Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Weź to chłopie reedytuj, bo tego się nie da czytać
zamień charioty na małego szmana z kamykiem i drugiego małego z DS obaj z shadowem/ masz 4 rydwany które raczej ncizego sensownego imo nie zdziałają
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
kto tam wie
ale rady słuszne
od siebie dodam jak możesz używać imiennych to polecam:
herosów:
moonclaw - mas d3 komety ( katapulty ) + cygor / lore of shadow
slugtongue - wystawiasz go na 12" na środku mapy i sięga wszystko ( prawie ) i zadaje W dużo W, spłaci się niewątpliwie / lore of shadow
core:
ungrol fourehorn - nie korzysta z LD innych wystawiasz minimalny oddział 10 + on i muzyk, korzysta z Wilda jak nie zda LD liczysz na 6, potem przy kolejne turze też na 6, ponieważ jak przyzwie ghorgone, to na początku tury już nie jest " szamanem " a gorgona nie znika bo to nie rip tylko szaman musi zginąć albo sama ghorgona, więc jak traci LVL ghorgona zostaje, potem zyskuje na nowo i znowu przyzywa, najbardziej przejebany heros za 75pkt. fakt że trzeba mieć farta by rzucić to kilka razy ale szanse są dość liczne, szczególnie jak by był jakiś szaman z wildem
spece:
ghorros - wiem dużo pkt. ale centigory ( jednostka jakkolwiek ) z 5WS i hatem to jest to na co brakuje tej armii, i można sobie zobaczyć jaka jest różnica po między 5WS a 4WS i hatem co turę, zostaw ich z spearem bo 4SV to dużo brew pozorom, a dokup TA ^^ 5S podjazd i pach pach i potem s&s nie zapomniane wrażenia, wielki kloc
ale rady słuszne
od siebie dodam jak możesz używać imiennych to polecam:
herosów:
moonclaw - mas d3 komety ( katapulty ) + cygor / lore of shadow
slugtongue - wystawiasz go na 12" na środku mapy i sięga wszystko ( prawie ) i zadaje W dużo W, spłaci się niewątpliwie / lore of shadow
core:
ungrol fourehorn - nie korzysta z LD innych wystawiasz minimalny oddział 10 + on i muzyk, korzysta z Wilda jak nie zda LD liczysz na 6, potem przy kolejne turze też na 6, ponieważ jak przyzwie ghorgone, to na początku tury już nie jest " szamanem " a gorgona nie znika bo to nie rip tylko szaman musi zginąć albo sama ghorgona, więc jak traci LVL ghorgona zostaje, potem zyskuje na nowo i znowu przyzywa, najbardziej przejebany heros za 75pkt. fakt że trzeba mieć farta by rzucić to kilka razy ale szanse są dość liczne, szczególnie jak by był jakiś szaman z wildem
spece:
ghorros - wiem dużo pkt. ale centigory ( jednostka jakkolwiek ) z 5WS i hatem to jest to na co brakuje tej armii, i można sobie zobaczyć jaka jest różnica po między 5WS a 4WS i hatem co turę, zostaw ich z spearem bo 4SV to dużo brew pozorom, a dokup TA ^^ 5S podjazd i pach pach i potem s&s nie zapomniane wrażenia, wielki kloc
Oi,
zagralem bitwe z 6 Razorgorami, przeciwko Ogrom... RG uciekly w pierwszej rundzie Co prawda zdawaly Ld na generalskiej i z BSB, wiec to nie do konca ich wina, niemniej uciekly. Potem sie zebraly, ale po salwie z Ironbalstera zostal jeden na jednej ranie i nie wiele wniosly do gry.
Natomiast pieknie sie spisalo 50 gorow. To jednak wspanialy oddzial. No i kombo Shadow of the Death, czyli dwoch magow lvl 4 z Death i Shadow. Do tego dwoch malych z Miasma. Mozliwosc rzucanie i PoSh i Puple Sun w jednej fazie magii to cos kapitalnego.
W rozpisce mialem tez kowboja-krowe (bullboya?). Sword of Swift Slaying, Charmed Shield i Power od Strenght. Dosc szczesliwie rozkrecil 6 bulli (przy wsparciu rydwanu). Mysle, ze ma potencjal.
zagralem bitwe z 6 Razorgorami, przeciwko Ogrom... RG uciekly w pierwszej rundzie Co prawda zdawaly Ld na generalskiej i z BSB, wiec to nie do konca ich wina, niemniej uciekly. Potem sie zebraly, ale po salwie z Ironbalstera zostal jeden na jednej ranie i nie wiele wniosly do gry.
Natomiast pieknie sie spisalo 50 gorow. To jednak wspanialy oddzial. No i kombo Shadow of the Death, czyli dwoch magow lvl 4 z Death i Shadow. Do tego dwoch malych z Miasma. Mozliwosc rzucanie i PoSh i Puple Sun w jednej fazie magii to cos kapitalnego.
W rozpisce mialem tez kowboja-krowe (bullboya?). Sword of Swift Slaying, Charmed Shield i Power od Strenght. Dosc szczesliwie rozkrecil 6 bulli (przy wsparciu rydwanu). Mysle, ze ma potencjal.
NA forum pojawiły się rozpiski ETC z naszego Koziego punktu widzenia warte uwagi są tylko 2:
Północnej Irlandii
Druga: o tyle ciekawa że jeden z magów ma Wilda o który tu ostatnio dyskutujemy, w rozpisce doszukiwać sie ukrytej strategii nie musimy, 8 pumb - Krusk już sprawdzał jaj nie urywają ale na papierze spoko odział.
Północnej Irlandii
Oraz Nowej Zelandiihane Baxter - Beastmen
Great Bray-Shaman : General, Lvl 4, Beasts, Dispel Scroll, Chalice of Dark Rain - 300
Doombull :Gnarled Hide, Heavy Armour, Shield, Arabyan Carpet, Ram Horn Helm, Dragonbane Gem, Warrior Bane - 343
Wargor : Tuskgor Chariot, BSB, Heavy Armour, Shield, Brass Cleaver, Dragon Helm - 236
Tuskgor Chariot : 80
Tuskgor Chariot : 80
Tuskgor Chariot : 80
Tuskgor Chariot : 80
20 Ungor Herd : Champion, Musician - 109
10 Ungor Herd :Champion, Musician - 59
10 Ungor Herd : Champion, Musician - 59
5 Ungor Raiders : 30
5 Ungor Raiders : 30
5 Ungor Raiders : 30
5 Ungor Raiders : 30
5 Harpies : Scout . 70
5 Harpies : Scout , 70
5 Harpies : Scout , 70
Razorgor Chariot : 145
Razorgor Chariot : 145
Gorgon : 275
Gorgon : 275
Total : 2596
Pierwsza: dla mnie jest OK bo są rydwany, doombull z lataniem .. hmm nie moje klimaty ale całkiem sympatyczny, bsb na małym rydwanie fajnie sie tym gra ale obawia sie że za mało przeszkadzajek jest .. tzn szybkich przeszkadzajek, ungory do osłaniania rydwanów to moim zdaniem słaba opcja. Ghorgony w takiej rozpisce no nie wiem.Simon Turner , Beastmen
Greater Bray Shaman: general, L4, Beasts, Extra Hand Weapon, Talisman of Preservation, Crown of Command, Hagtree Fetish, 339
Greater Bray Shaman: L4, Wild, Herdstone, Dispel Scroll, 310
Wargor: BSB, Gnarled Hide, Heavy Armour, Shield, Beast Banner, 206
Bray Shaman : L1, Shadow, Chalice of Dark Rain, 115
38 Gors: Standard; Musician, Extra Hand Weapon, 319
10 Ungor Raiders, 60
5 Ungor Raiders,30
5 Ungor Raiders,30
5 Ungor Raiders,30
1 Tuskgor Chariot, 80
1 Tuskgor Chariot, 80
1 Tuskgor Chariot, 80
8 Razorgors, 440
5 Harpies, 55
5 Harpies, 55
27 Bestigors : FCG, Banner of Discipline, 369
Total: 2598
Druga: o tyle ciekawa że jeden z magów ma Wilda o który tu ostatnio dyskutujemy, w rozpisce doszukiwać sie ukrytej strategii nie musimy, 8 pumb - Krusk już sprawdzał jaj nie urywają ale na papierze spoko odział.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
No jest i rozpiska Białorusina ale moim zdaniem, nic ciekawego. Dużo magii, na dyskusje jeśli już to zasługuje wagon Ungorów zamiast kolejnych bestigorów.Alexandr Vinogradov, Beastmen
Beastlord: General, Great Weapon, Armour of Destiny, The Other Tricksters Shard, Obsidian Amulet, 252
Great Bray-Shaman: lvl4, shadow, Talisman of Preservation, Sceptre of Stability, Crown of Command, 330
Wargor: BSB, Heavy Armour, Shield, Gnarled Hide, Warrior Bane, Talisman of Endurance, 166
Bray Shaman: lvl2, beasts, Chalice of Dark Rain, Ironcurse Icon, 155
Bray Shaman: lvl1, shadow, Herdstone Shard, 125
Bray Shaman: lvl1, shadow, Dispel Scroll, 100
40 Gor Herd: FCG, 2ndWeapon, 345
50 Ungor Herd: Musician, Champion, 259
5 Ungor Raiders: 30
5 Ungor Raiders: 30
5 Ungor Raiders: 30
5 Ungor Raiders: 30
39 Bestigor Herd: FCG, Standard of Discipline, 513
5 Harpies: Scout, 70
5 Harpies: 55
2x1 Razorgors: 55x2
Total: 2600
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Rozpiska Białorusina jest moim zdaniem najlepsza i jedyna, którą podjąłbym się poprowadzić, w jakimkolwiek turnieju. Brakuje mi tam tylko BSB 206 (albo 226 ). Grałem na ostatnio na lokalu takim wagonem ungorów i powiem Wam, że spisywał się bardzo dobrze --> dawał static cr do kombatu bestigorów, naklepał ostatnią ranę na smoku DE i wbił jedną na dreadlordzie, zassał 12 WL i tiranoc chariot, osłaniał maga i główne siły... Bardzo użyteczny klocuszek zamiast niego miałbym 3 rydwany i powiem Wam jedno - wolę ungory (choć w nie nie wierzyłem, ale do czasu). Aha, najlepsza sprawa to stedfast na 6
Pozostałe dwie to porażka i o ile przełknę jakoś Nowozelandczyka to rozpa, którą gra Irladia to freefrag dla dużej części armii.
Pozostałe dwie to porażka i o ile przełknę jakoś Nowozelandczyka to rozpa, którą gra Irladia to freefrag dla dużej części armii.
Te rozpiski nie sa tworzone uniwersalnie, one sa stworzone na konkretne typy armi dla tego tak wam sie wydaje.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
ungory z brzytwą i doombullem były spoko - ale potem weszła errata ^^ generalnie zawsze brałem ich tylko dla stubborna na doomie klepaczu ale tu hm. sam nie wiem
no i mógłby dac 50 gorów w sumie ; p
no i mógłby dac 50 gorów w sumie ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Grałem ligę na 2999 podobną. Świetnie nadaje się do wyciągania remisów.buniek pisze:No to na jaki konkretny typ armii jest nastawiona rozpa irlandzka, bo moim zdaniem na oddawanie każdemu 20pkt...Te rozpiski nie sa tworzone uniwersalnie, one sa stworzone na konkretne typy armi dla tego tak wam sie wydaje
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
to rozpiski remisowe dużo śmiecie i dużo żeby zabijać inne śmiecie w efekcie jest remis a nie więcej niż 8/12GarG pisze:Te rozpiski nie sa tworzone uniwersalnie, one sa stworzone na konkretne typy armi dla tego tak wam sie wydaje.
średnio się gra taką rozpiską, i bestie nie mają warunków na to
przynajmniej nie te co pokazują, brak tak cygorów do urywania pkt.
bo samą magią można też kuku sobie zrobić i nie jest pewna, jeden obsrany rzut i 700pkt. kombo idzie do piachu
WE w zesżłym roku były JEDNE ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"