nie napisałem, że się spłaca jest to jakaś opcja, nastawiona na Hexy tylko, nie masz Cryptów ani Gwardii.
Jest taka rozpiska w którejś reprezentacji zagranicznej na ECT.
Oczywiście spam pocisków może być groźny, inaczej złożyć rozpiskę trzeba. Imo grać można i na tym co kto lubi
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Obowiązkowy scceptre of stability + scroll of shielding przy tym wariancie ale da się grać na tym. Gorzej jak się trafi na demony... ale dzięki właściwości hexów i z tym można kilka punktów urwać.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jak wygląda to przechodzenie hexwraithów przez oddziały? Czy mogę np wejść na oddział i potem się cofnąć, zeby być przed jego pyskiem w jakiś sposób? Bo tak na prawdę to bardzo cięzko byłoby przejść przez oddział jakiejś piechoty, żeby wylądować 1" za nim.
Jeszcze właśnie tych hexów nie wystawiałem ze względu m.in. na kwestie sporne z przeciwnikami, które mogą wyniknać z interpretacji tych zasad. Jest to gdzieś uściślone jak oni mają przechodzić przez te oddziały?
z uściśleń:
Hexwraithy a Vanhals
Hexwraithy przechodzące przez oddział w fazie magii ruchem z vanhalsa nie zadają hitów.
Hexwraithy a reformowanie
Dopuszczalne jest, aby hexwraithy przechodziły przez oddział wykonując reform (oczywiście pamiętamy, że limit cali ruchu dotyczy każdego modelu w oddziale i obejmuje przemieszczenie w ramach manewru reform)
A wg. mnie: gdyby nie mogły robić reforma na unicie, przez który przebiegają, to prawie nigdy nie mogłyby tego robić - już przeciwnik by o to zadbał.
zasada Soulriders mówi, że możesz przechodzić przez oddziały w odpowiedniej fazie a będąc Fast Cavalry możesz dowolnie się reformować, więc imo można robić co się chce byle zakończyć zgodnie z 1"apart i po reformach nie przekroczyć ograniczenia ruchu pojedynczego modelu
zasada Soulriders nie stawia ograniczeń jak ten ruch ma być zrobiony
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Jak działa mortis engine bo nie miałem okazji przetestować go w tej edycji na własnej skórze?
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
Dobra... Co do tych hexwraithów to sporo to wyjaśnia, ale chcę konkretnie się spytać kogoś czy taki manewr jak napiszę jest dozwolony...
Mam 14" w lini prostej do klocka 40 piechoty... Czy mogę podjechać mu pod pysk i zrobić takie reformy, że dostanie te hity?
Tak apropo, to czy każdy hexwraith musi przejść, żeby zadać te hity czy tylko 1, bo w sumie są fastem i chyba moge je do woli reformować byle by ruchu starczyło?
przecież masz napisane w AB ile jest hitów po przejściu, tu na forum masz również zasady opisane
LS uściśliła, że to legalne, jakby ktoś miał wątpliwości przechodzić reformem, ale ten reform wliczasz do limitu... 2xM
W wersji z 14 calami, 2 hexy chyba wejdą w oddział tym sposobem, chociaż trzebaby to przeliczyć czy na pewno nie przekroczy się 2xM
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
basia będąca w szkieletach ze sztandarem +1Mv, gdy wyszarżowywuje z tego oddziału to ma +1MV do statystki? podobnie chodzi mi o wszystko co ma w nasze armii 12" czyli wampiry/eteryki