Empire 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Empire 2250

Post autor: PAWLAK »

Więc na 2250 skleciłem coś takiego.

Arch Lector of Sigmar 1 286p
Great Weapon;
Armour of Meteoric Iron
Van Horstman's Speculum
War Altar


Captain BSB 137p
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might
Icon of Magnus


Battle Wizard 150p
Magic Level 2;.
Dispel Scroll
Dispel Scroll

Battle Wizard 150p
Magic Level 2;
Doomfire Ring
Power Stone

Flagellant Warbands 20 200p


Swordsmen 25 220p
Light Armour; Shield; pełen komand

Detachment - Halberdiers

Handgunners 10 80p

Great Cannon 1 100p

Great Cannon 1 100p

Knights of the Inner Circle 6 221p
War Banner pełen komand

Steam Tank 1 300p

Helblaster Volley Gun 1 110p


Knights of the Inner Circle 6 196p
pełen komand

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 6
Models in Army: 94


Myślę że 6 kostek i 4 pounty starczą, tez dadzą rady 2 DS i 6 kostek. Nie wiem czy BSB nie zamienić na zwykłego typa co lepiej walczy.
jakieś porady oceny.

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

War Altar i Tank wszedł już na dobre do standardu Empire. I dobrze bo coraz więcej armii juz ma na to sposób ;)

Rozpa fajna tylko...\
- nie za mało Flagellantów? tak jeszcze 5ciu by sie przydało,
- Helblaster Volley Gun wg mnie to teraz kicha jest (szczególnie na WE)
- ja bym wzmocnil magie dodajac priesta zamiast BSB. Zawsze to kolejny "sciągacz" kosci dispela.

Awatar użytkownika
Adasiek
Pseudoklimaciarz
Posty: 34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adasiek »

A może zamiast Helblastera Helstorm Rocket Battery (świetna nazwa :) )? Raptem 5 punktów więcej a nie będziesz musiał czekać aż coś podejdzie na 24'.
Oczywiście mogę się mylić;)

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

Christos pisze:...
- Helblaster Volley Gun wg mnie to teraz kicha jest (szczególnie na WE)
...
A według mnie nie. Hellblaster i czołg to najlepsza opcja,cały świat nie kręci się wokół WE a poza tym hellka nawet WE może narobić szkód,zdjąć jakiś fast czy ranę nawet drzewku wklepać :wink:


PS: doom fire ring na scrolla i jestes bezpieczny 8)

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Adasiek pisze:A może zamiast Helblastera Helstorm Rocket Battery (świetna nazwa :) )? Raptem 5 punktów więcej a nie będziesz musiał czekać aż coś podejdzie na 24'.

Dobry pomysł.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

zmisc drugi detachment, 25pkt a warto

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

można też dostawić inżyniera... ilość trafień wzrasta o 50% przy strzelaniu do normalnych oddziałów, i o 100% gdy strzelasz do skirmishu :) (mowa o dalekim zasięgu)

oczywiście są minusy takiego rozwiązania... :twisted:

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Błażej pisze:można też dostawić inżyniera... ilość trafień wzrasta o 50% przy strzelaniu do normalnych oddziałów, i o 100% gdy strzelasz do skirmishu :) (mowa o dalekim zasięgu)

oczywiście są minusy takiego rozwiązania... :twisted:
jakie jesli mozna wiedziec?

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

no tracisz inżyniera jak wybuchnie maszynka :wink:

Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wych »

Błażej pisze:no tracisz inżyniera jak wybuchnie maszynka :wink:
I co chyba wazniejsze - zajmujesz sobie slot herosa.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Błażej pisze:można też dostawić inżyniera... ilość trafień wzrasta o 50% przy strzelaniu do normalnych oddziałów, i o 100% gdy strzelasz do skirmishu :) (mowa o dalekim zasięgu)

oczywiście są minusy takiego rozwiązania... :twisted:
To ładnie brzmi gdyż przyrost zawsze wygląda optymistycznie.
Ja powiem inaczej:
Prawdopodobieństwo trafienia (wszystko na dalekim dystansie)
- zwykłego oddziału
a) bez inżyniera wynosi 33,(3)%
b) z inżynierem wynosi 50%
- oddziału z zasadą skirmish
a) bez inżyniera wynosi 16,(6)%
b) z inżynierem wynosi 33,(3)%

Różnice są ale nie tak drastycznie duże :D Uważam że jak brać inżyniera to do cannona bo jakby był missfire to możemy go przerzucić w przeciwnym wypadku inżynier strzela (wypuszcza) gołębia

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Helblastera Helstorm Rocket Battery- dla mnie to plewa kocham starego Helka i zawsze go daje nie lobie 2 tanków zresztą a co do BSB to bardzo się przydaje flagsi i tak zejdą :D(w końcu w to wierzą) więc poco tracić 50p więcej.

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

szczerze?

Widze ze powergammerstwo nie zna granic;p

a ze kolega chcial byc skromny to wziął tylko jednego tanka.

osobiscie biore zawsze 1 tanka, ale wybieram! czy wziąć Altar czy Tank bo te 2 rzeczy nie pasują do siebie!!

rób albo armie z tankiem armatami ciezka jazda,
albo altarem i flagsami

Troszke klimatu zachowaj

Co do rozpiski
1. Za malo magów, mniej wiecej cos takiego to ja mam na 1350 w swoim imperium, a imperum powinno korzystac z tego ze ma 8 lorów!!
2.wywal ten caly wózek z altarem, zostaw sobie samego lectora na koniu i daj go do inner circle
3. wez 10 flagsow i np. bron armatek oni sa unbreakable wiec beda pilnowac 2 tury od zaszarzowania
4.zamiast jednego inner circle zmien ich na zwyklych, a w special daj pistoliersow zeby napsuc krwi koledze,
5.to co zaoszczedzisz daj na HG do detachmentu( bo widze ze sa luzem a jesli nie to taka rozpiska nie ma prawa istniec)
reszta co ci zostanie dawaj w jazde, na bannery, przedmioty itp.



co do taktyki do tego co ci powiedzialem:

trzymaj sie w jednym kącie armatkami swordmanami i HG i flagusie.
jazda i tank niech bedzie na 2 flance, niech sciągają na siebie wiekszosci sił a armatki bedą mogły wtedy poszalec, lectora daj do inner circle, a bsb( choziaz wolalbym zeby to byl 3 mag) do zwyklej jazdy, zrob maga na koniu i daj go do pistoliersow. jesli bedziesz gral na kogos z Porno def to idz wszystkim do przodu z tym ze jedna flanka ze wszystkim mocnym a druga z flagsami, wtedy masz na 2 flankach unbreakable i przutrzymujesz silne oddzialy

To są tylko moje porady!


teraz co do komentarzy:
@Christos : helblaster jest nadal najlepszym Rare w imperium,I powiedz mi co by robilo 25 flagellantow ze steam tankiem na wojnie? rzucalo mu sie pod kola aby ukrócic sobie męki?;/
@Adasiek : helstormem gralem juz nie raz i gówno robi, bo to potrafi albo wybic ciebie, albo w 4 turze moze kogos łaskawie zechce objąć na 4+. jednym slowem NIECELNE!!
@Błażej : inrzynier to jest najwiekszy plew w imperium!!! kosztuje w pizdu, zabiera az o jednego slota hero za duzo i ma bs 4, smieszne, outrider champion ma 5. jedyny patent z engiem mozna zrobic dajac go do helki, i dajac mu praya, ktory daje przezuty na trafienie i zranienie;p


