VC Bojka
Re: 2800 bez ograniczeń VC
Mortis jest najbardziej potrzebny dla Horrorów żeby dawać regenę, których nie masz.
Czym masz zamiar się bić? Albo jeśli nie bić to czym masz zamiar przytrzymać duże hordy?
8 wratów to na moje oko strata punktów ale w sumie rzadko można wystawić taki oddział więc może akurat pod mój sposób gry nie pasuje. Wiesz... tutaj już każdy będzie miał inne rady dla Ciebie bo sama rozpa to nie wszystko. Trzeba też ogarnąć jeszcze jak tym grać. A to już musisz znaleźć sam.
Czym masz zamiar się bić? Albo jeśli nie bić to czym masz zamiar przytrzymać duże hordy?
8 wratów to na moje oko strata punktów ale w sumie rzadko można wystawić taki oddział więc może akurat pod mój sposób gry nie pasuje. Wiesz... tutaj już każdy będzie miał inne rady dla Ciebie bo sama rozpa to nie wszystko. Trzeba też ogarnąć jeszcze jak tym grać. A to już musisz znaleźć sam.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
czy czasem nie przegrywasz automatycznie 20:0 na blood and glory?
masz generała tylko a to 2 ptk, na zombi brak sztandaru
musisz miec 4 by grać, przy 3 przegrywasz
masz generała tylko a to 2 ptk, na zombi brak sztandaru
musisz miec 4 by grać, przy 3 przegrywasz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ta rozpa którą wrzuciłeś jest z dupy kompletnie...
1) masz 2 magów 3,4 lev ok silna magia ale po co? silna magia nie jest celem w samym sobie jest tylko wspaciem dla klocków które wykonują cele bitwy czyli ZABIJANIE!
2) Czym przepraszam chcesz zabijać? klocek 50 ghuli jest spoko sam go teraz testuje, trudno urwać mu punkty a sam z przerzutami trafień robi sieke ze słabo opancerzonymi unitami
3) 6 vargheistów bede testował, ja mam w rozpie black knightów i dotychczas miałem blood ale zmieniłem ich na vargheisty bo też maja frenzy, kosztują mniej latają, ale nie maja opancerzenia...
4) taka ilość pkt w eterykach jest z dupy. na open wszyscy beda mieli wymaksowaną do bólu magię i chętnie zaproszą klocki eteryków za 400pkt jeden banishment i do widzenia
1) masz 2 magów 3,4 lev ok silna magia ale po co? silna magia nie jest celem w samym sobie jest tylko wspaciem dla klocków które wykonują cele bitwy czyli ZABIJANIE!
2) Czym przepraszam chcesz zabijać? klocek 50 ghuli jest spoko sam go teraz testuje, trudno urwać mu punkty a sam z przerzutami trafień robi sieke ze słabo opancerzonymi unitami
3) 6 vargheistów bede testował, ja mam w rozpie black knightów i dotychczas miałem blood ale zmieniłem ich na vargheisty bo też maja frenzy, kosztują mniej latają, ale nie maja opancerzenia...
4) taka ilość pkt w eterykach jest z dupy. na open wszyscy beda mieli wymaksowaną do bólu magię i chętnie zaproszą klocki eteryków za 400pkt jeden banishment i do widzenia
JarekK pisze:Ta rozpa którą wrzuciłeś jest z dupy kompletnie...
1) masz 2 magów 3,4 lev ok silna magia ale po co? silna magia nie jest celem w samym sobie jest tylko wspaciem dla klocków które wykonują cele bitwy czyli ZABIJANIE!
2) Czym przepraszam chcesz zabijać? klocek 50 ghuli jest spoko sam go teraz testuje, trudno urwać mu punkty a sam z przerzutami trafień robi sieke ze słabo opancerzonymi unitami
3) 6 vargheistów bede testował, ja mam w rozpie black knightów i dotychczas miałem blood ale zmieniłem ich na vargheisty bo też maja frenzy, kosztują mniej latają, ale nie maja opancerzenia...
4) taka ilość pkt w eterykach jest z dupy. na open wszyscy beda mieli wymaksowaną do bólu magię i chętnie zaproszą klocki eteryków za 400pkt jeden banishment i do widzenia
luz dochodzi jeden wrajt! Mój Drogi...eteryki dadzą rade to jest perelka o którą trzeba pieścić ale co tam
do ghuli idzie wampir z furią, ASF, dragon hełm, +2 siły i ward na 4+, jest 1levelowy
duży nekro dostaje periapta 4level i magię wampiryczną
6wargheistów leci i po małych cięciać(ghule i punkty z levelów wampira) i wchodzi 10 cryptów!
tyle z przemyśleń
ghule z siepaczem, eteryki i crytpy..oginaczki i swamry do dawania ASL. Mortis. tyle ode mnie
(widze że ludzie uważają że to na Silesiana ...otóż nie )
Widze, że zrobiłeś teraz sam sung (z koreańskiego kopiuj wklej ) najlepszej rozpy z Euro... Szczerze to jak masz takie pkt to możesz zagrać na czym chcesz byle by się to kupy trzymało pomyśl nad 2x strigori lub kawa nie trzeba się trzymać rozpy z euro
Oczywiście to TOBIE ma się najlepiej grać pisze to to mi się już znudził build: lord klepacz + ghule + crypty + mortis + odginaczki...
Oczywiście to TOBIE ma się najlepiej grać pisze to to mi się już znudził build: lord klepacz + ghule + crypty + mortis + odginaczki...
ok oto kolejna plewna rozpa powodowana moim chorym umysłem...
motto przedownie to "nie ufam małym oddziałom"
Unnamed2800 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 419.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade
Talisman of Preservation
Red Fury
Quickblood
Beguile
Dragonhelm
47 Crypt Ghouls(46+ghast)@ 480.0 Pts
1 Master Necromancer @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
The Black Periapt
1 Vampire @ 190.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Book of Arkhan
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll
23 Zombies @ 74.0 Pts
Musician
34 Skeleton Warriors @ 220.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician,Champion
Banner of Swiftness
9 Vargheists @ 414.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
7 Cairn Wraith @ 60.0 Pts (hero)
Models in Army: 140
Total Army Cost: 2800.0
lord->ghule, 7wrajtów w szkielety i rozciągamy je na formację 6szeregów po 7 typa, 9vargheistów blisko lorda i BSB....reszta przeszkadzajki, bunkier zombi przy dupce ghuli i szkieletów...
motto przedownie to "nie ufam małym oddziałom"
Unnamed2800 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 419.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade
Talisman of Preservation
Red Fury
Quickblood
Beguile
Dragonhelm
47 Crypt Ghouls(46+ghast)@ 480.0 Pts
1 Master Necromancer @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
The Black Periapt
1 Vampire @ 190.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Book of Arkhan
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll
23 Zombies @ 74.0 Pts
Musician
34 Skeleton Warriors @ 220.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician,Champion
Banner of Swiftness
9 Vargheists @ 414.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
7 Cairn Wraith @ 60.0 Pts (hero)
Models in Army: 140
Total Army Cost: 2800.0
lord->ghule, 7wrajtów w szkielety i rozciągamy je na formację 6szeregów po 7 typa, 9vargheistów blisko lorda i BSB....reszta przeszkadzajki, bunkier zombi przy dupce ghuli i szkieletów...
Zrobiłes wieksze porno odgianczkowe niż to o czym myslę - ciekawe czy nie bedzie to przerost formy nad treścią ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Przynajmniej rozpa HE na 3 hordach na WL nie dojdzie do CC
ok ostateczna wersja konwulsji
lord klepak z furią, Beguile, ASF, Dragonhełm, Ward 4+, 1 level, GENERAŁ.
duży nekro z RoFD 4level magia vampiryczna
wampir z fobidden lore, BSB z Channeling stafem, 2level lore of fire
wampir z forbidden lore, scroll, 2level lore of fire
5wraciaków hero
25szkieletów z +1MV, FCG
40ghuli z ghastem
20zobmi z muzykiem
3x1 bazy duszków
2fell baty
12vargajśtów
2x5psy
rozpa prosta i skuteczna.
Lord walczy w ghulach, szkielety biorą wraciaki do siebie, magowie w zombikach, 12varghejów do wsparcia.
jedyne co to pytanie o lordy na małych wampirach(sa oni kompletnie goli, nawet bez HA&Sh)...magia bestii ładnie by się komponowała z vargheistami i lordem, fire ma pociski które są przydatne na podchodzące mi pod ryj śmieci z którymi nie mam co za badzo zrobić i na lekki popierdółki typu łuki, czy nawet 2k6 w maszynkę dobrą opcją. z Fire daje mi to 2pociski+RoF+Gaze of Nagash....zastanawiam się jeszcze nad 2xshadow(wtedy zaoszczędzam 50pkt na forbiddenach)...
nie ufam jednej sygnaturze, lory inne niż wampiryczna bara głównie dla sygnatur i zmiana obejmuje 2 wampirów na raz na ten sam lore...teraz nie wiem czy lepsze są +2pociski, +2do S&T na vagheje, czy 2miasmy(dla pewności).
lord klepak z furią, Beguile, ASF, Dragonhełm, Ward 4+, 1 level, GENERAŁ.
duży nekro z RoFD 4level magia vampiryczna
wampir z fobidden lore, BSB z Channeling stafem, 2level lore of fire
wampir z forbidden lore, scroll, 2level lore of fire
5wraciaków hero
25szkieletów z +1MV, FCG
40ghuli z ghastem
20zobmi z muzykiem
3x1 bazy duszków
2fell baty
12vargajśtów
2x5psy
rozpa prosta i skuteczna.
Lord walczy w ghulach, szkielety biorą wraciaki do siebie, magowie w zombikach, 12varghejów do wsparcia.
jedyne co to pytanie o lordy na małych wampirach(sa oni kompletnie goli, nawet bez HA&Sh)...magia bestii ładnie by się komponowała z vargheistami i lordem, fire ma pociski które są przydatne na podchodzące mi pod ryj śmieci z którymi nie mam co za badzo zrobić i na lekki popierdółki typu łuki, czy nawet 2k6 w maszynkę dobrą opcją. z Fire daje mi to 2pociski+RoF+Gaze of Nagash....zastanawiam się jeszcze nad 2xshadow(wtedy zaoszczędzam 50pkt na forbiddenach)...
nie ufam jednej sygnaturze, lory inne niż wampiryczna bara głównie dla sygnatur i zmiana obejmuje 2 wampirów na raz na ten sam lore...teraz nie wiem czy lepsze są +2pociski, +2do S&T na vagheje, czy 2miasmy(dla pewności).
żeby Ci przypadkiem tych magów nie ubyło po pierwszej turze strzelania jakiegoś porno defensa 3 magów w klocku 20 zombich może Ci szybko wyparować. Nie wyjdzie Ci tura magii i przykładowo nie wskrzesisz odpowiedniej ilości zombie i robi się kiepsko
Taki duży kloc vargheistów też do mnie nie przemawia. Uderzenie ma owszem, ale schodzi łatwo od byle czego.
Taki duży kloc vargheistów też do mnie nie przemawia. Uderzenie ma owszem, ale schodzi łatwo od byle czego.
Jak to jest z command group i ich pozycja w oddziele?
wg. Str. 97 - Bohaterowie dołączający do oddziału nie powodują przesunięcia command group do tyłu.
wg. Str. 92 - Tutaj z kolei jest co innego, że jak nie ma miejsca dla command grupy to idzie to tyłu.
wg. Str. 97 - Bohaterowie dołączający do oddziału nie powodują przesunięcia command group do tyłu.
wg. Str. 92 - Tutaj z kolei jest co innego, że jak nie ma miejsca dla command grupy to idzie to tyłu.