TK - Silesian

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

TK - Silesian

Post autor: RedScorpion »

TK SILESIAN2800 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest @ 280.0 Pts
General; Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Obsidian Lodestone [45.0]
Earthing Rod [25.0]

1 Liche High Priest @ 260.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Neferra's Scrolls of Mighty Incantations [50.0]

1 Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Sceptre of Stability [15.0]

1 Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1

20 Skeleton Archers @ 150.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician; Champion

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Champion

4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

4 Skeleton Chariots @ 230.0 Pts
Standard

3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

30 Tomb Guard @ 422.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

1 Hierotitan @ 175.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

Models in Army: 76
Total Army Cost: 2797.0

Co myślicie? Od razu zaznaczam, że nie mam knightów, więc nimi nie zagram. 6 punktów do B&G powinno wystarczyć. 4 magów z light wydaje mi się dobrą opcją na ten format.

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Wygląda solidnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Grzechu »

Jak nie masz kingów, to chociaż 70 punktów na nekroteka przydało by się znaleźć.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Wolę speed of light, necrotect zejdzie w jedną rundę walki.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Co myślicie? Od razu zaznaczam, że nie mam knightów, więc nimi nie zagram
a co masz? tak byloby znacznie latwiej.

np. od 10 lukow znacznie lepszy jest fast.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Łuczników wolałbym 3x15, 3 oddziały to uciekania magami. Sceptre na magu lvl pierwszego niepotrzebna, on i tak nie dispelluje. Poza tym rozpa bardzo porządna, grałem podobną ;)

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Przy 15 łuków z magami trochę chyba za bardzo ryzykuję, że po rzuceniu 13 od szczurków, mogę od razu stracić magów. Ostatnio siedzieli w 20 łukach i po czarze został 1 łucznik :wink:

Ja myślałem, że z sceptera mogę dorzucić kość nawet jak dispeluję dużym magiem. Jeśli jest inaczej to mogę to zamienić na scroll of shielding.

Fasta też nie mam :? Jakoś nie bardzo mi się widzieli w TK. W corach mam na teraz do dyspozycji 35 łuków i 12 rydwanów.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

RedScorpion pisze: Ja myślałem, że z sceptera mogę dorzucić kość nawet jak dispeluję dużym magiem.
Bo tak jest - moim zdaniem
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

W opisie sceptera jest "The bearer may choose to increase one of his dispel..."
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

wywal sztandary z rydwanow i za 30 pkt dokup 5 lukow. Lepiej ci to wyjdzie, gdyz te sztandary to tylko 50pkt dla przeciwnika wiecej.

moze pomysl nad swiftnessem na gwardzistach.
Bo tak jest - moim zdaniem
z jakiegos konkretnego powodu?

poszukalbym punktow tu na skorpiona lub dwa. tego ci brakuje w tego typu rozpie.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Sztandarów nie mogę wywalić, na Silesianie będzie scenariusz B&G, a mam ledwo 6 break pointów w tej rozpie.

Swiftness byłby ciekawy - poszukam punktów. Na scorpiona niestety chyba nie uzbieram :(

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Zamieniłem sceptre na scroll of shielding i wywaliłem championa z gwardii żeby dać im swiftness.
Zastanwiam się jeszcze cały czas nad wywaleniem tej 10 łuczników i dopakowaniem głównego oddziału do 30 chłopa, co wy na to?

Poprawiona rozpiska poniżej

1 Liche High Priest @ 280.0 Pts
General; Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Obsidian Lodestone [45.0]
Earthing Rod [25.0]

1 Liche High Priest @ 260.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Neferra's Scrolls of Mighty Incantations [50.0]

1 Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]

1 Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1

20 Skeleton Archers @ 150.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician; Champion

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Champion

4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

4 Skeleton Chariots @ 230.0 Pts
Standard

3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

30 Tomb Guard @ 425.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

1 Hierotitan @ 175.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

Models in Army: 77
Total Army Cost: 2800.0

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Przede wszystkim uważam, że champion na gwardzistach ma zbyt duże znaczenie, jak na mnie jest konieczny. Przede wszystkim na demona czy smoka, łapiesz go challengem, w swojej turze pompujesz się magią i kasujesz to, co w Ciebie wpadło. Możesz też być z jakiegoś powodu być zmuszony by uciekać magami z łuków do gwardii (jeśli myślisz nad jedną 30 to tym bardziej), wtedy ten champion też może uratować maga.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Domino pisze:Przede wszystkim uważam, że champion na gwardzistach ma zbyt duże znaczenie, jak na mnie jest konieczny. Przede wszystkim na demona czy smoka, łapiesz go challengem, w swojej turze pompujesz się magią i kasujesz to, co w Ciebie wpadło. Możesz też być z jakiegoś powodu być zmuszony by uciekać magami z łuków do gwardii (jeśli myślisz nad jedną 30 to tym bardziej), wtedy ten champion też może uratować maga.

hehehe. Potwierdzam każdy czempion w TK jest wart swojej ceny ; p zreszta imo nie tylko w TK ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

To cholerka nie mam wtedy jak zmieścić sztandaru :( chyba, że zmniejszę gwardię do 29 sztuk.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

na pewno bym wywalil eternal flame. NIewiele wnosi a blokuja ci jedne rydwany wszyscy kowboje (inaczej sie boja kbkow)

dodatkowo wywalil bym earthing roda, wrzucil power stone zamiast tego i dorzucil championa do gwardii.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Na prawdę nie sprawdza ci się ognisty sztandar na rydwanach? Na abomki i hydry zostają wtedy tylko klopy a z nimi nigdy nie wiadomo.

W punktach to nie wychodzi, po wywaleniu ognistego sztandaru, muszę dołożyć muzyka na drugich rydwanach żeby zapełnić cory. Za mało punktów zostaje na championa.

Jakie jest wasze zdanie na temat tej 10 łuków, ma to sens w ogóle? Fasta nie mam, więc zostaje zwiększenie podstawowego oddziału do 30, ewentualnie zwiększenie jednych rydwanów do 5 (ale to chyba już za duże będzie).

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Rozpiska po poradach bardziej doświadczonych kolegów :wink:

1 Liche High Priest @ 275.0 Pts
General; Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Stone [20.0]

1 Liche High Priest @ 260.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Neferra's Scrolls of Mighty Incantations [50.0]

1 Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]

1 Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1

21 Skeleton Archers @ 156.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician; Champion

5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts

4 Skeleton Chariots @ 240.0 Pts
Standard; Musician

4 Skeleton Chariots @ 240.0 Pts
Standard; Musician

3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

29 Tomb Guard @ 424.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

1 Hierotitan @ 175.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

Models in Army: 72
Total Army Cost: 2800.0

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

I like it ;)

ODPOWIEDZ