Demony [2400] ETC

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Demony [2400] ETC

Post autor: JaceK »

Wczoraj w trakcie powrotu z Gdańska z Blessem powstała (dzięki jego pomysłom) nowa rozpiska moich Demonów.
Dotychczas grałem na: Bloodthirster, 2xHerald Khorne'a, 2xHerald Tzeentcha (Light), 2xBloodki (po 26), 6 Fiendów, 2xFurie (po 5).
Rozpiska miała jednak problemy z HE/TK/Liz.

W efekcie nowy pomysł. Proszę o uwagi.
Przede wszystkim duża szybkość. To czego mi trochę brakowało.
I więcej oddziałów.
Po drugie - brak jednego dużego modelu, który łatwo może oddać punkty.
Po trzecie - Sundering - kluczowy vs. magia Light. Oznacza to jednak rezygnację z niej po mojej stronie (Sundering działa na cały stół).
Po czwarte - Sundering wymusza zmianę mojej domeny magii. Wydaje mi się, że najbliższą w sensie zakresu działania, a jednocześnie pozwalającą na bardziej zasięgową grę, jest domena niebios.
Bo tak, nie zamierzam tym tylko lecieć na pałę do przodu :)

Na razie sama rozpiska, wkrótce odczucia po bitwach.

Herald of Khorne @ 215.0 Pts
Battle Standard
Great Standard of Sundering [50.0]
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]

Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

Herald of Tzeentch @ 140.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Heaven
Master of Sorcery [25.0]

27+1 Bloodletters of Khorne @ 366.0 Pts
Standard; Musician; Champion

26+1 Bloodletters of Khorne @ 342.0 Pts
Musician; Champion

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 126.0 Pts
Musician

5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts

9 Flesh Hounds of Khorne @ 315.0 Pts

5 Fiends of Slaanesh @ 275.0 Pts
5 Fiends of Slaanesh @ 275.0 Pts

Total Army Cost: 2399.0


Wiem, że Fleshoundy to dziś rzadko spotykany oddział, ale kurczę one są naprawdę spoko. A odporność na magię jest ubercool.
2xFiendy też raczej spowodują siki w gaciach większości elfów.
Sundering zluzuje mi, na dziś niewygodne, paringi. HE jest sporo i nie mogę sobie pozwolić na taki obsys z nimi.
Bloodki będą czasem chodziły w węższych niż horda formacjach, szczególnie te bez Herolda.
Bloodkiem chyba jednak nie umiem grać :) bo nie zaklepałem nim żadnego wampira zabijaki.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Z HE nie powinieneś mieć problemów starą rozpiską.
BT wlatuje w WL, zabija championa, w turze HE zużywasz scrolla na 10WS i I i kroisz elfiątka do zera. Gdy grałeś ze mną zrobiłeś taką głupotę, że wpadłeś w dupę Spearelfów, że to szok. Jeśli są 3 małe oddziały WL, to wystracza je zmiękczyć do około 20 i możesz spokojnie się BL w nie wbijać, o ile masz hate z heralda. Swoją drogą zdziwiło mnie, to jak zagrałeś tą bitwę.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Misiu, wiem że nie jestem taki zajebisty jak ty.
Temat dotyczy nowej rozpiski.

edit: szczerze mówiąc to trochę dziwny ten Twój post. Co ty chcesz osiągnąć?
No nie zagrałem super. Wiem. I co z tego?
Przegrałem również dlatego, że nie doszarżowałem bardzo ważnej szarży Bloodkiem we flankę Lionów na 16".
A plan był idealny, bo w drugą flankę wpadły Furie, które by im przyblokowały reform.
Ale taka gra, czasem się słabiej rzuci i się przegrywa bitwę.
Tu straciłem przez to 430 pkt na Bloodkach z Heroldem i potem jeszcze Horrory.
Tego już nie pamiętasz?
Ech...
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

grałem podobnie na Szczecinie (ale tylko w sekcji hero), tylko sundera dałem na jednego bzyka z lataniem, a zamiast jednego herlaka z wypasem miałem dwóch całkiem gołych na pełnych hordach. 2xheaven to świetny zestaw sunder wyrównuje 2levl na bzykach. No i nie odczułem braku armora i firestorma (a nie mogłem nic dac bo limit hero) choc flaming faktycznie uważam za przydatny - ale hate na obu hordach bardziej. To tyle ode mnie, Twoja rozpiska jest bardzo ciekawa, daj znac jak psy zagrają ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

imo psy są knock outowane przez podatność na thunderstomp...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

To się IMO nie sprawdzi. Psy pomijając już to że wyrywają stompy to mają za mało ataków, żeby zawojować świat w znacznej mierze. Brakuj też 2 heralda khorna, blodki bez niego tracą 50% swojej skuteczności. Możliwe, że gra bez GD daje radę, ale chyba nie w takiej koncepcji. A to, że demony też mają słabe paringi to norma, każda armia jakiś taki ma i tego nie przeskoczysz.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Wg mnie rozpa bardzo fajna. Brak dużgo demona jest ok, bo nie trzeba sie tak o niego martwić, jakby go to zczaić.

Niestety jako że to demony to wszystko już zostało wymyślone więc ameryki nie odkryłeś tą rozpą :)

Psy są spoko na określone jednostki. Nie możesz ich popychać na coś stompującego, ale przez jakieś lekko opancerzone mięso się przeżynają super, są szybkie, smigają i nie boją sie boltów (tylko strzelania). Ale podejrzewam że wiesz to wszystko.

A powiedz jeszcze jak masz zamiar wystawiać te psy?

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Spawn pisze:A powiedz jeszcze jak masz zamiar wystawiać te psy?
6+3 zwykle, ale czasem też w 1 szeregu.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

majk
Mudżahedin
Posty: 250

Post autor: majk »

JaceK pisze: Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

Herald of Tzeentch @ 140.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Heaven
Master of Sorcery [25.0]
Krótkie pytanie - zgodnie z draftem3 na etc all demonic gifts are 0-1 - czy coś przegapiłem czy jest możliwość dublowania MoS ?

Sorry za offtop - sprawa wyjaśniona offline.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2012, o 21:38 przez majk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Aktualny draft to final draft (w sumie nie wiem czy się czymś różni od 3). Przy MoS jest zapis "for heralds of Tzeentch only this gift is 0-2".
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

ODPOWIEDZ