Euro Zielone - dolary znaczy
Euro Zielone - dolary znaczy
1 Highborn @ 210.0 Pts
General; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Magic Level 4; Beast, Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
12 Glade Guard @ 178.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
3x11 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
2x8 Dryads @ 96.0 Pts
2x10 Waywatchers @ 248.0 Pts
2ndWeapon; Longbow, Champion
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
11 Wardancers @ 219.0 Pts
Musician, Champion
1 Noble @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Eternal Guard Noble @ 126.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of Rebirth [30.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Eternal Guard Noble @ 101.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonbane Gem [5.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2797.0
General; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Magic Level 4; Beast, Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
12 Glade Guard @ 178.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
3x11 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
2x8 Dryads @ 96.0 Pts
2x10 Waywatchers @ 248.0 Pts
2ndWeapon; Longbow, Champion
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
11 Wardancers @ 219.0 Pts
Musician, Champion
1 Noble @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Eternal Guard Noble @ 126.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of Rebirth [30.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Eternal Guard Noble @ 101.0 Pts
Eternal Guard; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonbane Gem [5.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2797.0
Ostatnio zmieniony 5 lut 2013, o 22:32 przez Laik, łącznie zmieniany 2 razy.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Smieszna rozpa, widze ze wykorzystales maksymalna ilosc strzelania przy jak najtanszym i efektownym combacie. nie wiem czy ten beast jest az tak dobry do tej rozpy.
Jedyny paring jaki mnie zastanawia to skaveny i lizaki, ogolnie mocna magia ktora szybko zabija slabe elfiki ^^
Jedyny paring jaki mnie zastanawia to skaveny i lizaki, ogolnie mocna magia ktora szybko zabija slabe elfiki ^^
Nie lepiej 3x10 łuków i jedna 15? Chętnie przeczytam argumenty dlaczego tak a nie inaczej rozbiłeś te oddziały
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Znając WE to pewnie chodzi o to, by wszystkie oddziały były maksymalnie małe i wyważone punktowo.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Na lizaki raczej slabe to nie jest, ze skavenami zazwyczaj jest problem i tak...
life sucks, w ogole mnie ten lore nie przekonuje - beast moze boostowac bohaterow, szczegolnie +3 strzaly, oprocz tego pocisk, wlocznia i bagienko
co do rozdzialu lukow tak napisal Shadar - nie chce robic czegos wartego duzo punktow... no i 15 z flamingami ma problem z wardem na ogniste...
co do magii zabijajacej elfiki - mam najlepsza mozliwa antymagie i mr wiecej sie nie da...
life sucks, w ogole mnie ten lore nie przekonuje - beast moze boostowac bohaterow, szczegolnie +3 strzaly, oprocz tego pocisk, wlocznia i bagienko
co do rozdzialu lukow tak napisal Shadar - nie chce robic czegos wartego duzo punktow... no i 15 z flamingami ma problem z wardem na ogniste...
co do magii zabijajacej elfiki - mam najlepsza mozliwa antymagie i mr wiecej sie nie da...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Jednak nie sprzedajesz elfików? Fajnie że chcę Ci się jeszcze nimi bawić A nie lepiej scroll zamiast jednej kostki dd?
Kostka dobrze dziala z rozdzka - daje mi bonusy co ture, natomiast scroll oslabialby dzialanie rozdzki no i dziala tylko raz a w zalozeniu nie powinno byc jednego breakujacego czaru dla tej rozpy:-)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Lekko zmodyfikowaną wersją tego zagrałem na VC, 9:11. Antymagia całkiem fajna ale jednak cudów nie robi
W związku ze zmianami, uwalniającymi graczy WE od dylematów ile Eternal nobli wrzucić do rozpy, wychodzi nowa wersja wyglądająca tak:
1 * Highborn @ 216.0 Pts
General; Great Weapon; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
12 Glade Guard @ 178.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
3x11 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
3x8 Dryads @ 96.0 Pts
2x10 Waywatchers @ 240.0 Pts
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
10 Wardancers @ 180.0 Pts
1 Noble @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of Rebirth [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
Models in Army: 95
Total Army Cost: 2800.0
W związku ze zmianami, uwalniającymi graczy WE od dylematów ile Eternal nobli wrzucić do rozpy, wychodzi nowa wersja wyglądająca tak:
1 * Highborn @ 216.0 Pts
General; Great Weapon; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
12 Glade Guard @ 178.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
3x11 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
3x8 Dryads @ 96.0 Pts
2x10 Waywatchers @ 240.0 Pts
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
10 Wardancers @ 180.0 Pts
1 Noble @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of Rebirth [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
Models in Army: 95
Total Army Cost: 2800.0
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
gram na czyms bardzo podobnym, ale w mojej rozpie nie maksuje strzelania. stawiam na drzewo. ciezko mi przenanalizowac, ktora opcja jest lepsza dlatego przed babicami sprobuje pograc tez bez drzewa. za armie na ktore waye sa zdecydowanie lepsi i takie na ktore drzewo ulatwia sprawe, wiec idac tym tokiem, kwestia skutecznosc rarow rozstrzygaja paringi.
ostatnio gram z wardem 5+ na magu, bsb z mr3 i koles na orle hoda, gem, ench shield. daje to duzy komfort. hoda jest mobilna bardziej, co nie jest glowna zaleta. z takim zlozeniem nie boisz sie, ze ifka ze snajperki przytyra Ci generala.
wildzi tez na pewno by nie zaskodzili w tej rozpie, ale nie ma gdzie ich wcisnac.
napisz jakis raporcik jak zagrasz ta rozpiska, pozdro
ostatnio gram z wardem 5+ na magu, bsb z mr3 i koles na orle hoda, gem, ench shield. daje to duzy komfort. hoda jest mobilna bardziej, co nie jest glowna zaleta. z takim zlozeniem nie boisz sie, ze ifka ze snajperki przytyra Ci generala.
wildzi tez na pewno by nie zaskodzili w tej rozpie, ale nie ma gdzie ich wcisnac.
napisz jakis raporcik jak zagrasz ta rozpiska, pozdro
Najnowsza wersja rozpiski:
1 * Highborn @ 216.0 Pts
General; Great Weapon; Longbow,
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
15 Glade Guard @ 214.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
3x10 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
2x8 Dryads @ 96.0 Pts
9 i 10 Waywatchers @ 216 i 240.0 Pts
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
10 Wardancers @ 180.0 Pts
1 Noble @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of Rebirth [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
3 Warhawk Riders @120.0 Pts
Mały raport z sobotniego turnieju:
Pierwsza bitwa – team tubylców z RYK.
Grałem na krasnoludy, gracz bez większego doświadczenia turniejowego. Bardzo przyjemna bitwa, ja strzelam, on strzela i ładuje mi na plecy 30 górników z MroC – na szczęście kowadło ich nie popchnęło więc kulturalnie się odwróciłem i ubiłem blisko połowę, reszta salwuje się szarżą w driady (po reformie, 3 w szeregu), które przepycha i ucieka za górkę przed szarżą kowboja na tył i ostrzałem. Końcem gry drugie driady ochrzczone przez Jasifa „driady zagłady” wybiją, złamią i złapią resztki oddziału. Z 40 warriorów przeżywa 2 łamiących 10 wayów szarżujących z górki i kowboja:D. Strzały dosięgły też 20 kuszników. Man of the match warhawki które ściągnęły działo i klopę, 1 załoganta i czasu brakło do ubicia ostatniego działa wespół z kowbojem.
15:5
Druga bitwa – SSI i Solo SK.
Skaveny mają parę zabawek które utrudniają życie WE – głównie sztormówka która na 5 oddziałów latających z M 1 lub 2, oraz 75 strzałów na turę może solidnie nabruździć, do tego zakaz latania z czarów, 13, plaga, pociski, scorch...
Udało mi się zacząć co w połączeniu z vanguardem pozwoliło moich warhawkom znaleźć się w deployu skavenów zagrażając latarce, co zmusiło Sola do odpalenia sztormówki już w mojej 2 turze, dzięki czemu wiedziałem że nie podejdzie na pałę. Po odpaleniu sztormówki nie miały gdzie uciec wpadły więc w 13 slavów przed nimi, 5 censerów Sola cieszyła się z łatwego łupu w kontrze, skorzystałem jednak z hit n run, uciekając przed slavami, co prawda wprost pod clanraty ale wiedziałem że ich szarża sprowadzi ten jedyny na tej flance oddział skavenów na bliski zasięg 35 łuków i 19 wayów. Niestety warhawki okazały się zbyt heroiczne, ustały brejka na 3, dzięki czemu clanraty uwolniły się dopiero w mojej turze CC i wpadły w 15 łuków z flamingiem z BSB i generałem – doszło ich 14 więc padli w 2 fazy.
Jeden z Solowych elektryków przesadził z mocą – na Ifce ubił mi 1 błyskawicą kowboja, kolejną na Ifce ściągnął 5 wayów, 10 stormów z dużego placka i siebie. W tym momencie okazało się że Solo się trochę „pomylił” i wystawił na stół 40 stormverminów zamiast 30... Okazało się więc że zostało ich 20 – skumulowałem na nich ostrzał ściągając ich wszystkich w turę (assasin nie zdążył się ujawnić) – w następnych turach ładując do BSB i drugiego elektryka z ponad 24 cali dzięki czemu seer nie miał zasięgu do czarów...Solo próbował ratować sytuację 2x6 gutterów wychodzącymi z tyłu, jednak wychodzenie na plecach WE bez szarży to zły pomysł, jedni spadli z łuków, drudzy dostali na bok orła... Straciłem jeszcze drugiego kowboja który uciekł o cal za mało przed szarżą clanratów (czyli na 2 cale:D).
W ostatniej turze skoncentrowałem ostrzał na samotnym seerze na dzwonku, szkoda że nie ma już +1 do hita w LT.. dzwon spadł, przeżył jednak seer...
Koniec konców 14:6
Trzecia bitwa SSII i Robert Brzezina WOC
Jego rozpiska bardzo mi leżała – 2x40 maruderów khorna, 20 chosenów, 20 warriorów khorna, 3 fasty, hela, 15 marud, 2 magów 2lvl z fire, BSB w chosenach, 2 shriny.
Udało mi się dość korzystnie wystawić dzięki czemu szybko ściągnąłem 40 marud na flance i mogłem spokojnie strzelać do reszty. Kowboje polecieli polować na magów, shriny i helkę.
Robert nie miał pomysłu na tą bitwę, w dodatku kości nie były po jego stronie. Choseni zjedli orła i driady po czym dostali przeciwników ich klasy czyli tancerzy (oczywiście w kresce w lesie, z 10 LD i re-rollem oraz buffami z life, choseni dzięki +1 do A zdołali ubić 6 w 4 fazy CC:D).
Ostrzałem i kowbojami ściągnąłem fasty prócz 1 zapomnianego marudera, 15 maruderów, obu magów – polowałem też na helenę jednak udało się się wyjść obronną ręką z walki z 2 kowbojami, ubijając 1, sama zostając na ostatniej ranie, bez załogantów. Druga 40 maruderów była nękana przez 1 oddział wayów i 10 łuków, karnie zdawała wszystkie testy wymuszania szarży z frenzy (na LD7) i doszła w ilości 14 do driad – niestety zwyciężając w tym boju (zostało ich 4).
Wynik 14:6
1 * Highborn @ 216.0 Pts
General; Great Weapon; Longbow,
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Branchwraith @ 90.0 Pts
Cluster of Radiants [25.0]
15 Glade Guard @ 214.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
3x10 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician, Champion
2x8 Dryads @ 96.0 Pts
9 i 10 Waywatchers @ 216 i 240.0 Pts
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
10 Wardancers @ 180.0 Pts
1 Noble @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 183.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of Rebirth [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
3 Warhawk Riders @120.0 Pts
Mały raport z sobotniego turnieju:
Pierwsza bitwa – team tubylców z RYK.
Grałem na krasnoludy, gracz bez większego doświadczenia turniejowego. Bardzo przyjemna bitwa, ja strzelam, on strzela i ładuje mi na plecy 30 górników z MroC – na szczęście kowadło ich nie popchnęło więc kulturalnie się odwróciłem i ubiłem blisko połowę, reszta salwuje się szarżą w driady (po reformie, 3 w szeregu), które przepycha i ucieka za górkę przed szarżą kowboja na tył i ostrzałem. Końcem gry drugie driady ochrzczone przez Jasifa „driady zagłady” wybiją, złamią i złapią resztki oddziału. Z 40 warriorów przeżywa 2 łamiących 10 wayów szarżujących z górki i kowboja:D. Strzały dosięgły też 20 kuszników. Man of the match warhawki które ściągnęły działo i klopę, 1 załoganta i czasu brakło do ubicia ostatniego działa wespół z kowbojem.
15:5
Druga bitwa – SSI i Solo SK.
Skaveny mają parę zabawek które utrudniają życie WE – głównie sztormówka która na 5 oddziałów latających z M 1 lub 2, oraz 75 strzałów na turę może solidnie nabruździć, do tego zakaz latania z czarów, 13, plaga, pociski, scorch...
Udało mi się zacząć co w połączeniu z vanguardem pozwoliło moich warhawkom znaleźć się w deployu skavenów zagrażając latarce, co zmusiło Sola do odpalenia sztormówki już w mojej 2 turze, dzięki czemu wiedziałem że nie podejdzie na pałę. Po odpaleniu sztormówki nie miały gdzie uciec wpadły więc w 13 slavów przed nimi, 5 censerów Sola cieszyła się z łatwego łupu w kontrze, skorzystałem jednak z hit n run, uciekając przed slavami, co prawda wprost pod clanraty ale wiedziałem że ich szarża sprowadzi ten jedyny na tej flance oddział skavenów na bliski zasięg 35 łuków i 19 wayów. Niestety warhawki okazały się zbyt heroiczne, ustały brejka na 3, dzięki czemu clanraty uwolniły się dopiero w mojej turze CC i wpadły w 15 łuków z flamingiem z BSB i generałem – doszło ich 14 więc padli w 2 fazy.
Jeden z Solowych elektryków przesadził z mocą – na Ifce ubił mi 1 błyskawicą kowboja, kolejną na Ifce ściągnął 5 wayów, 10 stormów z dużego placka i siebie. W tym momencie okazało się że Solo się trochę „pomylił” i wystawił na stół 40 stormverminów zamiast 30... Okazało się więc że zostało ich 20 – skumulowałem na nich ostrzał ściągając ich wszystkich w turę (assasin nie zdążył się ujawnić) – w następnych turach ładując do BSB i drugiego elektryka z ponad 24 cali dzięki czemu seer nie miał zasięgu do czarów...Solo próbował ratować sytuację 2x6 gutterów wychodzącymi z tyłu, jednak wychodzenie na plecach WE bez szarży to zły pomysł, jedni spadli z łuków, drudzy dostali na bok orła... Straciłem jeszcze drugiego kowboja który uciekł o cal za mało przed szarżą clanratów (czyli na 2 cale:D).
W ostatniej turze skoncentrowałem ostrzał na samotnym seerze na dzwonku, szkoda że nie ma już +1 do hita w LT.. dzwon spadł, przeżył jednak seer...
Koniec konców 14:6
Trzecia bitwa SSII i Robert Brzezina WOC
Jego rozpiska bardzo mi leżała – 2x40 maruderów khorna, 20 chosenów, 20 warriorów khorna, 3 fasty, hela, 15 marud, 2 magów 2lvl z fire, BSB w chosenach, 2 shriny.
Udało mi się dość korzystnie wystawić dzięki czemu szybko ściągnąłem 40 marud na flance i mogłem spokojnie strzelać do reszty. Kowboje polecieli polować na magów, shriny i helkę.
Robert nie miał pomysłu na tą bitwę, w dodatku kości nie były po jego stronie. Choseni zjedli orła i driady po czym dostali przeciwników ich klasy czyli tancerzy (oczywiście w kresce w lesie, z 10 LD i re-rollem oraz buffami z life, choseni dzięki +1 do A zdołali ubić 6 w 4 fazy CC:D).
Ostrzałem i kowbojami ściągnąłem fasty prócz 1 zapomnianego marudera, 15 maruderów, obu magów – polowałem też na helenę jednak udało się się wyjść obronną ręką z walki z 2 kowbojami, ubijając 1, sama zostając na ostatniej ranie, bez załogantów. Druga 40 maruderów była nękana przez 1 oddział wayów i 10 łuków, karnie zdawała wszystkie testy wymuszania szarży z frenzy (na LD7) i doszła w ilości 14 do driad – niestety zwyciężając w tym boju (zostało ich 4).
Wynik 14:6
Ostatnio zmieniony 4 lis 2012, o 15:58 przez Laik, łącznie zmieniany 1 raz.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Fajna rozpa. W odpowiednich rękach musi się dobrze sprawdzać, co potwierdzają te wyniki. Ciekaw jestem jak na masterze będzie się spisywać. Life>beast?
Do tej rozpy, aż się prosi o beasta jak dla mnie. Jeżeli jednak Tobie jest lepiej tak jak jest, to pozostaje trzymać kciuki, co też czynię. Pzdr.
Do tej rozpy, aż się prosi o beasta jak dla mnie. Jeżeli jednak Tobie jest lepiej tak jak jest, to pozostaje trzymać kciuki, co też czynię. Pzdr.
Psioczyłem na life'a długo, ale po grze z VC stwierdziłem że 1 dwellers w ciągu całej gry da mi więcej niż wszystkie czary z beasta, chociaż i tak w WE magia jakoś strasznie nie przebija...
Gra się tym bardzo radośnie, szczególnie w fazie strzelania
Gra się tym bardzo radośnie, szczególnie w fazie strzelania
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.