North Legion - Imperium Euro i nie tylko
North Legion - Imperium Euro i nie tylko
będę wrzucał tu kminy nie tylko Euro oraz jakieś krótkie raporty z bitew; jako, że zbliża się DMP i każdy żyłuje rozpy, postanowiłem podzielić się przemyśleniami na temat Imperium, wciąż nie ograne w naszym kraju; oto co wyszło z chorego umysłu:
1 General of the Empire 239 Pts
General; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Fencer's Blades [35]
White Cloak of Ulric [50]
Enchanted Shield [5]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 183 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Shrieking Blade [10]
1 Warrior Priest of Sigmar 90 Pts
Barding; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Warrior Bane [5]
1 Warrior Priest of Sigmar 90 Pts
Barding; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Tormentor Sword [5]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
15 Knights of the Inner Circle 420 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 37
Total Army Cost: 2400
1 General of the Empire 239 Pts
General; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Fencer's Blades [35]
White Cloak of Ulric [50]
Enchanted Shield [5]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 183 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Shrieking Blade [10]
1 Warrior Priest of Sigmar 90 Pts
Barding; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Warrior Bane [5]
1 Warrior Priest of Sigmar 90 Pts
Barding; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Tormentor Sword [5]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
15 Knights of the Inner Circle 420 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
Models in Army: 37
Total Army Cost: 2400
Tak z ciekawości. Jak ta armia radzi sobie przeciw domenie metalu?
Asassello pisze:Tak z ciekawości. Jak ta armia radzi sobie przeciw domenie metalu?
no proszę Cię- 2 turze jest w combacie - 1 zerówkę z metalu chyba uda się rozproszyć? Metal moim zdaniem nie jest tak dużym zagrożeniem jak się powszechnie wydaje. Trzeba dispelować 1-2 czary - to da się zrobić - ponadto w tej rozpie MR 3 i bsb odporny na ogień.
Jak dla mnie rozpa bardzo przemyślana - generał którego trafia się na 6 - dużo magicznych ataków - dużo chaneli...
Słowem armia bardzo dobra i bardzo kompletna z tym ,że ja nie odważyłbym się grać bez armat.
Jak sprawdza Ci sie heaven?
Kto go trafia na 6...? Gobliny czy imperial state troops...?PiotrB pisze: generał którego trafia się na 6
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Czyli z goblinami i imperial state troops
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
na wczorajszym turze udało się trafić jednego przeciwnika podpasowanego do tej rozpy (tk i Shino), ładnie i dość skutecznie pedzie latały od 3 tury; nie udało się dogonić bunkra, ale 19 wyszło, strata to tlko fast; potem było już dużo gorzej, Chadecja Manfreda; mogłem pograć na remis, stać i wsadzać komety, jedna nawet zdolnie spadła, ale druga na 2x1 nic kompletnie nie uszkodziła, wynik ustawił wszędobylski death i sporo odginaczek, taki lajf i 3:17; ostatnia to OnG, kompletnie nie wiem co zrobić z armią, gdzie nie mam jak dobrać się do tych savygy; kometa zawiodła, zaryzykowałem zamiast bronić wyniku (teren to ułatwiał) i pojechałem do przodu, skończyło się do 4;
Gienio nie jest słaby tylko ma inne role, ale i tak wylatuje z rozpy na rzecz dwóch dział; chciałem się obronić przed tym, ale na 1-2 tury muszą być; Pedzio lata koło Demi-Froliców, czasem w kawie, zależy jaki jest teren i ile mam froliców w danym momencie; heaven to niezły bat na armie defensywne, spuścić 2 komety popieścić thunderboltem albo (rzadziej) chainlightningiem można, wczoraj dobiłem K-day właśnie uranosem a w zapasie jeszcze był ten drugi; co do kapłonów; tania odginaczka w akcie desperacji, jadą w dużej i w 5-tkach potem przeskakują do Demingów; duża sucz w IC; brak dział był nadwyraz widoczny w dwóch ostatnich rundach stąd takie zmiany personalne na stanowiskach
nie mam tylko co zrobić z 24 pts, na razie wsadziłem jednego knechta do KO, ale może coś wymyślę po drodze
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 183 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Relic Sword [10]
1 Warrior Priest of Sigmar 90 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Warrior Bane [5]
1 Warrior Priest of Sigmar 90 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Tormentor Sword [5]
14 Knights of the Inner Circle 395 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
6 Knightly Orders 142 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
2x Great Cannon 2x 120 Pts
Models in Army: 43
Total Army Cost: 2398
Gienio nie jest słaby tylko ma inne role, ale i tak wylatuje z rozpy na rzecz dwóch dział; chciałem się obronić przed tym, ale na 1-2 tury muszą być; Pedzio lata koło Demi-Froliców, czasem w kawie, zależy jaki jest teren i ile mam froliców w danym momencie; heaven to niezły bat na armie defensywne, spuścić 2 komety popieścić thunderboltem albo (rzadziej) chainlightningiem można, wczoraj dobiłem K-day właśnie uranosem a w zapasie jeszcze był ten drugi; co do kapłonów; tania odginaczka w akcie desperacji, jadą w dużej i w 5-tkach potem przeskakują do Demingów; duża sucz w IC; brak dział był nadwyraz widoczny w dwóch ostatnich rundach stąd takie zmiany personalne na stanowiskach
nie mam tylko co zrobić z 24 pts, na razie wsadziłem jednego knechta do KO, ale może coś wymyślę po drodze
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 183 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Relic Sword [10]
1 Warrior Priest of Sigmar 90 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Warrior Bane [5]
1 Warrior Priest of Sigmar 90 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Tormentor Sword [5]
14 Knights of the Inner Circle 395 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
6 Knightly Orders 142 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
2x Great Cannon 2x 120 Pts
Models in Army: 43
Total Army Cost: 2398
Za te 24 punkty wrzuć jakieś przedmioty na herosów, od biedy choćby ward na ogień i enchanted shield na kapłanów, plus choćby ironcurse icon na dużego maga.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
tak też zrobiłem, jakiś potion, e shield na jednego no i Ironcurse icon, to już tylko magica ma najgorszy ASv w armii...śmiechowo jak to powiem przeciwnikowi....
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 293 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
Ironcurse Icon [5]
1 Captain of the Empire 183 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Relic Sword [10]
1 Warrior Priest of Sigmar 93 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Warrior Bane [5]
Enchanted Shield [5]
1 Warrior Priest of Sigmar 105 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Tormentor Sword [5]
Helm of the Ratslayer [15]
14 Knights of the Inner Circle 395 Pts
FCG; Lance;
Standard of Discipline [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
2x Great Cannon 2x 120 Pts
Models in Army: 42
Total Army Cost: 2399
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 293 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
Ironcurse Icon [5]
1 Captain of the Empire 183 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Relic Sword [10]
1 Warrior Priest of Sigmar 93 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Warrior Bane [5]
Enchanted Shield [5]
1 Warrior Priest of Sigmar 105 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Tormentor Sword [5]
Helm of the Ratslayer [15]
14 Knights of the Inner Circle 395 Pts
FCG; Lance;
Standard of Discipline [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
5 Demigryph Knights 300 Pts
Lance; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
2x Great Cannon 2x 120 Pts
Models in Army: 42
Total Army Cost: 2399
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 288.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 105.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 186.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
14 Knights of the Inner Circle @ 420.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Preceptor @ [10.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2400.0
ja bym w coś takiego się kierował
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 288.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 105.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 186.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
14 Knights of the Inner Circle @ 420.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Preceptor @ [10.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2400.0
ja bym w coś takiego się kierował
Nie wiem czy inżynier jest tak bardzo potrzebny w tej rozpisce. Według mnie lepiej go na coś wymienić.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
aktualnie mam dostęp tylko do 10 Demiśków, do końcówki września, nie mam więcej, więc ta rozpa mimo że fajna, nic mi nie da; z inżynierem zgadzam się, to dodatkowe punkty, które zostają z tyłu a jest duże ryzyko że po prostu człowiek je straci, lepiej wrzucić kilku knechtów, lub jakieś wyposażenie; ale co do czołgu, to czołg po prostu musi być, ruchomy cannon, który może naprawdę napsuć krwi, przy okazji łatwo z nim przeciwnik nie ma; Maniek, sam grałeś imperium i dobrze wiesz, że 3 cannony są lepsze od 2;
dodatkowo, heaven, lepiej mi osobiście się sprawdza niż light, banishment z S4 to jest zwykłe gówno, lepiej walnąć uranosem w przeciwnika, podobny casting, a może maszynki ściągnąć
dodatkowo, heaven, lepiej mi osobiście się sprawdza niż light, banishment z S4 to jest zwykłe gówno, lepiej walnąć uranosem w przeciwnika, podobny casting, a może maszynki ściągnąć
czołg must have...Nie da się bezpieczniej wydać 250 pkt w imperium... Inżynier nie jest aż tak ważny. Ja wózek Huricanium mam w każdej rozpie...
Ja się długo zastanawiałem - czy wybrać Duży mag + mały mag z Lightem - czy Duży mag z Heven + pancerny priest... w końcu wybrałem to drugie rozwiązanie...
Ja się długo zastanawiałem - czy wybrać Duży mag + mały mag z Lightem - czy Duży mag z Heven + pancerny priest... w końcu wybrałem to drugie rozwiązanie...
Nie wiem co widzicie w tym czołgu, może za mało z tym grałem ale od początku booka nie wydawał mi się zbyt dobry,
może to przez pamięć do wspaniałych czołgów 7 edycji
Inżynier może się wydawać zbędny, ale statystycznie w bitwie każde działo ma 1 missfire (a często więcej) skuteczność ostrzału rośnie w bardzo dużym stopniu. Drogi też nie jest, może też coś odgiąć.
Dobór lora magii to kwestia testów, indywidualnych przekonań i tego co się komu spisuje.
Lore of Light daje niesamowitą skuteczność w CC, heaven robi taką trochę bretke z Imperium. Co kto lubi
może to przez pamięć do wspaniałych czołgów 7 edycji
Inżynier może się wydawać zbędny, ale statystycznie w bitwie każde działo ma 1 missfire (a często więcej) skuteczność ostrzału rośnie w bardzo dużym stopniu. Drogi też nie jest, może też coś odgiąć.
Dobór lora magii to kwestia testów, indywidualnych przekonań i tego co się komu spisuje.
Lore of Light daje niesamowitą skuteczność w CC, heaven robi taką trochę bretke z Imperium. Co kto lubi
Mnie też czołg nie przekonuje. Zdecydowanie wolę 4 demigryfy ze sztandarem i muzykiem.Manfred pisze:Nie wiem co widzicie w tym czołgu, może za mało z tym grałem ale od początku booka nie wydawał mi się zbyt dobry,
może to przez pamięć do wspaniałych czołgów 7 edycji
Mnie inżynier zdecydowanie nie przekonuje w takiej sytuacji. Jeśli 65 pkt przez całą grę ma raz przerzucić misfire to chyba lepiej zainwestować w coś innego (kolejnego demigryfa i coś jeszcze). Zwłaszcza, że znając mojego farta inżynier będzie obsługiwał jedno działo, a drugie tymczasem wybuchnie.Manfred pisze: Inżynier może się wydawać zbędny, ale statystycznie w bitwie każde działo ma 1 missfire (a często więcej) skuteczność ostrzału rośnie w bardzo dużym stopniu. Drogi też nie jest, może też coś odgiąć.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki