Wciaganie przez skirmish

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
lith
Oszukista
Posty: 872

Wciaganie przez skirmish

Post autor: lith »

..O..........S
MO...M2..SS
..O........SS
.
.
KK

M-maszyna
M2 - maszyna druga ;)
O - obsluga
S - screamery
K - Krasnoludy
podstawka screamera to 2 kropki.

Szarzuje screamerami na maszyne na gorce. Obsluga sie wystawia, a ja nie mam miejsca, zeby wystawic oba szeregi, a dostawiam tylko 3 screamery do obslugi. W takim razie na sama maszyne IMO szarzowac nie moge, ale czy:
moge szarzowac na krasnoludy i wciagnac maszyne?
moge szarzowac na maszyne i wciagnac krasnoludy?
IMO tak, ale chce sie upewnic
Ostatnio zmieniony 22 sie 2007, o 22:50 przez lith, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Jedy Knight pisze:
AlexCat pisze:____DDDDDD______DDDDD
____DDDDDD______DDDDD
____DDDDDD__GT__DDDDD
____________CCC


______F_F_F_F_F_F_F


Bear with my crude diagram.
The situation is as follows: dwarf GrudgeThrower is positioned exactly between two dwarf units in lets say 3" gap. Both machine and units are perfectly aligned as shown on diagram.
The Grudgethrower are charged by 7 chaos furies and after declaring 'Hold' reaction war machine crew is moved in the front of the thrower, thus being exactly 0.75" closer to Furies than the units besides.
In the move charges phase furies align against the crew. They CAN bring into combat 4 models but that would mean the front of the furies is wider than the gap between dwarven units (between which the machine was positioned). Now - is this a perfect multiple charge and furies MUST contact at least one of the big units? I'd say yes.
But may be there is something I dont know that allow furies in such situation not to maximise contact if it means multiple charge for them?
queek pisze:Skirmishers vs Multiple Charges is still not as explicit as I'd like it to be.

That being said, I believe that is indeed a Multiple Targets charge, with one or the other of the blocks involved. Even without the 1" rule, the warmachine can be set up so that the crew are even with the blocks when they form up to the Furies, per diagram 24.1.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Ok, nie zauwazylem, ze diagram sie rozjechal, sprobuje go poprawic. Ogolnie chodzi mi o to, ze przerwa miedzy maszyna, a krasnoludami jest na tyle duza, ze jezeli dostawie tylko 3 screamery (tak jak powienienem) to nie dosiegne oddzialu krasnali.

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Najlepiej używać znacznika "code", wtedy mamy czcionkę o stałej szerokości - jak w windowsowym notatniku.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

ODPOWIEDZ