North Legion - Imperium Euro i nie tylko
Re: North Legion - Imperium Euro i nie tylko
ja też gram ES ,DW.SoM ale to nie oznacza ,że uważam iż jestem bogiem i to jest najlepsze... ward na ogień może być zajebiście ważny i to jest bezsprzeczne...
NO tak ale po co wybierać gorsza opcje skoro jest lepsza?
Skoro ktoś wstawia rozpiske na forum
to chyba logiczne e oczekuje komentarzy co zmienić żeby była lepsza
Chyba ze helion to narcyz który oczekuje ze wszyscy zaczyną się zachwycać jego rozpa
Skoro ktoś wstawia rozpiske na forum
to chyba logiczne e oczekuje komentarzy co zmienić żeby była lepsza
Chyba ze helion to narcyz który oczekuje ze wszyscy zaczyną się zachwycać jego rozpa
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Odpuść sobie. Po co bijesz pianę. Helion podał dlaczego woli taki zestaw na BSB. Twoje komentarze nie wnoszą nic nowego do tematu.Eltharion pisze:NO tak ale po co wybierać gorsza opcje skoro jest lepsza?
Skoro ktoś wstawia rozpiske na forum
to chyba logiczne e oczekuje komentarzy co zmienić żeby była lepsza
Chyba ze helion to narcyz który oczekuje ze wszyscy zaczyną się zachwycać jego rozpa
Lepsza dla kogo? Dla Ciebie? Czy dla wszystkich...?Eltharion pisze:NO tak ale po co wybierać gorsza opcje skoro jest lepsza?
A może wystarczy pomyśleć grając tym Helionowym i jego wybór staje się tym lepszym?
Przydałaby się odrobina pokory bo często to czym zachwycają się inni wcale nie musi być najlepszym możliwym rozwiązaniem.
Na forum umieszcza się rozpiskę aby skonfrontować swoje pomysły z pomysłami innych i wyciągać wnioski a nie po to aby po jednej dyskusji robić klona czegoś innego.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Eltharion nie wiem co Ty masz w ogóle wspólnego z Imperium poza elfem w awatarze i kilkoma rozpami wrzuconymi w dziale z rozpiskami. Ile masterów ten Twój bsb Ci wygrał, że tak za nim obstajesz?
Arcylektor za 100 pkt daje Ld ale także robi to samo co zwykły WP czyli daje modlitwy, hate i channel więc nie jest źle.
Arcylektor za 100 pkt daje Ld ale także robi to samo co zwykły WP czyli daje modlitwy, hate i channel więc nie jest źle.
Ja składałem bsbka na kucu z bardingiem, dragonhelmem, dawnstonem, rerolem wardów w BtB i dwurakiem.
Papa ma miał u mnie kuca z bardingiem, ench schield, -1 to hit w BTB, biting blade i Crown of comand.
@ Eltarin - ja jestem idiota, który jak trafia na metal, zerówki z lighta, tęczy, hexwrighty itd, itd, lata sobie bohaterami samopas - bo może.
Możliwość (potencjalna) odłączania herosów od unitów jest w wielu parringach bezcenna.
pozdr.
Papa ma miał u mnie kuca z bardingiem, ench schield, -1 to hit w BTB, biting blade i Crown of comand.
@ Eltarin - ja jestem idiota, który jak trafia na metal, zerówki z lighta, tęczy, hexwrighty itd, itd, lata sobie bohaterami samopas - bo może.
Możliwość (potencjalna) odłączania herosów od unitów jest w wielu parringach bezcenna.
pozdr.
Może dobrym zakończeniem tej dyskusji będzie fakt, że w ostatniej bitwie Eltuś wystawił się BSBekiem w jego złożeniu na sygnaturę z metalu i go z niej stracił - czym sam siebie biorąc pod uwagę co pisał wcześniej, nieźle podsumował ; )
I btw Szymon i Bartek są reprezentantami swojego pokolenia niż regionu, tak żebyście nie myśleli że jak kto jest Hanys to oszołom ; p
A co do rozpy - jednak wózek imo jest must havem, choć zdaje sobie sprawę jak ciasna jest ta rozpiska punktowo.
