Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Wygląda solidnie, tylko lore bym zmienił na beast - jak dla mnie o wiele lepszy. Highborn będzie w wardancerach biegał, razem z alterem na piechotę czy jak dokładnie?
Animosity Szczecin
IN FLAMES WE TRUST!
IN FLAMES WE TRUST!
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Będzie biegał, ... na piechotę, inaczej raczej się nie biega. W wardancerach (oni też na piechotę). Alter to także footman, ale tu o dziwo może być mały, acz istotny problem,...nie mam go w rozpisce pzdr.Hoeth pisze: Highborn będzie w wardancerach biegał, razem z alterem na piechotę czy jak dokładnie?
Hoeth:
Tak mam Bow of Loren. Czyli zachowuje scaly skina tylko jak ma niemagiczną broń? Nawet jeżeli tylko strzela z łuku a wręcz walczy już normalną bronią(great weapon)?
OK. Co do magiczki to scoutci są trochę bardziej mobilni niż glade guardzi, skirmish itp nie tak łatwo chyba ich trafić zwłaszcza jak na koniec movment phase trafiają do lasu. A w pewnym stopniu bronisz się przed efektami miscasta (base contact z magiem-wszytsko wybucha)
Tak mam Bow of Loren. Czyli zachowuje scaly skina tylko jak ma niemagiczną broń? Nawet jeżeli tylko strzela z łuku a wręcz walczy już normalną bronią(great weapon)?
OK. Co do magiczki to scoutci są trochę bardziej mobilni niż glade guardzi, skirmish itp nie tak łatwo chyba ich trafić zwłaszcza jak na koniec movment phase trafiają do lasu. A w pewnym stopniu bronisz się przed efektami miscasta (base contact z magiem-wszytsko wybucha)
@Stachu
Działa to tak że weźmiesz magiczną broń czy zbroję tracisz ten styl, a bow of loren to magiczna broń czyli eternal odpada. Jak dla mnie puszczanie czarki w scoutach to dość niebiezpieczne zagranie, 2d6 S4 albo nawet zwykłe D6 S4 przy odrobinie szczęścia zmiata ci cały oddział i czarka albo ginie razem z nimi albo biega sama...
@Jacek:
No tak, nie zauważyłem mounta tylko zmień lore na BEAST, jak dla mnie jest tam wiele zaklęć które pomagają min zwalczać duże moby (amber spear) spowolnić jednostki (hex) dopakować postacie (savage beast of horror) albo całe unity (wyssan wildform). Life mi się nie sprawdzał, nie polecam
Działa to tak że weźmiesz magiczną broń czy zbroję tracisz ten styl, a bow of loren to magiczna broń czyli eternal odpada. Jak dla mnie puszczanie czarki w scoutach to dość niebiezpieczne zagranie, 2d6 S4 albo nawet zwykłe D6 S4 przy odrobinie szczęścia zmiata ci cały oddział i czarka albo ginie razem z nimi albo biega sama...
@Jacek:
No tak, nie zauważyłem mounta tylko zmień lore na BEAST, jak dla mnie jest tam wiele zaklęć które pomagają min zwalczać duże moby (amber spear) spowolnić jednostki (hex) dopakować postacie (savage beast of horror) albo całe unity (wyssan wildform). Life mi się nie sprawdzał, nie polecam
Animosity Szczecin
IN FLAMES WE TRUST!
IN FLAMES WE TRUST!
Zagrałem dziś tę bitwę z Bretonem. Faktycznie damsel z heaven lore waliła chain lightning i było i po skautach a czarka uciekła. Co do lore to wystawiłem małą czarkę(heros) a ona moze miec tylko athel loren. Na spellweaver grałem i beast i life. Mysle ze treekeeny z T7/9jak dobrze pójdzie albo wardancers z T5/7jak pójdzie to spoko(Flesh to stone) life jest dobry potrafi naprawde dobrze zbuffować jednostki. Chociaż brak takiego amber spear da się odczuć to fakt. Cały raport moze jakoś niedługo wrzuce do tematu właściwego i czekam na krytyke ale ogólnie poszło dobrze(highborn Bow of Loren i Arcane Bodkins[w koncu bez kindreda) działają bardzo dobrze na kawe z asv2+)
Nie bedzie to spam, o ile nauczysz się edytowac posty, a nie je dublować.StachuB pisze:Właśnie zobaczyłem że nie ma tematu z raportami bitewnymi(tylko turnieje)moge go zamieścic tutaj jako fragment analizy tej rozpy(skuteczność plusy minusy itp)? Czy to bedzie spam?
