North Legion - Imperium Euro i nie tylko
Re: North Legion - Imperium Euro i nie tylko
znalazłem jeszcze możliwość wzięcia 2 Demingo-Froliców więc jedna z ostatnich już kmin, z resztą po namowach jednego z graczy, bo punkty znaleźć możńa jak się chce; nie ma Pegaza, ale trudno, może pomykać 16", Pegaz i tak od początku tego podręcznika nic nie zrobił, a tak IC-ki mają dodatkowy bonus do CC i łatwo można go skitrać a i odporność na snajperki cąłkiem niezła
1 Arch Lector of Sigmar 188 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5]
White Cloak of Ulric [50]
Warrior Bane [5]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 155 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
13 Knights of the Inner Circle 370 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
3 Demigryph Knights 184 Pts
Lance; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
2x Great Cannon 2x 120 Pts
Models in Army: 41
Total Army Cost: 2399
dziś VC-ty na testach, więc zdam od razu po relację
1 Arch Lector of Sigmar 188 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5]
White Cloak of Ulric [50]
Warrior Bane [5]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 155 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
13 Knights of the Inner Circle 370 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;
3 Demigryph Knights 184 Pts
Lance; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
2x Great Cannon 2x 120 Pts
Models in Army: 41
Total Army Cost: 2399
dziś VC-ty na testach, więc zdam od razu po relację
Od razu mówiłem że tak to powinno wyglądać A i tak wózek bym wstawił zamiast małych demisiów.
Arch Lector of Sigmar @ 188.0 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Warhorse
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
White Cloak of Ulric [50.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
Captain of the Empire @ 155.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Sword of Striking [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
Master Engineer @ 65.0 Pts
13 Knights of the Inner Circle @ 360.0 Pts
Lance; Standard; Musician;
Standard of Discipline [15.0]
5 Knightly Orders @ 120.0 Pt
Lance;Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Lance;Musician; Warhorse
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Musician;
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Musician;
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Models in Army: 40
Total Army Cost: 2400.0
Arch Lector of Sigmar @ 188.0 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Warhorse
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
White Cloak of Ulric [50.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
Captain of the Empire @ 155.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Sword of Striking [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
Master Engineer @ 65.0 Pts
13 Knights of the Inner Circle @ 360.0 Pts
Lance; Standard; Musician;
Standard of Discipline [15.0]
5 Knightly Orders @ 120.0 Pt
Lance;Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Lance;Musician; Warhorse
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Musician;
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Musician;
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Models in Army: 40
Total Army Cost: 2400.0
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Pozwolę się nie zgodzić z tą opinią. Imperialne rozpiski na samej kawie są mega mocne. Save 1+ i mobilność są nieocenione. Do tego dochodzą mocne demigryfy, które łatwo nie oddają punktów.Przemcio pisze:A ja dalej twierdze, że rozpa na samej kawie jest do luftu...
Helion, a jak zapatrujesz się na light?
Biorąc pod uwagę, że imperium to nie orki, krasnoludy, czy też ogry, to tak, wszyscy mają T3. Rozumiem, że horda piechoty z T3 i save 6+ jest lepsza od kawy, demigryfów z save 1+ Pewnie piechotę jest trudniej odgiąc, wymanewrowaćPrzemcio pisze:Hmmmm ciekawe super 1+ save i T3 mała ilość ataków brak impactów strasznie łatwo to odgiąć
Słuchaj 40 halabardników z księdzem wypłaca ci 30 ataków z hatem z S4 i rerollem można tą piechote jeszcze zboostować np. lightem oraz modlitwami np. Ward 5+.... i teraz zobacz ile kosztuje taki klocek z full cmd bez księdza i detek całe 270 pkt... ma 40 woundów i szeregi a no i ksiądz ma lookouta. A no i jeszcze jedno do regonu za całe 30 pkt. możesz sobie odginaczke kupić masz max. 2 na regon...
A teraz 5 demiśków kosztują troszkę więcej mają całe 15 ran co prawda save +1 ale T ten sam. wypłacają całe 15 ataków z dołu i całe 5 ataków z góry ksiądz w nich lookouta nie ma...
ja jednak wole halabardy Demiśki owszem 4 lub 5 jako kontra jak coś się wbije w halabardy
A teraz 5 demiśków kosztują troszkę więcej mają całe 15 ran co prawda save +1 ale T ten sam. wypłacają całe 15 ataków z dołu i całe 5 ataków z góry ksiądz w nich lookouta nie ma...
