Przecież kiedy uzyskują Always strike firsta to biją po inicjatywie ,a jest wiele armii ,które mają mniej. Zwłaszcza ,że jak pisałem ,są dobrzy na niektóre armieSiena pisze:Niestety, ale mają wadę, biją ostatni. Wielu może nie skorzystać z birony, bo tego nie do żyje
Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Ja to wiem. Niemniej jest kilka armii, które mają wyższą inicjatywę. Używanie birony, aby bić po inicjatywie jest raczej ostatecznościąKordelas pisze:Przecież kiedy uzyskują Always strike firsta to biją po inicjatywie ,a jest wiele armii ,które mają mniej. Zwłaszcza ,że jak pisałem ,są dobrzy na niektóre armieSiena pisze:Niestety, ale mają wadę, biją ostatni. Wielu może nie skorzystać z birony, bo tego nie do żyje
Co do ostatniej rospiski to bym wywalił jednych rycerzy i powiększył łuki oraz dopakował dużych rycerzy.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
-
- Wałkarz
- Posty: 53
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 270.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Grey Guardian @ 235.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Power Scroll [35.0]
1 Captain of the Empire @ 100.0 Pts
Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Captain of the Empire @ 161.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 132.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon; Warhorse
Armour of Meteoric Iron [50.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
39 Halberdiers @ 270.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
39 Halberdiers @ 270.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
9 Knights of the Inner Circle @ 286.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16.0] Pts
10 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2399.0
p.s. nie chce demigryfów, bo nie mam figsów, a nie chce proksowac
mozliwa wymiana shadow maga na malego maga z lightem, a wtedy wejdzie więcej KOIC i jakas detka śmieć lub drugi eng dla drugiego blastera
jak Wam sie spisuje kawa;eria?
General; Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Grey Guardian @ 235.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Power Scroll [35.0]
1 Captain of the Empire @ 100.0 Pts
Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Captain of the Empire @ 161.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 132.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon; Warhorse
Armour of Meteoric Iron [50.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
39 Halberdiers @ 270.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
39 Halberdiers @ 270.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
9 Knights of the Inner Circle @ 286.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16.0] Pts
10 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2399.0
p.s. nie chce demigryfów, bo nie mam figsów, a nie chce proksowac
mozliwa wymiana shadow maga na malego maga z lightem, a wtedy wejdzie więcej KOIC i jakas detka śmieć lub drugi eng dla drugiego blastera
jak Wam sie spisuje kawa;eria?
BSB jest zdecydowanie zbyt miękki. W takim złożeniu nawet harpie go zabiją.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Dwóch magów lordów to moim zdaniem strata punktów. Kawaleria dobrze użyta daje radę. Z księdzem jej skuteczność ulega zdecydowanej poprawie. Kapitana na pegazie można lepiej i taniej złożyć. Brakuje mu odorności na ogień. Teraz to taki sobie z niego kowboj Jak już grasz na hellblasterach, znajdź punkty na drugiego inżyniera.
Dobry kozak Posiada fajne umiejętności i dobrą modlitwę. Nieźle boostuje kawalerię.JochnyWalker pisze:Jak się Wam podoba nowy Huss ?
Wczoraj założyłem kumplowi maskę czymś takim:="Lethorin"]To ja odwrotnie podejdę do tematu.
Jakie rozpiski imperium proponujecie na krasnale (armia artyleryjska) na 1500 pts i 2400 pts?
AL na wózku
Mag lord 4 poziom Light, koń
Kapitan na pegazie BSB
10 KO IC FCG
10 KO FCG
6 KO muzyk
5 Demigryfów muzyk, sztandarowy (steel standard)
3 Demigryfy (gołe)
2 Działa
Czołg
Straciłem jedynie czołg i dwa demigryfy i taktyczną 6 rycerstwa. Podstawa to birona, speed of light i protekcja Pha. Jak dodamy do tego hate z wózka oraz modlitwy, to demigryfy są nie do zatrzymania
z Krasiami to totalna kaplica, nie ma jak magii wyżyłować, artyleria Kraśkowa też lepsza; spróbuj max cannonów (2-3) jakiś czołg, do tego piechta, light/heaven, i 1-2 pegazistów i módl się, żebyś zaczął; ja mam z pokurczami w plecy na starcie, jakieś 7-13;
po licznych bojach z własnymi nie do końca sensownymi kminami, mocno inspirowany Robem, zmodyfikowałem (wykoksowałem) takie ustrojstwo, kwestia ogrania; jak na razie z WoChem przegrałem 9:11 (170 w małych) ale grałem od pierwszej fazy magii bez dużego maga (jęzor po tym jak na 3 kościach rzuciłem 5 oczek zamiast 6+ wymaganego), ponadto w 3 turze straciłem z plagi nurglowej cały regon kawy wraz z Gieniem, bez scrolla i 4lvl trzeba coś wpuścić; mały mag jak opętany boostował obszarowym WS10 całą armię i to bez ifki na 5 kościach, poza tym spisał się scroll of shielding, który uratował armię od d6 hitów z S D6 no armour na wszystko w 18"; Czołg wespół z 5-tką Demiśków, na WS10 rozkręcił czołzenów (18-20??); poza tym zabrakło mi wytłuc 13 marudów pieszych (z 40), jednego małego maga i 20 warriorów; combo shadow i Nurgiel to coś bardzo karcącego tę armię, ale właśnie dlatego chciałem się sprawdzić z czymś takim
EURO
1 General of the Empire 252 Pts
General; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
White Cloak of Ulric [50]
Fencer's Blades [35]
Helm of the Ratslayer [15]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 243 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 178 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Warrior Bane [5]
Dragonhelm [10]
1 Battle Wizard 92 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Scroll of Shielding [15]
6 Knights of the Inner Circle 185 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15]
10 Knightly Orders 240 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
10 Knightly Orders 240 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 40
Total Army Cost: 2400
po licznych bojach z własnymi nie do końca sensownymi kminami, mocno inspirowany Robem, zmodyfikowałem (wykoksowałem) takie ustrojstwo, kwestia ogrania; jak na razie z WoChem przegrałem 9:11 (170 w małych) ale grałem od pierwszej fazy magii bez dużego maga (jęzor po tym jak na 3 kościach rzuciłem 5 oczek zamiast 6+ wymaganego), ponadto w 3 turze straciłem z plagi nurglowej cały regon kawy wraz z Gieniem, bez scrolla i 4lvl trzeba coś wpuścić; mały mag jak opętany boostował obszarowym WS10 całą armię i to bez ifki na 5 kościach, poza tym spisał się scroll of shielding, który uratował armię od d6 hitów z S D6 no armour na wszystko w 18"; Czołg wespół z 5-tką Demiśków, na WS10 rozkręcił czołzenów (18-20??); poza tym zabrakło mi wytłuc 13 marudów pieszych (z 40), jednego małego maga i 20 warriorów; combo shadow i Nurgiel to coś bardzo karcącego tę armię, ale właśnie dlatego chciałem się sprawdzić z czymś takim
EURO
1 General of the Empire 252 Pts
General; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
White Cloak of Ulric [50]
Fencer's Blades [35]
Helm of the Ratslayer [15]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 243 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 178 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Warrior Bane [5]
Dragonhelm [10]
1 Battle Wizard 92 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Scroll of Shielding [15]
6 Knights of the Inner Circle 185 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15]
10 Knightly Orders 240 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
10 Knightly Orders 240 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 40
Total Army Cost: 2400
Największy problem to ta ich artyleria, pełno run, jakieś boosty.
Wiem, że pewnie będę miał doczynienia z okopanymi armatami, bolt throwerami lub klopami, a wszystko w zasięgu sztandaru dającego Ward 5+ na missile atacks.
Bo ja się tam piechty krasi raczej nie boję, tylko jak wystawię demisie to czuję, że długo na stole nie pociągną ze względu na ostrzał.
Myślałem nad Wizard Lordem na pegazie z Death, i podjeżdżam od boczku, wrzucam słoneczko i heja. Ale najpierw trzeba przeżyć dolecenie na bok. Do tego minimum 3 armaty, które usilnie będą się starać ustrzelić karasnoludzkie armaty. W przypadku gdyby sie to udało to już tylko czekam aż on przyjdzie do mnie, a nie ja do niego. A wiadomo jak idą krasnoludy Vo...Vo...Wolno.
Jeśli chodzi o oddziały to żadnych elit myślałem tylko halabardy, dużo oddziałów w szeroko rozciągniętych klockach (w razie trafienia z klopy to placek nie przykryje wiele). No ewentualnie kusze.
W każdym razie armaty i magia i dużo plew...taki mój zamysł na chwilę obecną.
Jak to waszym zdaniem wygląda?
Wiem, że pewnie będę miał doczynienia z okopanymi armatami, bolt throwerami lub klopami, a wszystko w zasięgu sztandaru dającego Ward 5+ na missile atacks.
Bo ja się tam piechty krasi raczej nie boję, tylko jak wystawię demisie to czuję, że długo na stole nie pociągną ze względu na ostrzał.
Myślałem nad Wizard Lordem na pegazie z Death, i podjeżdżam od boczku, wrzucam słoneczko i heja. Ale najpierw trzeba przeżyć dolecenie na bok. Do tego minimum 3 armaty, które usilnie będą się starać ustrzelić karasnoludzkie armaty. W przypadku gdyby sie to udało to już tylko czekam aż on przyjdzie do mnie, a nie ja do niego. A wiadomo jak idą krasnoludy Vo...Vo...Wolno.
Jeśli chodzi o oddziały to żadnych elit myślałem tylko halabardy, dużo oddziałów w szeroko rozciągniętych klockach (w razie trafienia z klopy to placek nie przykryje wiele). No ewentualnie kusze.
W każdym razie armaty i magia i dużo plew...taki mój zamysł na chwilę obecną.
Jak to waszym zdaniem wygląda?
a te krasie co tam miały na stole?#helion# pisze:z Krasiami to totalna kaplica, nie ma jak magii wyżyłować, artyleria Kraśkowa też lepsza; spróbuj max cannonów (2-3) jakiś czołg, do tego piechta, light/heaven, i 1-2 pegazistów i módl się, żebyś zaczął; ja mam z pokurczami w plecy na starcie, jakieś 7-13;
Ostatnio zmieniony 30 cze 2012, o 17:23 przez Lethorin, łącznie zmieniany 1 raz.
Siena pisze:
Wczoraj założyłem kumplowi maskę czymś takim:
AL na wózku
Mag lord 4 poziom Light, koń
Kapitan na pegazie BSB
10 KO IC FCG
10 KO FCG
6 KO muzyk
5 Demigryfów muzyk, sztandarowy (steel standard)
3 Demigryfy (gołe)
2 Działa
Czołg
Straciłem jedynie czołg i dwa demigryfy i taktyczną 6 rycerstwa. Podstawa to birona, speed of light i protekcja Pha. Jak dodamy do tego hate z wózka oraz modlitwy, to demigryfy są nie do zatrzymania
To samo pytanko, co tam krasie miały do dyspozycji?
Prawdopodobieństwo, że uda się rzucić słoneczko wynosi ok. 13%, więc słaby pomysł.Lethorin pisze: Myślałem nad Wizard Lordem na pegazie z Death, i podjeżdżam od boczku, wrzucam słoneczko i heja.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Zostały obliczone poprzez sprawdzenie w tabelce jakie jest prawdopodobieństwo rzucenia IFki na 4 kościach
Ale ewentualnie mogę tez podać matematyczny sposób obliczenia tego.
Ale ewentualnie mogę tez podać matematyczny sposób obliczenia tego.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Nie trzeba, jeszcze tam trochę pamiętam z rachunku prawdopodobieństwa.Macias pisze:Zostały obliczone poprzez sprawdzenie w tabelce jakie jest prawdopodobieństwo rzucenia IFki na 4 kościach
Ale ewentualnie mogę tez podać matematyczny sposób obliczenia tego.
Ale dlaczego pomijasz możliwość rzucenia tego czaru bez IF? Średni rzut 6-cioma kostkami to 21, do tego Mag Lvl4 i mamy wymaganą moc. Poza tym można dać magowi np Book of Ashur, to dodatkowe +1.
A przecież nie trzeba tego dużego słoneczka zapodawać, małe myślę też starczy.
Przeciwnik parę razy może zdispelować ale jedno udane słoneczko na grę powinno dać radę.
A jeszcze takie pytanko, czy są jakieś uściślenia w erratach jak teraz można używać Power scroll? czy tak jak jest w podręczniku to obowiązuje?
I druga sprawa, czy za pomocą power stone można rzucić więcej niż 6-cioma kostkami?
Żaden dwarf nie wpuści słoneczka, a na euro można je rzucić tylko z 4 kości, wniosek: jak nie rzucisz IF to przeciwnik weźmie swoje wiadro kości i zdispeluje. Dlatego nie uwzględniam innej możliwości.
Teraz power scroll zmniejsza CV o połowę.
Teraz power scroll zmniejsza CV o połowę.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki