VC 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Milord
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 107

VC 2400

Post autor: Milord »

1 Vampire Lord @ 514.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Ogre Blade [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Quickblood [30.0]
Red Fury [50.0]

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]

1 Necromancer @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Feedback Scroll [50.0]

39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

21 Zombies @ 73.0 Pts
Standard; Musician

21 Zombies @ 73.0 Pts
Standard; Musician

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

30 Grave Guard @ 371.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

1 Seneschal @ [10.0] Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

5 Crypt Horrors @ 238.0 Pts

1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts

1 Mortis Engine @ 220.0 Pts

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts

1 Spirit Horde @ [0.0] Pts

Models in Army: 146


Total Army Cost: 2398.0

Moje pierwsze podejście pod vampiry... Myślę nad Gwardią, czy 30ka to nie jest za mało...
.

Awatar użytkownika
Denis
Falubaz
Posty: 1351
Lokalizacja: ZKF Zabrze

Post autor: Denis »

Nie masz przebicia gwardia bez regenki spływa za szybko i brak ci banner of the barrows zeby miec + 1 do hita takze popraw, 3 klocki zombie niepotrzebne, zrób wiekszy i mniejszy

Tak serio ja wywaliłbym gwardie na koszt duzych ghouli i latajacych lub hexów
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”

Death Note

Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

w dziale VC napisałeś, że to twoja pierwsza rozpiska ale mało twoich rzeczy w niej widzę,
a raczej same standardy (no może z wyjątkiem gwardii za co masz u mnie plusa ;))
zatem gwardię bym zostawił a wywalił engina. w jego miejsce wstawił vargheisty.
imho engine zbyt często spada więc musi się kitrac za górką/domkiem.
najlepiej wstaw barrowsa do gwardii i sam się przekonaj co dobre.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Może troszkę więcej tej Gwardii :D
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Rogal
Mudżahedin
Posty: 307

Post autor: Rogal »

ja bym wywalił nekromante z feedbackiem i wstawił małego vampira BSB z cursed bookiem i zabawkami
lordowi dodał bequile , albo +2ws skoro jest klepaczem .
dla gwardii barrowsa no i dwuraki
+wcisnął gdzieś bat swarm
mortisa wywalił
Nekromancie ze skrolem dodal icone 6wsv przeciw maszynom ( co ci wyjdzie na to samo z tą regenką )
no i obrobił troche rozpiskę :D jak juz wklejasz

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Lord pod klepanie ale jednocześnie 4 lev maga więc chcesz czarować. Dość często czarowanie generałem robiło mi boom i po frytkach a wrzuciłeś tam w cholerę punktów do bicia. Może zastanów się albo mag albo klepacz a za punkty zaoszczędzone działaj dalej. Chyba, że planujesz go pod dispella no ale to tylko moja opinia a ja mam talent do IFek na 2 kościach z misscastem 2-4.

Milord
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 107

Post autor: Milord »

1 Vampire Lord @ 538.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Ogre Blade [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Quickblood [30.0]
Red Fury [50.0]

1 Barded Nightmaer @ [0.0] Pts

1 Wight King @ 179.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Nightshroud [40.0]

1 Skeletal steed @ [0.0] Pts

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]

1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires

39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

27 Zombies @ 91.0 Pts
Standard; Musician

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

11 Black Knights @ 392.0 Pts

Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Barrows [50.0]

1 Hell Knight @ [10.0] Pts

12 Skeletal steed @ [0.0] Pts

5 Crypt Horrors @ 238.0 Pts

1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts

Models in Army: 131


Total Army Cost: 2399.0


Takie coś sobie jeszcze wymyśliłem. Coś do poprawy?
Ostatnio zmieniony 7 paź 2012, o 21:29 przez Milord, łącznie zmieniany 1 raz.
.

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Generał na hellsteadzie czyli będziesz go puszczał samopas? Masz duży klocek black knightów czyli chcesz mieć z tego klepanie bo poza nimi i tymi kilkoma horrorami nie widzę specjalnej mocy uderzeniowej. Żeby ustali to musisz ich sukcesywnie wskrzeszać czyli twój przeciwnik będzie ci walił dispelami po generale, który w zamyśle będzie gdzieś obok latał sobie. Z drugiej strony sporo zależy od mapy chyba bo jeżeli gienka nie będziesz krył to zbłąkana kula armatnia albo snajperka ci go pokroi. Może lepiej wsadź generała na barded nightmare i wrzuć do klocka z black knightami, dodaj screaming banner bsbkowi i puść ich razem a popychaniem z danse macabre wal resztą do przodu? Znów gdybanie ale jestem wyczulony na samotnego generała naszych trupów.

Milord
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 107

Post autor: Milord »

Źle zaznaczyłem w Army Builderze, jasne że chodzi o Barder Nightmare, czyli zamiast Hellsteada wchodzi on i 2 zombies.
.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Czemu właściwie Wampir na Hellsteadzie musi latać samemu, a na Barbed Nightmare jest bezpieczny w oddziale Black Knightów? Jeśli ma Hellsteada jest nadal Cavalry a nie Monstrous Cavalry i jest równie bezpieczny w oddziale kawalerii co na Nightmarze, a latanie to tylko opcja.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Azurix pisze:Czemu właściwie Wampir na Hellsteadzie musi latać samemu, a na Barbed Nightmare jest bezpieczny w oddziale Black Knightów? Jeśli ma Hellsteada jest nadal Cavalry a nie Monstrous Cavalry i jest równie bezpieczny w oddziale kawalerii co na Nightmarze, a latanie to tylko opcja.

Asv = 2+ na barded, 3+ na hellstead więc jakaś tam różnica jest. Dodatkowo barded ma 7 mvm a skeletal steed black knightów 8 mvm więc troszkę spowolni. Niby jest szansa wykorzystania hellsteada do latania ale planując go w oddziale black knightów osobiście wolę mieć 2+ asv. No i dobra g mi po asv w momencie wpuszczenia armaty czy innego silnego badziewia ale chyba nie ma uniwersalnej rozpiski, która poradzi sobie śpiewająco ze wszystkim.

Awatar użytkownika
Denis
Falubaz
Posty: 1351
Lokalizacja: ZKF Zabrze

Post autor: Denis »

dalej jestem za 2 oddziałami zombie a nie 3 bo nie ogarniesz wskrzeszania 3 oddziałów w róznych miejscach stołu a jak w 20 cos wpadnie to w ture combatu konczy ten klocek

pozatym 5 duzych ghouli to mało troszke

Zamiast wight kinga dałbym wampira bo masz 1 lvl dzieki czemu mozesz wypieprzyc 1 nekromante i jest lepszy w klepaniu sie mimo ze ma 1w mniej ale moze brac fajne itemy dla wampirów
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”

Death Note

Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688

Milord
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 107

Post autor: Milord »

1 Vampire Lord @ 538.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Ogre Blade [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Quickblood [30.0]
Red Fury [50.0]

1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

1 Necromancer @ 115.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Scroll of Shielding [15.0]

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

9 Black Knights @ 290.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Hell Knight @ [10.0] Pts
10 Skeletal steed @ [0.0] Pts

9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts

1 Mortis Engine @ 220.0 Pts
1 Corpsemaster @ [0.0] Pts
1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts
1 Spirit Horde @ [0.0] Pts

Models in Army: 109


Total Army Cost: 2400.0
.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Na grzyb ci czempion w faście ?

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

kubencjusz pisze:Na grzyb ci czempion w faście ?
Chyba w psach ?
Zombi zzombizować w jeden duży kloc. Eteryki słabe, hosty moim zdaniem słabe, przydałyby się baśki albo hexy.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Tak chodziło mi o psy :)

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

ja to bym wywalił psy w ogóle. nie mają fasta, są drogie, nie latają, a w praktyce pełnią tylko rolę drogiej odginaczki.
może czasem komuś się uda dorobić je ponad stan, albo ustawić się w kreskę z czempionem na przedzie i złapać lionów, ale nasza armia ma chyba fajniejsze opcje :wink:

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

kubencjusz pisze:Na grzyb ci czempion w faście ?
To się nazywa pradawna sztuka zapychania cora. :wink:
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

1.spróbuj jednak jakoś wykawabić nawet 3levelowego lorda nekro i oddzielnie klepacza ;) ja NIGDY nie ufam lordowi, który jest i klepakiem i magiem w jednym...strata od wessania boli podwójnie, bo tracisz praktycznie najsilniejszy model w armii.

2.2 nekrsów będzie w zombi? nie potrzebny według mnie scroll of shielding ;)

3.złączył bym zombi w jeden oddział do trzymania magów(tak z 30), a za zaoszczędzone punkty dopchał ghuli trochu i wsadził 2x5psów. Psy naprawdę są ok ;) dobra odginajka i na maszyny może sobie pobiegać, S4 w szarży pomaga rozgniatać obsługę maszyn. Zwłaszcza że w armii nie masz nic do zajęcia maszyn(po za 2batkami)

4.Duszki są ok. Dałbym 3 bazy jako pojedyńcze oddziały..problem taki że aby dobrze trzymać jednak BSB jest pomocny.

5.zamiast blokerów typu mortisa+CRYPTY, spróbuj może kreseczkę 10szkieletów z wraciakiem na przedzie? dobra gdy ktoś nie ma magicznych ataków. Wraciak ma 3 ataki(z takiej hordy zabije raczej jednego) horda ma 3szeregi, sztandar-1W od ciebie zadany, -1za BSB Twój i sypiesz się o 2 na turę co daje Ci przy liczbie 10szkieletów i 2W Wraciaka bez wskrzeszania 6tur kombatu trzymania. Jedna Inwokacja i zabawa od nowa ;) Ja staram się na te punkty mieć 2 takie kreski. Zawsze jest jakiś groźny oddział, który nie ma magicznych ataków ;) (pomijamy demony...)

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

2.2 nekrsów będzie w zombi? nie potrzebny według mnie scroll of shielding ;)
Po to, że jak mu wjedzie brama w blacków czy mortisa to ma tego worda na 4+

ODPOWIEDZ