Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Branczka nie może mieć Hunter's Talon, wiec snajperki idą na nobla.
A w tej rozpie są lepsze cele dla cannonów niż snajper na koniu.
A w tej rozpie są lepsze cele dla cannonów niż snajper na koniu.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Muszę mieć dzisiaj sporą cierpliwość skoro wciąż pisze ;d. Owszem branchka nie może mieć HT, bo i jak? Stąd 28cali efektywnego zasiegu, a HT odpada
I uwierz mi 1DP za darmo to bardzo kusząca opcja ;dMacias pisze:A w tej rozpie są lepsze cele dla cannonów niż snajper na koniu.
xYz
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Dawno tu nie byłem, a tu taki cukierek fajny . Już dawno tak "fajnej" rozpiski nie widziałem. Co tu się bije w tej rozpie? Po co 2 magów lordów, jak i tak nie masz dodatkowych kostek powera, no chyba, że bazujesz na tym jednym kamyku? Gdzie corowe łuki? treeman? Wand? Hmm reasumując, masz magię jaką masz, żadnej antymagii, beznadziejne strzelanie, oddziałów do CC też nie uświadczysz... For fun do gry w domu przeciw, nie wiem, może podobnie forfunowym bestiom jest ok, a tak to cóż...potem słychać jak to cieńka armia jest. No jest jaka jest, tylko po co kulawemu obcinać zdrową nogę? Pzdr.Spellweaver, 4lvl, life, dispell, koń
Spellweaver, 4lvl, beast, powerstone, moonstone, koń
Noble, Eagle, EGFS, Rebirth, P.Foolhardines, GW, LA+shield
Noble BSB, Kon, HODA, Luk, Spear, LA+shield
Noble kon, Hunter talon, Pageant of Shriekes, Spear, LA+shield
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xGlade Riders, muzyk
5xScouts
5xScouts
3xwarhawks
3xwarhawks
3xwarhawks
8 x wardancers
5 x waywatchers
5 x waywatchers
Eagle
Eagle
to ja powiem co innego, rozpa nie legalna i nie przemyslana.
aby miec scoutow potrzebujesz tyle samo oddzialow glade guardow, jak chcesz chowac maga za 300 pkt w oddziale 5 typkow z tafem 3 i 6+ savem, to polecam te oddzialy przynajmniej powiekszyc.
aby miec scoutow potrzebujesz tyle samo oddzialow glade guardow, jak chcesz chowac maga za 300 pkt w oddziale 5 typkow z tafem 3 i 6+ savem, to polecam te oddzialy przynajmniej powiekszyc.
hehe ostro
poprawilem to dokladnie jak piszesz, bo ktos juz slusznie zauwazyl blad tych scoutow. (a i to bylo idiotyczne miec tylko te 5tki ridersow - juz to wiem) teraz gralem na duzej ilosci raiderow i wtedy juz magowie jezdza w unitach 7-8mio osobowych.
Oczywscie ze to rozpa lajtowa, ale ja grajac zauwazylem duzy potencjal. Na papierze wyglada fatalnie, w realu bylem zachwycony mobilnoscia a przeciwnicy zdeecydowanie nie. jest full jednostek ktore moga bic slabego przeciwnika, a klocki okrazasz. w krytycznych momentach odginasz cos co cie zlapalo w szacha, lub wkladasz wszystkich characterow w jeden unit i myk moonstem.
wszystko jest praktycznie fast cavelria a to daje duzego boosta przy wystawianiu i uciekaniu - wiadomo.
podstaowe czary dla tej rozpy to beast w sumie (np 0, 4 i 5tka). 2x 4lvl daja komfort w rzucaniu z malych czarow z 2ch kosci, a power stone jest niezbedny by wepchnac wazny czar w krytycznym momencie bitwy np 5 beasta w 3 nobli (co tu duzo pisac tak mi sie przynajmniej wydaje)
p.s. WE takimi z wiekszym wykopem tez gralem ostatnio - na 30 gladeridersach, 2 malych magach na koniach, bsbkonno + nobleeagle, smoku i 2 treemenach, orle i na razie zlalem jakis beastmanow 20-0. zobaczymy co dalej. Pozdro
poprawilem to dokladnie jak piszesz, bo ktos juz slusznie zauwazyl blad tych scoutow. (a i to bylo idiotyczne miec tylko te 5tki ridersow - juz to wiem) teraz gralem na duzej ilosci raiderow i wtedy juz magowie jezdza w unitach 7-8mio osobowych.
Oczywscie ze to rozpa lajtowa, ale ja grajac zauwazylem duzy potencjal. Na papierze wyglada fatalnie, w realu bylem zachwycony mobilnoscia a przeciwnicy zdeecydowanie nie. jest full jednostek ktore moga bic slabego przeciwnika, a klocki okrazasz. w krytycznych momentach odginasz cos co cie zlapalo w szacha, lub wkladasz wszystkich characterow w jeden unit i myk moonstem.
wszystko jest praktycznie fast cavelria a to daje duzego boosta przy wystawianiu i uciekaniu - wiadomo.
podstaowe czary dla tej rozpy to beast w sumie (np 0, 4 i 5tka). 2x 4lvl daja komfort w rzucaniu z malych czarow z 2ch kosci, a power stone jest niezbedny by wepchnac wazny czar w krytycznym momencie bitwy np 5 beasta w 3 nobli (co tu duzo pisac tak mi sie przynajmniej wydaje)
p.s. WE takimi z wiekszym wykopem tez gralem ostatnio - na 30 gladeridersach, 2 malych magach na koniach, bsbkonno + nobleeagle, smoku i 2 treemenach, orle i na razie zlalem jakis beastmanow 20-0. zobaczymy co dalej. Pozdro
Jeśli chcesz grać na mobilnych GR i innym tego typu tałatajstwie napisz do Kuby Lisińskiego (KubaL na forum), to da Ci pare rad i wskazówek - w sumie grał tak z 2 lata
pzdr
pzdr
xYz
Gremlin pisze:Efektywnie minimum 28 cali. W tym przypadku jest to jednorazowa snajperka na 36cali - IMO suiside mission za 1 DP. Luc jesli juz chcesz zagrać w tej konfiguracji, to wydaje mi się, że lepiej dać takiemu nooblowi EGFS, komplecik bazowego eqłipu snajperkę, i jakiego downstona, bądź warda 2+ na ogień i pota siły. Hunter talon niestety odpada.chrober pisze:Snajper na piechotę jest jak dla mnie nienajlepszym pomysłem, bo jedna ze snajperek ma tylko 18 cali zasięgu, więc dość łatwo przed nią uciec.
Jaki masz zamysł gry tą rozpiską? Bo hm, nie wydaje mi się to zbyt mocne. Poza tym Ruby Ring na duzym magu - no nie wiem. Ja tam gram w konfiguracji DS+RR na małym, MR3 i myśle na WoWE na dużym... chociaż psuje mi to trochę kosztorys punktowy na koniec ;P W każdym bądz razie jakaś ochrona na snaperki z Death by Ci się przydała
Kod: Zaznacz cały
Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Spellweaver @ 310.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Dragonbane Gem [5.0]
BSB @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Spellsinger @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Eternal Guard Noble @ 183.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield; Great Weapon
Stone of Rebirth [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
Eternal Guard Noble @ 173.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield; Great Weapon
Amaranthine Brooch [35.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
11 Glade Guard @ 160.0 Pts +mus +flame
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2594
Przerzuciłem Ruby Ringa na małego i dałem mu DS aby zwiększyć antymagię (chociaż ten Hex Scroll wydaje mi się fajny - muszę sobie kiedyś na niego zagrać np. przeciwko demonom )
Odnośnie MR3 i magii DEATH to nie mam tancerzy więc ten MR3 jest dla mnie "trochę" nieprzydatny, bo ward 4+ od magii dupy nie urywa. (NOTORYCZNIE GO OBLEWAM )
Musiałbym mieć 5-7 tancerzy do trzymania bohaterów (czyli maga i bsb bo reszta biega i sieje zamęt) - zbyt sytuacyjne podejście a tracę (90-126)pkt na tancerzy.
Chyba, że coś wywalę ?? Tylko co ??
Odnośnie mocy rozpiski ja tu widzę właśnie potencjał w mobilności - starać się "kowbojami" odciągać uwagę przeciwnika od łuków i dryad.
Wildzi + kowboje ogarną każdy śmietnik bez większych problemów.....gorzej z twardymi klocami, tutaj tylko treeman coś może zdziałać ale tylko pod warunkiem, że zmiękczę go wcześniej magią/łukami... chociaż wiadomo, że magicznie to dupy nie urywamy
Myślałem nad Treekinami ale jakoś wolę jazdę więc Wildzi zostają (pozatym mam ich w końcu w 100% pomalowanych więc muszę się nimi nacieszyć na polu bitwy )
Snipera wywaliłem bo jeśli miałby być EFGS i mieć tylko duszka sniperskiego to według mnie słaby deal. Wolę już drugiego pseudo kowboja z Wardem 3+ na niemagiczne.
