WE 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

WE 2250

Post autor: Belaner7 »

lord na orle-hail,hunt helm,majt,ward wyczerpywalny(3+),la,tarcza
mag-depwood,scroll
mag-d3+2las,scroll
mag-bound d3wondy jak obleje ld,scroll
3x10 łuczników z muzykami
2x8 driad
2x5 wildów(1 z cg)
2 treemany
Magowie 2levelowi,rospa generalnie defensywna,z małym wsparciem magii,wszystko strzela,2 treemany idą do przodu blokując to co chciałoby wleźć do łuczników,wildzi gdzieś na flankach,lord na orle spowalnia,odpala haila,niszczy maszyny,wspiera wlidów w szarży itp.
Nie mam doświadczenia w graniu welfami,więc jestem nastawiony na krytykę.

Halun
Mudżahedin
Posty: 261
Lokalizacja: W-wo

Post autor: Halun »

Jak masz 2 Treemany to BSB warto wystawić. W magię się nie opłaca tyle inwestować, 2 magów drugopoziomowych starczy. No i by się przydali jacyś Wardancerzy do trzymania tych magów no i np tego BSB. Ten Highborn to ciekawy w sumie ale delikatny, trzeba będzie na niego uważać.

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Hmmm,można by spróbować wywalić 1 wildów i wsadzić wardancerów,do tego zmiana maga z boundem na bsb z wardem na niemagiczne,sądze że magowie mogą równie dobrze iść w łukach,dzięki już myślałem że pozostane bez przydatnej krytyki

ODPOWIEDZ