pozdrawiam
xYz
grałem tym wczoraj z HE na książce (death). straciłem kowboja z dwurakiem, BSB i magiczkę ze snajperek siłowych oraz pełne drzewo z jednej liderkowej (rzuciłem gałe, on 6stke), oddałem jeszcze tylko orła.
wystrzelałem 30 WL (do spółki z misscastem), 20 łuków, w kombacie siadł mały mag i 2x10 spearów. drugi mały mag dobił się miskastem, a duży rzucił aż 3 ifki i zginął.
gdyby nie misscasty byłoby pewnie 12-8 / 11-9 dla HE, tak wyszło 11-9 dla mnie.
rozpiska:
1 Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
1 Spellweaver @ 335.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 Noble @ 135.0 Pts
Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Noble @ 178.0 Pts (Eternal Kindred)
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 171.0 Pts (Eternal Kindred)
Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonbane Gem [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
2x8 Dryads @ 2x96.0 Pts
15 Glade Guard @ 214.0 Pts, fcg, flejm
14 Glade Guard @ 192.0 Pts, fcg
14 Glade Guard @ 180.0 Pts, muzyk, czempion
12 Wardancers @ 230.0 Pts, czempion
2x5 Wild Riders @ 2x148.0 Pts, sztandar
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2800.0
myślę czy nie wcisnąć 5 wayów kosztem 10 łuczników.
wystrzelałem 30 WL (do spółki z misscastem), 20 łuków, w kombacie siadł mały mag i 2x10 spearów. drugi mały mag dobił się miskastem, a duży rzucił aż 3 ifki i zginął.
gdyby nie misscasty byłoby pewnie 12-8 / 11-9 dla HE, tak wyszło 11-9 dla mnie.
rozpiska:
1 Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
1 Spellweaver @ 335.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 Noble @ 135.0 Pts
Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Noble @ 178.0 Pts (Eternal Kindred)
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 171.0 Pts (Eternal Kindred)
Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonbane Gem [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
2x8 Dryads @ 2x96.0 Pts
15 Glade Guard @ 214.0 Pts, fcg, flejm
14 Glade Guard @ 192.0 Pts, fcg
14 Glade Guard @ 180.0 Pts, muzyk, czempion
12 Wardancers @ 230.0 Pts, czempion
2x5 Wild Riders @ 2x148.0 Pts, sztandar
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2800.0
myślę czy nie wcisnąć 5 wayów kosztem 10 łuczników.
Specjalne Zasady Taktyczne
- NIE wystawiamy jednostek Rzadkich / Rare Units
- NIE wystawiamy Lordów
- MAKS 2 takie same SPECIALE
- MAKS 3 takie same CORE UNITS
- MAKS 3 bohaterów
- MAKS 10 kostek magii/dispela do wykorzystania w fazie magii
- MAKS koszt 1 oddziału to 399pkt
Takie coś wymyśliłem:
1877 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow;
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Eternal Kinder Noble @ 128.0 Pts
Elven steeds; General; Light Armour; Shield; Spear
Stone of Rebirth [30.0]
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
3x8 Dryads @3x 96.0 Pts
12 Glade Guard @ 172.0 Pts
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
14 Glade Guard @ 174.0 Pts
Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Musician
2x5 Scouts Glade Guard @2x 85.0 Pts
2x5 Wild Riders @2x 130.0 Pts
7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician
5 Wardancers @ 97.0 Pts
Musician
TOTAL: 1877.0 Pts
Czy lepiej koszem jednego wardancera i muzyka, zamiast tych scoutów wziąć 3 treekiny?
