przyjmuję wyzwanie Przemcio:)Przemcio pisze:hmmmm 5xBG spoko składam rozpę która nie ma prawa przegrać
Silesian Un-Limited Tournament 2012!!! 29-30.09.12
Re: Silesian Un-Limited Tournament 2012!!! 29-30.09.12
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jeszcze kiedys bless wyprodukowal calkiem fajny scenariusz: Breakthrough
Wystawienie: standardowe, jak w Battleline
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest wieksza część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest społowiony, to liczy sie za niego tylko połowę punktów).
Wynik starcia określa się wg różnicy punktów i tabeli:
0-150 - 10
151-300 - 11
301-450 - 12
451-600 - 13
601-750 - 14
751-900 - 15
901-1050 - 16
1051-1200 - 17
1201-1350 - 18
1351-1500 - 19
1501+ - 20
I komentarz w.w. do scenariusz:
Wystawienie: standardowe, jak w Battleline
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest wieksza część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest społowiony, to liczy sie za niego tylko połowę punktów).
Wynik starcia określa się wg różnicy punktów i tabeli:
0-150 - 10
151-300 - 11
301-450 - 12
451-600 - 13
601-750 - 14
751-900 - 15
901-1050 - 16
1051-1200 - 17
1201-1350 - 18
1351-1500 - 19
1501+ - 20
I komentarz w.w. do scenariusz:
bless pisze:Zagrałem 3 bitwy testowe na ten scenariusz i przyznam, ze jest on bardzo fajny, ale wymaga pewnej zmiany myslenia. O czym warto pamiętac?
- w praktyce zaczynacie bitwe mając 0 pkt a nie 2800pkt. Dopiero ruszajac naprzód zaczynacie zdobywać punkty.
- dopoki Wasz oddział pozostaje na Waszej połowie stolu, jest punktami zdobytymi przez przeciwnika.
- jeżeli bedziecie stać w miejscu (na swojej połowie) i stąd będziecie niszczyć przeciwnika, to w najlepszym wypadku uzyskacie remis. Przeciwnik bedzie mial 0pkt, bo powiedzmy ze wszystkie jego jednostki, ktore przeszly na Waszą polowe, zostały rozstrzelane. Wy rowniez bedziecie mieć 0pkt. bo Wasze oddzialy nie przekroczyly polowy stołu, wiec nie zyskały punktów.
- z drugiej strony pokojowe przejście obu armii obok siebie też nie przyniesie żadnego pożytku, bo wtedy obie armie beda mialy po 2800pkt. wiec znow bedzie remis. To tak, jakbyscie przy Battleline stali przez 6 tur w miejscu i nic nie robili.
- trzeba dobrze oszacowac swoje mozliwosci i środki, by podjąc decyzję: na ile skupcie sie na przepychaniu swoich oddziałow za połowe stołu a na ile będziecie probowali przed tym powstrzymac oddziały przeciwnika. Ważne jest też jakie siły/oddziały bedziecie angażowali w obie te czynności (wykonywane prawie w tym samym czasie). Niektóre jednostki na pewno mozna wykorzystać do obu tych zadań (jednostki typu deathstar, ktorych nie da sie raczej niczym zatrzymac), ale inne mozna wykorzystac do jednego, lub do drugiego, np. ktos ma oddział 20 flagellantów - moze albo próbowac przesliznac sie tym oddzialem za polowe, by po prostu zdobyć punkty, ale mozna też tym oddzialem zablokowac droge na swoja polowe innej, drozszej jednostce wroga, dzieki czemu zyskacie wiecej. To warto przemyśleć.
powaznie? przecież z tą rozpą się dość łatwo wygrywa:) Generalnie chodzi o to, że takie potowrki nie dzialają wcale!Daw pisze:Jedyna szansa jest w 40 Chosenach Tzeencha z BSB i Geniem w środku... poza tym oddziałem żadnego innego sztandaru i masz fajną grę bo 5x10pts... rewela!
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Dymtrij tak da się to załatwić Nurgle/Shadow... ale jak wsadzasz do środka lorda / lorda maga / bsb i małego maga za chiny ci to nie spanikuje bo jest odporne jak któryś ma helm of many eye's... masz bramke zdrade i pociski może coś nabijesz tym
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
1. Helm of many Eyes nie da ci odporności na panikęPrzemcio pisze:Dymtrij tak da się to załatwić Nurgle/Shadow... ale jak wsadzasz do środka lorda / lorda maga / bsb i małego maga za chiny ci to nie spanikuje bo jest odporne jak któryś ma helm of many eye's... masz bramke zdrade i pociski może coś nabijesz tym
2. Lepper to jest jakaś misja, ale nie optymalna
3. Liczenie na bramkę to jeszcze gorsza opcja
Ja sugeruje wybicie tego w pień, albo Lorda Wampira w kreseczce
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
CHD pruc cała armią do przodu, ciekawe
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Nie ma juz typowych defensów, ktore tylko stoja w miejscu i strzelają. A jesli sa, to zasluguja na lekkiego klapsa w postaci tego scenariusza. Defensy z kontrą spokojnie sobie w tym scenariuszu radzą (czesc stojąca rozwala najdrozsze oddzialy wroga, ktore ida na wrogą polowe stołu) a "kontra" sama idzie zdobywac punkty.Laik pisze:uwala defensy
Ale na pewno trzeba przemyslec rozpe, zeby złapać balans. I o to chodzi!
I muszą walczyć w pojedynkach :DDmtrij pisze:powaznie? przecież z tą rozpą się dość łatwo wygrywa:) Generalnie chodzi o to, że takie potowrki nie dzialają wcale!Daw pisze:Jedyna szansa jest w 40 Chosenach Tzeencha z BSB i Geniem w środku... poza tym oddziałem żadnego innego sztandaru i masz fajną grę bo 5x10pts... rewela! :D
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
I dare you Przemciu, zebys wzial taka armie. Wpada w ten Twoj klocek jeden bohater na miare smoka DE i plyniesz 18:2 :]Przemcio pisze:no trudno 9 z rerollem odporna na death powinna spokojnie starczyc:)
Dodano:
Ocena Hobby, info na temat rozpisek, FAQ
Ocena Hobby, info na temat rozpisek, FAQ
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Traye pod skirmish mi się nie podobają :/ ale co zrobić...
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Nie podoba mi się, że są obowiązkowe zawsze. Powinno być tak jak w Tychach na Geheimnisnacht I. Wymagane powyżej 5 modeli. Rozsądny kompromis.Jankiel pisze:Zrób ładniejsze