Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: PiotrB »

Imperium to nie HE gdzie cory są beznadziejne- TU WSZYSTKO jest fajne i wszystko jest warte swojej ceny ale nic nie jest przegięte - trzeba więc skilla - doskonała armia do nauki gry.

Ja maga trzymam w 5tce jazdy - jadącą za głównym regimentem IC.
Czołg na euro jest 0-1 więc 2 tylko na inny format - choć ja uważam ,że wcale nie jest przegięty....
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Po prostu Czołg to jest taka perełka, coś innego poza Kawą, więc fajnie mieć jak najwięcej takich perełek, tylko czy 2 to nie za dużo?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

wyłącza Ci inne fajne rary - więc nie wiem - musisz sam po testować co Ci odpowiada:)...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Nic nie wylacza bo jest najlepszy, z impactow jestes w stanie przetrzebic WL-e albo polozyc lezke z S4, jak zostanie ich ponizej 18 to zobaczysz jak przeciwnik zacznie sie zaslaniac i wycofywac, bo 5-tka Demingow rozkreca to spokojnie i jeszcze brejuje, nawet bez zbytnich buffow. Trzeba tylko pozbyc sie orlow i ewentualnie bolcy w pore (kometka i cannony?)
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Ciuchcia mnie wkurza okrutnie, bo zwykle mam małe rzuty na ruch.

Ale...
Random movement to prawdziwa perełka. Żaden oddział czy śmieć nam nie zniknie z zasięgu wzroku. bo po porostu czołg się tym nie przejmuje... ruszy w bok i jeszcze walnie, a flee nikt nam nie zadeklaruje.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Ale można przyblokować i tylko do przodu będzie jechać :P
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

#helion# pisze:Nic nie wylacza bo jest najlepszy, z impactow jestes w stanie przetrzebic WL-e albo polozyc lezke z S4, jak zostanie ich ponizej 18 to zobaczysz jak przeciwnik zacznie sie zaslaniac i wycofywac, bo 5-tka Demingow rozkreca to spokojnie i jeszcze brejuje, nawet bez zbytnich buffow. Trzeba tylko pozbyc sie orlow i ewentualnie bolcy w pore (kometka i cannony?)

drugi czołg wyłącza inne opcje - jak Hurricanium czy Hellblaser i to jest fakt. Jest też mocno losowy - nie raz się zdarzy ,że całą bitwę nic nie zrobi...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

Moja rospa na najblisza gre format 2400. Postawilem w niej jeden glowny cel,mobilnosc ma ona swoje wady ktore moga sie nie wszystkim spodobac ale coz ich nie ma ;).

General,Wizard lord lv4 light,talizman of preservation,kon, 263

Battle Wizard lv1 beast,talizman of enduramce,kon, 107
BSB,pegaz,FPA,biting blade,charmed shild, 151
Capitan,pegaz,FPA,shild,dragonhelm,luckstone,warrior bane, 133

Ko 13 FCG,316
Ko IC 13,FCG,standard of discipline, 370

DG-K 5,FCG,steel standard, 355
DG-K 5,FCG,banner of swiftness, 335

Celestian Huricanum, 130
Luminark of Hysh, 2 240
2400

Prosilbym o sugestie,bo sama idea rospiski mobilnej mi sie podoba choc nie ma w niej Stanka. To kto powiedzial,ze musi byc w kazdej rospie :) . Dobor itemow na capitanach jest z oszczednosci i jestem otwarty na propozycje lepszego ich dobrania.pzdr
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

A więc moje sugestie ;) :
-Kapitanom dałeś bardzo słabą broń (w sensie magiczne miecze) ,ja bym pomyślał nad np:Shrieking Blade (model budzi fear)
-zamiast 2x Luminark of Hysh wstawił bym 2x Wielkie działo ,nawet w mobilnej rozpisce - wystarczy ,że stoi i strąca potężne cele (w końcu nie będziecie grali na stołach 120 x 120 cali ,żeby musieć po nich całych wszystkim jeżdzić :) )
-Jeśli nie masz jakiegoś konkretnego planu co zrobić z magiem Lvl 1 z domeną Beast to ja bym go wyrzucił i dał kapłanów konno lub chociaż zamienił ten talizman na Dispel Scroll 8)
-Przemyślał bym robienie maga Lvl 4 Generałem armii ,ma tyle samo LD co Kapitan ,a jak ci go strącą to dostają aż 363 pkt

