Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań.
Witam mam parę pytań (zaczynam grę ogrami) co do waszych rozpisek, a przede wszystkim do złożenia bohaterów:
- Dlaczego na dużym magu jest shadow - ta domena jest aż tak dobra że można poświęcić regenke z własnego lora?
- Z opisu gready Fist nie rozumiem jak to ma działać, oprócz +1S i warda który i tak się nie kumuluje ze zbroją - prosił bym o dwa zdania celem wytłumaczenia reszty potencjału tego itamka.
- Jak optymalnie złożyć BSB (żeby coś przeżył) i małego maga - chodzi mi o taki powiedzmy standard - coś co się sprawdza
- Dlaczego na dużym magu jest shadow - ta domena jest aż tak dobra że można poświęcić regenke z własnego lora?
- Z opisu gready Fist nie rozumiem jak to ma działać, oprócz +1S i warda który i tak się nie kumuluje ze zbroją - prosił bym o dwa zdania celem wytłumaczenia reszty potencjału tego itamka.
- Jak optymalnie złożyć BSB (żeby coś przeżył) i małego maga - chodzi mi o taki powiedzmy standard - coś co się sprawdza
Hej,
1. Shadow raczej nie (Ogry nie maja dostepu do Shadowa) , jesli juz to death, zeby kombowal sie z greedy fistem a poza tym to wyborny lore .
2.Greedy Fist jest taki fajny bo oprocz efektow o ktorym mowisz zdejmuje 1 lvl maga ( i 1 czar) za kazdy hit zadany przez posiadacza.
3.Najczesciej BSB ( mowie o ETC) i tak ma miec tylko korne i jakis mieczyk czy cos, jak nie chcesz zeby sie stykal to sie nie styka, tylko stoi w 2 szeregu.
Mam nadzieje ze pomoglem. Sry za brak polskich znakow ale nie pisze z polskiego kompa.
Pozdro 600
Cz.
1. Shadow raczej nie (Ogry nie maja dostepu do Shadowa) , jesli juz to death, zeby kombowal sie z greedy fistem a poza tym to wyborny lore .
2.Greedy Fist jest taki fajny bo oprocz efektow o ktorym mowisz zdejmuje 1 lvl maga ( i 1 czar) za kazdy hit zadany przez posiadacza.
3.Najczesciej BSB ( mowie o ETC) i tak ma miec tylko korne i jakis mieczyk czy cos, jak nie chcesz zeby sie stykal to sie nie styka, tylko stoi w 2 szeregu.
Mam nadzieje ze pomoglem. Sry za brak polskich znakow ale nie pisze z polskiego kompa.
Pozdro 600
Cz.
Dzięki i kolejna fala pytańCzcibor pisze:Hej,
1. Shadow raczej nie (Ogry nie maja dostepu do Shadowa) , jesli juz to death, zeby kombowal sie z greedy fistem a poza tym to wyborny lore .
2.Greedy Fist jest taki fajny bo oprocz efektow o ktorym mowisz zdejmuje 1 lvl maga ( i 1 czar) za kazdy hit zadany przez posiadacza.
3.Najczesciej BSB ( mowie o ETC) i tak ma miec tylko korne i jakis mieczyk czy cos, jak nie chcesz zeby sie stykal to sie nie styka, tylko stoi w 2 szeregu.
Mam nadzieje ze pomoglem. Sry za brak polskich znakow ale nie pisze z polskiego kompa.
Pozdro 600
Cz.
1. Oczywiście chodziło mi o death sry.
2. Z każdy hit ale w cc czy w ogóle z cast-a też ? Pamiętam że w opisie jest coś o magic misile i o tym że jak się wywarduje to broń przeciwnika przestaje być magiczna i teraz znowu pytanie czy jak zdam tego warda z itemu czyli 6+ czy najlepszego jakiego mam czyli 4+ ?
3. Tylko gościu z koroną czy cały oddział w którym się znajduje ma stuborna ?
Właśnie, w AB jest napisane: "Dodatkowo za każdym razem kiedy Ogr z Zachłanną Pięścią trafia Czarodzieja...". Traci lvl kiedy czar trafi, czyli uda się go rzucić i nie będzie dispela, czy wejdą np. z zerówki cztery woundy i wtedy schodzą 4lvle?
Co do składania BSB i małego maga, to wymyśliłem coś takiego:
1 Bruiser @ 195.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Butcher @ 154.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 1; Great Weapon
Enchanted Shield [5.0]
Crown of Command [35.0]
Tormentor Sword [5.0]
BSB i Slaughmaster stoją z Championem i muzykiem z przodu, tylko część modeli przeciwnika może bić po oddziale, co mi bardzo odpowiada ze względu na niski Sv.
Co do składania BSB i małego maga, to wymyśliłem coś takiego:
1 Bruiser @ 195.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Butcher @ 154.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 1; Great Weapon
Enchanted Shield [5.0]
Crown of Command [35.0]
Tormentor Sword [5.0]
BSB i Slaughmaster stoją z Championem i muzykiem z przodu, tylko część modeli przeciwnika może bić po oddziale, co mi bardzo odpowiada ze względu na niski Sv.
akurat z zerówki nie, bo zerówka nie robi 'hitów' tylko wounduje, ale z pozostałych dwóch snajperek (na T i S) jak najbardziejjawor pisze:Właśnie, w AB jest napisane: "Dodatkowo za każdym razem kiedy Ogr z Zachłanną Pięścią trafia Czarodzieja...". Traci lvl kiedy czar trafi, czyli uda się go rzucić i nie będzie dispela, czy wejdą np. z zerówki cztery woundy i wtedy schodzą 4lvle?
No to taki standard raczej z tym ustawieniem Ja osobiście zamieniłbym magiczne tarcze między BSB i małym rzeźnikiem. BSB jako przyjmujący ciosy będzie miał stałego sv 3+, charmed shield jest lepsze raczej w wypadku oberwania strzału z działa. A jeśli rzeźnik ma siedzieć w 2 szeregu to raczej tarczy nie bedzie potrzebowal.jawor pisze: Co do składania BSB i małego maga, to wymyśliłem coś takiego:
1 Bruiser @ 195.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Butcher @ 154.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 1; Great Weapon
Enchanted Shield [5.0]
Crown of Command [35.0]
Tormentor Sword [5.0]
BSB i Slaughmaster stoją z Championem i muzykiem z przodu, tylko część modeli przeciwnika może bić po oddziale, co mi bardzo odpowiada ze względu na niski Sv.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- Przy temacie: Lord na 4lvl z gredy fist i death, opłaca się mieć 2-poziomowego maga z gut magic, czy lepiej pierwszaka mieć tylko.
- A i czemu nikt nie kombinuje z dwoma oddziałami ironsów ? Przecież chyba lepiej mieć dwa dobre klocki i spróbować upchać bohaterów w dwóch klockach niż mieć jeden kloc warty 1400 pkt ?
- A i czemu nikt nie kombinuje z dwoma oddziałami ironsów ? Przecież chyba lepiej mieć dwa dobre klocki i spróbować upchać bohaterów w dwóch klockach niż mieć jeden kloc warty 1400 pkt ?
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
I tak i nie.
-często ten 2 lvl nic nie rzuci, bo szkoda ci będzie kostek
- 35 pkt nie piechotą chodzi
- większy frag dla przeciwnika
- 2 czary to trochę mało jeśli chcesz solidnie poboostować
+ zwiększa jego przeżywalnośc(więcej czarów= więcej heala)
+ 2 lvl, jak lord zmaści dispelowanie to zawsze jakiś bonus
+ lore of death ma tylko 2 czary do combatu czyli max 8 kostek, a co jak masz więcej ?
+ zwiększasz szansę wylosowania takich czarów jakie ci się podobają
-często ten 2 lvl nic nie rzuci, bo szkoda ci będzie kostek
- 35 pkt nie piechotą chodzi
- większy frag dla przeciwnika
- 2 czary to trochę mało jeśli chcesz solidnie poboostować
+ zwiększa jego przeżywalnośc(więcej czarów= więcej heala)
+ 2 lvl, jak lord zmaści dispelowanie to zawsze jakiś bonus
+ lore of death ma tylko 2 czary do combatu czyli max 8 kostek, a co jak masz więcej ?
+ zwiększasz szansę wylosowania takich czarów jakie ci się podobają
2 duże oddziały IG sprawiają, że nie ma punktów na resztę zabawekArtur pisze: - A i czemu nikt nie kombinuje z dwoma oddziałami ironsów ? Przecież chyba lepiej mieć dwa dobre klocki i spróbować upchać bohaterów w dwóch klockach niż mieć jeden kloc warty 1400 pkt ?
2 małe oddziały IG sprawiają, że to łatwe pkt.
2 dowolne oddziały IG sprawiają, że jeden nie ma korony, i nie masz wyboru którego herosa chować przed ciosami.
