Silesian Un-Limited Tournament 2012!!! 29-30.09.12
Re: Silesian Un-Limited Tournament 2012!!! 29-30.09.12
Mam taka mala sugestie. Czy nie warto dorzucic do ograniczen "0-3 eteryki"?
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
czy wiecie czy trasa nr 8 i A1 z warszawy do gliwic są w po remontach?
czy jednak stanie w korkach to coś nieuchronnego
czy jednak stanie w korkach to coś nieuchronnego
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Rozważaliśmy to. Ale chyba stanie na drobnej modyfikacji arkusza punktującego, by parował eteryki z demonami.Mam taka mala sugestie. Czy nie warto dorzucic do ograniczen "0-3 eteryki"?
Jeżeli chcecie się bezproblemowo dostać na Śląsk, to jedźcie raczej przez Łódź. Od Piotrkowa Trybunalskiego jest spoko (tzn. było spoko dwa tygodnie temu). A jak jedziecie o 3-4 rano, to wszystko jedno którędy.czy wiecie czy trasa nr 8 i A1 z warszawy do gliwic są w po remontach?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Skąd liczba 3? Mamy open, równie dobrze może być 4 lub 5... Chodzi o to Rince, że szkoda banować jakąś zasadę specjalną. Eteryków kontruje magiczność armii. Wiem, niektóre armie mają mały dostęp do tego typu zabawek. Zawsze jest magia czy static dla tych co się ich na prawdę boją. Jednak banowanie eteryków tylko dlatego, że dosłownie kilka armii ma słabo to tak, jak banowanie regenki bo demony mają teraz mało płonących atakówRince pisze:Czy nie warto dorzucic do ograniczen "0-3 eteryki"?
Lidder, ale akurat eteryki same sie nie balansuja i sa najbardziej nieprzemyslanym unitem w tej grze. Ograniczenie ich ilosci nie jest imho wielkim problemem, a jednak troche przytnie wampirze zapedy. Zasada jest debilna. Po prostu.
No i podajesz przyklad demonow... super... Nie mowimy tu o hexwaratach, ktore notabene wygraly 20-0 z demonami na ETC, ale np o 3x wrat + 3x host. Wiekszosc armiii nie ma na to odpowiedzi. A zreszta przyklad tejze bitwy z demonami. Zobacz jaki to jest debilizm. Demon i tak musi sobie stanac na krawedzi stolu i czekac na te hexwarty, bo inaczej jest szansa, ze go zajada w samej fazie ruchu. Fajna bitwa? Chyba nie bardzo. Uwazam, ze ten unit jest zwyczajnie debilny i tyle. Ograniczyliscie warlokowe odginaczki, ograniczcie wampirze odginaczki ETERYCZNE.
No i podajesz przyklad demonow... super... Nie mowimy tu o hexwaratach, ktore notabene wygraly 20-0 z demonami na ETC, ale np o 3x wrat + 3x host. Wiekszosc armiii nie ma na to odpowiedzi. A zreszta przyklad tejze bitwy z demonami. Zobacz jaki to jest debilizm. Demon i tak musi sobie stanac na krawedzi stolu i czekac na te hexwarty, bo inaczej jest szansa, ze go zajada w samej fazie ruchu. Fajna bitwa? Chyba nie bardzo. Uwazam, ze ten unit jest zwyczajnie debilny i tyle. Ograniczyliscie warlokowe odginaczki, ograniczcie wampirze odginaczki ETERYCZNE.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Dzięki za komentarz. Potrzebuję ich, bo jako gracz mam mniejsze doświadczenie niż większość z Was, uczestników. Przedyskutujemy to i niedługo pojawi się decyzja
Oprócz ograniczenia na eteryki przydałby sie rozsądny czas na bitwę, 3 godziny 40 minut to chyba git na ten format
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Rince sorki, ale po:
1. Trzeba mieć 30 hexow
2. Trzeba umieć tym grać
3. To dlaczego skoro banujemy eteryki, nie banujemy np. Hydr? Albo pierdyliarda strzałek które możesz mieć w rozpie? Albo magi death i shadow? Każda armia ma jakieś przeginki...
Pomyślmy te milion eterykow trafi na krasie i dostanie z magicznych klop i kannonow albo na kowboya z wardem na magię?
1. Trzeba mieć 30 hexow
2. Trzeba umieć tym grać
3. To dlaczego skoro banujemy eteryki, nie banujemy np. Hydr? Albo pierdyliarda strzałek które możesz mieć w rozpie? Albo magi death i shadow? Każda armia ma jakieś przeginki...
Pomyślmy te milion eterykow trafi na krasie i dostanie z magicznych klop i kannonow albo na kowboya z wardem na magię?
Jarekk nie kompromituj się. Wstyd miastu przynosisz.
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.
Kowboj z wardem na magię? lubię to. Jarek, mały hint - MR nie działa na magiczne ataki ; ) Btw licze ze pytanie o czas bitew zostanie zauważone przy tym formacie to niemal kluczowa kwestia. No chyba ze walniecie 2 x BnG wtedy czas powinien luxno sie rozłożyć ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jaroslaw, a czy ktorykolwiek z ww unitow, albo czarow ma zasade "nie mozesz mnie zabic"?JarekK pisze:Rince sorki, ale po:
1. Trzeba mieć 30 hexow
2. Trzeba umieć tym grać
3. To dlaczego skoro banujemy eteryki, nie banujemy np. Hydr? Albo pierdyliarda strzałek które możesz mieć w rozpie? Albo magi death i shadow? Każda armia ma jakieś przeginki...
Pomyślmy te milion eterykow trafi na krasie i dostanie z magicznych klop i kannonow albo na kowboya z wardem na magię?
Sluchaj brata Marii.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Oczywiście chodziło o warda na ogień. Mój błąd. (Maryś ty to się nigdy nie pomyliłeś)
Rince nie ma takiej zasady. To ja cię zapytam inaczej, co łatwiej zabić te 3x10 hexow czy 30 chosenow z wardem na 3+. To tez jest dla mnie trochę jak zasada "nie da się mnie zabić"... Hexy schodzą od pocisków i kolesi z magicznymi, a to ma każda armia.
Nie przecze jednak ze w rękach dobrego gracza robią się z nich rycerze apokalipsy, ale dalej jest to tylko 30 W w 3 oddziałach praktycznie bez ochrony... Jak na 10 hexow siądzie jakikolwiek pocisk (nie mówiąc o baniszmencie) to oni do końca gry nic już nie zrobią.
Rince nie ma takiej zasady. To ja cię zapytam inaczej, co łatwiej zabić te 3x10 hexow czy 30 chosenow z wardem na 3+. To tez jest dla mnie trochę jak zasada "nie da się mnie zabić"... Hexy schodzą od pocisków i kolesi z magicznymi, a to ma każda armia.
Nie przecze jednak ze w rękach dobrego gracza robią się z nich rycerze apokalipsy, ale dalej jest to tylko 30 W w 3 oddziałach praktycznie bez ochrony... Jak na 10 hexow siądzie jakikolwiek pocisk (nie mówiąc o baniszmencie) to oni do końca gry nic już nie zrobią.
Generalnie to że zasady open zawsze beda słabsze od jakiegos compa to generalnie uznany fakt. Natomiast skoro turniej jest open to dopuszczone jest niemal wszystko - a w tym niemal mieszczą się elektrycy i fajnei by bylo jakby i eteryki tez. Poza tym Rince nie mówi o 30 hexach co mógłbyś zauważyc jakbyś wczytał sie we wszystkie posty ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
poza tym ktoś by musiał mieć 30 Hexów pomalowanych, jak dla mnie to szkoda pieniędzy i ptk na takie oddziały
niech organizatorzy pomyślą, ale moim zdaniem to magia i pociski wystarczająco je karcą, więc takie ograniczenie jest zbędne, eteryczni czy herosi czy oddziały są nieporównywalne cenowo z elektrykami i ich wykorzystaniem do odginania
imo jeden przykład, że VC wygrały z demonami na 3x10 Hexów to nie traktujmy tego jako pewnik, ktoś kto trenował x czasu na tym zestawie zrobił co powinien, ale to trzeba umieć, więc nie w każde ręce zrobią tak samo
przykład mało zabijalnymi Chosenami też jest dobry
niech organizatorzy pomyślą, ale moim zdaniem to magia i pociski wystarczająco je karcą, więc takie ograniczenie jest zbędne, eteryczni czy herosi czy oddziały są nieporównywalne cenowo z elektrykami i ich wykorzystaniem do odginania
imo jeden przykład, że VC wygrały z demonami na 3x10 Hexów to nie traktujmy tego jako pewnik, ktoś kto trenował x czasu na tym zestawie zrobił co powinien, ale to trzeba umieć, więc nie w każde ręce zrobią tak samo
przykład mało zabijalnymi Chosenami też jest dobry
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Uczepili sie tych hexów jakby 3 bazy duchow + 3 małe wraty nie były de best and awesome zestawem do brania jeżeli tylko możesz
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Nie no ja rozumiem potencjał 3x duchy i 3x hero ale jak open to open a nie ze to mi nie pasuje to banujemy... (bez osobistych wyjazdów) mi np. Nie pasuje wizja magi jaka bedą miały HE albo pierdyliozard skinkow. Ale to open i wątpie w to ze top bez ograniczeń to bedą same VC
Ostatnio zmieniony 25 sie 2012, o 17:37 przez JarekK, łącznie zmieniany 1 raz.