I btw Szymon i Bartek są reprezentantami swojego pokolenia niż regionu, tak żebyście nie myśleli że jak kto jest Hanys to oszołom ; p
A co do rozpy - jednak wózek imo jest must havem, choć zdaje sobie sprawę jak ciasna jest ta rozpiska punktowo.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Czuja lizanie życi gorolom-Qc- pisze:
I btw Szymon i Bartek są reprezentantami swojego pokolenia niż regionu, tak żebyście nie myśleli że jak kto jest Hanys to oszołom ; p
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Doczytałem inżyniera i testowałem euro rozpy
Ja bym grał tak
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 148.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]
1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
12 Knights of the Inner Circle @ 370.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Preceptor @ [10.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2400.0
Brakuje 100 pts na pegaza i ward 4+ dla lektora, ale wydaje mi się że i tak będzie hulać
Ja bym grał tak
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 148.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]
1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
12 Knights of the Inner Circle @ 370.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Preceptor @ [10.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2400.0
Brakuje 100 pts na pegaza i ward 4+ dla lektora, ale wydaje mi się że i tak będzie hulać
hm...ja mówiłem ,że ld 9 z przerzutem wystarczy? Głupi jestem i mnie wczoraj pokarało... przegrałem z orkami przez jeden rzut...
Tak właściwie niech mi ktoś wytłumaczy po co bsb pegaz? Przecież i tak żal go wypuszczać gdzieś daleko bo a )zginie b) nie ma przerzutu... poważnie rozważam wywalenie pegaza...
Swoją drogą nie mam pomysłu na zatrzymanie savagy z generałem który ma 8 siły i shamanem... przeszli mi wczoraj przez gryfy z bsb i księdzem - rzucałem breka na -8 ! ...
Tak właściwie niech mi ktoś wytłumaczy po co bsb pegaz? Przecież i tak żal go wypuszczać gdzieś daleko bo a )zginie b) nie ma przerzutu... poważnie rozważam wywalenie pegaza...
Swoją drogą nie mam pomysłu na zatrzymanie savagy z generałem który ma 8 siły i shamanem... przeszli mi wczoraj przez gryfy z bsb i księdzem - rzucałem breka na -8 ! ...
gdy Ty masz atakować, to jest bardzo przydatny; gdy masz się bronić możesz go przerzucić, gdzie tylko chcesz, taka straż pożarna, wpaść w combat, gdzie nie zginie a zablokuje, też dobry deal; z orkami też dostałem, głównie z braku maszyn, a savagyy?? no cóż, jak jest czas to co najwyżej ryzykować i wpadać kompletem kuraków; 10LD musi być, mi nie starczyło tyle z ogrami...
cóż, już po DMP, wynik drużyny dość słaby ale lekko nie było, rozpiska dawała radę, ale co do samych bitew:
SS-córki i Solo (SK)
rozstawienie klasyczne u mnie; 5-tka, Demingi, czołg, Demingi, 5-tka, gdzieś tam tuż za innery, jeden cannon osłaniany przez całą armię, drrugi trochę na pastwę gutterów rzucony;
Solo zaczął, zpoisonował cannona, ruszył delikatnie do przodu, z magii ledwie mi jakichś 2 knechtów ubił; ja w swojej postanowiłem dać prezent Solowi i wysadzić sobie drugiego cannona; czołg strzela po lightningu, ale bez efektu; w ruchu cała armia do przodu; w magii 2 rany z thunderbolta w cannona oraz posadzenie komety tuż obok abomby; solo do przodu wystawił na pożarcie clanraty, chyba chciał sprawdzić czy pójdę na wymianę ciosów, abomba ucieka od komety ledwo o 6"; w magii spada kometa ale na 4"; z lightninga spada drugi Demisiek (mam już po 4); w swojej szarża 5 kawy i czołgu od przodu oraz 4-ki Demingów od boku w ww szczurki; drugie Demingi podchodzą, innerzy