Imperium też ma 5 LT, co nie zmienia faktu, że nie ma armii by GW, która miałaby więcej LT niż szczury.szeszej pisze:Ogry też mają 5, 6 jeśli Huntera na Stonehornie liczyć oddzielnie. Jeśli te nowe zabawki z Imperium są Large Targetami, to tam też jest 5 co najmniej. Szczury jakoś na tym chyba za bardzo się nie wybijają.
Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Demony: Soulgrinder, Blodzio, GUO, Keeper, Lord of change też 5:)Macias pisze:Imperium też ma 5 LT, co nie zmienia faktu, że nie ma armii by GW, która miałaby więcej LT niż szczury.szeszej pisze:Ogry też mają 5, 6 jeśli Huntera na Stonehornie liczyć oddzielnie. Jeśli te nowe zabawki z Imperium są Large Targetami, to tam też jest 5 co najmniej. Szczury jakoś na tym chyba za bardzo się nie wybijają.
Takie moje pytanka odnośnie czarów szczurzych:
1) Death Frenzy, Wither, Bless with Filth. Czy przeciwnik może je rozpraszać w kolejnych turach po rzuceniu, czy tylko przy rzucaniu? Czy można rzucić któryś z tych czarów na więcej niż jedną jednostkę - poprzedni się rozprasza czy dalej działa (chodzi Wither i BwF)?
2) Scorch. W wordingu jest "anywhere within 24". Czy w związku z tym można go położyć w walkę?
3) Crack Call. Czy linia może przechodzić przez combat?
1) Death Frenzy, Wither, Bless with Filth. Czy przeciwnik może je rozpraszać w kolejnych turach po rzuceniu, czy tylko przy rzucaniu? Czy można rzucić któryś z tych czarów na więcej niż jedną jednostkę - poprzedni się rozprasza czy dalej działa (chodzi Wither i BwF)?
2) Scorch. W wordingu jest "anywhere within 24". Czy w związku z tym można go położyć w walkę?
3) Crack Call. Czy linia może przechodzić przez combat?
Let the River of Blood flow...
1) Nie można rozpaszać, to nie RiPy.
2) Tylko ze slavami. Poza tym nie, bo czar musiałby specyficznie mieć w wordingu taki zapisek.
3) Nie, tak jak powyżej. Bodajże nawet nie możesz tego rzucić "w tył" dzwonu, przez jego obstawę, bo nie jest nigdzie napisane, że możesz.
2) Tylko ze slavami. Poza tym nie, bo czar musiałby specyficznie mieć w wordingu taki zapisek.
3) Nie, tak jak powyżej. Bodajże nawet nie możesz tego rzucić "w tył" dzwonu, przez jego obstawę, bo nie jest nigdzie napisane, że możesz.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Nadrzędna zasada AB nad RB. Seer na dzwonie widzi 360 na potrzeby czarów.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.