Początkujący.... (Pytania/Pomoc)
Re: Początkujący....
A jak ma się sprawa z aktualnością figsów z bitwy o przełęcz czaszki (dwarfy, konkretnie)? Czytałem troche o armiach i Dwarfy zaczęły mnie do siebie przekonywać troche bardziej niż Lizardmeni.
są aktualne i raczej będą, strzelców, wojowników i górników na pewno nikt nie wywali z kodeksu, armaty tak samo, mimo, że tanie figurki to jednak wzory są brzydkie
Dwarfy to gunline z elementami walki stoisz strzelasz i czekasz aż podejdą (nie wnikając w szczegóły). Zależy co ci się podoba, imo Lizardmeni są ciekawsi, bardziej różnorodne jednostki, silna magia.
Dwarfy to gunline z elementami walki stoisz strzelasz i czekasz aż podejdą (nie wnikając w szczegóły). Zależy co ci się podoba, imo Lizardmeni są ciekawsi, bardziej różnorodne jednostki, silna magia.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
dwarfow na pewno bedziesz mial mniej figurek do pomalowania
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Na turnieju lokalnym nie, a na masterze najwyżej stracisz punkty przy ocenie malowania.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Kurcze... Jakoś mi się zaczyna podobać magia a co za tym idzie, wybór armi ulega zmianie. Bardzo podobają mi się Lizardmeni, Daemons of Chaos i Vampire Counts, troche mniej Dark Elfy i Warrior of Chaos. Byłoby dobrze, gdyby ostatecznie wybrana armia dobrze spisywała się w magii i walce na dystans, a jednostki walczące wręcz nie były totalnie bezużyteczne. Wiem, że takie kryteria spełniają Lizardmeni, przy których zapewne zostanę, ale chce wiedzieć jakie inne armie pasują do takiego stylu gry, na wypadek gdyby jaszczury jednak mi się nie do końca spodobały. Jeżeli okaże się, że są również inne armie, które po części opierają się na magii, to również możecie je napisać. Z góry dziękuje za wszelkie rady dotyczące wyboru.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2012, o 19:52 przez Manegok, łącznie zmieniany 1 raz.
Elfy to pedały, ale mają dobrą magię i wygar w walce. U lizaków jak padnie ci za szybko żaba to możesz podać rękę przeciwnikowi ale i tak są świetni, pełno poisonów, kroxy i inne fajne stworzenia. Kowboje, czyli bohaterowie dosiadający przeróżne istoty, potrafią zjeść całe klocki przeciwnika.
Żabę jest trudno zabić nawet bardzo ale jeżeli zginie to nie do końca jest dno zostają jeszcze dzielni kowboje saurusy i skiny
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Mam szybkie pytanie - mam do dyspozycji 40 ludzi (miecznicy/halabardziści Imperium) i zestaw bitsów na 2 grupy dowodzenia, bardziej opłaca mi się (z punktu widzenia taktyki - nie wyglądu zrobić jeden duży (40/1 grupa dowodzenia) oddział czy może rozdzielić go na 2x20 i dwie grupy dowodzenia? Wszyscy ci 40 żołnierze będą mieli takie same wyposażenie
Zakon NMM trzeba tępić, niszczyć, wypalać rozgrzanym do czerwoności żelazem! Oczywiście żelazem pociągniętym metalizerem
zdaje się 40 halabard z priestem występują częściej niż małe klocuszki, duży ma power
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Zdecydowanie lepiej klocek 40 z fcg. 20 nie mają sensu większego
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
A handgunnerzy? Jaką ilość najlepiej mieć w klocku? 10? 20? 30? Zakładając że będe miał 30. PS: A klocek powiedzmy z nierównej ilości, np. 36 (3x12) może być czy niezbyt?
Zakon NMM trzeba tępić, niszczyć, wypalać rozgrzanym do czerwoności żelazem! Oczywiście żelazem pociągniętym metalizerem
@Bloodwar
ej ale czy to jest temat o Empire? takie kwestie to imo w dziale Empire popytaj tam są specjaliści co grają i wiedzą co i jak najlepiej.
+1 Rasti, moje VC, Breta czy Orki ładnie wyglądają na półce a i tak nie gram wszystkim co mam
ej ale czy to jest temat o Empire? takie kwestie to imo w dziale Empire popytaj tam są specjaliści co grają i wiedzą co i jak najlepiej.
+1 Rasti, moje VC, Breta czy Orki ładnie wyglądają na półce a i tak nie gram wszystkim co mam
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
@Rasti - no niby tak, ale jeżeli mam powiedzmy 30 handgunnerów, pomaluje ich wszystkich w jedne barwy a potem strzeli mi do głowy robić kloce po 20, to będe musiał albo połowę przemalować (na plastiku - raczej odpada) albo połowę odstawić na półkę i (koszty! czas!) kupić i robić nowy regiment w innym malowaniu. Choć i tak coś mi się wydaje, że zanim pomaluje to co mam minął wieki, a zanim nauczę się zasad i pojade na pierwszy pojedynek... o gosh, trochę pewnie zejdzie
@Misha - nie ma tu chyba zakazu pisania o Imperium, a specjaliści od czasu do czasu zajrza i tu
@Misha - nie ma tu chyba zakazu pisania o Imperium, a specjaliści od czasu do czasu zajrza i tu
Zakon NMM trzeba tępić, niszczyć, wypalać rozgrzanym do czerwoności żelazem! Oczywiście żelazem pociągniętym metalizerem
nie no jasne ale widzę, że masz konkretne pytania do złożenia Empire więc imo lepiej pytać w tematycznym, ten temat jest dla początkujących w kwestii wyboru armii i rozpoczęcia zabawy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A