Nagadalem sie ale trudno;p
W imie sigmara w sumie;p :D

pozdro

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Arte pisze: jedyny patent z engiem mozna zrobic dajac go do helki, i dajac mu praya, ktory daje przezuty na trafienie i zranienie;p
pozdro
Tu nie masz racji kolego. Modlitwa "Hammer of Sigmar" nie daje przerzutów hellblasterowi jak się ją rzuci na inżyniera obsługującego ją. Było by zbyt pięknie. Już wole się kłócić aby ta modlitwa sprawiała aby były przerzuty na trafienie i zranienie za pomocą gołębi. A widzę że gracze imperium nie doceniają tej śmiesznej zabawki. Na 5+ mamy małą templatke tam gdzie ją ustawimy (idealnie na środku wrogiego klocka) i z siłą 4 ranimy. Genialne na piechoty.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Arte pisze: To są tylko moje porady!

Dzięki że dałeś mi rade jak się wystawić poprowadzić bitwę i jaką zrobić rozpę (co do tanak i flagsów to jednych i drugich elektorzy używali żeby przechylić szale bitwy na swoją korzyść). Dwa to na turniej jedzie się żeby pograć racja bo nawet taką rozpą trudno będzie dobrze wygrać (nie czyńmy z altara maszyny nie do zdięcia i zabijającej wszystko) mamy najlepszy rydwan w grze to z niego korzystajmy (równie często jak na elektryku zdarza mi się grać an Grand masterze (takie spolszczenie)). A co do braku klimatu tanka i flaksów to czemu jeden z imperialnych czołgów nazywa się HAMER OF SIGMAR ??. (przecież oni wszyscy w niego wierzą)
Ostatnio zmieniony 19 sie 2007, o 11:24 przez PAWLAK, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

karl1299 pisze: A co do braku klimatu tanka i flaksów to czemu jeden z 6 imperialnych czołgów nazywa się HAMER OF SIGMAR ??
Panie klimaciarzu Leonardo z Miragliany zbudował 12 czołgów z czego aktualnie działa tylko 8.
Poza tym czołgi widziane na polu bitwy są rzadkim widokiem, używane są w osteczności gdyż inżynierowie nie mogą sobie pozwolić na strate kolejnych.

Nazywa się tak z tego samego powodu co taki duży okręt Titanic. Ktoś miał taki kaprys i go tak nazwał.

Ja rozumiem że jak jedziesz na turniej to chcesz wygrać ale nie dopisuj klimatu do tanka prosze ;)

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Sa!nt pisze:
karl1299 pisze:
Poza tym czołgi widziane na polu bitwy są rzadkim widokiem, używane są w osteczności gdyż inżynierowie nie mogą sobie pozwolić na strate kolejnych.
Co do pierwszego masz racje mea culpa a do tego wyżej inżynierowie potrafią je naprawiać. Nie dopisuje klimatu ale tez go nie odbieram tank czyni empire wyjątkowym więc jest to klimat armii.

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

Nie mowie zebys sie kierowal tylko Klimatem, sam gram na 1350 tankiem, ale juz łączenie armii cesarskiej z armią sigmara to jest lekka przesada, rozumiem ze chcesz wygrywac, ale z takiej gry nie będzie czerpac przyjemnosci ani ty ani twoj przeciwnik.

co do tego inzyniera i helki, przepraszam, myslalem ze to dziala, nic nie pisze ze nie mozna ;P

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Dobra luźno choć jak widzi się tanka który miecie cały oddział to aż przyjemnie :D . Dzięki za dyskusje

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

karl1299 pisze:inżynierowie potrafią je naprawiać
W armybooku nic na ten temat nie jest napisane, a jakby umieli naprawiać czołgi to mieli by je wszystkie 12 naprawione. Poza tym jakby umieli naprawiać je to także mogli by się pokusić o zrobienie następnych. A bez Leonarda jakoś nie mogą wyprodukować kolejnych ;)
Arte pisze:co do tego inzyniera i helki, przepraszam, myslalem ze to dziala, nic nie pisze ze nie mozna ;P
Gdyby iść dalej tym tropem to można by cuda robić ;)

ODPOWIEDZ