VC Bojka
VC Bojka
MYK PYK PYK!
Lord Vampir generał 1level:
*mieczyk za 75, dragonhełm, opal amulet, Ha, Shield
*ASF, +1W, Beguile
429
Master Nekro 4level magia death:
*BoA
225
Vampir BSB 1level, wampiryczna:
*Ha, Enchanted Shield, DawnStone, SoM
*-1ld, przerzut strachu
229
mały nekro 1level, wapiryczna:
*master of death
85
20 szkieli z bannerkiem +1MV, full Comand 145
10 szkieli, czempion i muzyk 70
37ghuli z czempionem 380
2x5 psów 2*40
20 zombi z muzykiem 65
duszek 45
duszek 45
2nietoperki 32
5vargheistów z czempionem 240
varghulf 175
varghulf 175
i
4baśki 4x95
ewentualnie co do poprawki to:
1.zmiejszyć cory (ghuli troszku) i dać:
a.)jedną bazę ducha więcej
b.)dać jednego vargheista i albo 2x3 lub jedna konkretna 6
c.) zwiększyć zombii aby po 1-2 wkrzeszeniu(nie mam mocnego wskrzeszenia 1level) mogły trzymać duże hordy
więcej opcji zmian nie zakładam...
póki co gram na lordzie z krzykiem i sprawdza się dobrze...trochę kombinacji jest i Euro daje mi tylko lorda+2baśki ale cóż na większe mogę poszaleć...
grałem z kawaleryjskim imperium->daje rade
z WE->daje rade
z Bestiami o dziwo ciężko....jak jest klocek 40+ typa to ciężko to skrzyczeć
HE->miło krzykać w WL
krasie->tutaj jest ciekawie
bolą mnie armie mocno liczebne gdzie mój główny atut-krzyk się marnuje/nie zawsze da rade...bardzo lubie armie drogie i kawaleryjskie...sądzę że smoki też mogą być do rozpracowania...
Jutro w podobnej koncepcji testy na TK i DE
wiem że pewnie zaraz będą zj**ki że nie ma ani mortisa, ani cryptów, ani gwardii, czy BK, że lord ni czaruje ni walczy mocno, że frenzy na lordzie, że krzyki to tylko na terrogejku, że Varghulfy to słaby wybór z rare i że szkielety to przeżytek...ale wali mnie to kreska ze szkieletów to bardzo ciekawa opcja i rozważam czy tej 20 nie podzielić na kolejne dwie dziesiąteczki
zatem krytykować!
Lord Vampir generał 1level:
*mieczyk za 75, dragonhełm, opal amulet, Ha, Shield
*ASF, +1W, Beguile
429
Master Nekro 4level magia death:
*BoA
225
Vampir BSB 1level, wampiryczna:
*Ha, Enchanted Shield, DawnStone, SoM
*-1ld, przerzut strachu
229
mały nekro 1level, wapiryczna:
*master of death
85
20 szkieli z bannerkiem +1MV, full Comand 145
10 szkieli, czempion i muzyk 70
37ghuli z czempionem 380
2x5 psów 2*40
20 zombi z muzykiem 65
duszek 45
duszek 45
2nietoperki 32
5vargheistów z czempionem 240
varghulf 175
varghulf 175
i
4baśki 4x95
ewentualnie co do poprawki to:
1.zmiejszyć cory (ghuli troszku) i dać:
a.)jedną bazę ducha więcej
b.)dać jednego vargheista i albo 2x3 lub jedna konkretna 6
c.) zwiększyć zombii aby po 1-2 wkrzeszeniu(nie mam mocnego wskrzeszenia 1level) mogły trzymać duże hordy
więcej opcji zmian nie zakładam...
póki co gram na lordzie z krzykiem i sprawdza się dobrze...trochę kombinacji jest i Euro daje mi tylko lorda+2baśki ale cóż na większe mogę poszaleć...
grałem z kawaleryjskim imperium->daje rade
z WE->daje rade
z Bestiami o dziwo ciężko....jak jest klocek 40+ typa to ciężko to skrzyczeć
HE->miło krzykać w WL
krasie->tutaj jest ciekawie
bolą mnie armie mocno liczebne gdzie mój główny atut-krzyk się marnuje/nie zawsze da rade...bardzo lubie armie drogie i kawaleryjskie...sądzę że smoki też mogą być do rozpracowania...
Jutro w podobnej koncepcji testy na TK i DE
wiem że pewnie zaraz będą zj**ki że nie ma ani mortisa, ani cryptów, ani gwardii, czy BK, że lord ni czaruje ni walczy mocno, że frenzy na lordzie, że krzyki to tylko na terrogejku, że Varghulfy to słaby wybór z rare i że szkielety to przeżytek...ale wali mnie to kreska ze szkieletów to bardzo ciekawa opcja i rozważam czy tej 20 nie podzielić na kolejne dwie dziesiąteczki
zatem krytykować!
Ostatnio zmieniony 13 paź 2012, o 20:32 przez Szamot, łącznie zmieniany 1 raz.
Xier pisze:Jak chcesz taką rozpe to zamień jeszcze te vargulfy na terrorgeje
nie terrogeje są za duże i łatwo im nabić woundy, trudno skampić główny cel działa i ogólnie takie jakieś...warghulfy są dla mnie lepsze...lepiej skampić i sa pomocne gdy już do kombatu dojdzie terrogejko niet! mam jednego z 4W w oddziale, który jest prawie nietykalny
on nie jest od tegy by walczyć...a jeśli już to dopiero w 5-6turze w pewne kombaty...to nie rzeźnik.Xier pisze:Czy ja wiem czy taki ten lord nietykalny sv 3+ (jeśli dobrze policzyłem) i jednorazowy ward 4+ to nie jest dużo Na pewno rozpa fajna bo oryginalna sam kombinowałem kiedyś z tym mieczykiem
Kap pisze:Decydując się na walkę w 5-6 turze może do walki nim nie dojść i wtedy masz w punktach -600 ^^. Ale ogólnie shriek na liderce z vampira lorda wygląda godnie.
2D6+ilość Woundów wampirka(4) i -1ld od bsb który jest obok....do tego death i -3 do LD. SUper kombo na wszystko! nie ma takiego czegoś co przy LD 6(jesli ma 10, gdy wszystko wyjdzie) wytrzyma krzyk lorda i basiek...bolączka jest ciężka gra, trzeba się napracować
LD krzykacza nie ma nic do rzeczy, ważna jest liczba ran 2D6+W - Ld przeciwnikaKap pisze:Ale ogólnie shriek na liderce z vampira lorda wygląda godnie.
Terrorgeist ma 4 Ld a drze japę jak sie patrzy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
testy na DE były wczoraj i niezwykle ciekawe... rozpa DE na 2gwardiach (2 gry i 2razy rzucił na nich brzytwę...do tego w 2 grach nie zjadłem do końca bo zostało z 2-3 i obeszłem sie smakiem)...
jedno pewne...nie mam wskrzeszenia! to jest za mało i za słabo 3x1level...chyba jednak duży nekro weźmie lora wampirzego wtedy mam 2pewne popychaczki, dobre leczenie i dobre czary...w praktyce i tak -3do LD rzadko wychodzi...a krzyki klocków i tak nie ruszą porządnie, nawet na LD 6 klocka...
jedno pewne...nie mam wskrzeszenia! to jest za mało i za słabo 3x1level...chyba jednak duży nekro weźmie lora wampirzego wtedy mam 2pewne popychaczki, dobre leczenie i dobre czary...w praktyce i tak -3do LD rzadko wychodzi...a krzyki klocków i tak nie ruszą porządnie, nawet na LD 6 klocka...
podejrzewam, że są dużo lepsze hardcorowe złożenia DE niż 2x Gwardia...
pendant? smok? 2x hydra?
do tego 40 Witch'ek
nie wiem czy te 2x Gwardia pokazuje realne możliwości DE wobec twoich VC.
pendant? smok? 2x hydra?
do tego 40 Witch'ek
nie wiem czy te 2x Gwardia pokazuje realne możliwości DE wobec twoich VC.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
+1misha pisze:nie wiem czy te 2x Gwardia pokazuje realne możliwości DE wobec twoich VC.
Dodatkowo DE mogą być wszechstronnie złożone. Np 100-150 pestek na turę wypłacą i klocek tych 37 ghuli wraz z Lordem bez ochrony robi... puff!
Raczej bym był ostrożny z miarodajną oceną tej rozpy.
Takie delfy na strzałach w jedną turę rozpruwają oba Vargi i mocno nadszarpują Ci Ghule. W swojej nie dowskrzeszasz się porządnie nawet przy Necro 4lvl, a delfy z oczkiem rozbijają ci lorda, ghule i wszystkich charakterów, którzy stali w ghulach...
Wtedy to swoisty anal intruder bo w drugiej najdalej w trzeciej turze podajesz dłoń przeciwnikowi...
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
domyślam się że tak na taką rozpę jak mam można w każdej armii złożyć coś specjalnie pod to moje umiejętności nie są jakies super i nie mam aspiracji na wygrywanie masterów. Wiem też rozpę można wyżyłować w VC na lepsze sposoby
fakt jest taki że granie czymś nietypowym i ogólnie postrzeganym za plewne jest miłe i dla mnie i dla przeciwnika, który widzi VC inne od standardu...co do smoka uważam że smoczek tak by ochoczo też tutaj nie pohasał bardziej bym się bał miliona strzał+mocna magia i hotek na pegazie na mojej dupie
fakt jest taki że granie czymś nietypowym i ogólnie postrzeganym za plewne jest miłe i dla mnie i dla przeciwnika, który widzi VC inne od standardu...co do smoka uważam że smoczek tak by ochoczo też tutaj nie pohasał bardziej bym się bał miliona strzał+mocna magia i hotek na pegazie na mojej dupie
ok kolejna wariacja
lord z krzykiem obsysa gdy jest klocek a tego jest dużo więc lord do łapy dostaje sprzęt do mordu generalnie rozpa offensywna
LORD WAMPIR:
furia, asf, przerzut fear
dragonhełm, WSV 4+, ogreblade
HA,Shield, 1level, generał
Nekro Master:
4level, magia death,
periapt
Vampir BSB:
-1ld, Forbidden lore,
sv 2+, Luckstone
2level, magai beast
5Wraciaków hero
Mały Nekros:
1level, wampiryczna, scroll
40ghuli z ghatem
22szkiele FCG, +1Mv
21zombi muzyk
5psów
5psów
duszek
duszek
2nietopyry
3varghristy
3vargheisty
varghulf
varghulf
próbowałem grać na terrogejach dwóch, ale jednak mi nie leżą...ładne modele ale ich podstawka mnie odstrasza....jeden to za mało a 2 to ciężko schować i to darmowe punkty dla imperim,krasi,ogrów, i lizaków...ciężko też z WE,HE i DE...
ogólnie vampiry z ghule i "straszne kombo" ghule z T5 i S4 lub Wraciaki z S6 czy chociażby podpakowanie wampirka(jak wylosuje)
wraciaki w zależności od okazji obsadzają szkielety od 2 do 5(zaleznie od formacji), nadwyżka wrajtów do ghuli...varghulfy przy dupie ghuli i vargheisty także.
mam 2xpsy,2 duszki i baty do odginania. Jeśli jest potrzeba to i wraciaki. Zombi mogą iść na blok-wtedy nerkrosi w szkielach w 2szeregu za wrajatmi i można iść w kombat.
Rozważam aby gdzieś na nekrosie upchać MR3...nie wiem też czy beast się opłaca i czy nie lepiej dać 1levelowego sztandatowego wampirka z shadow/Kinga BSB puszkę...wtedy mogę wepchać 3nekrosa z wspomianym MR3
jakieś opnie?
lord z krzykiem obsysa gdy jest klocek a tego jest dużo więc lord do łapy dostaje sprzęt do mordu generalnie rozpa offensywna
LORD WAMPIR:
furia, asf, przerzut fear
dragonhełm, WSV 4+, ogreblade
HA,Shield, 1level, generał
Nekro Master:
4level, magia death,
periapt
Vampir BSB:
-1ld, Forbidden lore,
sv 2+, Luckstone
2level, magai beast
5Wraciaków hero
Mały Nekros:
1level, wampiryczna, scroll
40ghuli z ghatem
22szkiele FCG, +1Mv
21zombi muzyk
5psów
5psów
duszek
duszek
2nietopyry
3varghristy
3vargheisty
varghulf
varghulf
próbowałem grać na terrogejach dwóch, ale jednak mi nie leżą...ładne modele ale ich podstawka mnie odstrasza....jeden to za mało a 2 to ciężko schować i to darmowe punkty dla imperim,krasi,ogrów, i lizaków...ciężko też z WE,HE i DE...
ogólnie vampiry z ghule i "straszne kombo" ghule z T5 i S4 lub Wraciaki z S6 czy chociażby podpakowanie wampirka(jak wylosuje)
wraciaki w zależności od okazji obsadzają szkielety od 2 do 5(zaleznie od formacji), nadwyżka wrajtów do ghuli...varghulfy przy dupie ghuli i vargheisty także.
mam 2xpsy,2 duszki i baty do odginania. Jeśli jest potrzeba to i wraciaki. Zombi mogą iść na blok-wtedy nerkrosi w szkielach w 2szeregu za wrajatmi i można iść w kombat.
Rozważam aby gdzieś na nekrosie upchać MR3...nie wiem też czy beast się opłaca i czy nie lepiej dać 1levelowego sztandatowego wampirka z shadow/Kinga BSB puszkę...wtedy mogę wepchać 3nekrosa z wspomianym MR3
jakieś opnie?
JarekK pisze:masz mase smiecia i w sumie 1 klocek + 4 wsparcia... no nie wiem... jak masz varghulfy to vargheisty daj do 1 unitu (6) to wted oni już mogą coś poklepać, a nie poprzeszkadzać
rozważam i nie wiem...czy lepsze 2x3 czy 1x6...do bicia mam teoretycznie 2 klocki ghule i szkiele(z wrajtami)
coś odnośnie BSB? beast czy shadow? opłaca się ładować 25 na forbiddena i 35 na 2level aby ciskać z 3kości sygnaturkę z beast na ghule z wampirami/szkiele z wrajami/vargheisty(w sumie wtedy by było ich 6 w jednym klocku+1 S&T robią miazgę)
Myślałem na dwoma vargami w rozpie. Jest lekki problem z tym, że latwo je odstrzelić. Niestety nie masz nic poza ghulami z Lordem do walki...
Vargheisty: trzeba się z nimi obchodzić jak z jajkiem i nie mając Cryp horrorów nie mas zich za czym schować więc łatwo schodzą... mając szóstkę jeszcze coś skroisz ale bez vargheistów (mówię o jednym dużym oddziale) może być ciężko...
Varghulfy nie mogą szarżować w klocki same, tym bardziej pancerne (chd, woch), kawalerię bo się sypie... vargi mogą być co najwyżej wsparciem dla klocka ghuli ale co zrobisz z przykładowym drugim klockiem piechoty przeciwnika albo dwoma? Może być problem. Dwa Vargi + vargheisty od boku mogą sporo zrobić hordzie więc już to jakaś siła ataku...
Masz tylko jednego maga z wskrzeszaniem... w dodatku 1lvl i bez mortisa... jesteś pewny, że to wystarczy?
Vargheisty: trzeba się z nimi obchodzić jak z jajkiem i nie mając Cryp horrorów nie mas zich za czym schować więc łatwo schodzą... mając szóstkę jeszcze coś skroisz ale bez vargheistów (mówię o jednym dużym oddziale) może być ciężko...
Varghulfy nie mogą szarżować w klocki same, tym bardziej pancerne (chd, woch), kawalerię bo się sypie... vargi mogą być co najwyżej wsparciem dla klocka ghuli ale co zrobisz z przykładowym drugim klockiem piechoty przeciwnika albo dwoma? Może być problem. Dwa Vargi + vargheisty od boku mogą sporo zrobić hordzie więc już to jakaś siła ataku...
Masz tylko jednego maga z wskrzeszaniem... w dodatku 1lvl i bez mortisa... jesteś pewny, że to wystarczy?
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Daw pisze:Myślałem na dwoma vargami w rozpie. Jest lekki problem z tym, że latwo je odstrzelić. Niestety nie masz nic poza ghulami z Lordem do walki...
Vargheisty: trzeba się z nimi obchodzić jak z jajkiem i nie mając Cryp horrorów nie mas zich za czym schować więc łatwo schodzą... mając szóstkę jeszcze coś skroisz ale bez vargheistów (mówię o jednym dużym oddziale) może być ciężko...
Varghulfy nie mogą szarżować w klocki same, tym bardziej pancerne (chd, woch), kawalerię bo się sypie... vargi mogą być co najwyżej wsparciem dla klocka ghuli ale co zrobisz z przykładowym drugim klockiem piechoty przeciwnika albo dwoma? Może być problem. Dwa Vargi + vargheisty od boku mogą sporo zrobić hordzie więc już to jakaś siła ataku...
Masz tylko jednego maga z wskrzeszaniem... w dodatku 1lvl i bez mortisa... jesteś pewny, że to wystarczy?
ciągle zapominacie o wraciakach w oddziale szkieletów!
tam gdzie nie ma magicznych ataków to jest mielenie
ile klokców ktoś da? 2duże spore do mordowania? może 3-4 ale wtedy te 2 pozostałe są mniejsze...we wszystkim co duże i złe nie ma magicznych ataków! (chyba że demony czy WE na drzewach wszelkiej maści)
vargheisty racja złączyć do 6
mam lorda z vampiryczną i nekrosa z wampiryczną...dwóch 1levelowych na wskrzeszenie...wlaśnie obawiam się i nie wiem czy:
1.) BSB bierze wampiryczną i leci forbidden co daje nam 25 do jakieś spożytkowania
2.)BSB zamienia się całkiem na Wight Kinga co daje nam zaoszczędzone punkty
3.)nekro 4levelowy rezygnuje z deat i bierze wampiryczną...
i właśnie te 3 punkty są istotne...czy zrobić 1&3? 2&3? czy może tylko 1, 2 lub 3?
jak pisałem wcześniej terrgeje odpadają.
mortis odpada...nie płaci się według mnie dać 240 za +2 do casta na 2 magach i regenkę(nie mam cryptów) i krzyk basi i hity...
cryptów nie mam i mieć nie będę...biją się tak sobie, nie latają, może wytrzymalsze ale wymuszają praktycznie mortisa
po raz kolejny przynudzę! mam 2 varghulfy i mi się zajebiście podobają modele i 2 dużo robią, gdyby były w specach to brałbym 3!
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
imo zrezygnowałbym z deatha na dużym necro i dał mu vampire a deatha dał bsb. Przerzuty trafień i zranień to morze być gamebreaker w wypadku 2 oddziałów o jakimkolwiek potencjale.
A 500 pkt za klocek z wrajtami to straszny over kill. Już lepiej wywal dwa wrajty, dorób 3 i dopakuj jedne duszki do 2 baz , tak aby w razie czego może jakieś ranki wbiły i dłużej pożyły, ba a nawet coś po entym steadfascie złamały.(8 woundów może spokojnie przerzyć 1 turę combatu nawet jeśli wejdą im te przykładowe 2 rany od magicznego tasaka)
Szkielety bym w pizdu wywalił bo to chyba najgorszy core jakiego wampiry mają i wsadził z 20 zombiech do trzymania dużego necro.
Jak chcesz mieć małego necro to ja dałbym mu death żeby walił z sniperki siedząc w oddziale z gienkiem który da mu 10 ld.
3 Wrajty które powinny Ci zostać niech latają jako freerunerzy do wkurzania, wyciągania herosów i trzymania potworków.
Teraz mając 6 wolno latających eteryków takie armie jak ogry, orki, imperium muszą się mocno napocić by Ci napsuć krwi.
A 500 pkt za klocek z wrajtami to straszny over kill. Już lepiej wywal dwa wrajty, dorób 3 i dopakuj jedne duszki do 2 baz , tak aby w razie czego może jakieś ranki wbiły i dłużej pożyły, ba a nawet coś po entym steadfascie złamały.(8 woundów może spokojnie przerzyć 1 turę combatu nawet jeśli wejdą im te przykładowe 2 rany od magicznego tasaka)
Szkielety bym w pizdu wywalił bo to chyba najgorszy core jakiego wampiry mają i wsadził z 20 zombiech do trzymania dużego necro.
Jak chcesz mieć małego necro to ja dałbym mu death żeby walił z sniperki siedząc w oddziale z gienkiem który da mu 10 ld.
3 Wrajty które powinny Ci zostać niech latają jako freerunerzy do wkurzania, wyciągania herosów i trzymania potworków.
Teraz mając 6 wolno latających eteryków takie armie jak ogry, orki, imperium muszą się mocno napocić by Ci napsuć krwi.
1 Vampire Lord @ 500.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard
Master of the Black Arts
Summon Creatures of Night
MR 3
The Black Periapt
1 Master Necromancer @ 200.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Vampires
Book of Arkhan
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll
1 Necromancer @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
48 Crypt Ghouls+Ghast @ 490.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
22 Zombies @ 71.0 Pts
Musician
2 Bat Swarm @ 70.0 Pts
2 Bat Swarm @ 70.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
6 Vargheists @ 276.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
8 Cairn Wraiths @ 400.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2799.0
?
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard
Master of the Black Arts
Summon Creatures of Night
MR 3
The Black Periapt
1 Master Necromancer @ 200.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Vampires
Book of Arkhan
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll
1 Necromancer @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
48 Crypt Ghouls+Ghast @ 490.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
22 Zombies @ 71.0 Pts
Musician
2 Bat Swarm @ 70.0 Pts
2 Bat Swarm @ 70.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
6 Vargheists @ 276.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
8 Cairn Wraiths @ 400.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2799.0
?