- NIE wystawiamy jednostek Rzadkich / Rare Units
- NIE wystawiamy Lordów
- MAKS 2 takie same SPECIALE
- MAKS 3 takie same CORE UNITS
- MAKS 3 bohaterów
- MAKS 10 kostek magii/dispela do wykorzystania w fazie magii
- MAKS koszt 1 oddziału to 399pkt
Takie coś wymyśliłem:
1877 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow;
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Eternal Kinder Noble @ 128.0 Pts
Elven steeds; General; Light Armour; Shield; Spear
Stone of Rebirth [30.0]
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
3x8 Dryads @3x 96.0 Pts
12 Glade Guard @ 172.0 Pts
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
14 Glade Guard @ 174.0 Pts
Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Musician
2x5 Scouts Glade Guard @2x 85.0 Pts
2x5 Wild Riders @2x 130.0 Pts
7 Wardancers @ 133.0 Pts
Musician
5 Wardancers @ 97.0 Pts
Musician
TOTAL: 1877.0 Pts
Czy lepiej koszem jednego wardancera i muzyka, zamiast tych scoutów wziąć 3 treekiny?
@goboss
czymś podobnym gra tez PasiaczeQ WW są sytuacyjni, są straszakiem... ale KB raczej niestety przynajmniej mi rzadko na tym co chce siada. poza tym jakikolwiek pocisk d6s4 to dla nich praktycznie zagłada. Fakt faktem opcja godna rozpatrzenia ; )
@pingu
Na jakie punkty ma byc to tur 1877?
A ja zamiast treekinów i scotów wrzucił bym 2x branchke - nie masz orłów a odginaczka za 65pt to jest to, na wr koniecznie szmaty, i dopakować resztę w wd
czymś podobnym gra tez PasiaczeQ WW są sytuacyjni, są straszakiem... ale KB raczej niestety przynajmniej mi rzadko na tym co chce siada. poza tym jakikolwiek pocisk d6s4 to dla nich praktycznie zagłada. Fakt faktem opcja godna rozpatrzenia ; )
@pingu
Na jakie punkty ma byc to tur 1877?
A ja zamiast treekinów i scotów wrzucił bym 2x branchke - nie masz orłów a odginaczka za 65pt to jest to, na wr koniecznie szmaty, i dopakować resztę w wd
xYz
Nie może brać branchek, bo max 3 herosów obowiązuje. Ja bym jeszcze wymienił scoutów na te treekiny.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
drugi koleś na orle miał początkowo dawnstone, ale po bitwie z HE to zmieniłem mimo, że nawet nie byłem w combacie.
co do wayów, mogą równie dobrze zastąpić jakiegoś kowboja. do silesiana jest jeszcze trochę czasu, więc można potestować różne warianty.
co do wayów, mogą równie dobrze zastąpić jakiegoś kowboja. do silesiana jest jeszcze trochę czasu, więc można potestować różne warianty.
Witam, chciałbym wam przedstawić moje kminy na WE. Na 2000+200.
Tak to wygląda. Magiczka ma być w teori trudna do dorwania - lata w jednostce najlepszego fasta w grze, z M10 i wardem na 2+ od wszelkiej magii. Biting Blade dałem dlatego bo czasami może wejść do kombatu i czasami ta broń z "Savage Beast of Horrors" może zabijać ciężkie jednostki. Glade Guardów do oporu wiadomo - najlepiej strzelający core w grze. Tylko nie wiem czy ta 5ka WR'ów gołych cokolwiek zmieni, można ich wyrzucić i dobić WR do 10 i WW do 8, coby większa szansa na KB była (6 trafień na turę i statystycznie 1 KB). Magiczka i "wagon" WR jest do wytestowania, więc raczej tego nie zmienię, chyba że wasze argumenty będą ultramocne
Zapraszam do "objeżdżania"
Kod: Zaznacz cały
Glamourweave Spellweaver on elven steed
4lvl, general, lore of beast, Wand of Wych Elm, Stone of The Crystal Mere, Biting Blade
Spellsinger
scroll
Noble
light armour, shield, Dragonbane Gem, Hail of Doom Arrows
2x8 Dryads
3x10 Glade Guards
mus
15 Glade Guards
mus,std - Banner of Eternal Flame
8 Wild Riders
mus,std - Banner of Swiftness
5 Wild Riders
mus
5 Waywatchers
Great Eagle
Treeman
Zapraszam do "objeżdżania"
Skąd niby ward 2+ na magię ?Ciara pisze:Witam, chciałbym wam przedstawić moje kminy na WE. Na 2000+200.
Tak to wygląda. Magiczka ma być w teori trudna do dorwania - lata w jednostce najlepszego fasta w grze, z M10 i wardem na 2+ od wszelkiej magii. Biting Blade dałem dlatego bo czasami może wejść do kombatu i czasami ta broń z "Savage Beast of Horrors" może zabijać ciężkie jednostki. Glade Guardów do oporu wiadomo - najlepiej strzelający core w grze. Tylko nie wiem czy ta 5ka WR'ów gołych cokolwiek zmieni, można ich wyrzucić i dobić WR do 10 i WW do 8, coby większa szansa na KB była (6 trafień na turę i statystycznie 1 KB). Magiczka i "wagon" WR jest do wytestowania, więc raczej tego nie zmienię, chyba że wasze argumenty będą ultramocne
Zapraszam do "objeżdżania"
Magiczka na koniu to chyba nie jest jakiś super pomysł.
Byle pocisk czy śmieciowe strzelanie i płynie aż miło
Solo oddział 5 WR jest wbrew pozorom bardzo fajnym atrybutem
Nie są drodzy a potrafią namieszać.
Ta 8 WR będzie celem nr.1 dla przeciwnika bo bardzo łatwo mogą zejść od strzelania, pocisków itd. więc musisz na nich super uważać
Reszta spoko - jest treeman jest moc
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Ward ano z tego że mam warda na 3+ (stone of the crystal mere?) i MR(1) na wild riderach. OFC ta magiczka solo nie lata, tylko w tej 8ce WR, a tymi WR zamierzam się kitrać albo za moimi oddziałami, coby hard cover był albo za górkami, czy domkami. Jak będe uważał na ten oddział to powinno być dobrze. Zwykle gram na 2óch drzewach ale na takie punkty wchodzi tylko 1 drzewko ;_;
Na turniej na 1600 (WE +100pts, max 35 jednostek strzelających o zasięgu 20+ cali)
Spellweaver @ 330.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +Musician
9+1 Wardancers @ 201.0 Pts +Musician
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Total Army Cost: 1699.0
+ BSB i Kowboj - nie wiem, który zestaw lepszy.
lub
Obie rozpy są takie same, różnica tylko w postaci BSB i latającego kowboja.
Która według Was ma więcej sensu ?
Przy 1. Mam wytrzymalszego kowboja, który przy wsparciu czy to tancerzy czy treemana powinien ustać CC i coś tam pomielić+ trickster shard.
Przy 2. Mam stabilniejszą antymagię (głównie death i snajperki), ward 3+ na magię dla maga i bsb stojących w tancerzach brzmi solidnie. Gorzej z kowbojem, który nie jest tak mocny bo nie ma warda 2+ na ostatnią ranę i brakuje trickster sharda. Ale mam mobilną hodę, którą mogę odpalić na 40"
Ktoś doradzi ? Obali moje bohomazy ?
Ostatnio Pasiak chwalił kowboja na orle nad tym na koniku, trochę na nim pograłem i się sprawdza więc wolałbym zostawić go w takiej formie niż konnego (konny jest w dużych rozpach )
Brak płonących na łukach jest celowy.
Spellweaver @ 330.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +Musician
9+1 Wardancers @ 201.0 Pts +Musician
Great Eagle @ 50.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Total Army Cost: 1699.0
+ BSB i Kowboj - nie wiem, który zestaw lepszy.
Kod: Zaznacz cały
Eternal Guard Noble @ 183.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield; Great Weapon
Stone of Rebirth [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts
Noble @ 125.0 Pts
Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Kod: Zaznacz cały
Noble @ 135.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
Eternal Guard Noble @ 173.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield; Great Weapon
Dragonbane Gem [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts
Która według Was ma więcej sensu ?
Przy 1. Mam wytrzymalszego kowboja, który przy wsparciu czy to tancerzy czy treemana powinien ustać CC i coś tam pomielić+ trickster shard.
Przy 2. Mam stabilniejszą antymagię (głównie death i snajperki), ward 3+ na magię dla maga i bsb stojących w tancerzach brzmi solidnie. Gorzej z kowbojem, który nie jest tak mocny bo nie ma warda 2+ na ostatnią ranę i brakuje trickster sharda. Ale mam mobilną hodę, którą mogę odpalić na 40"
Ktoś doradzi ? Obali moje bohomazy ?
Ostatnio Pasiak chwalił kowboja na orle nad tym na koniku, trochę na nim pograłem i się sprawdza więc wolałbym zostawić go w takiej formie niż konnego (konny jest w dużych rozpach )
Brak płonących na łukach jest celowy.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Wywal RR z dużego maga, bo potrzebny Ci on tam do czego? : a,i tak będzie Ci brakowało kości przy life. Wrzuć nań MR3, bsbka z Hailem i przeżywalniejsza wersję kałboja, chociaż tego kobwoja bym chyba inaczej złożył Za zaoszczędzone punkty wpakuj sobie chempionów/łuczników. Ew zmniejsz ilośc WD i wrzuć jeden oddział WR... juz czuje moc ;D
xYz
@Jacek grałem już i takim i takim i powiem Ci szczerze, że obaj są fajni
@Gremlin
Wywaliłem RR, dałem MR 3 na maga.
Zrobiłem normalnego BSB z hodą, wytrzymalszego kowboja, spróbowałem upchnąć WR i kurde zostaje mi pkt na tylko 7 tancerzyków (6+1) lub wersja 8 bez championa.
I nie ma jak upchnąć championów do łuków.
.... no i 1 orzeł mniej
Opcja z Wildami nawet ciekawa - faktycznie jest moc.
@goboss
Kowbojowi wolę dać GW zamiast tego speara - S6 jednak brzmi fajniej
Po zmianach mam coś takiego:
[/size]
Kowboj przesiadł się na konika - przez co jest taniutki
Tancerzyki 8szt. - będą musieli utrzymać magice
No i są uwielbiani przeze mnie Wildzi
@Gremlin - faktycznie jest moc teraz, małymi zmianami zyskałem fast cavalry
PS. Odpisz mi na PM co z tymi trayami
@Gremlin
Wywaliłem RR, dałem MR 3 na maga.
Zrobiłem normalnego BSB z hodą, wytrzymalszego kowboja, spróbowałem upchnąć WR i kurde zostaje mi pkt na tylko 7 tancerzyków (6+1) lub wersja 8 bez championa.
I nie ma jak upchnąć championów do łuków.
.... no i 1 orzeł mniej
Opcja z Wildami nawet ciekawa - faktycznie jest moc.
@goboss
Kowbojowi wolę dać GW zamiast tego speara - S6 jednak brzmi fajniej
Po zmianach mam coś takiego:
Kod: Zaznacz cały
Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Noble @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Eternal Guard Noble @ 145.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield; Great Weapon
Stone of Rebirth [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +Musician
8 Wardancers @ 144.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Total Army Cost: 1699
Kowboj przesiadł się na konika - przez co jest taniutki
Tancerzyki 8szt. - będą musieli utrzymać magice
No i są uwielbiani przeze mnie Wildzi
@Gremlin - faktycznie jest moc teraz, małymi zmianami zyskałem fast cavalry
PS. Odpisz mi na PM co z tymi trayami
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.