wychodzą na otwartą przestrzeń w końcu; zabijam cały klocek z szarży (zostało może z 7-8) i gonię w slavy Demingami (ulały LD chyba); 5 kawy gania się z gutterami; Bras orb w czołg i zdana inicjatywka, drugie demingi osłaniają środek stołu przed podobnym składem slavy-clanraty; potem działy się dziwne rzeczy; Demingi z slavami dostały szarżę od abomby i na bok stormy; ja nie miałem jak tego odratować, więc postanowiłem przebić się przez slavy i wbić się w abombę tankietką, 5-tka kawy (od clanratów) wjechała w abombę, wiedziałem, że zginą, lecz liczyłem, że chociaż przetrzymają abombę przez turę, na 4 savy na 4+ ulałem wszystko, po czym oblałem breja na 6; czołg wraz z Pegazem rozjechał slavy, Pegaza poświęciłem na abombę, zaś Demingi wjechały w bok stormów; kolejny zryw i kolejne dziwne rzeczy na stole, tym razem to solo był zaskoczony; czoł pożarł abombę w 3 rundy; Demingi mimo strat wycięły, seera, assasina (zużył już wcześniej soczek siły), bsb-ka oraz całość stormów; ja straciłem jeszcze połowę pts za innerów, ale załatwiłem jakiś gutterowy śmietnik, czarownica zaś załatwiła jakiegoś elektryka; abomba rzuciła 6-kę na wstawanie, ale nie mogła wstać bo skończyła się bitwa....8:12, plaga bolała, testy I również, poniosłem za duże straty zanim dojechałem, żeby ugryźć więcej punktów
drużyna, macha w plecy i baj w drugiej rundzie...
3 to kolega ze Szczecina z Lizakami...oczywiście z death; nie wiem czemu, ale mój przeciwnik sprawiał wrażenie urzędnika...jak mu kazali tak grał, dostał kodeks dzień wcześniej i grał jak pan bóg przykazał, błędów nie robił, lekko nie było, ale death nic mi nie robił, bo wystawiłem się bardzo daleko od slana innerami i BSB; w środku królował czołg i Demingi, które mimo gigantycznego płotka zmiotły cały śmietnik do początku 4 tury (pomogły ulane paniki na 2x3 terki, salkach i jednych chamkach przy braku slanna skończyły za stołem); pegaz uganiał się za kameleonami; bezskutecznie próbowałem walić pociskami i cannonami po kowbojach, które musiały wyskoczyć by ratować punkty; jedne demingi trzymały i waliły jak w mur w 1+ ASv z re-rollem a drugie zmiotły saurusy i slanna; czołg złapał w końcu drugiego kowboja (1+ ASv i 4+Ward) i na raty załatwił; 2 składy Demingów nie dały rady bydlakowi z re-rollem na ASv (jedne na boku); na stole został jeden szaman, 4 skinki, 1,5 terka i kowboj, u mnie straty to 1x5 KO i połowa Demingów...20:0 drużyna max
4 czułem w kościach że dostaniemy świszcząco...Duńczycy Asgera, a ja VC-ty oldschoolowe na gwardii (35), do tego drwał, BSB Wight, 4lvl Necro, 1lvl necro, 2x2lvl Death Necro, 40 ghuli, 35 gwardii, 2x25 zombie;
nie kwapiłem się do przeciwnika, więc stanąłem w połowie stołu; smyraliśmy się tak, ale ja ogarniałem śmietnik jak tylko się da (1 cannon eksplozja w 1 turze), czyli szły odepchnięcia i '0-ki w baty a uranosy w duchy, na pożarcie dispela rzucałem komety po drodze; w 4-tej turze ustawiłem się aby wyciąć do końca drażliwe duchy (ostatnia baza), oraz wyjechałem Demingami na 14 cal od ghuli; mój przeciwnik łasy na blokowanie wyszarżował Demingi i dostał w 5-tej pegaza, miałem lekki problem z manewrem ale duńczyk mi pomógł ubijając ze snajperki LD BSB-ka (1 deathowca wsadził sobie do warpa wraz z 12 ghulami); na 6 turę sytuacja wyglądała dość ciekawie; Demingi w centrum wjechały na górkę tak, aby widzieć ghule a w nich necro i BSB, ale były tylko 12" od gwardii z drwalem, moja decyzja to szarża w ghule, gigantyczny wheel o 90 stopni i wjazd na 7+11 (14 od ghuli);ghule zrobiły puff i znikły, a gwardia została z ręką w nocniku; straty to BSB, cannon i 5-ka kawy....14:6, drużyna tylko 34pts...
piąta i ostatnia runda, Glegut z DE na lekkiej kawie, 3x chariot, hydra, smok, pok na pegazie, mały pegaz i konna czarka z metalem; nudna bitwa, ale w przyjemnej atmosferze, nie ułatwiłem glegutowi roboty, bo ulałem na 2+ tylko 3 savy w całej bitwie; epickie wydarzenia to szarża Demingów na smoka, ulany fear, ale zbrejowanie bydlaka i zagonienie; hydrant rozjechany przez kolejne Demingi, BSB dał dupy bo nie zbrejował Chariota (Glegut zdawał na 5-tce i zdał); czołg zjechała suka metalem po drodze; ja dla odmiany dałem ciała w ostatniej turze, deklarując głupią szarżę, przez co od pokemona i 2x10 kawy straciłem innerów z gieniem i dużą suczką...ja dla odmiany ulałem breja na 5-tce tutaj...wynik 7:13; straty moje to: czołg, gienio, innerzy, duża suczka, 2x cannon, 2x5 Ko; u gleguta, smok, mały pegaz, rydwan, shady, hydra; brak komety w tej bitwie był aż nazbyt widoczny i Glegut bezlitośnie wykorzystał ten fakt...drużyna obsys po kule
w rozpie zamieniłbym cannona na dzidę laserową jednak...ma swoje zalety do takich gier i wzmacnia dispel, co było dość problematyczne momentami dla mnie
SS-córki i Solo (SK)
rozstawienie klasyczne u mnie; 5-tka, Demingi, czołg, Demingi, 5-tka, gdzieś tam tuż za innery, jeden cannon osłaniany przez całą armię, drrugi trochę na pastwę gutterów rzucony;
Solo zaczął, zpoisonował cannona, ruszył delikatnie do przodu, z magii ledwie mi jakichś 2 knechtów ubił; ja w swojej postanowiłem dać prezent Solowi i wysadzić sobie drugiego cannona; czołg strzela po lightningu, ale bez efektu; w ruchu cała armia do przodu; w magii 2 rany z thunderbolta w cannona oraz posadzenie komety tuż obok abomby; solo do przodu wystawił na pożarcie clanraty, chyba chciał sprawdzić czy pójdę na wymianę ciosów, abomba ucieka od komety ledwo o 6"; w magii spada kometa ale na 4"; z lightninga spada drugi Demisiek (mam już po 4); w swojej szarża 5 kawy i czołgu od przodu oraz 4-ki Demingów od boku w ww szczurki; drugie Demingi podchodzą, innerzy wychodzą na otwartą przestrzeń w końcu; zabijam cały klocek z szarży (zostało może z 7-8) i gonię w slavy Demingami (ulały LD chyba); 5 kawy gania się z gutterami; Bras orb w czołg i zdana inicjatywka, drugie demingi osłaniają środek stołu przed podobnym składem slavy-clanraty; potem działy się dziwne rzeczy; Demingi z slavami dostały szarżę od abomby i na bok stormy; ja nie miałem jak tego odratować, więc postanowiłem przebić się przez slavy i wbić się w abombę tankietką, 5-tka kawy (od clanratów) wjechała w abombę, wiedziałem, że zginą, lecz liczyłem, że chociaż przetrzymają abombę przez turę, na 4 savy na 4+ ulałem wszystko, po czym oblałem breja na 6; czołg wraz z Pegazem rozjechał slavy, Pegaza poświęciłem na abombę, zaś Demingi wjechały w bok stormów; kolejny zryw i kolejne dziwne rzeczy na stole, tym razem to solo był zaskoczony; czoł pożarł abombę w 3 rundy; Demingi mimo strat wycięły, seera, assasina (zużył już wcześniej soczek siły), bsb-ka oraz całość stormów; ja straciłem jeszcze połowę pts za innerów, ale załatwiłem jakiś gutterowy śmietnik, czarownica zaś załatwiła jakiegoś elektryka; abomba rzuciła 6-kę na wstawanie, ale nie mogła wstać bo skończyła się bitwa....8:12, plaga bolała, testy I również, poniosłem za duże straty zanim dojechałem, żeby ugryźć więcej punktów
drużyna, macha w plecy i baj w drugiej rundzie...
3 to kolega ze Szczecina z Lizakami...oczywiście z death; nie wiem czemu, ale mój przeciwnik sprawiał wrażenie urzędnika...jak mu kazali tak grał, dostał kodeks dzień wcześniej i grał jak pan bóg przykazał, błędów nie robił, lekko nie było, ale death nic mi nie robił, bo wystawiłem się bardzo daleko od slana innerami i BSB; w środku królował czołg i Demingi, które mimo gigantycznego płotka zmiotły cały śmietnik do początku 4 tury (pomogły ulane paniki na 2x3 terki, salkach i jednych chamkach przy braku slanna skończyły za stołem); pegaz uganiał się za kameleonami; bezskutecznie próbowałem walić pociskami i cannonami po kowbojach, które musiały wyskoczyć by ratować punkty; jedne demingi trzymały i waliły jak w mur w 1+ ASv z re-rollem a drugie zmiotły saurusy i slanna; czołg złapał w końcu drugiego kowboja (1+ ASv i 4+Ward) i na raty załatwił; 2 składy Demingów nie dały rady bydlakowi z re-rollem na ASv (jedne na boku); na stole został jeden szaman, 4 skinki, 1,5 terka i kowboj, u mnie straty to 1x5 KO i połowa Demingów...20:0 drużyna max
4 czułem w kościach że dostaniemy świszcząco...Duńczycy Asgera, a ja VC-ty oldschoolowe na gwardii (35), do tego drwał, BSB Wight, 4lvl Necro, 1lvl necro, 2x2lvl Death Necro, 40 ghuli, 35 gwardii, 2x25 zombie;
nie kwapiłem się do przeciwnika, więc stanąłem w połowie stołu; smyraliśmy się tak, ale ja ogarniałem śmietnik jak tylko się da (1 cannon eksplozja w 1 turze), czyli szły odepchnięcia i '0-ki w baty a uranosy w duchy, na pożarcie dispela rzucałem komety po drodze; w 4-tej turze ustawiłem się aby wyciąć do końca drażliwe duchy (ostatnia baza), oraz wyjechałem Demingami na 14 cal od ghuli; mój przeciwnik łasy na blokowanie wyszarżował Demingi i dostał w 5-tej pegaza, miałem lekki problem z manewrem ale duńczyk mi pomógł ubijając ze snajperki LD BSB-ka (1 deathowca wsadził sobie do warpa wraz z 12 ghulami); na 6 turę sytuacja wyglądała dość ciekawie; Demingi w centrum wjechały na górkę tak, aby widzieć ghule a w nich necro i BSB, ale były tylko 12" od gwardii z drwalem, moja decyzja to szarża w ghule, gigantyczny wheel o 90 stopni i wjazd na 7+11 (14 od ghuli);ghule zrobiły puff i znikły, a gwardia została z ręką w nocniku; straty to BSB, cannon i 5-ka kawy....14:6, drużyna tylko 34pts...
