North Legion - Imperium Euro i nie tylko

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: North Legion - Imperium Euro i nie tylko

Post autor: #helion# »

znalazłem jeszcze możliwość wzięcia 2 Demingo-Froliców więc jedna z ostatnich już kmin, z resztą po namowach jednego z graczy, bo punkty znaleźć możńa jak się chce; nie ma Pegaza, ale trudno, może pomykać 16", Pegaz i tak od początku tego podręcznika nic nie zrobił, a tak IC-ki mają dodatkowy bonus do CC i łatwo można go skitrać a i odporność na snajperki cąłkiem niezła

1 Arch Lector of Sigmar 188 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5]
White Cloak of Ulric [50]
Warrior Bane [5]

1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]

1 Captain of the Empire 155 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]

13 Knights of the Inner Circle 370 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]

5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;

5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;

4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;

4 Demigryph Knights 242 Pts
Lance; Musician;

3 Demigryph Knights 184 Pts
Lance; Musician;

1 Steam Tank 250 Pts

2x Great Cannon 2x 120 Pts

Models in Army: 41
Total Army Cost: 2399

dziś VC-ty na testach, więc zdam od razu po relację
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Od razu mówiłem że tak to powinno wyglądać 8) A i tak wózek bym wstawił zamiast małych demisiów.


Arch Lector of Sigmar @ 188.0 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Warhorse
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
White Cloak of Ulric [50.0]
Warhorse @ [0.0] Pts

Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Warhorse @ [0.0] Pts

Captain of the Empire @ 155.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Sword of Striking [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Warhorse @ [0.0] Pts

Master Engineer @ 65.0 Pts

13 Knights of the Inner Circle @ 360.0 Pts
Lance; Standard; Musician;
Standard of Discipline [15.0]

5 Knightly Orders @ 120.0 Pt
Lance;Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Lance;Musician; Warhorse

4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Musician;

4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Musician;

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts

1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts

Models in Army: 40
Total Army Cost: 2400.0
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

nie podoba mi się Archlector - 190 pkt które kompletnie nic nie robi - lepiej weź dwóch księży za to...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Daje LD
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

A ja dalej twierdze, że rozpa na samej kawie jest do luftu...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

I w miare jako taka odpornosc na combo z doom & darkness
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Przemcio pisze:A ja dalej twierdze, że rozpa na samej kawie jest do luftu...
Pozwolę się nie zgodzić z tą opinią. Imperialne rozpiski na samej kawie są mega mocne. Save 1+ i mobilność są nieocenione. Do tego dochodzą mocne demigryfy, które łatwo nie oddają punktów.

Helion, a jak zapatrujesz się na light?

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Hmmmm ciekawe super 1+ save i T3 mała ilość ataków brak impactów strasznie łatwo to odgiąć
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Przemcio pisze:Hmmmm ciekawe super 1+ save i T3 mała ilość ataków brak impactów strasznie łatwo to odgiąć
Biorąc pod uwagę, że imperium to nie orki, krasnoludy, czy też ogry, to tak, wszyscy mają T3. Rozumiem, że horda piechoty z T3 i save 6+ jest lepsza od kawy, demigryfów z save 1+ :lol2: Pewnie piechotę jest trudniej odgiąc, wymanewrować =D>

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Słuchaj 40 halabardników z księdzem wypłaca ci 30 ataków z hatem z S4 i rerollem można tą piechote jeszcze zboostować np. lightem oraz modlitwami np. Ward 5+.... i teraz zobacz ile kosztuje taki klocek z full cmd bez księdza i detek całe 270 pkt... ma 40 woundów i szeregi a no i ksiądz ma lookouta. A no i jeszcze jedno do regonu za całe 30 pkt. możesz sobie odginaczke kupić masz max. 2 na regon...

A teraz 5 demiśków kosztują troszkę więcej mają całe 15 ran co prawda save +1 ale T ten sam. wypłacają całe 15 ataków z dołu i całe 5 ataków z góry ksiądz w nich lookouta nie ma...

ja jednak wole halabardy :twisted: Demiśki owszem 4 lub 5 jako kontra jak coś się wbije w halabardy
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Hallvard Haugen, Empire
Battle Wizard Lord: General, Lvl4, Light, Obsidian Lodestone, Power Stone, 270
Battle Wizard Lord: Lvl 4, Heaven, Dispel Scroll, 220
Captain of the Empire: BSB, Standard of Dicipline, Full Plate Armor, Shield, 108
40 Spearmen: Musician, 210
40 Halberdiers: Musician, 250
17 Archers: 5 Spearmen, 144
Great Cannon: 120
Great Cannon: 120
3 Demigryph Knights: 174
4 Demigryph Knights: 232
5 Demigryph Knights: Musician, 300
Steam Tank: 250
Total: 2398

balans and magic - jestem strasznie ciekaw jak tam gościowi pójdzie - moim zdaniem rozpa absolutnie kompletna...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

no rozpa całkiem spoko ale ja bym jednak hellblastery dodał zamiast demiśków jednych poza tym ld u niego kuleje...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

On traci magow ze snajperek,slabe ld do tego piechta moze nie nadazyc za demiskami, niby kompletna rozpa ale ma dziury i to spore

co do lighta...nie mam jak wykurzyc zza gorki obeliskow smoczkow,hydr itp.,jasne light daje niezlego kopa w cc ale tu moge razic przeciwnika od poczatku
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Przemcio pisze:no rozpa całkiem spoko ale ja bym jednak hellblastery dodał zamiast demiśków jednych
Demigryfy to obecnie chyba najlepszy oddział imperialny, a helblaster bez inżyniera jest dość słaby.
#helion# pisze:On traci magow ze snajperek,slabe ld do tego piechta moze nie nadazyc za demiskami, niby kompletna rozpa ale ma dziury i to spore
Ma ld9 i MR3. W zupełności wystarczy na snajperki.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Idealny park maszynowy to 2x Cannon 2x Hellblaster i 2 Inżynierów...
Już bym z tymi Demiśkami nie przesadzał... zgodzę się, że są dobre ale nie do wbijania się w klocki bo mają za małe pierdyknięcie ale do szarż flankowych i kontr sa idealne.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Ma ld 8 wiec bardzo slabo przy chadecji,doom & darknes i nara za stol
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

akurat przy 8 osobowych temach szansa trafienia na CHD jest niewielka...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

ma ld 8 do snajperek ale ma MR3 i ma +do LD na inne przypadki..
Piechota nie jest po to ,żeby nadążać w tej rozpie... jeden kloc to bunkier dla magów - drugi kloc wiąże przeciwnika... trzeba sobie to ograć - chodzi o to ,że przy takiej armii można zagrać zarówno ofensywnie jak i defensywnie...masz odpowiedź na wszystko ...
Ja tam lubię grać przeciw CHd Imperium...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Przemcio pisze: Już bym z tymi Demiśkami nie przesadzał... zgodzę się, że są dobre ale nie do wbijania się w klocki bo mają za małe pierdyknięcie ale do szarż flankowych i kontr sa idealne.
Akurat 5 demigryfów ma wystarczające pierdolnięcie aby się wpakować w klocek.
Captain of the Empire: BSB, Standard of Dicipline, Full Plate Armor, Shield, 108
ma 9 ld na armii
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Ale przeciw snajperce 8,zerowa z heavena i jest 8, doom & darkness i jest 5, to nie jest takie fajne juz,rozpa jest uniwersalna ale ma luki i tyle,nie wiem czy nasze obwozne planetarium nie byloby dobre do tej rozpy?
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

ODPOWIEDZ