Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Dawno już nie grałem i rozpiski jakoś nie składałem więc wrzucam coby skonsultować z Wami
Rozpiska na pre-Silesiana we Włocławku i później po ewentualnych korektach trzeba będzie coś ustalić na Silesiana.
2800 Pts - Wood Elves Army
1 Treeman Ancient @ 350.0 Pts
General
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Noble @ 143.0 Pts
2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Eternal Guard Noble @ 183.0 Pts
Eternal Guard; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician
15+1 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
9 Wardancers @ 169.0 Pts
Musician
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2800.0
Jest strzelanie, mobilność i antymagia. Coby ewentualnie zmienić ? Chodzi o konfigurację bohaterów.
Rozpiska na pre-Silesiana we Włocławku i później po ewentualnych korektach trzeba będzie coś ustalić na Silesiana.
2800 Pts - Wood Elves Army
1 Treeman Ancient @ 350.0 Pts
General
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Noble @ 143.0 Pts
2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Eternal Guard Noble @ 183.0 Pts
Eternal Guard; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician
11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician
15+1 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
9 Wardancers @ 169.0 Pts
Musician
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2800.0
Jest strzelanie, mobilność i antymagia. Coby ewentualnie zmienić ? Chodzi o konfigurację bohaterów.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
BSB nie może mieć 2hw i traci łuk
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Kto z szanownego lesnego gremium wybiera się na Silesiana?
xYz
@Gremlin- niestety w tym roku znowu ominie mnie ten tur (impreza rodzinna ) A już miałem wszystko przygotowane - żona przekonana, plan malowania figsów, transport,ehhhh
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
chciałem się tylko upewnić:
- BSB WE traci łuk i nie może brać dodatkowych niemagicznych broni ani niemagicznej tarczy ?
jedyne zmiany powyższego były w EURO, a tak normalnie jest po staremu?
- BSB WE traci łuk i nie może brać dodatkowych niemagicznych broni ani niemagicznej tarczy ?
jedyne zmiany powyższego były w EURO, a tak normalnie jest po staremu?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
tak
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
wiewióra podobno najlepiej smakuja.muchozol pisze:Ta, jeden mały rodzynek
Ale wracając do tematu, leśne Pany o pomoc proszę, bo nie wiem co począć. Na ostatnim turnieju grałem na 2x drzewo - fajna sprawa, ale jest to zbyt sytuacyjne w 2óch bitwach stały schowane i patrzyły w obelisk/domek.(2x O&G i ChD)
Alter Highborn @ 289.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Enchanted Shield [10.0]
Noble on PtaszoR@ 192.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [10.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Eternal Guard Noble on Kopytnik @ 131.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonbane Gem [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Eternal Guard Noble on PtaszoreX @ 184.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35.0]
The Other Tricksters Shard [15.0]
Spellweaver @ 320.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
2x8 Dryads @ 96.0 Pts
12+1 FCG Glade Guard @ 190.0 Pts
Banner of the Eternal Flame [10.0]
11+1 FCG Glade Guard @ 168.0 Pts
12 Glade Guard @ 162.0 Pts
Standard; Musician
10 Glade Guard @ 138.0 Pts
Standard; Musician
8 Wardancers @ 151.0 Pts
Musician
2x5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
2x Great Eagle @ 50.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 89
Total Army Cost: 2798.0
Bądź wersja eko, ktora chyba do mnie bardziej przewamia - mój ulubiony Lord tylko z łukiem i strzalami 205pts, dodatkowo mała driada z kostka. A na kalboja leci wyczerpywalny ward 3+ i pot siły.
