Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Chaos Dwarfs
Hellcannon, Iron daemon are each 0-1.
Iron daemon, kdai destroyer and every model with hashut lore count as war machines
Chalice of darkness counts as 2 pd
Max 3 outof lore of Hashut, Str. 5 war machine shooting templates, Kdai destroyer, iron daemons.
Chalice or Sorcerer Prophet
Lore of Hashut can be cast with max 4 PD.
Akurat jeśli chodzi o ograniczenia Euro to nie powodują one, że K'dai wystawić można tylko 1. Nie wiem natomiast, czy nie kosztuje on przypadkiem więcej niż 300pkt i dlatego w slocie Rare nie mieszczą się 2 sztuki.
Hellcannon, Iron daemon are each 0-1.
Iron daemon, kdai destroyer and every model with hashut lore count as war machines
Chalice of darkness counts as 2 pd
Max 3 outof lore of Hashut, Str. 5 war machine shooting templates, Kdai destroyer, iron daemons.
Chalice or Sorcerer Prophet
Lore of Hashut can be cast with max 4 PD.
Akurat jeśli chodzi o ograniczenia Euro to nie powodują one, że K'dai wystawić można tylko 1. Nie wiem natomiast, czy nie kosztuje on przypadkiem więcej niż 300pkt i dlatego w slocie Rare nie mieszczą się 2 sztuki.
Ostatnio zmieniony 7 lip 2012, o 21:48 przez Azurix, łącznie zmieniany 2 razy.
kosztuje chyba 325
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Raz grałem z chadecją i jeśli chodzi o k'dai to nie pamiętam na ile ale ciężko go spalić z tej kostki i to zabiera tylko jednego W co przy jego ilości niewiele zmienia..I jeśli się nie mylę każdy model który się styka z nim w cc dostaje woundy z fire dlatego to jest o tyle iż przed walką mogą stopnieć tobie wl..z kolei s 3 i tak nie może mu zadać obrażen bez magicznych hitów. A dp które są choć odporne na jego fire muszą wszarżować w zranionego by dobić bo on im nic nie zrobi płonącymi;) Jeśli chodzi o wszystkie działa i templatki to po za pitką albo jakąś snajperką/słońcem ciężko go ubić a na cannona jest ten kłopot iż jest szybki dość a w cc prawie nie do zatrzymania... Co do strzelania Chd to w poruwnaniu do naszego to jest wyższa klasa...
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Nie traci 1 wounda, ale D3 woundy, więc może się okazać, że nagle ich sporo straci bez niczyjej ingerencji. Chyba, że Errata coś zmienia, ale nie mam pojęcia gdzie znajduje się Errata do podręcznika Tamurkhanu.
Errata zmieniła to że teraz nie masz -1 do ranienia go, a musisz udane rzuty przerzucić. Oczywiście z niemagicznej broni. A Sama Errata znajduję się na stronie FW.Azurix pisze:Nie traci 1 wounda, ale D3 woundy, więc może się okazać, że nagle ich sporo straci bez niczyjej ingerencji. Chyba, że Errata coś zmienia, ale nie mam pojęcia gdzie znajduje się Errata do podręcznika Tamurkhanu.
To nie taki star dragon. Ma warda 4+ (2+ na flamingi), wiecej ataków, wszystko co jest niemagiczne musi przerzucać udane zranienia w niego i dodatkowo na początku cc każdy model w b2b z nim dostaje hita s4 flaming. Jak dla mnie jest dużo lepszy od SD i tańszy.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
gralem kiedys z kdaiem i udalo mi sie go najpierw zatrzymac w srodku stolu dragon princami - on ma flaming ataki. a pozniej zabic jakas 24 WL. gosc ma na tyle duza podstawke ze mozna ich naprawde sporo dopchnac. akurat mialem tez wtedy high lore wiec ward na 5+ sie przydal, ale tak to duzy banishment raczej go mocno boli.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2937
- Lokalizacja: Koszalin
Stara wersja jego zasady dawała mu -1 dla wrogich rzutów na zranienie od niemagicznych ataków, czyli siłą 4 i mniejszą w ogólnie nie mogłeś go tknąć .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Heinrich K.
- Mudżahedin
- Posty: 207
- Lokalizacja: Warszawa
Jaka podstawke ma teraz smok, ja mam jeszcze 50x50 ale raczej nikt sie nie zgodzi zebym na takiej grał