PS. Masz może dobry plik database do WE ?? U mnie wszystko śmiga ok ale nie mogę dać GW na takiego gościa i mi się koszty punktowe nie zgadzają i muszę ręcznie dopisywać.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Imo jest lepie niz było, ale (zawsze jest ale ;D)... chempioni na lukach - czasami ratują bohaterów, przed kowbojami, o szmatach na wr nie wspomne ;P. Twoi "omiatacze śmietnika", nie mają zasiegu od bsbka ;d - ale jak byś wprowadził, te zmiany to miałbyś bliska kopie mojej rozpiski ;
Poza tym chyba bardziej będzie tuta pasował Life +2T dla bohaterów na 24", shield na kowoja i jedzie mniejsze klocki - fana sprawa, poza tym mozesz ich leczyc, tak samo jak i drzewo. A w ostateczności Dwellersy. Sam jak na to patrze to sie przekonuje
Poza tym chyba bardziej będzie tuta pasował Life +2T dla bohaterów na 24", shield na kowoja i jedzie mniejsze klocki - fana sprawa, poza tym mozesz ich leczyc, tak samo jak i drzewo. A w ostateczności Dwellersy. Sam jak na to patrze to sie przekonuje
xYz
sory ze znowu rozpa wrzucam, ale kolejne testy byly, i generalnie fast caveleria pieknie dziala, smok rowniez. Magowie z Athel to jednak dno totlane- najlepiej dziala RubyRing porazka,
Po kilku przemysleniach, testach i smierciach wyladowalem jak ponizej (dam znac jak rozegram kolejnych z 5-6 bitewek)
Highborn na Smoku
Eternal, Tarcza, Light Armour, Spear, Stone of Crystal Mere, Potion of Strenght, Anyanace of Netling (czy to dziala tez na smoka w chalandzu?) - mam jeszcze drugi zestaw przedmiot bede testowal w trakcie (SwiftSlaying, Glitering Scale, Mere, Strenght)
Spellsinger lvl 2, kon, dispel, ruby ring
Noble, BSB, kon, luk, spear, LA+shield, HODA
Noble, Eagle, Rebirth, Eternal, Tarcza, Light Armour, GW, Potek ryzyka - ten gosc po prostu rzadzi. nie wiem czy ktos juz na nim gral kilka bitew , ale przyjmuje rydwany na ryj, Whighty, Vampiry, snajperki, co tam. zagralem nim z ilestam sparingow i zaaaawsze daje rade
7 Glade riders muzyk
7 Glade riders muzyk
6 Glade riders muzyk
6 Glade riders muzyk
15 wardancerow (@Glegutomir - tak przekonales mnie po wspolnym przekulaniu ilus tam testow)
Treeman
Treeman
Eagle
Po kilku przemysleniach, testach i smierciach wyladowalem jak ponizej (dam znac jak rozegram kolejnych z 5-6 bitewek)
Highborn na Smoku
Eternal, Tarcza, Light Armour, Spear, Stone of Crystal Mere, Potion of Strenght, Anyanace of Netling (czy to dziala tez na smoka w chalandzu?) - mam jeszcze drugi zestaw przedmiot bede testowal w trakcie (SwiftSlaying, Glitering Scale, Mere, Strenght)
Spellsinger lvl 2, kon, dispel, ruby ring
Noble, BSB, kon, luk, spear, LA+shield, HODA
Noble, Eagle, Rebirth, Eternal, Tarcza, Light Armour, GW, Potek ryzyka - ten gosc po prostu rzadzi. nie wiem czy ktos juz na nim gral kilka bitew , ale przyjmuje rydwany na ryj, Whighty, Vampiry, snajperki, co tam. zagralem nim z ilestam sparingow i zaaaawsze daje rade
7 Glade riders muzyk
7 Glade riders muzyk
6 Glade riders muzyk
6 Glade riders muzyk
15 wardancerow (@Glegutomir - tak przekonales mnie po wspolnym przekulaniu ilus tam testow)
Treeman
Treeman
Eagle
Championi na łukach nie ma kasy - nie przydają się. Wiem, że kowboj itd. ale wychodzę z założenia, że jeśli ktoś Ci dopadnie bohatera w łukach to coś źle zagrałeśGremlin pisze:Imo jest lepie niz było, ale (zawsze jest ale ;D)... chempioni na lukach - czasami ratują bohaterów, przed kowbojami, o szmatach na wr nie wspomne ;P. Twoi "omiatacze śmietnika", nie mają zasiegu od bsbka ;d - ale jak byś wprowadził, te zmiany to miałbyś bliska kopie mojej rozpiski ;
Poza tym chyba bardziej będzie tuta pasował Life +2T dla bohaterów na 24", shield na kowoja i jedzie mniejsze klocki - fana sprawa, poza tym mozesz ich leczyc, tak samo jak i drzewo. A w ostateczności Dwellersy. Sam jak na to patrze to sie przekonuje