piąta i ostatnia runda, Glegut z DE na lekkiej kawie, 3x chariot, hydra, smok, pok na pegazie, mały pegaz i konna czarka z metalem; nudna bitwa, ale w przyjemnej atmosferze, nie ułatwiłem glegutowi roboty, bo ulałem na 2+ tylko 3 savy w całej bitwie; epickie wydarzenia to szarża Demingów na smoka, ulany fear, ale zbrejowanie bydlaka i zagonienie; hydrant rozjechany przez kolejne Demingi, BSB dał dupy bo nie zbrejował Chariota (Glegut zdawał na 5-tce i zdał); czołg zjechała suka metalem po drodze; ja dla odmiany dałem ciała w ostatniej turze, deklarując głupią szarżę, przez co od pokemona i 2x10 kawy straciłem innerów z gieniem i dużą suczką...ja dla odmiany ulałem breja na 5-tce tutaj...wynik 7:13; straty moje to: czołg, gienio, innerzy, duża suczka, 2x cannon, 2x5 Ko; u gleguta, smok, mały pegaz, rydwan, shady, hydra; brak komety w tej bitwie był aż nazbyt widoczny i Glegut bezlitośnie wykorzystał ten fakt...drużyna obsys po kule
w rozpie zamieniłbym cannona na dzidę laserową jednak...ma swoje zalety do takich gier i wzmacnia dispel, co było dość problematyczne momentami dla mnie
po zabawach z Euro przychodzi ten ciekawy okres gdzie nagle WFB ma zdjęty kaganiec i rozpoczynają się mocno gięte rozpy z pełnym wygarem w magii; ta rozpa taka nie jest; pod Silesiana rozwinąłem Euro, ale...2 czołgi, to dość fajne zabawki i przy Euro potrafiły zrobić grę, do tego dzida lusterkowo-laserowa, dodatkowy dd oraz zwiększenie warda na Innerach, poza tym ten bolec może kiedyś się przydać; reszta bez zasadniczych zmian, heaven potrafi zrobić grę i jakoś nie widzę innego loru tak karcącego na daleki zasięg, przeciwnika; komentarze mile widziane...sam nie wiem jak można byłoby wymaksować imperium pod 2800, cały czas brakuje punktów (może 15 Demigryfów albo inne poronione pomysły)
1 Arch Lector of Sigmar 208 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
White Cloak of Ulric [50]
Enchanted Shield [5]
Sword of Battle [20]
Potion of Foolhardiness [5]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 188 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
14 Knights of the Inner Circle 395 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Luminark of Hysh 120 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2799
1 Arch Lector of Sigmar 208 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
White Cloak of Ulric [50]
Enchanted Shield [5]
Sword of Battle [20]
Potion of Foolhardiness [5]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 288 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 188 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician;
14 Knights of the Inner Circle 395 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Luminark of Hysh 120 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2799
hm...mnie na DMP obsydian nie sprawdził się ani 1 raz - dlatego żegnam się z nim co i Tobie radzę... Czytałem Twój raport - zaskakująco dobrze poszło Ci z Lizakami - ja miałem poważny problem z kowbojami z siłą 7...
Mnie za ta zadziwiająco dobrze sprawdzał się Speculum.. 2 działa must have- co to znaczy ,że wózek zwiększa warda na IC? Chyba jest coś o czym nie wiem ...
Mnie za ta zadziwiająco dobrze sprawdzał się Speculum.. 2 działa must have- co to znaczy ,że wózek zwiększa warda na IC? Chyba jest coś o czym nie wiem ...
obsydian bardzo mi się sprawdził przeciwko golden houndom w ostatniej rundzie, mimo że flamming to i tak byłem bezpieczny lordem, mag ma wtedy 3+ warda (od luminarka6+ plus MR3) podobnie jak knighci, więc bramę można próbować wpuścić, to samo ze snajperkami, a co do lizaczków, klu, to że zacząłem i ruszyłem na pałę do przodu, próbował mnie gość otoczyć ale wyszarżowałem to co mogłem i powybiegał za stół, bo nie miał miejsca nawet, potem ulał 2 zbierania na chamkach i terkach i praktycznie miałem czysty stół; co do Slanna, on był w jednym rogu a do Innerów z Lordami miał 40" zasięgu więc nawet słońca się nie bałem;generalnie słabe czary trafił chłopak i to się zemściło, miał Doom&Darkness, snajpera na LD, -1Si T, oraz słonko, maluchy zaś re-rolle 6-ki, re-rolle 1-nek i zerówki więc czułem się bezpiecznie; ja zaś thunder, kometa, '0-ka, i odepchnięcie
Ja grałem takim ArchLectorem
Arch Lector (1#, 228 pts)
1 Arch Lector, 228 pts (Battle Prayers; General; Barding; Hand Weapon; Heavy Armour)
1 Warhorse
1 Biting Blade
1 Enchanted Shield
1 Talisman of Preservation
1 Van Horstman's Speculum
i bardzo mi pomagał - właśnie z przegiętymi kowbojami...
