Call of Warhammer - mod do Medival II Total War
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Call of Warhammer - mod do Medival II Total War
a dziala z wersja gigantusa?
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Jak w temacie wątku - jest to modyfikacja potrzebująca Medieval 2 Total War wraz z dodatkiem Kingdoms (uaktualnione do wersji 1.5)
Do Empire: TW też są mody chociażby Darth Mod wysoko oceniany. Jednak żaden mod do Empire, Napoleona czy Shoguna 2 nie może się równać z modami do M2. Musisz sobie kupić po prostu M2 z dodatkiem i najlepiej wersję niesteamową.
Do Empire: TW też są mody chociażby Darth Mod wysoko oceniany. Jednak żaden mod do Empire, Napoleona czy Shoguna 2 nie może się równać z modami do M2. Musisz sobie kupić po prostu M2 z dodatkiem i najlepiej wersję niesteamową.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
mam problemy z odpaleniem
(Win7)
Po instalacji moda, próbuje go uruchomić, jednakże gra otwiera się w oknie, przywiesza, potem włącza.
Nie widzę żadnych napisów na ikonach w menu i nadal jest okno. Nie da się też włączyć bitwy ani kampanii
Jakieś pomysły ?
(Win7)
Po instalacji moda, próbuje go uruchomić, jednakże gra otwiera się w oknie, przywiesza, potem włącza.
Nie widzę żadnych napisów na ikonach w menu i nadal jest okno. Nie da się też włączyć bitwy ani kampanii
Jakieś pomysły ?
Hej,
Gram w nowego Moda WFB Gintusa 1.5.1 i jest zajebisty i dopracowany (txt english, fajna muzyka nawet z Ogniem i Mieczem, zbalansowany itd.). Niestety co jakiś czas mnie wywala z gry z błędem na o następującym komunikacie "Simga preserve us, Choas has taken over! Closing the gate to save our souls". 2x instalowałem i niestety co jakiś czas mam takiego zonka. Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał?
Ps. Czy wiadomo kiedy będą może WE dołączne do tego Moda?
Gram w nowego Moda WFB Gintusa 1.5.1 i jest zajebisty i dopracowany (txt english, fajna muzyka nawet z Ogniem i Mieczem, zbalansowany itd.). Niestety co jakiś czas mnie wywala z gry z błędem na o następującym komunikacie "Simga preserve us, Choas has taken over! Closing the gate to save our souls". 2x instalowałem i niestety co jakiś czas mam takiego zonka. Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał?
Ps. Czy wiadomo kiedy będą może WE dołączne do tego Moda?
tu masz link do forum poświęconego tej modyfikacji PL http://forum.totalwar.org.pl/viewforum. ... 494ea50643
Manfred zapytaj o swój problem na forum (link powyżej) tam na pewno ktoś Ci pomoże.
tu masz link do instalek i instrukcje instalacji ( wymagany anglielski)
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... st11092857
Owszem mod jest zajebisty - grałem już chyba wszystkimi frakcjami poza elfami. Niektóre frakcje są naprawdę ciężkie do grania np VC.
Chaos dwarfymi można zagrać naprawdę epickie bitwy dzięki blunderbussom bo są bardzo mocne.
Nie jestem pewny ale ten komunikat występuje dla wszystkich błędów, nie wiem co konkretnie powoduje CTD u Ciebie ale zacznij od instalacji pachty od gigantusa ( są w 2 linku) Ewentualnie zmniejsz ustawienia grafiki. U mnie pomimo dobrego kompa jak toczyłem większe bitwy to właśnie potrafiło wywalić. Zmniejszyłem ustawienia i owszem czasem się zdarzy ale to już bardzo sporadycznie.
Z tego co kiedyś czytałem to WE, skav i bret maja się pojawić dopiero w wersji 2.0 ale nie wiadomo kiedy to nastąpi. Trzeba by poczytać tutaj http://www.twcenter.net/forums/forumdis ... order=desc może coś już na ten temat piszą
Pozdrawiam
Manfred zapytaj o swój problem na forum (link powyżej) tam na pewno ktoś Ci pomoże.
tu masz link do instalek i instrukcje instalacji ( wymagany anglielski)
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... st11092857
Owszem mod jest zajebisty - grałem już chyba wszystkimi frakcjami poza elfami. Niektóre frakcje są naprawdę ciężkie do grania np VC.
Chaos dwarfymi można zagrać naprawdę epickie bitwy dzięki blunderbussom bo są bardzo mocne.
Nie jestem pewny ale ten komunikat występuje dla wszystkich błędów, nie wiem co konkretnie powoduje CTD u Ciebie ale zacznij od instalacji pachty od gigantusa ( są w 2 linku) Ewentualnie zmniejsz ustawienia grafiki. U mnie pomimo dobrego kompa jak toczyłem większe bitwy to właśnie potrafiło wywalić. Zmniejszyłem ustawienia i owszem czasem się zdarzy ale to już bardzo sporadycznie.
Z tego co kiedyś czytałem to WE, skav i bret maja się pojawić dopiero w wersji 2.0 ale nie wiadomo kiedy to nastąpi. Trzeba by poczytać tutaj http://www.twcenter.net/forums/forumdis ... order=desc może coś już na ten temat piszą
Pozdrawiam
Już gram. Zajebisty mod! Giera lepsza od oryginału, w dodatku tak dopracowany klimat, że hej! Gram sobie kislevitami, muzka to jakieś piosnki polsko-rosyjskie (np. hej sokoły bez vocalu). Pełno zapożyczeń z wschodniej kultury (np. jest jednostka pijaków kwasu chlebowego, kvasists . Dzięki
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Muzyka w Kislevie pochodzi w znacznym stopniu z Ogniem i Mieczem oraz Starej Baśni.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Hej.
Grałem sobie jakiś czas temu w tego moda, ale tylko w pojedyncze bitewki, bo rozgrywanie kampanii uniemożliwiały błędy (co jakiś czas wywalało z gry w niespodziewanych momentach).
Chciałbym sobie odświeżyć temat. Wszedłem na stosowne forum i troszkę się zacząłem mieszać. Czy dobrze rozumiem, że obecnie dostępne są dwie wersje tego Moda: 1.Oryginalna rosyjska, 2.Niejakiego Gigantusa ?
Obecnie mam chyba zainstalowaną rosyjską wersję 1.5, w której język pisany to angielski (chociaż w kampanii chyba był częściowo rosyjski) i mówiony to rosyjski. Czy wersja Gigantusa jest całkowicie anglojęzyczna ?
Wreszcie - czy te dwa mody się jakoś "gryzą" ze sobą - są instalowane do takiego samego katalogu lub coś ?
Spróbowałbym zainstalować tego Gigantusa (podobno bardziej stabilny), ale nie chciałbym aby mi się sypnął ten rosyjski, który już mam - sporo się go nainstalowałem aby w końcu działał, a chciałbym mieć mozliwość pogrania chociaż samych potyczek. Czy mogę mieć zainstalowane oba mody ?
Wreszcie - która wersja jest lepsza ? Czy ta Gigantusa nie jest w jakiś sposób uboższa ? Gdzieś czytałem, że miała mieć mniej jednostek.
Jeśli ktoś coś wie, niech się tą wiedzą podzieli
Grałem sobie jakiś czas temu w tego moda, ale tylko w pojedyncze bitewki, bo rozgrywanie kampanii uniemożliwiały błędy (co jakiś czas wywalało z gry w niespodziewanych momentach).
Chciałbym sobie odświeżyć temat. Wszedłem na stosowne forum i troszkę się zacząłem mieszać. Czy dobrze rozumiem, że obecnie dostępne są dwie wersje tego Moda: 1.Oryginalna rosyjska, 2.Niejakiego Gigantusa ?
Obecnie mam chyba zainstalowaną rosyjską wersję 1.5, w której język pisany to angielski (chociaż w kampanii chyba był częściowo rosyjski) i mówiony to rosyjski. Czy wersja Gigantusa jest całkowicie anglojęzyczna ?
Wreszcie - czy te dwa mody się jakoś "gryzą" ze sobą - są instalowane do takiego samego katalogu lub coś ?
Spróbowałbym zainstalować tego Gigantusa (podobno bardziej stabilny), ale nie chciałbym aby mi się sypnął ten rosyjski, który już mam - sporo się go nainstalowałem aby w końcu działał, a chciałbym mieć mozliwość pogrania chociaż samych potyczek. Czy mogę mieć zainstalowane oba mody ?
Wreszcie - która wersja jest lepsza ? Czy ta Gigantusa nie jest w jakiś sposób uboższa ? Gdzieś czytałem, że miała mieć mniej jednostek.
Jeśli ktoś coś wie, niech się tą wiedzą podzieli
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- są dwie wersje - chłopaków z ussr i gigantusa
- gigantusowa jest podobno bardziej stabilna i ma w sobie już tłumaczenie (do wersji ros trzeba zangielszczenie ściągnąć osobno) - ja tam używałem wersję ros i u mnie nie było wywalania...nie wiem czemu u jednych gra działa dobrze a u innych są problemy
- jeden plik nie został dla 1.5 przetłumaczony, reszta była po ang (sam tłumaczyłem to wiem)
- musisz sobie wybrać co chcesz zainstalować albo jedna wersja albo druga
- jeśli chodzi o ilość jednostek to w obu jest tyle samo...gigantus po prostu jakoś tam bardziej spakował pliki czy coś
chyba tyle...jakby co pisz na pm
- gigantusowa jest podobno bardziej stabilna i ma w sobie już tłumaczenie (do wersji ros trzeba zangielszczenie ściągnąć osobno) - ja tam używałem wersję ros i u mnie nie było wywalania...nie wiem czemu u jednych gra działa dobrze a u innych są problemy
- jeden plik nie został dla 1.5 przetłumaczony, reszta była po ang (sam tłumaczyłem to wiem)
- musisz sobie wybrać co chcesz zainstalować albo jedna wersja albo druga
- jeśli chodzi o ilość jednostek to w obu jest tyle samo...gigantus po prostu jakoś tam bardziej spakował pliki czy coś
chyba tyle...jakby co pisz na pm
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Mod jest świetny, ale czasem pojawia się poważny błąd - w pewnym momencie kampania się wysypuje (po kilkudziesięciu turach, zwykle po zaczęciu inwazji chaosu) i nie da się załadować żadnego z saves do tej kampanii, nawet dużo wcześniejszych. Komuś też to się zdarzyło?
No i nie wiem kto z Was widział to info:
http://www.creative-assembly.com/sega-a ... mer-games/
Gdyby zrobili oficjalnego Warhammera Total War, to bym się chyba posikał ze szczęścia Moja ulubiona seria komputerowa z ulubioną grą ogólnie
No i nie wiem kto z Was widział to info:
http://www.creative-assembly.com/sega-a ... mer-games/
Gdyby zrobili oficjalnego Warhammera Total War, to bym się chyba posikał ze szczęścia Moja ulubiona seria komputerowa z ulubioną grą ogólnie
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
debelial pisze:No i nie wiem kto z Was widział to info:
http://www.creative-assembly.com/sega-a ... mer-games/
Gdyby zrobili oficjalnego Warhammera Total War, to bym się chyba posikał ze szczęścia Moja ulubiona seria komputerowa z ulubioną grą ogólnie
SEGA i CA są trochę jak GW - strasznie zaborcze i przeważa tam samozachwyt. Ostatnią dobrą grą do modowania wydaną przez CA jest Medieval 2. Odkąd zaczęli wypuszczać swoje gry dedykowane pod Steam już tak różowo nie jest. Obawiam się, że jeśli Warhammer TW powstanie to będzie bardzo ograniczony w możliwościach samodzielnego poprawiania tego i owego no i jest spore prawdopodobieństwo ogromnej masy DLC. Mam mieszane uczucia co do tego. Ale pożyjemy, zobaczymy jak to będzie. Wolę się pozytywnie zaskoczyć niż negatywnie rozczarować.
Blasz --> normalną kampanię możesz sobie w zasadzie zrobić sam bawiąc się skryptem. I chyba Holy Pilgrim coś tam wspominał, że zrobi zwykłą kampanię ale nie wiem czy to ukończył, czy też nie.
BOGINS --> pewno chodzi Ci o wersję 1.5.1 Coś tam dopieścić mieli, pododawać kilka nowych jednostek. Demonów jako oddzielnej armii nie ma i nie będzie. Może stanie się to gdy zrobią nową kampanię ale to chyba jeszcze długo poczekamy.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Łukasz - wielkie dzięki za szybką odpowiedź i wyjaśnienia.- są dwie wersje...
Ściągnąłem wersję Gigantusa z patchem, zainstalowałem i póki co działa bez problemu. Jeszcze ani razu nie miałem błędu wywalającego z gry. Chodzą i pojedyncze misje i kampania.
Aha, te dwie wersje moda się chyba nie gryzą. Obecnie mam zainstalowane dwa i oba chodzą (nawet ich katalogi docelowe są inne).
Mod wiadomo - rewelacja. Jeśli nie będzie błędów, przewiduję wiele godzin zabawy...
To chyba spełnienie marzeń każdego fana świata Warhammera.
Zacząłem grać za Middenland na poziomie H/H i muszę powiedzieć, że jest dosyć ciężko na początku. Mam chyba startowo najsłabszą armię na świecie (przynajmniej według rankingu z gry), a beastmeńskie armie z minotaurami na czele ciągną na mnie jedna za drugą. Trochę się zdziwiłem dysproporcjami. Ostatnio koło mnie popylała jedna z armii Reiklandu z dwoma paskami na full wypasie i między innymi z oddziałem magów za 15000 golda. Nieźle, bo u mnie najlepszą jednostą jest chwilowo oddział pieszych Teutogenów Ale spoko, może się z czasem odbiję.
Z tymi magami, steamtankami, warrior priestami i innymi tego typu ciekawostkami jest tak, że masz w każdej turze 1% szans na pojawienie się takiego oddziału. Ktoś miał farta i przybyli do niego magowie Którzy są IMBA, zwłaszcza orkowi (mają zasię niemal całego stołu, są bardzo celni a jeden ich strzał roznosi pół regimentu).
Ja wczoraj próbowałem gry Sylvannia na patchu 1.5.1, i ... jakoś tego nie widzę. Szkielety i zombiaki są tak słabe, że nawet mimo kanapkowania wroga dwoma moimi oddziałami to dostaję po pysku Ba, są tak cienkie, że oddział szkieletów vs łucznicy wroga przegrywa, przez co nawet jak zajadę od tyłu kawalerią i wbiję się w łuczników to łucznicy na szkieletach i tak nabijają takie kille, że nie chcą uciekać! W dodatku moje wojska ruszają się jakoś tak... topornie, przez co ciężko nimi manewrować na polu bitwy Ktoś grał już Sylvannia na tej wersji? Jak idzie? Bo szczerze mówiąc to jakoś nie widzę jak tym śmieciem można będzie zawalczyć później z czymś konkretniejszym np. dwa pełne stacki nurglitów...
Ja wczoraj próbowałem gry Sylvannia na patchu 1.5.1, i ... jakoś tego nie widzę. Szkielety i zombiaki są tak słabe, że nawet mimo kanapkowania wroga dwoma moimi oddziałami to dostaję po pysku Ba, są tak cienkie, że oddział szkieletów vs łucznicy wroga przegrywa, przez co nawet jak zajadę od tyłu kawalerią i wbiję się w łuczników to łucznicy na szkieletach i tak nabijają takie kille, że nie chcą uciekać! W dodatku moje wojska ruszają się jakoś tak... topornie, przez co ciężko nimi manewrować na polu bitwy Ktoś grał już Sylvannia na tej wersji? Jak idzie? Bo szczerze mówiąc to jakoś nie widzę jak tym śmieciem można będzie zawalczyć później z czymś konkretniejszym np. dwa pełne stacki nurglitów...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
grałem Sylwanią, jest ciężko, szybko zaczyna brakować kasy. Imperium na wstępie dostaje kilka scryptowanych armii, mimo ze ukończyłem moda większością frakcji to sylwanią nie dałem rady...
Minotaury i inne heavy infantry jednostki są naprawdę mocne. Czasami aby zabić kilka trolli trzeba poświecić pol armii... wiec warto zajrzeć do pliku ze statystykami i trochę je pociąć
Minotaury i inne heavy infantry jednostki są naprawdę mocne. Czasami aby zabić kilka trolli trzeba poświecić pol armii... wiec warto zajrzeć do pliku ze statystykami i trochę je pociąć