Hajelficka pornografia silesianowa ;)
Hajelficka pornografia silesianowa ;)
1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Death
Book of Hoeth [100.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Loremasters Cloak [40.0]
1 Noble @ 176.0 Pts
Dragon Armour; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
20+1 First Archers @ 266.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
19+1 Archers @ 245.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
10 Spear Elves @ 95.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
10 Spear Elves @ 95.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
29+1 White Lions @ 530.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
29+1 White Lions @ 483.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
Amulet of Light [15.0]
4 Great Eagle @ 4x50.0 Pts
Models in Army: 121
Total Army Cost: 2800.0
jedni WL odporni ma magie z arcym, drudzy z wardem na magie 2+
zdejmuje herosow, combat rozgrywam na moich warunkach i tak do 6 tury
az mi wstyd wklejac taka rozpe
General; Magic Level 4; Lore of Death
Book of Hoeth [100.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Loremasters Cloak [40.0]
1 Noble @ 176.0 Pts
Dragon Armour; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
20+1 First Archers @ 266.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
19+1 Archers @ 245.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
10 Spear Elves @ 95.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
10 Spear Elves @ 95.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
29+1 White Lions @ 530.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
29+1 White Lions @ 483.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
Amulet of Light [15.0]
4 Great Eagle @ 4x50.0 Pts
Models in Army: 121
Total Army Cost: 2800.0
jedni WL odporni ma magie z arcym, drudzy z wardem na magie 2+
zdejmuje herosow, combat rozgrywam na moich warunkach i tak do 6 tury
az mi wstyd wklejac taka rozpe
Pffff... Też mi pornografia
Co powiesz na 38 wl, 20-kilku łucznikach, mag lv1 beasts z wybieraniem transformacji i bsb identycznym do twojego na... 1200 punktów
Generalnie to pokroi Cię każda armia oparta na dużych ilościach taniej piechoty z jakąkolwiek buffującą lub debuffującą magią :/
Co powiesz na 38 wl, 20-kilku łucznikach, mag lv1 beasts z wybieraniem transformacji i bsb identycznym do twojego na... 1200 punktów
Generalnie to pokroi Cię każda armia oparta na dużych ilościach taniej piechoty z jakąkolwiek buffującą lub debuffującą magią :/
Ostatnio zmieniony 16 sie 2012, o 19:01 przez buniek, łącznie zmieniany 1 raz.
a ja mam 4x5 SM na te punkty
birona, Ws10 I10, protekcja na IF, duże wersje zabola bardziej, przynjamniej mi się tak zdaje. Szczególnie ta pierwsza, jak juz wlezie to mogiła u wroga, a statystycznie wchodzi
Nie podobają mi się ci mali magowie, czy oprócz noszenia stafu mają jakieś zadania? Bo i tak kostki zeżre mag z książką, a to masa punktów jest.
Do tego death nie będzie az tak działał bo każdy zainwestuje w MR3, do tego dorzuci chocby jakiś talisman of protection i snajperki tak nie będa działać jak to w teori wygląda.
Nie podobają mi się ci mali magowie, czy oprócz noszenia stafu mają jakieś zadania? Bo i tak kostki zeżre mag z książką, a to masa punktów jest.
Do tego death nie będzie az tak działał bo każdy zainwestuje w MR3, do tego dorzuci chocby jakiś talisman of protection i snajperki tak nie będa działać jak to w teori wygląda.
Witam,Semi pisze:deth jest jedyna magia ktora karci rozsadnie na ksiazce, sniperki/slonko na IF bola kazdego...
Ja się tam nie znam za bardzo, ale jeśli spotkasz armię podobną do twojej to co zrobisz magią śmierci? Jedni ward 2+, inni nie mogą być wybierani, a słonko zabija na "6" i jeszcze Hero na LoS na wszelki wypadek. Ale pomysł żeby WL uodpornić na to co ich najbardziej boli jest ciekawy.
Rozpa mocno 0-1, moim zdaniem przeinwestowałeś magię. Rzucisz mało kostek, BOS Ci mało doda, i masz czoko. Dwa oddziały do walki łatwo wymanerwować. Ogarnięty przeciwnik nie będzie miał problemów, jedynie słoneczko może go boleć, ale jak będziesz rzucał czary z wielu kostek = IF = miscast = bum
Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Te snoiperki z deatha są w 100% skuteczne tylko jak masz itemka zwanego greedy fist. Reszta najwazniejszych celów praktycznie zawsze ma jakieś ochrony w postaci wordów/regenek itp...
maly z dethem do sciagania czarow, drugi maly tylko dla gearu...
Mr3 jeszcze da sie przezyc, zamiast zejsc po jednej sniperce zejdzie po 2 a warda 2+ na magie ma niewiele armii a co wazniejsze jeszcze mniej na tym gra...
light tez jest syty ale dobrze dziala dopiero w cc, pozatym wtedy musze dac jeszcze jednego maga aby baniszment mial konkretna sile...
potestuje i zobacze jak sie spisuje rozpa...
Mr3 jeszcze da sie przezyc, zamiast zejsc po jednej sniperce zejdzie po 2 a warda 2+ na magie ma niewiele armii a co wazniejsze jeszcze mniej na tym gra...
light tez jest syty ale dobrze dziala dopiero w cc, pozatym wtedy musze dac jeszcze jednego maga aby baniszment mial konkretna sile...
potestuje i zobacze jak sie spisuje rozpa...
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
-Pha protectiondobrze dziala dopiero w cc
-zerówka
- podwojony Mv
- Banishment
Mało ?
-
- Oszukista
- Posty: 780
- Lokalizacja: Legionowo
Weź pod uwagę, że przy takim złożeniu masz dwa klocki prawie całkowicie odporne na magię i bardzo odporne na strzelanie, stracisz śmieci, zabijesz bohaterów, WL też pewnie coś pokroją i wychodzisz na +
Przy lighcie BoWD nie ma zastosowania, więc magia przeciwnika się przebija.
Moim zdaniem dobra rozpiska, chętnie zobaczyłbym jak to działa w praktyce.
Przy lighcie BoWD nie ma zastosowania, więc magia przeciwnika się przebija.
Moim zdaniem dobra rozpiska, chętnie zobaczyłbym jak to działa w praktyce.
baniszment jest przeinwestowany z resztą, szkoda na niego kosci jak można fajniejsze spele rzucać, które mają zdecydowanie więcej finezji (Kubencjusz ładnie wymienił light nie działa fajnie tylkow combacie, ale calutki czas), więc wystarczy tylko arcymag i uwalniasz od groma punktówSemi pisze: light tez jest syty ale dobrze dziala dopiero w cc, pozatym wtedy musze dac jeszcze jednego maga aby baniszment mial konkretna sile...