiast jednego maga...
Takie orkasy to bardzo dobra armia na moje biedne wampiry...

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Duzego maga zmien na orka, bedziesz miał chociaz ld dla tych nocnikow i fastow. Diete mozna zmienic na power stone.
Poza tym oki ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

LinuX pisze:Takie orkasy to bardzo dobra armia na moje biedne wampiry...
Na Ciebie Linek to każda armia jest równie dobra
Obrazek

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

Fisch pisze: Na Ciebie Linek to każda armia jest równie dobra
Nie przesadzasz trochę???(wiem że GG są nie najlepsi, ale co z tego)

Generał z wysokim LD nie jest zbytnio potrzebny... Prawie wszystko Frenzy, więc immune to psychology, ale BSB IMO by się przydał... Przerzuty Breja są dosyć opłacalną inwestycją... Bez Frenzy orkaski też dają radę...

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

No na razie pierwszy test nie wypalił :P

Grałem z VC Gąsiora. Jego rozpa bardzo mocna, szybka i do tego zaczynał. Miałem plan całkiem niezły, ale nie wypalił. Gigant wpadł z boku w BK z popychaczki (miałem 3) i się złożył w 2 tury zabijając 1 rycerza :roll: Przez to flanka się złamała. Była co prawda do odratowania, ale jak kloc savage stojący bokiem do BK oblał animozję to było po japkach.
Po drugiej stronie trochę zjebałem. Wystawiłem wilki tak zeby wykręcić jazde BK z lordem gdzieś w dupną stronę, ale ona sie nie mogła zalignować, więc ja musiałem i tylko się po mnie przejechał, bo zasunął mega overruna :? Wpadł w herda który zrobił mega wybuch :D 6 hitów w mojego fasta, 5 w dire wolfy, 6 w baty, 5 w drugie baty, 2 w zombie i 6 w BK :D
No i na dobicie tej flanki głupim jednym wilkiem dałem sobie jak noob wyciągnąć klocek big unsów :?
To był koniec. Trochę pecha + głupi błąd i dupa zbita.
Ale koncepcji nie porzucam. Widzę nadal spory potencjał tej armii. Zobaczymy jak dalej pójdzie.
Pozdr!

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

A pamietasz Kolata, ze mi wisisz dzikusow w zamian za bolce?? Ja tej armii bym sie nie bal, ale chetnie bym zagral. Magia jest przereklamowana, u mnie statystycznie mag wybucha w 2 turze nie rzucjajac ani razu czaru na wiecej niz 2 kosciach.

ODPOWIEDZ