WE 2250 NA DMP

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Pedros
Oszukista
Posty: 856

WE 2250 NA DMP

Post autor: Pedros »

Mialem miec rozpiske wytrzymujaca magie. Duza magie. Slan do 4 tury nie zabil treemana. Dopiero w 5 jeden i w 6 2. Skavy tylko z ifek mnie wkurzaly (a reszte dispelowalem). Z HE na magii nie gralem :P

Oto i one:

Wersja pierwsza z zamiennymi wildami i wardancerami (nie wiem co lepiej?)

1 Spellweaver IV LVL
Wand of Wych Elm
Stone of the Crystal Mere (skasowac to i dac muzyka do WD + powiekszyc cos??? )

1 Spellsinger II LVL
2* Dispel Scroll

1 Spellsinger II LVL
2* Dispel Scroll

1 Noble @ BSB
Asyendi's Bane
HoD

3*8 Dryads

2*10 Glade Guard

2 Treeman @ 285 Pts

A)
9 Wardancers
Musician Bladesinger

7 Wardancers
Musician Bladesinger

B)
8 Wardancers Bladesinger (nie ma pkt na muzyka)

5 Wild Riders Warbanner


Rozpiska 2( gorsza ochrona magiczna, 5 dd, brak przerzutow, slabsza magia, 10 archerow, ale za to mamy wardancerow wiecej i herosa. A i nie ma pkt na warda dla lorda. Co skasowac by byl jezeli jest potrzebny??

Spellweaver
Ranu's Heartstone
2* Dispel Scroll

Spellsinger
2* Dispel Scroll

Wardancer Noble @ 140 Pts - pan sie moze przydawac. Tele itp dobry bo armia wolna (nie ma lataczy ani cavy)
Moonstone of the Hidden Ways

Noble BSB
Asyendi's Bane
HoD

3*8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guards

9 Wardancers @ 183 Pts
Musician Bladesinger

7 Wardancers
Musician Bladesinger


5 Wild Riders @ 173 Pts
Standard; Musician
War Banner [25]

2 Treeman @ 285 Pts


Co lepsze?
W 2 mam slabsza ochrone. Niby tylko o 1 kostke, ale za to nie mam przutow (pozwalaly mi BS z powerlewelem 3 na 1 kostce jak byla potrz3eba dispelowac). Za to mam teleport i dodatkowych wardancerow, kosztem archerow.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2007, o 08:22 przez Pedros, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jonas
Wałkarz
Posty: 91
Lokalizacja: Skąd inąd.

Post autor: Jonas »

Napisz, które masz levele na magach, bo z tego wynikałoby, że nigdzie nie dokupiłeś poziomu.
Pedros pisze:1 Noble @ BDB
A to co? Noble Bardzo Dobry?
(wiem że się czepiam literówki i to jest BsB, ale taka już moja natura, sry :twisted: )

IMO bierz pierwszą. Te przerzuty się czasem przydają. A co do dwóch wariantów, to szczerze nie mam pojęcia, ale chyba wybrałbym ten z wildami. Jakiś szybki oddział uderzeniowo-zaczepny może być przydatny bardziej, niż drugi oddział świetnej, ale w końcu piechoty z M5. Ale to tylko odczucie, nie wiem, czy w praktyce by się sprawdziło.
"Wake up, Mr. Freeman. Wake up, and smell the ashes..."

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

obie sa troszke dziwne jak na mnie, wywal z wildow warbannera, zmniejsz wardancerow o jednego i daj championa. zdejmij ward z lorda i daj calaignor stave i skrolla i wyrzuc drugiego maga a za to kup drugich wildow i bedzie git. bedziesz mial 3 skrolle i 5 dd. wczoraj gralem ze slanem na 4dd i trzy skrolle, bez problemu sie wybronisz...ew jak ci punktow zabraknie pozbyl bym sie jednych driad, dwie spokojnie wystarcza chyba ze koniecznie chcesz i masz punkty

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

DolmiR pisze:obie sa troszke dziwne jak na mnie, wywal z wildow warbannera, zmniejsz wardancerow o jednego i daj championa.
Champion jest
zdejmij ward z lorda i daj calaignor stave i skrolla
Em nie starczy pozatym wand of wych elm zajmuje arcane.
Caligor steve bezuzyteczny bo uzywam beasta.
Jonas pisze:IMO bierz pierwszą. Te przerzuty się czasem przydają.
Mozna dac na 2 przerzuty, kosztem scrola i ranusa. Mam wtedy 3 scrole tylko jednakze. A ranus pomoze przed mistcastek/pomoze tez jednorazowo z dispelem

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

jesli uzywasz bista to spoko, serio nie potrzebujesz jednak trzech magow za jednego lepiej kupic WR dwie piatki moga niezle zamieszac...

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Pierwsza rozpiska zdecydowanie -jesli juz opierasz sie na magii to dobrze zebys mial tych magow w wiekszej ilosci- druga to taki absolutny misz- masz, lepsza do walki choc brak highborna ją IMO osłabia, srednia do magii. Wydaje mi sie ze juz samo wziecie Spellweavera wymusza wiekszą ilosc magow- oni wyciskaja z przeciwnikow scrolle i Spellweaver moze rzucac czary

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

no tak ale z kolei za bardzo nie ma czym grac...

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

DolmiR pisze:no tak ale z kolei za bardzo nie ma czym grac...
LOL... Po za 2 Treemanami, Wildami, Wardancerami i Driadami rzeczywiście nie ma co walczyć...
1 Rozpiska zdecydowanie... Ta 2 to jakaś lipa... Po za tym 1 masz już w miarę ograną...

Dolmir: 2 czarodziejki i 4 scrolle starczą na Slanna i skink priesta? Chciałbym to zobaczyć...
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

wczoraj mi starczyly a wcale nie mial slabych rzutow...trzeba tak doprowadzic do walk zeby nie mial jak rzucac dalej.

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

nie znam sie za bardzo (grałem trochę z nim iw sojuszu) na WE ale czytuje sobie ich podręcznik ale mi sie wydaje core spoko przydało by sie więcej "ciężkiej kawalerii"

a BDB to chyba bardzo dobry banan heehh
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

a to jest wogole jakas ciezka kawaleria??
jak ost. przegladalem ich podrecznik to jakby ich nie bylo...ale kto wie :roll:
Dolmir: 2 czarodziejki i 4 scrolle starczą na Slanna i skink priesta? Chciałbym to zobaczyć...
mnie wystarczalo w OnG 2czarodziei 2lvl,2DS i 7DD
ale powiedzmy ze w WE DD zyskuje sie na MR
Tele itp dobry bo armia wolna (nie ma lataczy ani cavy)
to wywal 1 drzewca i sam zobacz ile dobra wtedy wchodzi?
spokojnie wystarczy na oddzial lataczy,orla i fasta :roll:

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

jeśli to ma być rozpa na przetrzymanie (czyli remisowanie) to jest całkiem spoko

bo po schowaniu dwóch drzew w lesie/lasach wraz z tancerzami i herosami
możesz spokojnie powalczyć resztą i nie stracic zbyt wielu punktów...

10 PD i dwa boundy z drzew pozwoli Ci fajnie rozmieścic lasy ale nic poza tym...

ja bym zapewne zmiótł taka armię ze stołu moimi Skavenami czy Eshinem ale jest wiele armii które nie maja co Ci zrobić

co do tego wyboru rozpy to bierz tę z wardancerami
Są dużo lepsi niż Wildzi w takiej rozpie gdzie raczej rzadko będziesz wychylał sie z lasów

pozdro, choć raczej ze sobą nie zagramy (chyba że w pierwszej bitwie nas los złączy 8) )
Obrazek

Awatar użytkownika
Jonas
Wałkarz
Posty: 91
Lokalizacja: Skąd inąd.

Post autor: Jonas »

pozdro, choć raczej ze sobą nie zagramy (chyba że w pierwszej bitwie nas los złączy )
Nie bądź taki pewien. Rok temu jakoś na was w drugiej bitwie trafiliśmy :)
"Wake up, Mr. Freeman. Wake up, and smell the ashes..."

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

no przecie jak nie wesz u WL jest a raczej są WRoK i tyle ci chłopcy dzicy
wiesz ja lobię takie określenia np jak wystawiam moich silwerów w HE to lube zawsze coś dodać od siebie heheheeh żeby lepiej brzmiało :D
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

ODPOWIEDZ