
A koszt minosów powinien się zmniejszyć o jakieś 5-8 pkt, bo 2 pkt to nie robią żadnej różnicy...
Centigorom to nie jest potżebny fast tylko koszt punktowy w granicach 15-20

A gory z +1S to najlepszy oddział w tej armii i to wiadomo nie od dziś

Moderator: Dibo
Jakos do piechoty zniechecaja mnie stompy i thunderstompy. Oczywiscie jako gracz 'nieturniejowy' nie mam takiego doswiadczenia, ale wydaje sie, ze jednak dosc czesto mozna spotkac A-bombe, Hydre, Smoka (nawet) i sporo Duzej Piechoty (Trolle, Duze Ghoule czy wreszcie popularna armia Ogrow).Dibo pisze:Kminiłem nad 2 hordami Gorów: jedne klasyczne z BSB natomiast te drugie bez banera są średnie, może trzab by tam nawpychać herosów do oporuale nie koniecznie wiem czy to ma sens bo Wargorom przyda się wpływ BSBka.
49 Gorów FCG + BSB
46 Gorów FCG + Beastlord generał klepacz, Duży Shaman Przemcia (MR + nożyk + 10WS), 2 Wargory klepacze.
4 rydwany
pełny zestaw odginaczek + psy
reszta mało ważna i według uznania - ambush, małe bestigory, shaman ze scrollem itp itd
Raczej nieszczególna Ld, I i WSninjaska pisze:Po laniu jakie dostalem od WElfow na Trzech Drzewach (jak juz mowilem, 'nieturniejowy'), kombinuje nad 6 Razorgorami. To musi sie sprawdzic: niezly ruch, SwiftStride, solidna sila i wytrzymalosc. Jedyna wada, to nieszczegolne modele.
No tak. Na Ld nie ma rady, duzo gralem Orkami i pamietam, ze albo masz zyjacego generala, albo armia wieje. Teraz troche tam sie pojawilo oddzialow I2P, wiec jest lzej.wokrze pisze: Raczej nieszczególna Ld, I i WS(w tej kolejności)
Jest jeden wzor, ktory przy oddziale 6 modeli, moze wygladac monotonnie.-Qc- pisze:Modele sa imo super. Niestety wady takie jak pokazano wyżej... na treemany weź death i losuj słońce ^^
W ten sposób blokujesz ich wysokie Mv - przy swojej prędkości mogą być niezłymi flankerami z powerem w CC. Ale oddalają się wtedy od BSB i genrała...ninjaska pisze:Ew. trzymac je blisko do generala i BSB i liczyc ze te przerzucane 8/9 wystarczy.
Na Ini i WS to chyba jedyna nadzieja w Miasmie?
I tak, i nie. Pitka ma większy zasięg, a i mag ma jeszcze miasme. Słoneczko za to można rzucać do i z walki wręcz, a mag ma jeszcze snajperki. Co kto lubininjaska pisze:Wiekszosc potworow ma niskie Ini, wiec Slonce jest calkiem niezlym rozwiazaniem. Ale czy nie lepsze jest Pit of Shades?
Khuman pisze:od tych dwóch wolę wilda![]()
a tak szczerze beasta
I dlatego zamierzam przetestować 4lvl Wild, 4lvl Death i 2x2lvl BeastPrzemcio pisze:Ja muszę się zdobyć do zagrania na wildzie... death tez do wytestowania ale to jak mówi wokrze najbardziej bolą nas kowboje i upierdliwi magowieno i czasami duże potwory