Szmaty na WR nie ma kasy, poza tym bez dają radę bardzo dobrze
Natomiast co do Lore of Life (nie bij mnie )
Ale ten lore jest słaby imo - zbyt defensywny i trochę przereklamowany. NIE LUBIĘ na nim grać. (Dwellers ?? -a jak to działa bo legenda głosi, że kiedyś mi to weszło ? Seriously mi to nie wchodzi NIGDY )
Na beast mam włócznię, +3/+3, klątwa (uwielbiam), zerówka no i smok (uwielbiany przez Runepriesta/Tutajca )
Imo Life tylko jak gram na więcej niż 1 drzewo, wtedy faktycznie mogę sobie pozwolić
Pozatym biegacz + boost +3A/+3S jest syte nieziemsko. Empire, Bretka, Woch, wchodzi aż miło - po co sobie komplikować
.... ale sprawdzę tego life z czystej ciekawości
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Ja tez gram na Beast ; ) od zawsze
Co do chempionów to tak, czasem mozna coś zjebać, ale po to masz kowboi aby to skontrować - chempion pozwala ustać na jedna ture walki, w 2 drugiej powinienes wabić sie swoim do combatu i rzucasz chellenga, na starcie masz min. +1-3 do cr w zalezności w która strefę wroga zaszarżujesz
Co do chempionów to tak, czasem mozna coś zjebać, ale po to masz kowboi aby to skontrować - chempion pozwala ustać na jedna ture walki, w 2 drugiej powinienes wabić sie swoim do combatu i rzucasz chellenga, na starcie masz min. +1-3 do cr w zalezności w która strefę wroga zaszarżujesz
xYz
Ogolnie teraz gram na athel loren, zreszta moze sie pochwale rozpaNa beast mam włócznię, +3/+3, klątwa (uwielbiam), zerówka no i smok (uwielbiany przez Runepriesta/Tutajca )
Highborn @ 567.0 Pts (+10 points for eternal kinred)
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Crown of Command [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Green Dragon @ [320.0] Pts
1 Noble @ 120.0 Pts
Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Moonstone of the Hidden Ways [35.0]
Scroll of Shielding [15.0]
7 Dryads @ 108.0 Pts
1 Branch Nymph @ [12.0] Pts
7 Dryads @ 108.0 Pts
1 Branch Nymph @ [12.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
11 Glade Guard @ 178.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Fajna i z pierdyknięciem.
Tego się leśniakach przeciwnicy nie spodziewają
Tego się leśniakach przeciwnicy nie spodziewają
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
korona daje stubborn przecież
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
nie no, wiem co daje korona, tylko zastanawia mnie jej sens, na gosciu na smoku. Jezeli cos mu wtubi w CR to lepiej zeby pewnie uciekl z tego combatu(przede wszystkim sie w niego nie pchal) bo to raczej vampir z ogre bladem. ale nie mam na tyle doswiadczenia by byc pewien wiec wole zapytac?
A co do netlingow ? nie dzialaja chyba bo jest napisane "strike a character" ale pewnosci nie mam zadnej
A co do netlingow ? nie dzialaja chyba bo jest napisane "strike a character" ale pewnosci nie mam zadnej
uciekł i żebyś go stracił bo ktoś na kostkach wyrzucił więcej niż ty? przecież to jest warte ze 3 duże punkty, strata tego bo korony mi się nie chciało wziąć to skrajna niekompetencja dowódcy
no chyba jak grasz to wiesz czy masz szanse smokiem z takim kolesiem przeciwko czemuś czy nie? umiesz liczyć
są różne sytuacje, a korona na kowbojach czy takim smoku się bardzo dobrze sprawdza, a jak nie widzisz z niej korzyści to pograj bez korony, może przeciwnicy cię nauczą
no chyba jak grasz to wiesz czy masz szanse smokiem z takim kolesiem przeciwko czemuś czy nie? umiesz liczyć
są różne sytuacje, a korona na kowbojach czy takim smoku się bardzo dobrze sprawdza, a jak nie widzisz z niej korzyści to pograj bez korony, może przeciwnicy cię nauczą
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A