Żelazna Nawałnica
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Re: Żelazna Nawałnica
Moze i faktycznie mojego maga Twoim lordem bys skroil. Ale jak wleci Ci tam POK albo lord chaosu klepacz na smoku to z Twojego lorda zostana muchy nerwowo bzykajace nad padlina.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Eldritch - gramy na VLOS i mam dwa shriny teczy.
Poza tym bez przesady, w pierwszej turze jestem skampiony, w 3 zamierzam byc juz w walce.
Poza tym bez przesady, w pierwszej turze jestem skampiony, w 3 zamierzam byc juz w walce.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Maszynki mnie nie bola, bo zawsze jezdze lawa, wiec od strzalu z klopy krasnoludzkiej ginie 2-3 jezdzcow.
Jesli chodzi o VC to i tak bede gral defensywnie - jest spora szansa, ze jednego bydlaka wciagne z pituni, a zanim doleci drugi lub trzeci, bede mial juz warda. Nie boje sie gier z VC, bo dopoki nie bedziemy sie bic na piachy, przeciwnik tez nie bedzie zarabial punktow. Zreszta smok powinien terrogeja w walce skasowac.
Jesli chodzi o VC to i tak bede gral defensywnie - jest spora szansa, ze jednego bydlaka wciagne z pituni, a zanim doleci drugi lub trzeci, bede mial juz warda. Nie boje sie gier z VC, bo dopoki nie bedziemy sie bic na piachy, przeciwnik tez nie bedzie zarabial punktow. Zreszta smok powinien terrogeja w walce skasowac.
AB pokazuje 480 za taki oddział, how come? A klopek zazwyczaj nie ma się co bać z savem 1+, raptem model, który dostanie na głowę będzie raczej trupem reszta się spokojnie powinna obronić. Już prędzej doom diver może namieszać.swieta_barbara pisze:10 Knights of Tzeentch: FCG, Banner of Eternal Flames @ 470
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Tudzież dziurę w niej po nich... 

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wklepywalem punkty w pracy - moglo sie cos pokickac, rozpe zlozylem na ab dzien wczesniej i sie zgadzala.Danrakh pisze:AB pokazuje 480 za taki oddział, how come? A klopek zazwyczaj nie ma się co bać z savem 1+, raptem model, który dostanie na głowę będzie raczej trupem reszta się spokojnie powinna obronić. Już prędzej doom diver może namieszać.swieta_barbara pisze:10 Knights of Tzeentch: FCG, Banner of Eternal Flames @ 470
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Szwarnie.
1 bitwa - Semi, HE
Smok w ture zajebal mi warriorow (oblali steadfast), a jak zgonilem smoka rycami, to nie udalo mi sie go zlapac.
7:13
2 bitwa - Wojtek, OK
B&G, typek gral swoja 4ta bitwe w zyciu.
20:jajco
3 bitwa - Vodoo, SK
Bardzo fajna bitwa, w czasie ktorej niestety zapomnialem o tym, ze gorka ma wysokosc 2 i nie da sie za nia schowac.
Stracilem z latarek maga duzego i smoka, za to ryce wpadly w dzwonek i w 5 wyrznely szaraka.
13:7
Na Silesiana w koncu nie jade, ale pewnie wybiore sie do Wloclawka.
Rozpe zamierzam jednak zmienic - wylatuje shadow, wchodzi klepacz na smoku.
Brzytwa jest kozacka i bardzo sie przydaje, ale bez korony smoczek nie ma jak przyzwoicie sobie pouzywac, wiec rezygnuje chwilowo z shadowa, bede liczyl na oko.
1 bitwa - Semi, HE
Smok w ture zajebal mi warriorow (oblali steadfast), a jak zgonilem smoka rycami, to nie udalo mi sie go zlapac.
7:13
2 bitwa - Wojtek, OK
B&G, typek gral swoja 4ta bitwe w zyciu.
20:jajco
3 bitwa - Vodoo, SK
Bardzo fajna bitwa, w czasie ktorej niestety zapomnialem o tym, ze gorka ma wysokosc 2 i nie da sie za nia schowac.
Stracilem z latarek maga duzego i smoka, za to ryce wpadly w dzwonek i w 5 wyrznely szaraka.
13:7
Na Silesiana w koncu nie jade, ale pewnie wybiore sie do Wloclawka.
Rozpe zamierzam jednak zmienic - wylatuje shadow, wchodzi klepacz na smoku.
Brzytwa jest kozacka i bardzo sie przydaje, ale bez korony smoczek nie ma jak przyzwoicie sobie pouzywac, wiec rezygnuje chwilowo z shadowa, bede liczyl na oko.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Przemyslalem kwestie po przejrzeniu tego tematu - mniej wiecej rok temu skladalem rozpe na Arene na taki sam format punktowy i po turnieju napisalem cos takiego:
W tej chwili rozpa wyglada w ten sposob, ale zastanawiam sie co zrobic, zeby dorzucic na ktoryms magu trzecie oko:
Lord of Tzeentch on Dragon: General, Biting Blade, Enchanted Shield, Talisman of Preservation, Crown of Command, Stream of Corruption @ 700
BSB of Tzeentch on Steed: Armour of Zhrakk, Dawnstone, Favour of the Gods @ 211
Sorcerer: LVL 1, Lore of Fire, Warrior Bane, Dispel Scroll @ 115
Sorcerer: LVL 1, Lore of Fire, Tormentor Sword, Infernal Puppet, Charmed Shield @ 130
2x19 Warriors of Slaanesh: Standard, Musician, Halberds, Shields @ 702
14 Knights of Tzeentch: FCG, Banner of Eternal Flames @ 640
2 Warshrines of Tzeentch @ 300
Najlatwiej chyba byloby zrezygnowac ze streama na lordzie, a magowi zabrac charmed shield - i pewnie tak to sie skonczy.
Nie chce wyrzucac mag. broni z magow, bo latwo jest trafic na jakas eteryczna rozpe.
Magia wiadomo, ze nieszczegolna, ale w sumie 2x duzy fajerbol robi calkiem niezle.
edit: wersja z oczkiem:
Lord of Tzeentch on Dragon: General, Biting Blade, Enchanted Shield, Talisman of Preservation, Crown of Command @ 680
BSB of Tzeentch on Steed: Armour of Zhrakk, Dawnstone, Favour of the Gods @ 211
Sorcerer: LVL 1, Lore of Fire, Warrior Bane, Dispel Scroll, Third Eye of Tzeentch @ 140
Sorcerer: LVL 1, Lore of Fire, Tormentor Sword, Infernal Puppet @ 125
2x19 Warriors of Slaanesh: Standard, Musician, Halberds, Shields @ 702
14 Knights of Tzeentch: FCG, Banner of Eternal Flames @ 640
2 Warshrines of Tzeentch @ 300
Bez kitu, jade tym do Wloclawka. W zyciu nie mialem jeszcze takiego oddzialu rycow. Wypas :]
W sumie sprowadza sie to do tego, ze zamierzam max punktow wsadzic w rycow.swieta_barbara pisze:Rozpa raczej sie nie sprawdzila, rycki padaja za latwo, fajniej by bylo miec ich tak z 15tu. Za to na gadzie gralo sie bardzo przyjemnie, pierwszy raz udalo mu sie w ture posadzic PoKa!
W tej chwili rozpa wyglada w ten sposob, ale zastanawiam sie co zrobic, zeby dorzucic na ktoryms magu trzecie oko:
Lord of Tzeentch on Dragon: General, Biting Blade, Enchanted Shield, Talisman of Preservation, Crown of Command, Stream of Corruption @ 700
BSB of Tzeentch on Steed: Armour of Zhrakk, Dawnstone, Favour of the Gods @ 211
Sorcerer: LVL 1, Lore of Fire, Warrior Bane, Dispel Scroll @ 115
Sorcerer: LVL 1, Lore of Fire, Tormentor Sword, Infernal Puppet, Charmed Shield @ 130
2x19 Warriors of Slaanesh: Standard, Musician, Halberds, Shields @ 702
14 Knights of Tzeentch: FCG, Banner of Eternal Flames @ 640
2 Warshrines of Tzeentch @ 300
Najlatwiej chyba byloby zrezygnowac ze streama na lordzie, a magowi zabrac charmed shield - i pewnie tak to sie skonczy.
Nie chce wyrzucac mag. broni z magow, bo latwo jest trafic na jakas eteryczna rozpe.
Magia wiadomo, ze nieszczegolna, ale w sumie 2x duzy fajerbol robi calkiem niezle.
edit: wersja z oczkiem:
Lord of Tzeentch on Dragon: General, Biting Blade, Enchanted Shield, Talisman of Preservation, Crown of Command @ 680
BSB of Tzeentch on Steed: Armour of Zhrakk, Dawnstone, Favour of the Gods @ 211
Sorcerer: LVL 1, Lore of Fire, Warrior Bane, Dispel Scroll, Third Eye of Tzeentch @ 140
Sorcerer: LVL 1, Lore of Fire, Tormentor Sword, Infernal Puppet @ 125
2x19 Warriors of Slaanesh: Standard, Musician, Halberds, Shields @ 702
14 Knights of Tzeentch: FCG, Banner of Eternal Flames @ 640
2 Warshrines of Tzeentch @ 300
Bez kitu, jade tym do Wloclawka. W zyciu nie mialem jeszcze takiego oddzialu rycow. Wypas :]
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2012, o 13:22 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Oszukista
- Posty: 780
- Lokalizacja: Legionowo
Ja bym wywalił jednych warriorów i dał za nich 40 maruderów z dwurakami, a za pozostałe punkty dopakowałbym drugi klocek warrorów.
