
Squig hopperski a szarza z domku
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Squig hopperski a szarza z domku
witam na ostatnim turnieju miałem taka sytuacje: 8 hoppersow stoi w domuku. dy przychodzi ich czas chca wyjsc z domku i wbic sie w bok lancy. a wiec czy moge to zrobić ponieważ w podręczniku napisane jest iż nie można szarżowac z domku, lecz suigi nie deklaruja szarzy tylko po prostu wychodza i sie wbijaja. mozliwa szarza czy nie mozliwa? 

wg mnie nie maja realnie prawa sie tam znalesc - compulsory movment a wchodzenie do domku = error.
ale gadaj z shinem, on ostatnio mi wkrecal ze maja wiec napewno i na taka sytuacje ma jakas odpowiedz ;]
ale gadaj z shinem, on ostatnio mi wkrecal ze maja wiec napewno i na taka sytuacje ma jakas odpowiedz ;]
Shino a na czym opierasz swe slowa?
Normalnie nie mozna deklaarowac szarzy z domku. Tak samo jak normalnie nie mozna deklarowac szarzy przez las. Hopperow ani jedno ani drugie nie dotyczy.. bo oni tylko radosnie ida.
To z krawedzia stolu to kompromis zawarty w uscisleniach i jedyna sytuacja gdy hoppersi nie moga zaszarzowac. Reszta to nadinterpretacja
Normalnie nie mozna deklaarowac szarzy z domku. Tak samo jak normalnie nie mozna deklarowac szarzy przez las. Hopperow ani jedno ani drugie nie dotyczy.. bo oni tylko radosnie ida.
To z krawedzia stolu to kompromis zawarty w uscisleniach i jedyna sytuacja gdy hoppersi nie moga zaszarzowac. Reszta to nadinterpretacja
oj. mea maxima culpa, pisalem bez spojrzenia w rulebook