Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Imperium to nie HE gdzie cory są beznadziejne- TU WSZYSTKO jest fajne i wszystko jest warte swojej ceny ale nic nie jest przegięte - trzeba więc skilla - doskonała armia do nauki gry.
Ja maga trzymam w 5tce jazdy - jadącą za głównym regimentem IC.
Czołg na euro jest 0-1 więc 2 tylko na inny format - choć ja uważam ,że wcale nie jest przegięty....
Ja maga trzymam w 5tce jazdy - jadącą za głównym regimentem IC.
Czołg na euro jest 0-1 więc 2 tylko na inny format - choć ja uważam ,że wcale nie jest przegięty....
Nic nie wylacza bo jest najlepszy, z impactow jestes w stanie przetrzebic WL-e albo polozyc lezke z S4, jak zostanie ich ponizej 18 to zobaczysz jak przeciwnik zacznie sie zaslaniac i wycofywac, bo 5-tka Demingow rozkreca to spokojnie i jeszcze brejuje, nawet bez zbytnich buffow. Trzeba tylko pozbyc sie orlow i ewentualnie bolcy w pore (kometka i cannony?)
Ciuchcia mnie wkurza okrutnie, bo zwykle mam małe rzuty na ruch.
Ale...
Random movement to prawdziwa perełka. Żaden oddział czy śmieć nam nie zniknie z zasięgu wzroku. bo po porostu czołg się tym nie przejmuje... ruszy w bok i jeszcze walnie, a flee nikt nam nie zadeklaruje.
Ale...
Random movement to prawdziwa perełka. Żaden oddział czy śmieć nam nie zniknie z zasięgu wzroku. bo po porostu czołg się tym nie przejmuje... ruszy w bok i jeszcze walnie, a flee nikt nam nie zadeklaruje.
#helion# pisze:Nic nie wylacza bo jest najlepszy, z impactow jestes w stanie przetrzebic WL-e albo polozyc lezke z S4, jak zostanie ich ponizej 18 to zobaczysz jak przeciwnik zacznie sie zaslaniac i wycofywac, bo 5-tka Demingow rozkreca to spokojnie i jeszcze brejuje, nawet bez zbytnich buffow. Trzeba tylko pozbyc sie orlow i ewentualnie bolcy w pore (kometka i cannony?)
drugi czołg wyłącza inne opcje - jak Hurricanium czy Hellblaser i to jest fakt. Jest też mocno losowy - nie raz się zdarzy ,że całą bitwę nic nie zrobi...
Moja rospa na najblisza gre format 2400. Postawilem w niej jeden glowny cel,mobilnosc ma ona swoje wady ktore moga sie nie wszystkim spodobac ale coz ich nie ma .
General,Wizard lord lv4 light,talizman of preservation,kon, 263
Battle Wizard lv1 beast,talizman of enduramce,kon, 107
BSB,pegaz,FPA,biting blade,charmed shild, 151
Capitan,pegaz,FPA,shild,dragonhelm,luckstone,warrior bane, 133
Ko 13 FCG,316
Ko IC 13,FCG,standard of discipline, 370
DG-K 5,FCG,steel standard, 355
DG-K 5,FCG,banner of swiftness, 335
Celestian Huricanum, 130
Luminark of Hysh, 2 240
2400
Prosilbym o sugestie,bo sama idea rospiski mobilnej mi sie podoba choc nie ma w niej Stanka. To kto powiedzial,ze musi byc w kazdej rospie . Dobor itemow na capitanach jest z oszczednosci i jestem otwarty na propozycje lepszego ich dobrania.pzdr
General,Wizard lord lv4 light,talizman of preservation,kon, 263
Battle Wizard lv1 beast,talizman of enduramce,kon, 107
BSB,pegaz,FPA,biting blade,charmed shild, 151
Capitan,pegaz,FPA,shild,dragonhelm,luckstone,warrior bane, 133
Ko 13 FCG,316
Ko IC 13,FCG,standard of discipline, 370
DG-K 5,FCG,steel standard, 355
DG-K 5,FCG,banner of swiftness, 335
Celestian Huricanum, 130
Luminark of Hysh, 2 240
2400
Prosilbym o sugestie,bo sama idea rospiski mobilnej mi sie podoba choc nie ma w niej Stanka. To kto powiedzial,ze musi byc w kazdej rospie . Dobor itemow na capitanach jest z oszczednosci i jestem otwarty na propozycje lepszego ich dobrania.pzdr
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
A więc moje sugestie :
-Kapitanom dałeś bardzo słabą broń (w sensie magiczne miecze) ,ja bym pomyślał nad np:Shrieking Blade (model budzi fear)
-zamiast 2x Luminark of Hysh wstawił bym 2x Wielkie działo ,nawet w mobilnej rozpisce - wystarczy ,że stoi i strąca potężne cele (w końcu nie będziecie grali na stołach 120 x 120 cali ,żeby musieć po nich całych wszystkim jeżdzić )
-Jeśli nie masz jakiegoś konkretnego planu co zrobić z magiem Lvl 1 z domeną Beast to ja bym go wyrzucił i dał kapłanów konno lub chociaż zamienił ten talizman na Dispel Scroll
-Przemyślał bym robienie maga Lvl 4 Generałem armii ,ma tyle samo LD co Kapitan ,a jak ci go strącą to dostają aż 363 pkt
Ogólnie musże powiedzieć ,że całkiem fajnie rozdałeś sztandary
-Kapitanom dałeś bardzo słabą broń (w sensie magiczne miecze) ,ja bym pomyślał nad np:Shrieking Blade (model budzi fear)
-zamiast 2x Luminark of Hysh wstawił bym 2x Wielkie działo ,nawet w mobilnej rozpisce - wystarczy ,że stoi i strąca potężne cele (w końcu nie będziecie grali na stołach 120 x 120 cali ,żeby musieć po nich całych wszystkim jeżdzić )
-Jeśli nie masz jakiegoś konkretnego planu co zrobić z magiem Lvl 1 z domeną Beast to ja bym go wyrzucił i dał kapłanów konno lub chociaż zamienił ten talizman na Dispel Scroll
-Przemyślał bym robienie maga Lvl 4 Generałem armii ,ma tyle samo LD co Kapitan ,a jak ci go strącą to dostają aż 363 pkt
Ogólnie musże powiedzieć ,że całkiem fajnie rozdałeś sztandary
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Sprostowanie co do rospy.
KO IC maja miec sztandar z +1LD dla maga ma w tedy 9.
Maly mag z beast uwazam za ciekawa opcje bo jest w niej tylko dla sygnaturki 1s i 1t. Owszem w pierwszej wersji zamiast WS5+ mnial wlasnie DS.
Obydwaj kapitanowie startuja w oddziale DG-K a w tedy uznalem,ze shirkin blade w oddziale z ferem to mu nie pasuje ale z drugiej strony kiedys od nich ucieknie i w tedy moze byc przydatny.
Cannony na liminarki fakt w pierwszej wersji bez namyslu wzielem dziala ale po pewnym czasie mnie olsnilo,koszt ten sam,moze jechac,daje w sumie 2PD a to nie malo,aura WS6+ to tylko mily dodatek a w ostatecznosci w szarzy ma impacty,fast ich szybko nie zdejmie.
Po przeliczeniu sobie tego postanowilem je wyprobowac wlasnie w takiej kombinacji.
KO IC maja miec sztandar z +1LD dla maga ma w tedy 9.
Maly mag z beast uwazam za ciekawa opcje bo jest w niej tylko dla sygnaturki 1s i 1t. Owszem w pierwszej wersji zamiast WS5+ mnial wlasnie DS.
Obydwaj kapitanowie startuja w oddziale DG-K a w tedy uznalem,ze shirkin blade w oddziale z ferem to mu nie pasuje ale z drugiej strony kiedys od nich ucieknie i w tedy moze byc przydatny.
Cannony na liminarki fakt w pierwszej wersji bez namyslu wzielem dziala ale po pewnym czasie mnie olsnilo,koszt ten sam,moze jechac,daje w sumie 2PD a to nie malo,aura WS6+ to tylko mily dodatek a w ostatecznosci w szarzy ma impacty,fast ich szybko nie zdejmie.