To tak na szybkości
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Co racja to racja, ale:
- dwa oddziały to przy łączonej szarży 2x więcej ataków
- to mniejszy ból po fakcie gdy któryś zostanie rozjechany przez słonko, piktę, carcs call, czy nawet dłelersów(33% szansy na stratę ogra to dużo)
- to większe możliwości taktyczne
- zarazem trudniejsze pkt do zdobycia, bo trudniej wyrżnąć 12 ironsów niż 9
- dwa oddziały to przy łączonej szarży 2x więcej ataków
- to mniejszy ból po fakcie gdy któryś zostanie rozjechany przez słonko, piktę, carcs call, czy nawet dłelersów(33% szansy na stratę ogra to dużo)
- to większe możliwości taktyczne
- zarazem trudniejsze pkt do zdobycia, bo trudniej wyrżnąć 12 ironsów niż 9
W mojej ocenie:kubencjusz pisze:Co racja to racja, ale:
- dwa oddziały to przy łączonej szarży 2x więcej ataków
- to mniejszy ból po fakcie gdy któryś zostanie rozjechany przez słonko, piktę, carcs call, czy nawet dłelersów(33% szansy na stratę ogra to dużo)
- to większe możliwości taktyczne
- zarazem trudniejsze pkt do zdobycia, bo trudniej wyrżnąć 12 ironsów niż 9
Ad.1 To się tak nie przelicza. Wprost licząc tracisz parę stompów i impaktów. Nic więcej.
Ad.2 Słonko i pitka łatwiej czynią mniejsze oddziały bezwartościowymi.
Ad.3 Nie są większe, bo wkładasz więcej ironów zamiast np. mournów, bo punktów z kosmosu nie wytrzaśniesz.
Ad.4 To jest prawda jedynie w przypadku jednego oddziału 9 IG i jednego oddziału 12 IG.
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Witam wszystkich mam dość nietypową prośbę: mógłby ktoś napisać jakie jednostki w armii to podstawa, standard, są wręcz obowiązkowe do gry w każdej rozpisce? I mógłby ktoś krótko napisać jaka jest przydatność firebelly i yettich? Bo nie grałem w battla już z dobre pół roku i pozbyłem się armii (bretki) i planuję za jakiś czas powrót z armią ogrów. Jednak wszystkie jednostki będę miał konwertowane albo rzeźbione od 0 bo niestety figurki ogrów średnio mi się widzą :p A że o armii poza fluffem nic nie wiem, nie wiem co tworzyć, żeby się w przyszłej armii przydało. Z góry dzięki za odpowiedź
Jako core podstawa to Ironguts'i, chyba nie widziałem rozpiski bez nich. Yeti są raczej rzadkow wystawiane bo w specjalach zdecydowanie lepszym wyborem sa Mournfangi (tez raczej podstawa w kazdej rozpisce), ostatnio rzadziej Maneaterzy. Firebelly jest spoko, ale jesli bedziesz chcial zagrac na innym lore magii niz ogrowy na generale, to moze sie zdarzyc, ze na firebelliego nie starczy Ci miejsca.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Podstawa:
1 x oprawca - generał
1 x pięściarz - bsb (nie ma oryginalnego modelu - wyłącznie konwersje)
12 - lub więcej - ironguts z dwurakami (9 na euro, 12+ na openy)
max 6 bulli (zwykłe ogry) złożenie dowolne: ahw/ironfist
Standard:
2x4/5 mournfangi
lub
6 maneaterów (jeżeli chcesz wysywig to najpopularniejsi są z parą pistoletów)
Obowiązek:
2-3 kotki
ironblaster
Co do Yeti to testowałem je troszkę towarzysko, głowy nie urywają, są mobilne, ale boli je bardzo jakikolwiek ostrzał, nie mówiąc o ognistych atakach.
Firebelly to obowiązkowy bohater (imo) na małe pukty jako generał. Na większe mi fajnie się sprawdza jako drugi czarodziej (gram na oprawcy na włąsnej domenie)
1 x oprawca - generał
1 x pięściarz - bsb (nie ma oryginalnego modelu - wyłącznie konwersje)
12 - lub więcej - ironguts z dwurakami (9 na euro, 12+ na openy)
max 6 bulli (zwykłe ogry) złożenie dowolne: ahw/ironfist
Standard:
2x4/5 mournfangi
lub
6 maneaterów (jeżeli chcesz wysywig to najpopularniejsi są z parą pistoletów)
Obowiązek:
2-3 kotki
ironblaster
Co do Yeti to testowałem je troszkę towarzysko, głowy nie urywają, są mobilne, ale boli je bardzo jakikolwiek ostrzał, nie mówiąc o ognistych atakach.
Firebelly to obowiązkowy bohater (imo) na małe pukty jako generał. Na większe mi fajnie się sprawdza jako drugi czarodziej (gram na oprawcy na włąsnej domenie)
Wisła Kraków.
Witam, właśnie na allegro lądują moje HE, a na półce dumnie pręży się paczuszka Żelazobrzuchów
Dwa pytanka:
1) Czy impacty z ogre charge zadaje 1. szereg, czy cały oddział? Nie mogę się doczytać tego, mam ang. kodex :/
2) Czy ołowiomiotacze mają te same tłowia co zwykłe ogry?
Dwa pytanka:
1) Czy impacty z ogre charge zadaje 1. szereg, czy cały oddział? Nie mogę się doczytać tego, mam ang. kodex :/
2) Czy ołowiomiotacze mają te same tłowia co zwykłe ogry?
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35884