Tak sobie własnie myslalem nad rozpisk anad 1350 punktów w ktorej nie bedzie 3 szamanow. Troche chyba ma za slaba antymagie bo tylko 3DD i 2DSy.
1 Black Orc Big Boss @ 186 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
1 Chariot @ [80] Pts
1 Goblin Big Boss @ 86 Pts
Light Armour; Shield; Wolf
Wollopa's One Hit Wunda [15]
Collar of Zorga [5]
Guzzla's Backbone Brew [15]
1 Orc Shaman @ 115 Pts
Magic Level 1; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
23 Orc Boyz @ 168 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
28 Night Goblins @ 164 Pts
Netters; Shield; FCG
1 Fanatic @ [25] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
6 Savage Boar Big 'Uns @ 205 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician
1 Wolf Chariot @ 63 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3 + 2xDS
Models in Army: 90
Total Army Cost: 1350
NIe wuem tylko czy taka antymagia wystarczy. I zastanawiam sie na d backbonem, bo jak wypadnie glupota to sie problem robi. Ogolnie celem takiego goblina mialoby byc ubijanie treemenów i warzywienei czolgow. Ewentualnie moze wyskoczyc na jakiegos bohatera czy cos. Ewentalnie mysle czy by mu nie dac butów albo zamienic w palestynskiego terroryste i dac Bombla.
Exerymentalny zielony squad na 1350
Doszedelm do wniosku ze w poprzedniej wersji byla za słaba antymagia.
Unnamed1350 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 141 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Ironback Boar [35]
1 Goblin Big Boss @ 86 Pts
Light Armour; Shield
Wollopa's One Hit Wunda [15]
Collar of Zorga [5]
Guzzla's Backbone Brew [15]
1 Wolf @ [0] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
20 Orc Big 'Uns @ 265 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
28 Night Goblins @ 164 Pts
Netters; Shield; FCG
1 Fanatic @ [25] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
5 Savage Boar Big 'Uns @ 172 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician
1 Wolf Chariot @ 63 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 85
Total Army Cost: 1348
Niestety pierwszy play test nową wersją nie wypaliłz imperium , ale zrobilem kilka bledow (glownie to zapomnialem ze flaglanci sa unbreakable i savage stali w nich przez 3 tury ;] ).
Zastanawiam sie jeszcze nad przydatnoscia ironbacka bo general biegnie w klocku, ale zamyslem bylo zeby mogl wyszarzowywac. No i nie wiem czy nie wywalic Divera i zamiast tego dac rydwan pod generała ?
Unnamed1350 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 141 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Ironback Boar [35]
1 Goblin Big Boss @ 86 Pts
Light Armour; Shield
Wollopa's One Hit Wunda [15]
Collar of Zorga [5]
Guzzla's Backbone Brew [15]
1 Wolf @ [0] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
20 Orc Big 'Uns @ 265 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
28 Night Goblins @ 164 Pts
Netters; Shield; FCG
1 Fanatic @ [25] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
5 Savage Boar Big 'Uns @ 172 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician
1 Wolf Chariot @ 63 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 85
Total Army Cost: 1348
Niestety pierwszy play test nową wersją nie wypaliłz imperium , ale zrobilem kilka bledow (glownie to zapomnialem ze flaglanci sa unbreakable i savage stali w nich przez 3 tury ;] ).
Zastanawiam sie jeszcze nad przydatnoscia ironbacka bo general biegnie w klocku, ale zamyslem bylo zeby mogl wyszarzowywac. No i nie wiem czy nie wywalic Divera i zamiast tego dac rydwan pod generała ?
Jakby miał trinet to jak najbardziej rydwan. Ale jego glownym celem maja byc Steam Tanki i Drzewce, a do nich rydwanem raczej nie dojedzie.
Imperium go odstrzeli, a nawet jelsi nie no dostanie impakty za wpadniecie w tanka i zginie zanim zdazy wyplacic sile 10.
Treeman w wypadku rydwany stal by kawalek w lesie tak zeby rydwan nie szarzowal albo dostal hity za wjazd w las i znow by nie dojechal.
@Kubunio
Jakos nie mam przekonania do caddiego na rydwanie. Poatym o punkty by ciezko bylo
Imperium go odstrzeli, a nawet jelsi nie no dostanie impakty za wpadniecie w tanka i zginie zanim zdazy wyplacic sile 10.
Treeman w wypadku rydwany stal by kawalek w lesie tak zeby rydwan nie szarzowal albo dostal hity za wjazd w las i znow by nie dojechal.
Mi sie w drugiej Big Unsi nie podobaja, za drogo wychodza. Ale antymagie trzeba bylo wzmocnic. Chociaz zastanawiam sie czy ich nie wywalic i czy 3DD i skrole by jedank nie straczyly.DaBossa pisze:Chyba pierwsza rozpiska jest fajniejsza.
@Kubunio
Jakos nie mam przekonania do caddiego na rydwanie. Poatym o punkty by ciezko bylo