Co myślicie?
xYz
Ja bym zamienił na magu DS na WoWE. To jest zbyt dobry item żeby go nie brać.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Pewnie, że jest dobry, ale przy jednym magu i to na formacie open, gdzie co rusz ktos mi zabiera kości, badz dodaje sobie ich niebotyczne ilości to słaba opcja. Zazwyczaj trzymasz kostki na dispel jednego konkretnego czaru. W razie W mam scrolla potrzebnego w kluczowej rundzie
xYz
1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Rhymer's Harp [75.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 135.0 Pts
Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Eternal Guard Noble @ 171.0 Pts
Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonbane Gem [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Eternal Guard Noble @ 173.0 Pts
Longbow; Light Armour; Great Weapon; Shield
Amaranthine Brooch [35.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
2x8 Dryads @ 108.0 Pts, czempion
2x10 Glade Guard @ 144.0 Pts, fcg
14 Glade Guard @ 202.0 Pts, fcg, flejm
11 Wardancers @ 198.0 Pts
2x5 Wild Riders @ 148.0 Pts, banner
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2796.0
na kluczowym oddziale 2+ ward od magii. harfa daje 5+ ward na oddzial, a mr3 go powieksza.
2 kowbojow z savem 2+ na strzelanie. jeden z dwurakiem i savem 3+ i wardem na niemagiczne, drugi z savem 2+, spearem i wardem na flejm.
dosyc solidna antymagia, kluczowy oddzial z bohaterami moze miec 2+ warda na magie. scroll i dodatkowa kostka, wszystko to kosztem przerzutu. albo ta opcja albo przerzut i ward 4+ na jednym oddziale.
ta rozpiska jest ograna, jedyne zmiany w niej to magic itemy na herosach i 2 herosow wiecej. dryszka, ktora moze albo sluzyc jako odginaczka w koncowych turach albo schowa sie gdzies by dawac dodatkowa kostke lub w kresce daje kolejna ture w lesie, a nawet cos zabije jak sie jej wrzuci 5tke z beasta.
alter, 2 herosow na orlach, 2x wildzi powoduje, ze ta rozpiska jest bardzo mobilna i dobrze dziala. wszystkie te jednostki moze poza alterem skupiaja na sobie uwage odciagajac wroga od lukow. mam wiecej czasu na pestkowanie, a potem wpadam tam gdzie chce i czym chce, bo tak to powinno dzialac.
pomysl harfy wzial sie po rozmowie z Tutajcem, wpadl na to kombo. najbardziej we boli faza magi, majac jeden kluczowy oddzial odporny na magie, scrolla i dodatkowa kostke mozna troche zmniejszyc sile tej fazy. jedyne czego moze mi brakowac w tej rozpie to waye, ale mam altera i tancerki na kowbojow.
jest bardzo duzo punktow w bohaterach, ale grajac juz jakis czas we dochodze do wniosku, ze punkty w bohaterach duzo latwiej ocalic, schowac niz kolejny unit tancerek. w tej rozpisce na stole jest odpowiednia ilosc oddzialow, nie ma tloku, wszystko mozna dobrze pochowac.
co sadzicie?
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Arcane Bodkins [25.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Rhymer's Harp [75.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 135.0 Pts
Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Eternal Guard Noble @ 171.0 Pts
Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonbane Gem [5.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Eternal Guard Noble @ 173.0 Pts
Longbow; Light Armour; Great Weapon; Shield
Amaranthine Brooch [35.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
2x8 Dryads @ 108.0 Pts, czempion
2x10 Glade Guard @ 144.0 Pts, fcg
14 Glade Guard @ 202.0 Pts, fcg, flejm
11 Wardancers @ 198.0 Pts
2x5 Wild Riders @ 148.0 Pts, banner
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2796.0
na kluczowym oddziale 2+ ward od magii. harfa daje 5+ ward na oddzial, a mr3 go powieksza.
2 kowbojow z savem 2+ na strzelanie. jeden z dwurakiem i savem 3+ i wardem na niemagiczne, drugi z savem 2+, spearem i wardem na flejm.
dosyc solidna antymagia, kluczowy oddzial z bohaterami moze miec 2+ warda na magie. scroll i dodatkowa kostka, wszystko to kosztem przerzutu. albo ta opcja albo przerzut i ward 4+ na jednym oddziale.
ta rozpiska jest ograna, jedyne zmiany w niej to magic itemy na herosach i 2 herosow wiecej. dryszka, ktora moze albo sluzyc jako odginaczka w koncowych turach albo schowa sie gdzies by dawac dodatkowa kostke lub w kresce daje kolejna ture w lesie, a nawet cos zabije jak sie jej wrzuci 5tke z beasta.
alter, 2 herosow na orlach, 2x wildzi powoduje, ze ta rozpiska jest bardzo mobilna i dobrze dziala. wszystkie te jednostki moze poza alterem skupiaja na sobie uwage odciagajac wroga od lukow. mam wiecej czasu na pestkowanie, a potem wpadam tam gdzie chce i czym chce, bo tak to powinno dzialac.
pomysl harfy wzial sie po rozmowie z Tutajcem, wpadl na to kombo. najbardziej we boli faza magi, majac jeden kluczowy oddzial odporny na magie, scrolla i dodatkowa kostke mozna troche zmniejszyc sile tej fazy. jedyne czego moze mi brakowac w tej rozpie to waye, ale mam altera i tancerki na kowbojow.
jest bardzo duzo punktow w bohaterach, ale grajac juz jakis czas we dochodze do wniosku, ze punkty w bohaterach duzo latwiej ocalic, schowac niz kolejny unit tancerek. w tej rozpisce na stole jest odpowiednia ilosc oddzialow, nie ma tloku, wszystko mozna dobrze pochowac.
co sadzicie?
Dydu 2800 Pts - Wood Elves Army
1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Glamourweave [30.0]
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Resplendence of Luminescents [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Noble @ 134.0 Pts
Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
12 Glade Guard @ 172.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
9 Wardancers @ 201.0 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14.0] Pts
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow
3 Warhawk @ [0.0] Pts
4 Wild Riders @ 191.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]
1 Wild Hunter @ [18.0] Pts
5 Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2796.0
Najpierw odnośnie rospisek wyzej.
Jakos nie przemawia do mnie a opcja z tymi 5/6 bohaterami, wiem ze brakowalo w WE save2+, ale tak naprawde to oni moga pozdejmowac pare malych rzeczy ale nic wiekszego nie rusza. no i nic poza treeman'em nie ma konkretnego pieprzniecia. No i jakos malo was jest.
Co do mojej rozpiski.
Lord trzyma sie blosko oddzialow, i sciaga opancerzone rzeczy.
Noble wraz z warhawk'ami zajmuja sie smieciami, ewentualnie moze popolowac na eteryki.
Waye jako suport za linia wroga. staraja sie poscinac marsz i upolowac moze cos ciezkiego, zjesc maszynki.
Orzel odgina.
Reszta czeka i ostrzeliwuje woga.
Pod koniec kariery z 7ed pzkonalem sie do jastrzebi, wiec nie ma szans teraz i w kazdej rozpisce jedna 3 minimum musi sie znalezc.
Co do harfy i MR3, myslelm nad duzym klockiem EG, 2x EG noble + BSB + 20EG FCG, tylko ze to za male pkt zeby takie cos wysawiac, no i nie mam figsow.
1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Glamourweave [30.0]
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Resplendence of Luminescents [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Noble @ 134.0 Pts
Light Armour; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
12 Glade Guard @ 172.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
9 Wardancers @ 201.0 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14.0] Pts
3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow
3 Warhawk @ [0.0] Pts
4 Wild Riders @ 191.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]
1 Wild Hunter @ [18.0] Pts
5 Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2796.0
Najpierw odnośnie rospisek wyzej.
Jakos nie przemawia do mnie a opcja z tymi 5/6 bohaterami, wiem ze brakowalo w WE save2+, ale tak naprawde to oni moga pozdejmowac pare malych rzeczy ale nic wiekszego nie rusza. no i nic poza treeman'em nie ma konkretnego pieprzniecia. No i jakos malo was jest.
Co do mojej rozpiski.
Lord trzyma sie blosko oddzialow, i sciaga opancerzone rzeczy.