Działa musisz mieć - bo na openie zaroi się od Abomek ,Hydr i innych... każdy będzie miał po 2...
Arch Lector (1#, 228 pts)
1 Arch Lector, 228 pts (Battle Prayers; General; Barding; Hand Weapon; Heavy Armour)
1 Warhorse
1 Biting Blade
1 Enchanted Shield
1 Talisman of Preservation
1 Van Horstman's Speculum
i bardzo mi pomagał - właśnie z przegiętymi kowbojami...
Działa musisz mieć - bo na openie zaroi się od Abomek ,Hydr i innych... każdy będzie miał po 2...
po głębszym zastanowieniu, człowiek może być skołowany nad Imperium, ale, skoro knechci IC żadko wchodzą w combat, a mi brakuje ciekawych buffów z lighta, do kompletu z heavenem to może warto w tę stronę ruszyć, na małych kawach bannery, ze względu na B&G ale nie tylko, to zawsze +2 do combatu przeciwko śmietnikowi, albo głupim odginaczkom, typu duchy; LD niby tylko 9, ale może starczy, zwłaszcza jak nie mam już punktów na arclektora; tylko jeden cannon, ale chyba 2 dalsze na czołgach powinny starczyć
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 243 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 278 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Scroll of Shielding [15]
1 Captain of the Empire 183 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Shrieking Blade [10]
5 Knightly Orders 130 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Knightly Orders 130 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Knightly Orders 130 Pts
Lance; Standard; Musician
12 Knights of the Inner Circle 345 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
1 Luminark of Hysh 120 Pts
Models in Army: 41
Total Army Cost: 2799
1 Battle Wizard Lord of the Light Order 243 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 278 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Scroll of Shielding [15]
1 Captain of the Empire 183 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Shrieking Blade [10]
5 Knightly Orders 130 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Knightly Orders 130 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Knightly Orders 130 Pts
Lance; Standard; Musician
12 Knights of the Inner Circle 345 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
1 Luminark of Hysh 120 Pts
Models in Army: 41
Total Army Cost: 2799
Pod 2800, po głębszych kminach, Inner Cyrki muszą być zabezpieczone przed panikami itp, stąd Grand Master, mam małego kapłana, ale czy jest potrzebny, tego nie wiem, po obcięciu kilku przedmiotów i wywaleniu jego, mogę wrzucić Luminarka lub cannona; czysta kawaleria póki co i nawet Mistrzunio jako Generał...całkiem fluffowo się to ułożyło
1 Grand Master 259 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Obsidian Blade [50]
White Cloak of Ulric [50]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 303 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
The Other Trickster's Shard [15]
1 Captain of the Empire 188 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
1 Warrior Priest of Sigmar 98 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5]
Dragonbane Gem [5]
Warrior Bane [5]
5 Knightly Orders 130 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Knightly Orders @ 130 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Knightly Orders 130 Pts
Lance; Standard; Musician;
11 Knights of the Inner Circle 320 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance;Standard; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
Models in Army: 38
Total Army Cost: 2798
1 Grand Master 259 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Obsidian Blade [50]
White Cloak of Ulric [50]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order 303 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Obsidian Lodestone [45]
Dispel Scroll [25]
The Other Trickster's Shard [15]
1 Captain of the Empire 188 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dawnstone [25]
Dragonhelm [10]
Sword of Striking [15]
1 Warrior Priest of Sigmar 98 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5]
Dragonbane Gem [5]
Warrior Bane [5]
5 Knightly Orders 130 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Knightly Orders @ 130 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Knightly Orders 130 Pts
Lance; Standard; Musician;
11 Knights of the Inner Circle 320 Pts
Lance; FCG
Standard of Discipline [15]
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Demigryph Knights 310 Pts
Lance;Standard; Musician;
1 Steam Tank 250 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Great Cannon 120 Pts
Models in Army: 38
Total Army Cost: 2798