
rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Re: rozpiski elfów VIII ed.
Pomijając fakt, że nawet nie wiem co robi ten Sztandar za 70pkt, to Noble nie może go sobie tak po prostu nosić. Musi być BSB, aby nosić magiczny sztandar, a to kosztuje 25pkt aby z Noble'a zrobić BSB 

Słuchajcie, zacząłem się zastanawiać nad bardziej "mobilną" rozpiską, która by miała sens.
Sporo kawalerii, orły, smoki itp. Szkoda, że Lekka jazda nie jest w Corach, no ale cóż
taki lajf.
jak wygląda taki "standard" o ile istnieje?
jak w takim setupie podchodzi się do magii? nacisk raczej na dispel? raczej nie zmieści się tu kilku magów, więc pewnie tylko jeden. duży, mały? pieszo czy raczej bardziej mobilny?
Sporo kawalerii, orły, smoki itp. Szkoda, że Lekka jazda nie jest w Corach, no ale cóż

jak wygląda taki "standard" o ile istnieje?
jak w takim setupie podchodzi się do magii? nacisk raczej na dispel? raczej nie zmieści się tu kilku magów, więc pewnie tylko jeden. duży, mały? pieszo czy raczej bardziej mobilny?
KUPIĘ: Bitsy (głównie kusze i bicze) od Dark Elves
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue

--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue

- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Nie ma w HE standardu na Kawalerii. Ja bardzo lubię taką rozpiskę i fajnie się nią gra, ale nie mieści się ona na zasady Euro i nie jest jakoś super mocna. Osobiście wystawiam w niej 1-6 oddziały Łuczników, 1-2 oddziały Shadow Warriorów, 4-6 oddziałów Dragon Prince'ów, Arcymaga z Book of Hoeth i Lightem lub Shadowem, BSB z World Dragonem oraz 4 Orły. Drugi patent to u mnie Death Star z Dragon Prince'ów, czyli 20-25 Kawalerzystów w czym znajduje się BSB z World Dragonem, Lord ze Stubbornem i 1-2 Noble 

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Czytam. Jest o sserstuffie i wybieraniu czrów podczas bitwy. Nie ma nic o master sorcery i wybieraniu czarów na poziomie rozpiski.
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony![]()
EURO/Poznań...
2500 Pts - High Elves Army
1 Prince @ 624.0 Pts
General; Dragon Armour
The Other Trickster's Shard [15.0]
Vambraces of Defence [55.0]
Enchanted Shield [10.0]
Sword of Might [15.0]
1 Dragon: Star @ [370.0] Pts
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Annulian Crystal [40.0]
1 Mage @ 155.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [20.0]
40 First Spear Elves @ 390.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician; Captain
Gleaming Pendant [5.0]
20 Archers @ 235.0 Pts
Longbow; Musician; Captain
23 White Lions @ 425.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician; Guardian
Banner of Sorcery [50.0]
24 White Lions @ 393.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician; Guardian
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 105
Total Army Cost: 2497.0
2500 Pts - High Elves Army
1 Prince @ 624.0 Pts
General; Dragon Armour
The Other Trickster's Shard [15.0]
Vambraces of Defence [55.0]
Enchanted Shield [10.0]
Sword of Might [15.0]
1 Dragon: Star @ [370.0] Pts
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Annulian Crystal [40.0]
1 Mage @ 155.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [20.0]
40 First Spear Elves @ 390.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician; Captain
Gleaming Pendant [5.0]
20 Archers @ 235.0 Pts
Longbow; Musician; Captain
23 White Lions @ 425.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician; Guardian
Banner of Sorcery [50.0]
24 White Lions @ 393.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician; Guardian
Amulet of Light [15.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 105
Total Army Cost: 2497.0

nie ma
o ile nie trafie na porno defens (a na EURO (chore ograniczenie maszyn) to ciężko taki złożyć) to LD 10 na całej armii powinno starczyć.

o ile nie trafie na porno defens (a na EURO (chore ograniczenie maszyn) to ciężko taki złożyć) to LD 10 na całej armii powinno starczyć.

Twój towarzysz broni Siweusz, prosi Cię, abyś jednak przetestował te złożenie armii. Najlepiej na kilku przeciwnikach.Asassello pisze:nie ma![]()
o ile nie trafie na porno defens (a na EURO (chore ograniczenie maszyn) to ciężko taki złożyć) to LD 10 na całej armii powinno starczyć.

GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony![]()
Jak dla mnie matematyka mówi, że właśnie tak jest. Kiedyś się pokusiłem o wyliczenie prawdopodobieństwa wyrzucenia różnych wyników przy rzutach 2D6-6D6. Z tych wyliczeń mi wynika, że niezdanie LD na 9 = 19,05%, na 10 = 9,52%. Ale jakby już trzeba rzucać 2xna LD9 to już ta wartość na pewno spada poniżej 9,52%.
Oczywiście mogę się mylić
Oczywiście mogę się mylić

Testowałem trochę na 2800, jakoś dawało rade, z LD nie było problemów, gorzej z pozostałymi zagrywkami. Na 2,8k wchodzą w innych armiach chore kombosy, które na EURO są dość pocięte.Siweusz pisze:Twój towarzysz broni Siweusz, prosi Cię, abyś jednak przetestował te złożenie armii. Najlepiej na kilku przeciwnikach.Asassello pisze:nie ma![]()
o ile nie trafie na porno defens (a na EURO (chore ograniczenie maszyn) to ciężko taki złożyć) to LD 10 na całej armii powinno starczyć.
Jak dobrze pójdzie to pojawię się z tym w Poznaniu, a jak wiemy to właśnie stamtąd pochodzi krasnolud co to nie zawsze używa BSB

Dla wszystkich matematyków, szansa na niezdanie LD9 z przerzutem wynosi coś ok. 2,78%, szansa na niezdanie LD10 to jakieś 8,3%. [Niezdanie 10 z przerzutem to już w ogóle pech, bo to 0,7%].

Co powiecie na cos takiego:
Plan jest taki, aby wsadzić wszystkich trzech magów do spearmenów i walić banishemntem jak się uda
Orły wiadomo. Natomiast różnorodność w specjalach wrzuciłem aby zwiększyć ich przeżywalność. Wiem, że PG są słabsi ale ten ward może pozwoli im dojść i przy najmniej zając walka jakiś oddział. Zresztą tak zupełnie słabi to też nie są.
Łudzę się, że przeciwnik znający choć lekko HE będzie chciał na początku wykończyć magią WL i wystrzelać SM. Wiadomo, że dużo zależy od rozstawienia i tego jak taktycznie do tego podejdę, ale wydaje mi się, że są jakieś szanse. SM jak dojdą to mocno uderzą.
najchętniej wrzucił bym charakterów po jednym do spearmenów (mag), WL (archmag) i SM (BSB) ale obawiam się, że nie uda mi się prowadzić tych 3 oddziałów sensownie w zasięgu 12" i battement mi nie wejdzie z odpowiednia siłą. a w spearmenach mają te 24 woundy + warda 2+ na magię i -1 to hit przy strzelaniu + liderka na 9 z re-rolem.
Ma to według Was sens?
Total: 2499pts2500pkt - EURO
Lords (340pts)
Archmage (340pts) - General
Hand Weapon, Level 4, Annulian Crystal, Loremaster's Cloak
Lore of Light
Heroes (372pts)
Mage (175pts)
Hand weapon, Level 2, Sigil of Asuryan
Lore of Light
Noble (197pts)
BSB, Great Weapon, Heavy armour, Radiant Gem of Hoeth, Sacred Incense
Lore of Light
Core (625pts)
24x Archer (289pts)
Musician, Standard Bearer, Banner of Eternal Flame
10x Archer (115pts)
Musician
24x Spearmen (221pts)
Musician
Special (1062pts)
5x Ellyrian Reavers (112pts)
Musician, Bows
19x Phoenix Guard (291pts)
Musician
19x Sword Masters of Hoeth (291pts)
Musician
20x White Lions of Chrace (368pts)
Musician, Standard Bearer, Banner of Sorcery
Rare (100pts)
Great Eagle
Great Eagle
Plan jest taki, aby wsadzić wszystkich trzech magów do spearmenów i walić banishemntem jak się uda

Orły wiadomo. Natomiast różnorodność w specjalach wrzuciłem aby zwiększyć ich przeżywalność. Wiem, że PG są słabsi ale ten ward może pozwoli im dojść i przy najmniej zając walka jakiś oddział. Zresztą tak zupełnie słabi to też nie są.
Łudzę się, że przeciwnik znający choć lekko HE będzie chciał na początku wykończyć magią WL i wystrzelać SM. Wiadomo, że dużo zależy od rozstawienia i tego jak taktycznie do tego podejdę, ale wydaje mi się, że są jakieś szanse. SM jak dojdą to mocno uderzą.
najchętniej wrzucił bym charakterów po jednym do spearmenów (mag), WL (archmag) i SM (BSB) ale obawiam się, że nie uda mi się prowadzić tych 3 oddziałów sensownie w zasięgu 12" i battement mi nie wejdzie z odpowiednia siłą. a w spearmenach mają te 24 woundy + warda 2+ na magię i -1 to hit przy strzelaniu + liderka na 9 z re-rolem.
Ma to według Was sens?
KUPIĘ: Bitsy (głównie kusze i bicze) od Dark Elves
--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue

--
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
mój blog: Sand and Glue

A jak się nie uda?Wystawiłeś 3 magów z lightem dla jednego banishmentu? Rzeczywiście super plan...Bo ogólnie Light dla HE to jedna z najsłabszych możliwych opcji...faj3r pisze:Plan jest taki, aby wsadzić wszystkich trzech magów do spearmenów i walić banishemntem jak się uda
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"