Noble wraz z warhawk'ami zajmuja sie smieciami, ewentualnie moze popolowac na eteryki.
Waye jako suport za linia wroga. staraja sie poscinac marsz i upolowac moze cos ciezkiego, zjesc maszynki.
Orzel odgina.
Reszta czeka i ostrzeliwuje woga.
Pod koniec kariery z 7ed pzkonalem sie do jastrzebi, wiec nie ma szans teraz i w kazdej rozpisce jedna 3 minimum musi sie znalezc.
Co do harfy i MR3, myslelm nad duzym klockiem EG, 2x EG noble + BSB + 20EG FCG, tylko ze to za male pkt zeby takie cos wysawiac, no i nie mam figsow.
ten maly alter jest niepotrzebny moim zdaniem. magiczne ataki to przezytek. mamy wystarczajaco ilosc magicznych atakow w armii by ewentualne eteryki pozabijac.
jesli mialbym go zamienic na herosa to pewnie na eternala na orle
a co do ilosci modeli na stole. kto co lubi, 2 oddzialy driad mi wystarczaja zupelnie. 8 strzalek wiecej az tak wiele nie zmienia.
jesli mialbym go zamienic na herosa to pewnie na eternala na orle
a co do ilosci modeli na stole. kto co lubi, 2 oddzialy driad mi wystarczaja zupelnie. 8 strzalek wiecej az tak wiele nie zmienia.
Brakuje Ci muzyków w łucznikach – oni są konieczni – przeczytaj o swift reformach choćby... czempioni też by się przydali...
Wildzi z WB za drodzy – 191 punktów za 5W – świetny cel dla przeciwnika
Alterzy nie są tak fajni jak w 7 edycji – teraz na stołach za dużo widać (szczególnie na SLOS choć i na Silesianie przy VLOS nie będzie im lekko).
Magiczne ataki na małym – nie ma sensu – masz 3 oddziały driad, wildów, treemena – to naprawdę sporo – na Silesianie spotkasz się raczej z 5 wrajtami w 1 oddziale a przy czymś takim alter i tak padnie...
Warhawki – są bardzo fajne, w 8 edycji sporo zyskały – vanguard, skirmish, stomp – problemem tylko koszt
Wildzi z WB za drodzy – 191 punktów za 5W – świetny cel dla przeciwnika
Alterzy nie są tak fajni jak w 7 edycji – teraz na stołach za dużo widać (szczególnie na SLOS choć i na Silesianie przy VLOS nie będzie im lekko).
Magiczne ataki na małym – nie ma sensu – masz 3 oddziały driad, wildów, treemena – to naprawdę sporo – na Silesianie spotkasz się raczej z 5 wrajtami w 1 oddziale a przy czymś takim alter i tak padnie...
Warhawki – są bardzo fajne, w 8 edycji sporo zyskały – vanguard, skirmish, stomp – problemem tylko koszt
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Nie jadę na Silesiana ale zagram pre-silesiana u nas we Włocku tak lajtowo, bo dawno nie grałem Oto moje wypociny.
Jakieś uwagi to dajcie odzew - jak coś nielegalne to też dajcie Info.
2800 Pts - Wood Elves Army
1 Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Noble @ 135.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Noble @ 127.0 Pts
Longbow; Light Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Branchwraith @ 115.0 Pts
Pageant of Skrikes [25.0]
Cluster of Radiants [25.0]
1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Wardancers @ 151.0 Pts
Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
9+1 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
9+1 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
14+1 Glade Guard @ 214.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2800.0
Jakieś uwagi to dajcie odzew - jak coś nielegalne to też dajcie Info.
2800 Pts - Wood Elves Army
1 Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Noble @ 135.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Noble @ 127.0 Pts
Longbow; Light Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Branchwraith @ 115.0 Pts
Pageant of Skrikes [25.0]
Cluster of Radiants [25.0]
1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Wardancers @ 151.0 Pts
Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
9+1 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
9+1 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
14+1 Glade Guard @ 214.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2800.0
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek