8 edycja - Pytania 3

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Re: 8 edycja - Pytania 3

Post autor: Byro »

Furion pisze:
Macias pisze: 3. Woundy się przenoszą. Jeśli mag dostał 1 ranę to smok też będzie zraniony, jeśli natomiast smok dostanie 3 rany to po zakończeniu zaklęcia mag ginie.
To nie taka prosta sprawa, będzie to uściślone w najbilższym czasie.
Dlaczego nie? Zapisek wydaje się dość jednoznaczny - jakieś kruczki?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Byro pisze:
Furion pisze:
Macias pisze: 3. Woundy się przenoszą. Jeśli mag dostał 1 ranę to smok też będzie zraniony, jeśli natomiast smok dostanie 3 rany to po zakończeniu zaklęcia mag ginie.
To nie taka prosta sprawa, będzie to uściślone w najbilższym czasie.
Dlaczego nie? Zapisek wydaje się dość jednoznaczny - jakieś kruczki?
"between transformations".

Masz maga.
zamieniesz się w smoka.
potem znowu maga.

Postać maga nie jest "between transformations".

pozdrawiam
Furion

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Po mojemu sprawa jest dość prosta:

mag -> transformacja w smoka -> smok -> transformacja w maga -> mag

rany wbite na etapie mag i smok przenoszone są pomiędzy transformacjami. Proste? Imo tak.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

KsSokol
Plankton
Posty: 4
Lokalizacja: Białystok

Post autor: KsSokol »

Macias pisze:1. Z tego co wiem bolec ma tylko 2 woundy, bo tylu ma obsługantów. Ilość woundów w statystykach maszynki to pozostałość z 7ed.
ale w podreczniku Wysokich Elfów ich balista ma 3 woundy... a obsługantów tylko 2...

a co do tej transformacji kedona to przypomniało mi sie jeszcze pytanie czy ten czar działa jedną ture czy juz do konca gry... tzn bo wczesniej myslalem ze to juz ten Mag zostaje do konca gry pod postacia np Smoka, ale tutaj widze piszecie o przemianie spowrotem w maga stad moje pytanie o dlugosc trwania tego czaru.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Furion pisze: Postać maga nie jest "between transformations".

pozdrawiam
Furion
Tu mnie zaskakujesz, czyli, że rozproszenia czaru i powrotu do postaci oryginalnej nie traktujesz jako transformacji tylko...jako no właśnie co?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

KsSokol pisze: a co do tej transformacji kedona to przypomniało mi sie jeszcze pytanie czy ten czar działa jedną ture czy juz do konca gry... tzn bo wczesniej myslalem ze to juz ten Mag zostaje do konca gry pod postacia np Smoka, ale tutaj widze piszecie o przemianie spowrotem w maga stad moje pytanie o dlugosc trwania tego czaru.
Transformacja jest czarem remains in play, czyli w każdej chwili może być zdispelowana przez gracza który ją rzucił, a przeciwnik może dispelować ją w swojej fazie magii.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

KsSokol pisze:
Macias pisze:1. Z tego co wiem bolec ma tylko 2 woundy, bo tylu ma obsługantów. Ilość woundów w statystykach maszynki to pozostałość z 7ed.
ale w podreczniku Wysokich Elfów ich balista ma 3 woundy... a obsługantów tylko 2...
jak wiesz lepiej to po co się pytasz? przeczytaj zasady War Machines a później porównaj z ilością obsługantów balisty HE.
To co jest w profilu maszyny jako W nie liczy się w 8 edycji.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Czy na Euro mogę wystawić w Imperium 3x Knightly Order i 1x Inner Circle Knight w Corach?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

A dlaczego nie...?
W dwarfach możesz mieć 3*warriorów i longów...?
Ostatnio zmieniony 27 lip 2012, o 14:29 przez bigpasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

bigpasiak pisze:A dlaczego nie...?
Bo można mieć max 3 takie same cory, a IC to też KO.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Macias pisze:
bigpasiak pisze:A dlaczego nie...?
Bo można mieć max 3 takie same cory, a IC to też KO.

nie do końca. Zmieniają nazwę ,zasadę i statystyki. Nazywanie ich tym samym oddziałem jest nadużyciem. Czy może ktoś się jeszcze wypowiedzieć?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

A maximum of 3 identical core choices may be taken (regardless of equipment and other upgrades)
options:
-may upgrade one Empire Knight to a Preceptor
-may upgrade one Empire Knight to a musician
-may upgrade one Empire Knight to a standard bearer
-the entire unit may replace their lances and shields with great weapons
-One Knightly Orders unit in the army may be upgraded to Inner Circle Knights
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Tak jakby już nie lub już bardziej tak...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

to jest zupelnie inny oddzial przeciez :) no ale coz, wording jest jaki jest
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Shino powiedział ,że nie mogę tak wystawić - to kończy jak dla mnie dyskusje:)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Czy szczurzy zabójcy mogą nosić pancerze/tarcze magiczne? Widziałem, że w dwóch Euro rozpach pojawiły się takie zestawienia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Mogą
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

solkan
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: solkan »

czy hexy mogą sie kumulować? np:2x sygnaturka z shadowa w jednym oddziale ?

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

solkan pisze:czy hexy mogą sie kumulować? np:2x sygnaturka z shadowa w jednym oddziale ?
Mogą: Rule Book z IoB na stronie 31 pod opisem Hexów.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Leoh
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Leoh »

wlasciciel 'The Other Tricksters Shard' nie musi/musi przerzucać wlasnych ward save'ow ?
Opis: "All models in base contact (friend and foe) need to re-roll successful ward saves"

Zablokowany