ja jednak wole halabardy Demiśki owszem 4 lub 5 jako kontra jak coś się wbije w halabardy
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Hallvard Haugen, Empire
Battle Wizard Lord: General, Lvl4, Light, Obsidian Lodestone, Power Stone, 270
Battle Wizard Lord: Lvl 4, Heaven, Dispel Scroll, 220
Captain of the Empire: BSB, Standard of Dicipline, Full Plate Armor, Shield, 108
40 Spearmen: Musician, 210
40 Halberdiers: Musician, 250
17 Archers: 5 Spearmen, 144
Great Cannon: 120
Great Cannon: 120
3 Demigryph Knights: 174
4 Demigryph Knights: 232
5 Demigryph Knights: Musician, 300
Steam Tank: 250
Total: 2398
balans and magic - jestem strasznie ciekaw jak tam gościowi pójdzie - moim zdaniem rozpa absolutnie kompletna...
Battle Wizard Lord: General, Lvl4, Light, Obsidian Lodestone, Power Stone, 270
Battle Wizard Lord: Lvl 4, Heaven, Dispel Scroll, 220
Captain of the Empire: BSB, Standard of Dicipline, Full Plate Armor, Shield, 108
40 Spearmen: Musician, 210
40 Halberdiers: Musician, 250
17 Archers: 5 Spearmen, 144
Great Cannon: 120
Great Cannon: 120
3 Demigryph Knights: 174
4 Demigryph Knights: 232
5 Demigryph Knights: Musician, 300
Steam Tank: 250
Total: 2398
balans and magic - jestem strasznie ciekaw jak tam gościowi pójdzie - moim zdaniem rozpa absolutnie kompletna...
On traci magow ze snajperek,slabe ld do tego piechta moze nie nadazyc za demiskami, niby kompletna rozpa ale ma dziury i to spore
co do lighta...nie mam jak wykurzyc zza gorki obeliskow smoczkow,hydr itp.,jasne light daje niezlego kopa w cc ale tu moge razic przeciwnika od poczatku
co do lighta...nie mam jak wykurzyc zza gorki obeliskow smoczkow,hydr itp.,jasne light daje niezlego kopa w cc ale tu moge razic przeciwnika od poczatku
Demigryfy to obecnie chyba najlepszy oddział imperialny, a helblaster bez inżyniera jest dość słaby.Przemcio pisze:no rozpa całkiem spoko ale ja bym jednak hellblastery dodał zamiast demiśków jednych
Ma ld9 i MR3. W zupełności wystarczy na snajperki.#helion# pisze:On traci magow ze snajperek,slabe ld do tego piechta moze nie nadazyc za demiskami, niby kompletna rozpa ale ma dziury i to spore
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Idealny park maszynowy to 2x Cannon 2x Hellblaster i 2 Inżynierów...
Już bym z tymi Demiśkami nie przesadzał... zgodzę się, że są dobre ale nie do wbijania się w klocki bo mają za małe pierdyknięcie ale do szarż flankowych i kontr sa idealne.
Już bym z tymi Demiśkami nie przesadzał... zgodzę się, że są dobre ale nie do wbijania się w klocki bo mają za małe pierdyknięcie ale do szarż flankowych i kontr sa idealne.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
ma ld 8 do snajperek ale ma MR3 i ma +do LD na inne przypadki..
Piechota nie jest po to ,żeby nadążać w tej rozpie... jeden kloc to bunkier dla magów - drugi kloc wiąże przeciwnika... trzeba sobie to ograć - chodzi o to ,że przy takiej armii można zagrać zarówno ofensywnie jak i defensywnie...masz odpowiedź na wszystko ...
Ja tam lubię grać przeciw CHd Imperium...
Piechota nie jest po to ,żeby nadążać w tej rozpie... jeden kloc to bunkier dla magów - drugi kloc wiąże przeciwnika... trzeba sobie to ograć - chodzi o to ,że przy takiej armii można zagrać zarówno ofensywnie jak i defensywnie...masz odpowiedź na wszystko ...
Ja tam lubię grać przeciw CHd Imperium...
Akurat 5 demigryfów ma wystarczające pierdolnięcie aby się wpakować w klocek.Przemcio pisze: Już bym z tymi Demiśkami nie przesadzał... zgodzę się, że są dobre ale nie do wbijania się w klocki bo mają za małe pierdyknięcie ale do szarż flankowych i kontr sa idealne.
ma 9 ld na armiiCaptain of the Empire: BSB, Standard of Dicipline, Full Plate Armor, Shield, 108
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ale przeciw snajperce 8,zerowa z heavena i jest 8, doom & darkness i jest 5, to nie jest takie fajne juz,rozpa jest uniwersalna ale ma luki i tyle,nie wiem czy nasze obwozne planetarium nie byloby dobre do tej rozpy?