Ogólnie musże powiedzieć ,że całkiem fajnie rozdałeś sztandary :wink:
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

Sprostowanie co do rospy.
KO IC maja miec sztandar z +1LD dla maga ma w tedy 9.
Maly mag z beast uwazam za ciekawa opcje bo jest w niej tylko dla sygnaturki 1s i 1t. Owszem w pierwszej wersji zamiast WS5+ mnial wlasnie DS.
Obydwaj kapitanowie startuja w oddziale DG-K a w tedy uznalem,ze shirkin blade w oddziale z ferem to mu nie pasuje ale z drugiej strony kiedys od nich ucieknie i w tedy moze byc przydatny.
Cannony na liminarki fakt w pierwszej wersji bez namyslu wzielem dziala ale po pewnym czasie mnie olsnilo,koszt ten sam,moze jechac,daje w sumie 2PD a to nie malo,aura WS6+ to tylko mily dodatek a w ostatecznosci w szarzy ma impacty,fast ich szybko nie zdejmie.
Po przeliczeniu sobie tego postanowilem je wyprobowac wlasnie w takiej kombinacji.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

No to jeszcze coś ode mnie:
1. zamieniłbym na małym magu wsv na scrolla
2. duży mag w oddziale IC to według mnie słaby pomysł. Ten oddział pakuje się do walki, a to zdecydowanie nie miejsce dla maga, który jest dodatkowo generałem
3. 2 luminarki trochę się marnują, bo i tak dają tylko 1DD, a ich wardy się nie kumulują
4. proponowałbym następujące zmiany:
-zamienić talisman of endurance na małym magu na dispel scrolla
-zamienić jednego luminarka na 5 KO z muzykiem (do trzymania maga/magów)
-wyrzucić talisman of preservation z dużego maga i za pozostałe pkt podpakować pegazy, może na bsb enchanted shield+sword of might+dawnstone, a na drugim dragonhelm+sword of striking(lub battle)+luckstone
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Luminarki chyba maja tylko sens zeby dopakowac MR, bo ten sie zawsze kumuluje. Fajnie sie by zgrywalo z oddzialem halabard w ktorym siedzi witch hunter, oddzial ma ward na 4+ przed magia, a obok greatswordzi z bannerem MR(1) i maja ward na 5+ przed magia. Innego, lepszego zastosowania nie widze dla tego, zwlaszcza przy genialnym celestialu. Jak jeszcze leci za gosciem z runefangiem-cud miod ;]

Jesli mag ma ryzykowac dlabym mu life juz lepiej. Ostatnio sobie wyprobowalem, zostal mi na jednej ranie, a tu dwa czary wchodza i mag znow caly. Ja ogolnie jestem przekonany do life, na demisie i kawe wskrzeszanie jest super, a na liczna piechote test sily i polowe lub 1/3 nie ma. Zreszta niemal o kazdym czarze moglbym tak powiedziec, a z thronem to juz "magia" :)

Ale rozpa mi sie podoba, oryginalna, i ciekaw jestem jakby w rzeczywistosci funkcjonowala :)

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

luminarki daja PD a nie DD a to juz 2 kosci do spela, (to huricum daje DD). Malemu magowi zmienilem talizman na scrola. Wymienilem Kawe na 2xko 12 FCG i dalem KO IC 6 kosztem jednego luminarka i zmienilem sprzet capitanom dodajac pegazom podkowy. :) Pomysle nad tym Lifem by zachowac 2 latarki choc strace potencjalna birone.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Odwrotnie, luminark daje DD (wzoruje sie army builderem), co masz na mysli dwie kosci do spella? Majac te 3 urzadzenia masz dodatkowo +1PD oraz +1DD.

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

masz racie pomylilem sie z tymi DD i PD od altarow a drugi DD blokuje mi scrol i chyba dlatego podswiadomie go unikalem :)
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Bez względu na to ile masz luminarków zawsze dostajesz 1DD. Tak samo z hurricanami i PD
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

Jesli dobrze zrozumialem to te kosci sie nie kumuluja i bez wzgledu na to ile ma np.huricum to bede mial z nich tylko jedna kosc do PD?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Dobrze zrozumiales ;)

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

to jest zapisane w AB czy w nowej jakies erracie, jesli w erraciw to prosilbym o bezposredni link to sobie go sciagne bo wejsc na strone z telefonu nie moge.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Jest w AB
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

ODPOWIEDZ