
The Empires strikes back!
Re: The Empires strikes back!
Żaden wałek. Hurrculum nie ma bardingu 

Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
Ja grałem nowym ołtarzem jak dotąd jeden turniej - jest cholernie przydatny, dosyć twardy, ale niestety zabiera wiele punktów -choć z drugiej strony lubię grać na arcy i zwykłym priście - przy ołtarzu arcyś spełnia zadania obu i daje wsparcie, tym co potrzebują.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Armie :pPiotrB pisze: nie wiem co zmienić:(
Gralem i widzialem juz imp z "bliska", jako armia jest srednia, demisie slabe umieraja od 5WS i 5S, T3 o niesamowity minus, a Sv 1, rekompensuje to do 5S i 4WS, jesli kturas wartosc, wzrosnie maja pozamiatane, liosc Sv do zdania ich przerosnie, z bawia koszy i dobrze dobrane lory, jedyne co sie nie zmienilo to ich maszyny z nieco podniesionym kosztem, do tego tank taki se jaj cala armia, ewentualna moc mozna poczuc w detaczmentach
Armia dobra na MT itp., ewentualnie na inny defens
Ps.: przepraszam za ewentualne bledy jezykowe, pisze z komurki


Azurix pisze:TK jest samograjem? Myślałem, że ta armia jest raczej w dolnej części stawki, skoro ma tyle bonusów na Euro, więc jak to jest?
hehe...wszystko zależy kto tym gra - nie ma słabych armii - są tylko słabi gracze.
Na Silesiana jadę z Imperium żeby przekonać się jakie postępy zrobiłem jako gracz- mogłem wziąć DE i na pewno więcej bym ugrał -ale czym jestem starszy tym bardzie staram się unikać giętych armii . Jak pisałem wcześniej - liczę na 50 pkt z bitew i dobrą imprezę wieczorem

Fluffy pisze:Sam jesteś słabyhehe...wszystko zależy kto tym gra - nie ma słabych armii - są tylko słabi gracze.Pożyczę Ci O&G, pokonaj tym DE na open
![]()
Powodzenia
Nie marudź ! W chwilach gdy nie myślisz o jedzeniu tylko o grze to jakoś wygrywasz tymi słabymi O&G




True.PiotrB pisze: De na open są potworem i każdy to wie ale zależy przeciw komu zagrasz:)
Dlatego na openie średnio można pograć... mniej kombinowania jest a znacznie więcej kostkologii...
Wg mnie samo wprowadzenie limitów poprawia znacznie grę co udowadniają właśnie tury typu Silesian...
Wsadzasz to czego Ci zakazano i wio... Super...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Powróciłem właśnie z Silesiana
W sumie było na nim 3 Imperia. Nie ma się co dziwić.
1. Bitwa i krasnoludy Panterqa- generalnie bez historii - ponieważ Panter to kolega z klubu - ustaliliśmy remis a z bitwy wyszła maska dla Pantera - zaczął - strzelił wszystkim - wszystko trafił - zabił mi 3 działa i w zasadzie do widzenia. Źle zagrałem- zgłosiliśmy 10-10
2. Mastrowski i Woch bez chołsenów z dwoma lataczami . Generalnie bitwę ustawiła 1 tura - strzeliłem 3 razy z działa do lorda na dysku nie zdał jednego warda i do widzenia - to znacznie ułatwiło
. Potem wykazały się hellblastery które skutecznie odebrały chęć przeciwnikowi do gry. 15-5
3.I znowu Dwarfy z niejakim knifmenem - tu napisze kilka słów. Przeciwnik spóźnił się 1,5 h na bitwę - Suchy już wpisał mi maskę i poszedłem się alkoholizować śliwowicą Bałagana.Po półtorej godziny się odnalazł i zaczął mnie prosić ,żebyśmy jednak zagrali - zgodziłem się i to był błąd. Albowiem kolega knifmen okazał się być zwykłym oszustem. Rzuciłem dużą pitke która objęła katapę i dwa oddziały a on wziął ręką i przesuną maszynę na moich oczach twierdząc ,że jej tu nie wystawiał- potem było coraz gorzej. Nie chciałem ,żeby Suchy czy Shino stali cały czas przy stoliku bo mieli co robić. Postanowiłem ,że poddam bitwę choć zdjąłem już większość artylerii przeciwnika. Dziś żałuję bo takim osobnikom trzeba mówić zdecydowanie nie (trzeba było jednak prosić Suchego ,żeby usiadł przy nas i spokojnie dorżnąć gościa). 0-20 .
4. Jasif ,Lizaki i potworny kac!
Trafiłem słabo - bo przeciwnik wygrał rzut i miał domek. Myślę sobie no to pięknie! Jak ja niby tego slana mam wywalić z tego domu (był w oddziale 30 skinków). Zagrałem defensywnie- bez historii i 10-10 w przyjemnej atmosferze:)
5.Misha i VC na milionie figurek. Ja wystawiłem się źle ale Misha jeszcze gorzej:). Wyłączył sobie jedną gwardię praktycznie z gry za to wyrzezał mi dmisie hexami bo stały za daleko:). W 2 turze wybuch mi mag
. Desperaki strzał z działa z wampira w regimencie gwardii nie zdany Los i ward i wampir do piachu. Potem regiment jazdy z lectorem przejechał ze 100 szkieletów a gwardię wystrzelałem z hellbasterów. Miło się grało i sympatycznie 16-4.
51 puntów i 36 miejsce. Niestety Król Goblinów dosyć surowo ocenił moje imperium za co go nienawidzę
co dało mało punktów. Ale przynajmniej wiem co mam poprawić ,żeby armia była spójna. Trzeba przyznać ,że oceniał to bardzo rzetelnie.
Założyłem ,że zrobię 50 i zrobiłem. 2x hellblaster ma moc! Teraz zagrałbym jednak trochę inną rozpiską. No nie jest to jednak format dla Imperium. Teraz przygotowania do Poznania. Rozważam możliwość wystawienia Kara na gryfie!

1. Bitwa i krasnoludy Panterqa- generalnie bez historii - ponieważ Panter to kolega z klubu - ustaliliśmy remis a z bitwy wyszła maska dla Pantera - zaczął - strzelił wszystkim - wszystko trafił - zabił mi 3 działa i w zasadzie do widzenia. Źle zagrałem- zgłosiliśmy 10-10
2. Mastrowski i Woch bez chołsenów z dwoma lataczami . Generalnie bitwę ustawiła 1 tura - strzeliłem 3 razy z działa do lorda na dysku nie zdał jednego warda i do widzenia - to znacznie ułatwiło

3.I znowu Dwarfy z niejakim knifmenem - tu napisze kilka słów. Przeciwnik spóźnił się 1,5 h na bitwę - Suchy już wpisał mi maskę i poszedłem się alkoholizować śliwowicą Bałagana.Po półtorej godziny się odnalazł i zaczął mnie prosić ,żebyśmy jednak zagrali - zgodziłem się i to był błąd. Albowiem kolega knifmen okazał się być zwykłym oszustem. Rzuciłem dużą pitke która objęła katapę i dwa oddziały a on wziął ręką i przesuną maszynę na moich oczach twierdząc ,że jej tu nie wystawiał- potem było coraz gorzej. Nie chciałem ,żeby Suchy czy Shino stali cały czas przy stoliku bo mieli co robić. Postanowiłem ,że poddam bitwę choć zdjąłem już większość artylerii przeciwnika. Dziś żałuję bo takim osobnikom trzeba mówić zdecydowanie nie (trzeba było jednak prosić Suchego ,żeby usiadł przy nas i spokojnie dorżnąć gościa). 0-20 .
4. Jasif ,Lizaki i potworny kac!

5.Misha i VC na milionie figurek. Ja wystawiłem się źle ale Misha jeszcze gorzej:). Wyłączył sobie jedną gwardię praktycznie z gry za to wyrzezał mi dmisie hexami bo stały za daleko:). W 2 turze wybuch mi mag

51 puntów i 36 miejsce. Niestety Król Goblinów dosyć surowo ocenił moje imperium za co go nienawidzę

Założyłem ,że zrobię 50 i zrobiłem. 2x hellblaster ma moc! Teraz zagrałbym jednak trochę inną rozpiską. No nie jest to jednak format dla Imperium. Teraz przygotowania do Poznania. Rozważam możliwość wystawienia Kara na gryfie!

Ostatnio zmieniony 1 paź 2012, o 20:13 przez PiotrB, łącznie zmieniany 1 raz.
Domenę magii na Shadow i to był bardzo dobry ruch:)
grałem taką rozpą :2800 Pts - Empire Roster
Total Roster Cost: 2798
Arch Lector (1#, 223 pts)
1 Arch Lector, 128 pts = (base cost 100 + Warhorse 18 + Barding 6 + Heavy Armour 4)
1 Warrior Bane, 5 pts
1 Enchanted Shield, 5 pts
1 Talisman of Preservation, 45 pts
1 Van Horstman's Speculum, 40 pts
Wizard Lord (1#, 225 pts)
1 Battle Wizard Lord, 200 pts = (base cost 165 + Level 4 Upgrade 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
Captain of the Empire (2#, 188 pts)
1 (#]Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 93 pts = (base cost 60 + Full Plate Armor 6 + Shield 2 + Battle Standard Bearer 25)
1 Imperial Pegasus, 45 pts
1 Sword of Striking, 15 pts
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
Master Engineer (1#, 66 pts)
1 Master Engineer, 66 pts = (base cost 65 + Light Armour 1)
Master Engineer (1#, 66 pts)
1 Master Engineer, 66 pts = (base cost 65 + Light Armour 1)
Witch Hunter (1#, 50 pts)
1 Witch Hunter, 50 pts
Knightly Orders (14#, 385 pts)
14 Knights of the Inner Circle, 370 pts = 14 * 25 (base cost 22 + Knights of the Inner Circle 3) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Standard of Discipline, 15 pts
State Troops (29#, 195 pts)
18 Spearmen, 110 pts = 18 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Sergeant, 15 pts
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
Knightly Orders (5#, 120 pts)
5 Knightly Orders, 120 pts = 5 * 22 (base cost 22) + Musician Mus 10
Celestial Hurricanum (3#, 130 pts)
1 Celestial Hurricanum, 130 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Helblaster Volley Gun, 120 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Helblaster Volley Gun, 120 pts
War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts
Demigryph Knights (5#, 300 pts)
5 Inner Circle Knights, 300 pts = 5 * 58 (base cost 58) + Musician Mus 10
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
Validation Report:
Edition: 8th Edition; Army Subtype: Empire Army; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Special Characters, Forbid Regiments of Renown, Allow Forge World
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 448 (0 - 700)
Points of Heroes: 370 (0 - 700)
Points of Core: 700 (700 - Unlimited)
Points of Special: 660 (0 - 1400)
Points of Rare: 620 (0 - 700)
grałem taką rozpą :2800 Pts - Empire Roster
Total Roster Cost: 2798
Arch Lector (1#, 223 pts)
1 Arch Lector, 128 pts = (base cost 100 + Warhorse 18 + Barding 6 + Heavy Armour 4)
1 Warrior Bane, 5 pts
1 Enchanted Shield, 5 pts
1 Talisman of Preservation, 45 pts
1 Van Horstman's Speculum, 40 pts
Wizard Lord (1#, 225 pts)
1 Battle Wizard Lord, 200 pts = (base cost 165 + Level 4 Upgrade 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
Captain of the Empire (2#, 188 pts)
1 (#]Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 93 pts = (base cost 60 + Full Plate Armor 6 + Shield 2 + Battle Standard Bearer 25)
1 Imperial Pegasus, 45 pts
1 Sword of Striking, 15 pts
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
Master Engineer (1#, 66 pts)
1 Master Engineer, 66 pts = (base cost 65 + Light Armour 1)
Master Engineer (1#, 66 pts)
1 Master Engineer, 66 pts = (base cost 65 + Light Armour 1)
Witch Hunter (1#, 50 pts)
1 Witch Hunter, 50 pts
Knightly Orders (14#, 385 pts)
14 Knights of the Inner Circle, 370 pts = 14 * 25 (base cost 22 + Knights of the Inner Circle 3) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Standard of Discipline, 15 pts
State Troops (29#, 195 pts)
18 Spearmen, 110 pts = 18 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Sergeant, 15 pts
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
Knightly Orders (5#, 120 pts)
5 Knightly Orders, 120 pts = 5 * 22 (base cost 22) + Musician Mus 10
Celestial Hurricanum (3#, 130 pts)
1 Celestial Hurricanum, 130 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Helblaster Volley Gun, 120 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Helblaster Volley Gun, 120 pts
War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts
Demigryph Knights (5#, 300 pts)
5 Inner Circle Knights, 300 pts = 5 * 58 (base cost 58) + Musician Mus 10
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
Validation Report:
Edition: 8th Edition; Army Subtype: Empire Army; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Special Characters, Forbid Regiments of Renown, Allow Forge World
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 448 (0 - 700)
Points of Heroes: 370 (0 - 700)
Points of Core: 700 (700 - Unlimited)
Points of Special: 660 (0 - 1400)
Points of Rare: 620 (0 - 700)
Dobrze zrobiłeś, w końcu to tylko gra. Nie ma co grać z burakami co nie potrafią się zachować. Równie dobrze to można wziąć regiment przeciwnika na jego oczach i powiedzieć "właśnie zdjąłem Ci go z hellblastera"PiotrB pisze:Powróciłem właśnie z SilesianaW sumie było na nim 3 Imperia. Nie ma się co dziwić.
3.I znowu Dwarfy z niejakim knifmenem - tu napisze kilka słów. Przeciwnik spóźnił się 1,5 h na bitwę - Suchy już wpisał mi maskę i poszedłem się alkoholizować śliwowicą Bałagana.Po półtorej godziny się odnalazł i zaczął mnie prosić ,żebyśmy jednak zagrali - zgodziłem się i to był błąd. Albowiem kolega knifmen okazał się być zwykłym oszustem. Rzuciłem dużą pitke która objęła katapę i dwa oddziały a on wziął ręką i przesuną maszynę na moich oczach twierdząc ,że jej tu nie wystawiał- potem było coraz gorzej. Nie chciałem ,żeby Suchy czy Shino stali cały czas przy stoliku bo mieli co robić. Postanowiłem ,że poddam bitwę choć zdjąłem już większość artylerii przeciwnika. Dziś żałuję bo takim osobnikom trzeba mówić zdecydowanie nie (trzeba było jednak prosić Suchego ,żeby usiadł przy nas i spokojnie dorżnąć gościa). 0-20 .

Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!