Zależy jak ma napisane w zasadach ale standardowo nie powinien móc... Choć zdarzają się wyjątki...StachuB pisze:Czy heros/lord na latającym czymś(orzeł, smok, gryf itp) może marszować(lecieć 20") a potem strzelać w tej samej turze?
Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań.
Witam,Lucyfer pisze:Zależy jak ma napisane w zasadach ale standardowo nie powinien móc... Choć zdarzają się wyjątki...StachuB pisze:Czy heros/lord na latającym czymś(orzeł, smok, gryf itp) może marszować(lecieć 20") a potem strzelać w tej samej turze?
A to nie jest tak, że latające jednostki dostają zasadę Skirmish, która zezwala na strzał po marszu? vide Terradony Jaszczurze. Czy to tyczy się wyłącznie oddziałów lataczy?
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Należy rozróżnić latające jednostki od latających pojedyńczych modeli. Jednostki latające mają zawsze, a zasada skirmish dotyczy tylko pojedynczych modeli piechoty
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Bohater dołączający do skirmishy sam otrzymuje tą zasadę, ale musi być ten sam trootype co oddział.
dwa głupie pytania, które męczą mnie strasznie:
1. czy 6 z ogrowego lore`a musi mieć line of sight i położyć placek, trzeba na oddział? bo ktoś dzisiaj tak to rozumiał, a ja uważam, że zwłaszcza w drugiej części tego pytania, nie!
2. dodanie +1 do casta/dispela ewentualnie odzyskanie 1wo jest tylko, jeśli czar zostanie zadany, czy tylko rzucony?
ps. no i nadal się gubię z tym dodaniem 1str za każdy szereg szarżujących ogrów... jest, czy tylko na bazowej sile 4?
thx
1. czy 6 z ogrowego lore`a musi mieć line of sight i położyć placek, trzeba na oddział? bo ktoś dzisiaj tak to rozumiał, a ja uważam, że zwłaszcza w drugiej części tego pytania, nie!
2. dodanie +1 do casta/dispela ewentualnie odzyskanie 1wo jest tylko, jeśli czar zostanie zadany, czy tylko rzucony?
ps. no i nadal się gubię z tym dodaniem 1str za każdy szereg szarżujących ogrów... jest, czy tylko na bazowej sile 4?
thx
Nie wiem co to znaczy 'czar zostanie zadany'. Bonus i leczenie (o ile nie wyrzucisz 1 oczywiście) masz w momencie, kiedy uda ci się rzucić czar, a przeciwnik go nie zdispelluje.
Co do bonusu do siły, to masz go tyle ile masz rank bonus (czyli max +3 za 3 pełne szeregi) i liczy się on tylko do siły impact hitów w szarży. Bonus dodaje się do siły z profilu (broń nie ma znaczenia).
Co do 6, to nie wiem, nigdy nie używałem tego czaru Ale podejrzewam, że działa jak pitka, czyli musisz rzucić na oddział, ale nie musi być w line of sight.
Co do bonusu do siły, to masz go tyle ile masz rank bonus (czyli max +3 za 3 pełne szeregi) i liczy się on tylko do siły impact hitów w szarży. Bonus dodaje się do siły z profilu (broń nie ma znaczenia).
Co do 6, to nie wiem, nigdy nie używałem tego czaru Ale podejrzewam, że działa jak pitka, czyli musisz rzucić na oddział, ale nie musi być w line of sight.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Wybacz proszę, ale gdzie jest napisane że trzeba rzucić na oddział? Opis czaru jest "Anywhere within 24" " I nigdzie nie jest napisane że trzeba rzucać na oddział, tak jak Flame storm z domeny ognia.Co do 6, to nie wiem, nigdy nie używałem tego czaru Ale podejrzewam, że działa jak pitka, czyli musisz rzucić na oddział, ale nie musi być w line of sight.
Swoją drogą RAW'owo to Runemaw nie powinien działać na Pitkę:) Jednak pewnie jest gdzieś to ustalone.
w opisie jest wyraźnie, że możesz położyć znacznik GDZIEKOLWIEK nie tylko na oddziałe
swoją drogą nie wiem dlaczego ten czar nie jest "wirem"
swoją drogą nie wiem dlaczego ten czar nie jest "wirem"
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
dokładnie, jak pisze Morog, czytaliśmy. ale nie wiadomo, czego się dokładnie trzymać a tak przy okazji ma tylko 18 cali zasięgu
a co do tej szarży ogrów, to gdzie jest napisane o dodatkowej sile za każdy szereg, bo z zapisów z AB nic takiego niestety dla mnie nie wynika ?
@Afro - thx
a co do tej szarży ogrów, to gdzie jest napisane o dodatkowej sile za każdy szereg, bo z zapisów z AB nic takiego niestety dla mnie nie wynika ?
@Afro - thx
Zasada Bodajże Ogre Charge, z Army Booka.mati.pl pisze:dokładnie, jak pisze Morog, czytaliśmy. ale nie wiadomo, czego się dokładnie trzymać a tak przy okazji ma tylko 18 cali zasięgu
a co do tej szarży ogrów, to gdzie jest napisane o dodatkowej sile za każdy szereg, bo z zapisów z AB nic takiego niestety dla mnie nie wynika ?
@Afro - thx
to chyba tylko w rydwanach wiurków jest ta zasada
swoją droga z uderzenia wali chyba każdy ogr a nie pierwszy szereg?
swoją droga z uderzenia wali chyba każdy ogr a nie pierwszy szereg?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
str 32. ogre charge koniec drugiego akapitumati.pl pisze:dokładnie, jak pisze Morog, czytaliśmy. ale nie wiadomo, czego się dokładnie trzymać a tak przy okazji ma tylko 18 cali zasięgu
a co do tej szarży ogrów, to gdzie jest napisane o dodatkowej sile za każdy szereg, bo z zapisów z AB nic takiego niestety dla mnie nie wynika ?
RB str 71 resolving impact hits początek drugiego akapitu, tylko pierwszy szeregMorog pisze:to chyba tylko w rydwanach wiurków jest ta zasada
swoją droga z uderzenia wali chyba każdy ogr a nie pierwszy szereg?
w opisie jest wyraźnie napisane, że to direct damage, zgodnie z RB str 31. direct damage musi targetować oddział przeciwnika. Ten spell nie jest wirem z tego samego powodu co pitka.Morog pisze:w opisie jest wyraźnie, że możesz położyć znacznik GDZIEKOLWIEK nie tylko na oddziałe
swoją drogą nie wiem dlaczego ten czar nie jest "wirem"
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki