VC na dużej ilości ghuli

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

VC na dużej ilości ghuli

Post autor: JarekK »

1 Master Necromancer @ 245.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Master Necromancer @ 200.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires

39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

40 Crypt Ghouls @ 400.0 Pts

20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician

20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician

2 Bat Swarm @ 70.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

Models in Army: 142


Total Army Cost: 2396.0

co myślicie da rade na np. dmp?
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

bicz_bozy
Warzywo
Posty: 16

Post autor: bicz_bozy »

JarekK pisze: co myślicie da rade na np. dmp?
Nie.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Jeśli liczysz na 4 zerówki to chyba Ci się pomyliły turnieje :)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ok:
1. masz 2hordy ghuli->dobry core, ale z cięższym nie powalczysz
2.masz oddział cryptów są dobźi ale nie mają dużo siły
3.masz jeden mortis->wyeliminować mortisa i osłabiają się twoje crypty i magia
4.masz cały lore wampiryczny...masz spory potemcjał magiczny i możesz TYM coś ugrać
5.dobrze się wskrzeszasz i tyle...


ogółem armie piechotne mają ciężko...armie z dobrym strzałem mogą ci zbić mortisa...

nie wiem co powiedzieć...jest to armia bardzo dobra na remis i trudno do zczyszczenia(tak mi się wydaje) przy odpowiedniej grze, ale wątpię abyś wyciągał mocno ponad remis..

aha :) jedna tura i mocny pech 2dużych nekrosów wyparowuje i nie masz już praktycznie ani wskrzeszeń, ani magii, ani pierdolnięcia...jest to bardzo czarny scenariusz, ale pamiętaj że przy mortisie łatwo jest sobie wybuchnąć ;)

ODPOWIEDZ