Po przeliczeniu sobie tego postanowilem je wyprobowac wlasnie w takiej kombinacji.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
No to jeszcze coś ode mnie:
1. zamieniłbym na małym magu wsv na scrolla
2. duży mag w oddziale IC to według mnie słaby pomysł. Ten oddział pakuje się do walki, a to zdecydowanie nie miejsce dla maga, który jest dodatkowo generałem
3. 2 luminarki trochę się marnują, bo i tak dają tylko 1DD, a ich wardy się nie kumulują
4. proponowałbym następujące zmiany:
-zamienić talisman of endurance na małym magu na dispel scrolla
-zamienić jednego luminarka na 5 KO z muzykiem (do trzymania maga/magów)
-wyrzucić talisman of preservation z dużego maga i za pozostałe pkt podpakować pegazy, może na bsb enchanted shield+sword of might+dawnstone, a na drugim dragonhelm+sword of striking(lub battle)+luckstone
1. zamieniłbym na małym magu wsv na scrolla
2. duży mag w oddziale IC to według mnie słaby pomysł. Ten oddział pakuje się do walki, a to zdecydowanie nie miejsce dla maga, który jest dodatkowo generałem
3. 2 luminarki trochę się marnują, bo i tak dają tylko 1DD, a ich wardy się nie kumulują
4. proponowałbym następujące zmiany:
-zamienić talisman of endurance na małym magu na dispel scrolla
-zamienić jednego luminarka na 5 KO z muzykiem (do trzymania maga/magów)
-wyrzucić talisman of preservation z dużego maga i za pozostałe pkt podpakować pegazy, może na bsb enchanted shield+sword of might+dawnstone, a na drugim dragonhelm+sword of striking(lub battle)+luckstone
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Luminarki chyba maja tylko sens zeby dopakowac MR, bo ten sie zawsze kumuluje. Fajnie sie by zgrywalo z oddzialem halabard w ktorym siedzi witch hunter, oddzial ma ward na 4+ przed magia, a obok greatswordzi z bannerem MR(1) i maja ward na 5+ przed magia. Innego, lepszego zastosowania nie widze dla tego, zwlaszcza przy genialnym celestialu. Jak jeszcze leci za gosciem z runefangiem-cud miod ;]
Jesli mag ma ryzykowac dlabym mu life juz lepiej. Ostatnio sobie wyprobowalem, zostal mi na jednej ranie, a tu dwa czary wchodza i mag znow caly. Ja ogolnie jestem przekonany do life, na demisie i kawe wskrzeszanie jest super, a na liczna piechote test sily i polowe lub 1/3 nie ma. Zreszta niemal o kazdym czarze moglbym tak powiedziec, a z thronem to juz "magia"
Ale rozpa mi sie podoba, oryginalna, i ciekaw jestem jakby w rzeczywistosci funkcjonowala
Jesli mag ma ryzykowac dlabym mu life juz lepiej. Ostatnio sobie wyprobowalem, zostal mi na jednej ranie, a tu dwa czary wchodza i mag znow caly. Ja ogolnie jestem przekonany do life, na demisie i kawe wskrzeszanie jest super, a na liczna piechote test sily i polowe lub 1/3 nie ma. Zreszta niemal o kazdym czarze moglbym tak powiedziec, a z thronem to juz "magia"
Ale rozpa mi sie podoba, oryginalna, i ciekaw jestem jakby w rzeczywistosci funkcjonowala
luminarki daja PD a nie DD a to juz 2 kosci do spela, (to huricum daje DD). Malemu magowi zmienilem talizman na scrola. Wymienilem Kawe na 2xko 12 FCG i dalem KO IC 6 kosztem jednego luminarka i zmienilem sprzet capitanom dodajac pegazom podkowy. Pomysle nad tym Lifem by zachowac 2 latarki choc strace potencjalna birone.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
masz racie pomylilem sie z tymi DD i PD od altarow a drugi DD blokuje mi scrol i chyba dlatego podswiadomie go unikalem
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Bez względu na to ile masz luminarków zawsze dostajesz 1DD. Tak samo z hurricanami i PD
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Jesli dobrze zrozumialem to te kosci sie nie kumuluja i bez wzgledu na to ile ma np.huricum to bede mial z nich tylko jedna kosc do PD?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
to jest zapisane w AB czy w nowej jakies erracie, jesli w erraciw to prosilbym o bezposredni link to sobie go sciagne bo wejsc na strone z telefonu nie moge.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Jest w AB
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki