Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
W sumie ja wystawiam 29swordmenow z BSB. Teraz z tym ze bedą zdawali na 3 kosciach po przegranej to robi sie jeszcze lepszy bloker.
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Bizim pisze:Przy I3 oraz koszcie 7pkt/model?
Ja mówię, brać włóczników. W końcu włócznik z tarczą kosztuje tyle ile halabardnik bez tarczy i lepszy taki bloker niż żadni.
Ja tam wole halabardami przepychać i rozjeżdżać a nie się blokować ;]
Oryginalnie rozpiskę wymyśliłem rok temu na mastera BoB'11 i swordsmeni funkcjonowali wtedy jako bloker w formacji 5x7. Grało mi się tym całkiem spoko, sprawdzali się. Po wyjściu nowego AR oraz ogrów i wampirów stwierdziłem, że czas znów przeprosić się z czołgiem bo nie ma już tak wielu pitek/słonek/brzytew. Do tej rozpy mam wrażenie, że halabardy bardziej by się spisały, lecz nie mam ich pomalowanych a i w tej chwili może już nie ma sensu ich malować bo pewnie i tak będziemy grać teraz na zupełnie czymś innym.
Generalnie swordsmeni są najlepszym blokerem po flagellantach w corach. Ws4, I4, parry save czynią z nich oddział, który raczej punktów nie oddaje (ale niestety też za dużo nie nabija). Reasumując: gdybym miał pomalowane halabardy to wziąłbym halabardy
Generalnie swordsmeni są najlepszym blokerem po flagellantach w corach. Ws4, I4, parry save czynią z nich oddział, który raczej punktów nie oddaje (ale niestety też za dużo nie nabija). Reasumując: gdybym miał pomalowane halabardy to wziąłbym halabardy
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
No i o taką odp mi chodziło ;]
O ile dobrze pamiętam zwykli knighci mogą być ulepszeni do IC, więc nie możesz, bo to te same oddziały.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Coo ??? To są teraz 2 rożne oddziały> nic nie ulepszasz
To już nie ta edycja .Siena pisze:Przecież IC są w specjalach, a KO w corach, więc nie są to takie same oddzialy
Jak dla mnie to jest jeden i ten sam oddział. W opcjach KO jest przecież "one knightly order unit may be upgraded to inner circle knights"
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Według mnie to dwa różne oddziały. Jest to tak jak krasnoludzkich wojowników awansować na długobrodych albo w starej edycji łuczników na zwiadowców. Nie kupujemy im broni ,czy coś co im podnosi statystykę ,tylko tworzymy ich nowym oddziałem.
Teraz we właściwym miejscu
Teraz we właściwym miejscu
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
J.W. obstawiałbym, że jednak formują nowy rodzaj jednostki - mają siłę 4 i mogą magiczną szmatę, inny punktowy koszt itd. Tak samo jak się upgrade'owało łuczników na huntsman'ów, to już nie byli zwykli łucznicy, si?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Masz rację, nieżle wtopiłem, pomyliło mi się z IC na demigryfach niemniej inna nazwa inne statystyki, możliwość brania sztandaru - inny oddział pomimo upgraduMacias pisze:To już nie ta edycja .Siena pisze:Przecież IC są w specjalach, a KO w corach, więc nie są to takie same oddzialy
Jak dla mnie to jest jeden i ten sam oddział. W opcjach KO jest przecież "one knightly order unit may be upgraded to inner circle knights"