Gobliny 2000

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Gobliny 2000

Post autor: kis1 »

Goblin Warboss @ 208 Pts
Light Armour,Gigantic Spider
Martog's Best Basha (+1WS,S i I)[15]
Warboss Um's Best Big Boss At (5+ Ward)[30]
Horn of Ugrok (Bound Power Level 5 Wszystkie moje oddziały dostają +1 LD, wszystkie przeciwnika -1LD )[40]
Enchanted Shield [15]


Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2;2x Dispel Scroll

Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2;Dispel Scroll
Nibbla's Itty Ring (Bound Power Level 3, czar eadbutt (24", LOS, wybrany model (moze byc champion,bohater na rydwanie itp) dostaje hit z S5 bez save'a))[20]

Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin (Zabiera przeciwnikowi 1 PD, dodaje 1 DD, co turę)[50]

3 x 5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician

3 x 23 Night Goblins @ 119 Pts
Short bow,2 Fanatic

2 x 29 Night Goblins @ 170 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician, Boss,1 Fanatic

7 Squig Hoppers @ 105 Pts
4 x 1 Spear Chukka @ 140 Pts
1 Rock Lobber @ 70 Pts
4 x Pump Wagon @ 160 Pts

Casting Pool: 8 ( + bound spell LV 3 i LV 5, czyli coś jak 11 kostek)
Dispel Pool: 5 ( +1 za staff) + 3 DS
Models in Army: 187
Total Army Cost: 1998

Bohater jak może wejść do oddziału piechty będąc na pająku to do nich wchodzi, jak nie to zdejme spiderka i wrzucę coś innego.

4 Spear Chukki to mus, bo nie mam ochoty się bawić z ludźmi co smoka wezmą,poza tym nie lubie treemanów :twisted: zastanawiam się nad wzięciem jeszcze 2 kosztem rock lobera / squigów 8)

Kompozycja przedmiotów na Lordzie też może być do zmiany, ale samego lorda bym nie zmieniał na czarującego, bo mam Ld8 + 1 za ewentualny róg :D

Do zmiany można wykorzystać także punkty pochodzące z obcięcia fanatyków z oddziałów walczących, usunięcia części pump wagonów

Czekam na opinię :D

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

jeśli nie zależy ci byś w armii miał same gobliny to proponuje black orc warbossa jako generała ma lepszego power'a i tłumi animozje a to jest ważne przy czarowaniu
i jeszcze bym wsadził 2 x wilki zamiast 2 oddziałów pająków

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Orkowym generałem zepsułbyś całą rozpiskę... :roll:
Ja bym zmienił jednego Shamana na NG Shamana i zamiast 2x scroll dalbym scrolla i 2 grzyby.
Zamiast jednych spiderów daj 5 wilków.
Na Warbosie daj:
Zbroja +1T
-1 do trafienia w niego
enchated shield
I dwuraka.
Jest trudny do zabicia (ma 5T, 4+AS) a w walce ma dwuraka ktory jest lepszy niz martog :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

zdejmij łuki z nocnikówi za te pkt można dopakować klocki jescze bardziej:P plus wstawić 8-mego hoppersa
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

akurat luk na nocniku jest za darmo...wiec tutaj pktow nie bedzie

rozpa jak rozpa...mnie brakuje bsb i warboss powinien miec inny zestaw przedmiotow

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

quas pisze:akurat luk na nocniku jest za darmo...wiec tutaj pktow nie bedzie

rozpa jak rozpa...mnie brakuje bsb i warboss powinien miec inny zestaw przedmiotow
Powiedz tylko jakie to mają być przedmioty :) /chciałbym horn-a zachować :) /

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

entch shield odpada-4+AS mnie nie przekonuje...
za to martog+effigy...zreszta talismany sa najfajniejsze w zielonych
ewentualnie ward...ewentualnie amulet

ja bym dal pragmatycznie orcasa-lepszy WS,lepszy T,lepszy Ld
w tej chwilii i tak nie trzymiesz nocnikowego fluffu
a goblin warboss+ brak jakiegokolwiek common goblin infrantry tez mnie nie przekonuje

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

quas pisze:brak jakiegokolwiek common goblin infrantry tez mnie nie przekonuje
Dlatego należy wziąć orka, on jest bardziej przekonywujący ...

A tak na serio to właśnie jestem po bitwie z bretonią mojego brata. 14 - 6, czary miałem całkiem całkiem, ale w magi jakoś nie szalałem, pump wagony były przydatne, bo robiły dużo zamieszania, więc chyba przy nich zostane, do tego fanatycy też trochę pomogli, maszyny bez rewelacji, nie licząc trafienia z katapulty w generała i zdjęcie go oraz trybusza. Łucznicy na bretonie wiadomo mało przydatni, ale dostarczając fanatyków, całkiem spoko, a na inne armie to na LT

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

nie
dlatego mozna wziasc orcasa-argumenty podalem- i jest rownie przekonujacy :wink:

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Armia na samych goblinach, bez orka ktory nie dowodzi - i to tak duza armia - jest nieklimatyczna.. polecam przeczytac swoj AB.

IMO to co zaprezentowales (moze poza zmiana slotow rare - na doom divery/gianty) to jest porno przeciwnik na bretonie.

Jesli tak slaby (remisowy) wynik wyciagasz z chlopakami Pani z Jeziora, na ktorych wszystko co masz jest stworzone (magia, maszyny no AS; fanatycy), to z innymi armiami moze byc znacznie gorzej.

Piszczalki daj ktoremus z NG; moze na generala daj 4lvl szamana, i BSB goblinskiego zmiesc jesli nie chcesz calego zarysu armii zmieniac

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Nie słuchaj sie armia jest bardzo klimatyczna i przy dobrym dowódcy (i dobrych rzutach na ld) może sobie powalczyć

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Warboss gobliński jest spoko też o nim dawniej myślałem - mam nawet rozpiskę do niego. Zaraz ją wrzuce:). Fajnie się przezentuje z pajakiem jest jednak problem że przez tego pająka może pojedynki przegrywać. Więc proponuje wilka.

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

TruePunk pisze:Armia na samych goblinach, bez orka ktory nie dowodzi - i to tak duza armia - jest nieklimatyczna.. polecam przeczytac swoj AB.
Masz racje, w 1000% się z Tobą zgadzam, że zgodnie z tym co jest napisane w podręcznikach do 5,6 i 7 edycji do orków, moim dowódcą powinień być Czarny Ork. W końcu, którz inny byłby w stanie zebrać takie dzikie ilości goblinów bez ani jednego orka. Powinienem więcej czytać podręczniki z wyżej wymienionych edycji ...
TruePunk pisze: IMO to co zaprezentowales (moze poza zmiana slotow rare - na doom divery/gianty) to jest porno przeciwnik na bretonie.

Jesli tak slaby (remisowy) wynik wyciagasz z chlopakami Pani z Jeziora, na ktorych wszystko co masz jest stworzone (magia, maszyny no AS; fanatycy), to z innymi armiami moze byc znacznie gorzej.
Podejrzewam, że to dlatego, że długo nie grałem i to pierwszy raz jak grałem tą rozpiską. Poza tym nie uważam, zeby magia goblińska była stworzona pod Bretonię. Fanatycy też nie są tacy świetni, bo przy założeniu, że wpadną w lancę to zadają statystycznie trochę poniżej jednej rany (jeden fanatyk), co nie powala na kolana. Co do Dzidomiotów to jak się trafi to idzie z górki :) (choć zawsze tam jest szans całkiem spora, że na pierwszym, drugim się zatrzym, a w małych lancach to też może być maks 2)

TruePunk pisze: Piszczalki daj ktoremus z NG; moze na generala daj 4lvl szamana, i BSB goblinskiego zmiesc jesli nie chcesz calego zarysu armii zmieniac
To jest rozpiska na turniej, a jakoś nie wydaje mi się, żeby Piszcząłki zagłady były takie uniwersalne. Szaman zmniejszy mi cechę dowodzenia, która jest tu całkiem przydatna.

Jak narazie zmienilem jedne fasty na wilki, jednemu Nocnemu Goblinowi zdjołem zwój rozproszenia i dałem za to dwa razy grzyby. No i Gobliński Herszt dostał Amulet Ochrony, Róg,Margota, Magiczną Tarczę i wilka co daje zabójcze 4 A z 5I,5S i 6WS i 3+ pancerza :)

A no i zostało mi 34 pkt, z którymi nie wiem co zrobić :)

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

Eee... 19:1 na imperium. Ale zauważyłem, że głupi jestem, bo dałem Hersztowi tyle pancerza, a i tak miałem przedmiot, że używam pancerza tego kto mnie rani :P

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

piszczalki nie dzialaja tylko na krasnoludy, WE i Slaanesha, VC, TK, skavy

dziala na

Bretke, DE, Beasty, pozostale armie chalasu, imperium ktore posiada cos z kawalerii, O&G, HE,

IMO jest na wpol uniwersalna

Podobalaby mi sie bitwa, w ktorej stoja na przeciwko bretonczycy i nagle polowa armi zwiewa, rozstrzgniecie walki przed czasem itp
:wink:

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

Tak, najlepsze jakby to była Bretonia w wersji 6 errantów i 4 razy pegazy, to miałoby co testować 8)

Ja się przekonać do przedmiotu nie mogę i raczej się nie zanosi, że się to zmieni, bo jak narazie wyżej wymieniona armia wydaje mi się mieć potencjał, teraz muszę tylko trochę się tym ograć, nie wiem może dorzuce 2 x 2 bazy snotów, aby mieć jeszcze więcej opóźniaczy na Bretonię / DL. Nic piękniejszego, gdy to ja wybieram kiedy fanatycy wyjdą i jak mam pewność, że typek za szybko nie znajdzie się pod moją linią :)

Nie wiem tylko jak się sprawdzi moja armia na defensywne armie, ale póki co testy były na Bretonii i Imperium ofensywnym. Dwie skrajne bitwy :P Na nowy rok umówić się chce na sparing z Niedbalem i jego mam nadzieje cyrkiem. Później może Duke ....
Obrazek

ODPOWIEDZ