Wampiry 1600

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Wampiry 1600

Post autor: Waldi »

1 Necromancer 95 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 1
Book of Arkhan [25]
Ironcurse Icon [5]

1 Necromancer 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25]

1 Vampire 204 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45]
Charmed Shield [5]
Fear Incarnate [20]
Supernatural Horror [25]

20 Zombies 70 Pts
Standard; Musician

20 Zombies 70 Pts
Standard; Musician

36 Skeleton Warriors 240 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
The Screaming Banner [25]

5 Dire Wolves 40 Pts

5 Dire Wolves 40 Pts

25 Grave Guard 392 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Seneschal
Banner of the Barrows [50]

1 Corpse Cart 120 Pts
Unholy Loadstone

2 Fell Bats 32 Pts

2 Fell Bats 32 Pts

1 Varghulf 175 Pts


Models in Army: 119
Total Army Cost: 1600


Zasady: max 400 punktów w oddziale, rary 0-1, brak lordów
Dziś grałem tym przeciw Imperium i ugrałem remis. Bomba fearowa się słabo sprawdza - co z tego, że przeciwnik ma WS1 jak szkiele mają całe 2. Myślałem czy nie wywalić wampira, corpse carta, nie powiększyć levelu u nekromantów i nie wziąć jakiegoś innego hero - wight kinga czy banshee albo wrighta. No i wtedy wylatują szkiele i wchodzą ghule.
Nie mam niestety żadnego modelu z nowej edycji :(

Jakieś porady?

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Jak patrzę na tą rozpiskę,to mam wrażenie, że ona jest właśnie taka na remis :P

Mało oddaje punktów, ale też niewiele rzeczy jest, które je zdobywają imho ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Fear combo imo słabe, trafisz na oddział ITP i dużo pkt idzie sie jeb*ć. Ale jak juz to nie lepiej je na gwardi niz na szkielach? Wtedy i tak masz te +1 do hita jak przeciwnik ma ws1. Oszczędzasz 50 pkt na barrowsach i wymieniasz słabe szkielety na ghule które coś robią. I 2 lvl na którymś magu by sie przydał. Albo wywal jednego nekrosa i za niego levele dla pozostałych magów

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Nie trzeba używać Fear Comba do Gwardii. Ale jeśli w Core'ach ma coś robić, to można tego Wampira generującego to combo wsadzić do klocka Ghuli zamiast Szkieletów i wtedy powinien być w miarę konkretny kolejny oddział do walki. Tylko niestety wtedy BSB nie jest zbytnio chroniony.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

@Waldi
jak masz ograniczenie na 400ptk na oddział to może na Crypt Horrorach? np poniżej
z Mortisem masz +4 do casta, możesz mieć 2 popychaczki,
Crypty z Vanhelsem i regeną 4+ są imo lepsze niż Gwardia. Leczysz 3 / czar + rana z atrybutu.
Ja mam tylko 9 Cryptów więc tyle dałem, ale da się jeszcze 1 upchać uszczuplając baty i Ghoule.

Można coś zmniejszyć i dać Kinga BSB do Ghouli.

1 Necromancer @ 145.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Book of Arkhan [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Opal Amulet [15.0]

1 Necromancer @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

20 Zombies @ 70.0 Pts Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts Standard; Musician
29 Crypt Ghouls @ 310.0 Pts 1 Ghast @ [10.0] Pts

8 Crypt Horrors @ 352.0 Pts 1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

3 Vargheists @ 138.0 Pts Frenzy

2 Fell Bats @ 32.0 Pts
3 Fell Bats @ 48.0 Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 89


Total Army Cost: 1600.0
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Niestety nie mam żadnego z nowych modeli :(

A może coś takiego?

1 Necromancer 145 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Book of Arkhan [25]
Ironcurse Icon [5]
Opal Amulet [15]

1 Necromancer 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25]
Ruby Ring of Ruin [25]

1 Tomb Banshee 95 Pts

21 Zombies 73 Pts
Standard; Musician

22 Zombies 76 Pts
Standard; Musician

32 Crypt Ghouls 340 Pts
Ghast

26 Grave Guard 392 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Seneschal
Banner of the Barrows [50]

2 Fell Bats 32 Pts

2 Fell Bats 32 Pts

1 Spirit Hosts 45 Pts

1 Spirit Hosts 45 Pts

1 Varghulf 175 Pts

Models in Army: 109
Total Army Cost: 1600

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Generał kompletnie nie broniony. Ten opal amulet na pierwszego wound'a ale necrol sam w sobie nie ma nic do przeżycia niestety a jak wszyscy niestety wiemy lipny general = szybki zgon vs jakiegokolwiek przeciwnika, ktory skupi na nim ogien ;). Pomysl czy nie lepiej ci wyjdzie na wampirze generalu albo na master nekromancie chocby z talisman of preservation.

Edit : A no tak, brak lordow. No to wampir general by chyba wiecej ustal i tak. Hvy armor + enchanted shield + chocby talisman of protection daje ci nadal miejsce na book of arkhan a dodatkowo mozesz wepchnac ironcurse icon na walki vs greenskiny czy dwarfy.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

jak wszyscy niestety wiemy lipny general = szybki zgon vs jakiegokolwiek przeciwnika
lepiej poćwicz granie wampirami, podpieranie się wiedzą ogólną prowadzi często do bolesnych przeżyć w trakcie bitwy

po co ten generał ma być w walce? oddział z generałem w CC to znaczy, że i tak dałeś dupy i wcześniej czy później straci te 2 woundy bez względu na to czy ma heavy armour czy nie
chyba, że to Lord klepacz i celowe działanie, ale to inna bajka i inne koszty

po co wydawać dodatkowe ptk na jakieś ochrony, kiedy mu one i tak nie pomogą :)
wzmiankę o talisman of protection pominę milczeniem
można mu dać 4+ ward owszem, ale zależy jakie ryzyko uwzględniasz w rozpisce

hero wampir jest droższy i niewiele robi, Ld ma tyle samo, on ma czarować i leczyć a nie być walce, za różnicę punktową masz prawie drugiego necro.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Kilka razy general bez obrony mi sie zlozyl od snajperek w pierwszej turze stad moje prywatne wnioski w te strone ida. Wszystko zalezy od stylu gry gracza.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

wniosek jak przeciwnik ma snajperki to graj tak, żeby nie miał zasięgów, albo pola widzenia
jak wiesz jakie ma czary to również trzymasz kostki na takie zagrożenie :)

zresztą snajperki z Death są no armour save, więc zbroja tu nic nie da, a jak obrywałeś z hochlanda albo od maneater'ów to trzeba to uwzględniać przy wystawianiu armii
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ODPOWIEDZ