Poza tym rozpa zajebi...
Poza tym rozpa zajebi...

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ogolnie nie ma zbyt wielkiego wyboru w corach WOC. Raptem 3 oddzialy, przy czym akurat maruderow IMO oplaca sie brac tylko wtedy, gdy wystawia sie brzytwe. Normalnie gram na 2 fastach, ale akurat we Wloclawku jest B&G wiec wolalem wstawic jak najwiecej zwyklakow, zeby dlugo trzymali te sztandary. Wiec nie, nie wiem - IMO cory sa swietne w tej rozpieEldritch pisze:Rozpa syta, ale w Corach masz bryndzę i dobrze o tym wiesz.

No i przy takich magach nie zatrzyma ich byle spirit host, czy wraciak w kongo.
Kminilem jeszcze wystawic herosa na cyckowezu w duzym klocku maruderow, ale musialbym wtedy zmniejszyc rycow, a mam ochote pograc sobie takim duzym oddzialem.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
We Wloclawku poszlo spoko, moja rozpa i krotki raporcik:
Sorcerer Lord: Magic Level 4; Lore of Shadow; Biting Blade; Charmed Shield; Talisman of Preservation; Spell Familiar; Chaos Dragon @ 700.0 Pts
Chaos Sorcerer of Nurgle: General; Magic Level 2; Infernal Puppet; Necrotic Phylactery; Third Eye of Tzeentch @ 210.0 Pts
Chaos Sorcerer of Nurgle: Magic Level 2; Dispel Scroll @ 165.0 Pts
Exalted Hero of Tzeentch on Steed: Shield; Battle Standard; Bronze Armour of Zhrakk; Dawnstone Favour of the Gods @ 211.0 Pts
35 Chaos Marauders of Tzeentch: Shield; FCG @ 220.0 Pts
15 Chaos Marauders of Slaanesh: FCG @ 90.0 Pts
20 Chaos Warriors of Tzeentch: Shield; Standard; Musician; Banner of Rage @ 393.0 Pts
10 Chaos Knights of Tzeentch: FCG, Blasted Standard @ 510.0 Pts
2 Chaos Warshrines of Tzeentch @ 300.0 Pts
Models in Army: 84
Total Army Cost: 2799.0
I Dawn Attack
KJ z VC na BK, duzych panach i martinsie
KJ sie glupio rozstawil
z jednej strony lord i duze pany, z drugiej cala reszta. Ja wszystkim naprzeciw reszty. Glupi scenariusz. W pierwszej turze zabijam z dwoch nurglowych snajperek BSB, w drugiej KJ wysadza sobie lorda ze sloneczka wampirzego z 5 kostek, warriorzy kroja duze pany razem z marasami, shrine rozwala niedobitki BK po kaskadzie, a drugi razem ze smokiem kroja ghule z baska. 20:0
II Blood and Glory
Dany z OK na 3+4 mourny, 4 ludozercow z pistolami, 2 kloce po 9 Irongutow i 2 Ironblastery (wszedzie sztandary)
W pierwszej turze knighci po szarzy na male morny wychodza ogrom na plecy, za to w 3 Danego ja trace warriorow. Pozniej kociak wbija rane na gienku, dobija go Ironblaster i juz myslalem, ze przegralem, ale zapomnialem policzyc sztandar na malych marasach i gramy dalej. Knightom do spoly ze smokiem udaje sie polozyc reszte armii i wygrywam 17:3
III Battleline
Azurix z 2x35 wl, arcymag z ksiazka shadow, bsb z odpornoscia na magie, 2x30 lucznikow
Jak zobaczylem te rozpe to wiedzialem, ze jesli nie wejdzie leper, to knighci nie moga byc w zadnej walce. No i tak sie to tez skonczylo. Smok rozwalil jeden oddzial lukow, shriny padly na wl, ale kupily mi wystarczajaco czasu na oszukancze manewry i 2 sromotne ucieczki. W miedzyczasie marasy wykonczyly orla i drugi oddzial lukow. No i ostatnia tura HE (zaczynaly), ja mam pieknie ustawionych warriorow, zeby knighci za nich przebiegli, uciekam od szarzy WL... i zapominam ze mam Banner of Rage na Warriorach, oblewam panike z przerzutem (sic!), uciekam za stol i z malej przewagi robi sie 10:10
4 miejsce, fajnie sie bawilem, ale zamiast nurgla powinienem wziac tecze. A w miedzyczasie: hanba! Gokish wygrywa turniej! KILL ME!!!
A tu na Poznan, samo sie napisalo:
Sorcerer Lord: General; Magic Level 4; Lore of Shadow; Infernal Puppet; Favour of the Gods; Necrotic Phylactery; Charmed Shield; Shrieking Blade; Third Eye of Tzeentch; Conjoined Homunculus @ 380.0 Pts
Festus the Leechlord of Nurgle @ 185.0 Pts
Troll King Throgg @ 175.0 Pts
Exalted Hero of Tzeentch: Shield; Battle Standard; Sword of Swift Slaying; Potion of Strength; Dragonbane Gem @ 200.0 Pts
21 Chaos Warriors of Nurgle: Halberd; Shield; FCG; Banner of Rage @ 452.0 Pts
19 Chosen of Slaanesh; Halberd; Shield; Standard; Musician; Standard of Discipline @ 435.0 Pts
2 Chaos Warshrines of Tzeentch @ 300.0 Pts
6 Trolls @ 270.0 Pts
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2397.0
Sorcerer Lord: Magic Level 4; Lore of Shadow; Biting Blade; Charmed Shield; Talisman of Preservation; Spell Familiar; Chaos Dragon @ 700.0 Pts
Chaos Sorcerer of Nurgle: General; Magic Level 2; Infernal Puppet; Necrotic Phylactery; Third Eye of Tzeentch @ 210.0 Pts
Chaos Sorcerer of Nurgle: Magic Level 2; Dispel Scroll @ 165.0 Pts
Exalted Hero of Tzeentch on Steed: Shield; Battle Standard; Bronze Armour of Zhrakk; Dawnstone Favour of the Gods @ 211.0 Pts
35 Chaos Marauders of Tzeentch: Shield; FCG @ 220.0 Pts
15 Chaos Marauders of Slaanesh: FCG @ 90.0 Pts
20 Chaos Warriors of Tzeentch: Shield; Standard; Musician; Banner of Rage @ 393.0 Pts
10 Chaos Knights of Tzeentch: FCG, Blasted Standard @ 510.0 Pts
2 Chaos Warshrines of Tzeentch @ 300.0 Pts
Models in Army: 84
Total Army Cost: 2799.0
I Dawn Attack
KJ z VC na BK, duzych panach i martinsie
KJ sie glupio rozstawil

II Blood and Glory
Dany z OK na 3+4 mourny, 4 ludozercow z pistolami, 2 kloce po 9 Irongutow i 2 Ironblastery (wszedzie sztandary)
W pierwszej turze knighci po szarzy na male morny wychodza ogrom na plecy, za to w 3 Danego ja trace warriorow. Pozniej kociak wbija rane na gienku, dobija go Ironblaster i juz myslalem, ze przegralem, ale zapomnialem policzyc sztandar na malych marasach i gramy dalej. Knightom do spoly ze smokiem udaje sie polozyc reszte armii i wygrywam 17:3
III Battleline
Azurix z 2x35 wl, arcymag z ksiazka shadow, bsb z odpornoscia na magie, 2x30 lucznikow
Jak zobaczylem te rozpe to wiedzialem, ze jesli nie wejdzie leper, to knighci nie moga byc w zadnej walce. No i tak sie to tez skonczylo. Smok rozwalil jeden oddzial lukow, shriny padly na wl, ale kupily mi wystarczajaco czasu na oszukancze manewry i 2 sromotne ucieczki. W miedzyczasie marasy wykonczyly orla i drugi oddzial lukow. No i ostatnia tura HE (zaczynaly), ja mam pieknie ustawionych warriorow, zeby knighci za nich przebiegli, uciekam od szarzy WL... i zapominam ze mam Banner of Rage na Warriorach, oblewam panike z przerzutem (sic!), uciekam za stol i z malej przewagi robi sie 10:10
4 miejsce, fajnie sie bawilem, ale zamiast nurgla powinienem wziac tecze. A w miedzyczasie: hanba! Gokish wygrywa turniej! KILL ME!!!
A tu na Poznan, samo sie napisalo:
Sorcerer Lord: General; Magic Level 4; Lore of Shadow; Infernal Puppet; Favour of the Gods; Necrotic Phylactery; Charmed Shield; Shrieking Blade; Third Eye of Tzeentch; Conjoined Homunculus @ 380.0 Pts
Festus the Leechlord of Nurgle @ 185.0 Pts
Troll King Throgg @ 175.0 Pts
Exalted Hero of Tzeentch: Shield; Battle Standard; Sword of Swift Slaying; Potion of Strength; Dragonbane Gem @ 200.0 Pts
21 Chaos Warriors of Nurgle: Halberd; Shield; FCG; Banner of Rage @ 452.0 Pts
19 Chosen of Slaanesh; Halberd; Shield; Standard; Musician; Standard of Discipline @ 435.0 Pts
2 Chaos Warshrines of Tzeentch @ 300.0 Pts
6 Trolls @ 270.0 Pts
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2397.0